Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

joi, 1 februarie 2024

W120 - Swaruu din Erra s-a adresat Federației Galactice.

Autor Gosia de la Agenția Cosmică
Publicat 18 septembrie 2018
Traducere Const. Mihăilescu


Swaruu (9): Scrisoare deschisă către Federația Galactică și către orice rasă benefică și bine intenționată care mă ascultă în acest moment.

Știu că multora dintre voi nu vă sunt pe plac sau unii nu sunteți de acord cu munca și metodele mele. Știu că voi considerați că aveți argumente pe care eu nu le cunosc și nu vi le recunosc. Faptul că de la voi primesc doar răspunsuri evazive, îmi dă dreptul să presupun că nu aveți argumente cu care să vă justificați acțiunile.
Dar știu că Pământul este o planetă în care liberul arbitru al oamenilor trebuie respectat, așa că am cerut tuturor de pe Pământ, în felul lor personal, cât mai deschis posibil, să ceară asistență, nu numai de la Federație, ci și de la orice rasă pozitivă, binevoitoare și empatică, care ascultă și este în măsură să ofere orice ajutor poate. Ajutorul trebuie să fie dat dintr-o poziție de integritate și forță interioară. În niciun caz, cei care îl primesc nu trebuie să renunțe la libertatea lor de a face așa cum doresc..

Știu, eu însămi am declarat că eliberarea Pământului trebuie să fie obținută prin acțiunile și voința oamenilor care locuiesc pe planetă și nu prin intervenția unor forțe extraterestre. Și așa va fi.
Însă cei care credeți că ființele pozitive nu vor interveni niciodată, vă înșelați, căci, după un anumit număr de solicitări din partea populației, rămase fără răspuns, în baza prevederile legilor galactice în vigoare, printre care Legea Liberului Arbitru și condamnând abuzul de autoritate, noi vom decide ca planeta ori civilizația aflată la necaz să fie ajutată.

Mă adresez acum locuitorilor Pământului

Aveți dreptul să solicitați asistență oricând este nevoie, dar niciodată nu trebuie să vă cedați puterea cuiva care ar pretinde că vă reprezintă

interesele. Nu vă îndoiți de puterea voastră personală și nici de capacitatea voastră de a vă rezolva singuri problemele.

A sosit momentul în care trebuie să luptați, să nu stați cu mâinile încrucișate, considerându-vă neputincioși și prea mici pentru a realiza ceva măreț pentru umanitate și pentru planeta voastră.

Nu acceptați jocurile murdare ale Cabalei negative, nu cădeți în capcana provocărilor Cabalei, contestați-i autoritatea! Folosiți-vă voința! Fiți creativi și protejați-vă între voi!
Trebuie să luptați pentru eliberarea Pământului căci aceasta depinde numai de voi.. Trebuie să știți că moartea nu vă va rezolva problemele cu care vă confruntați, ea nu este o cale de ieșire din impas. Aceasta deoarece cei care vă exploatează vă vor convinge mereu și mereu să vă reîncarnați pe Pământ pentru o nouă viață, poate mai plină de suferință.

Numai cei treziți, cei care își vor fi ridicat suficient nivelul de conștiință vor putea ieși din acest cerc vicios al reîncarnărilor.

Singura cale de a ieși din bucla negativă a reîncarnărilor este să vă ridicați nivelul de conștiință și să vă amintiți că sunteți puternici, în așa măsură încât nimeni nu vă poate impune voința lui. 

Swaruu

https://swaruu.org/transcripts/swaruu-of-erra-addressed-galactic-federation-other-so-called-positive-et-races-and-humans-text-only-

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu