Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

luni, 5 februarie 2024

W120 - Despre internet , You Tube și despre adevăr - comunicare de la pleiadiana Swaruu (9)

Autor Gosia de la Agenția Cosmică
Publicat 18 septembrie 2018
Traducere Const. Mihăilescu

Internet
Cabala folosește internetul ca mijloc de control al minții populației, așa cum mulți dintre voi știți deja. V-au făcut dependenți de rețelele sociale pe micile voastre dispozitive mobile care vă domină viața. Deși pe internet sunt împărtășite informații pozitive și importante, Cabala cenzurează acum totul, bit cu bit, adesea într-un ritm accelerat. Ghidându-vă și manipulându-vă, mimând că sunt preocupați de satisfacerea nevoilor populației generale, aceștia s-au întors împotriva voastră, folosind internetul ca mijloc de control al populației, prin programe personalizate de spionaj și supraveghere. Aproape că nu mai există confidențialitate, sub scuza implementării măsurilor de securitate.
Internetul, ca mijloc gratuit de schimb de informații, are acum zilele numărate. Profitați de ceea ce mai este util din Internet, în puținul timp care va mai fi cât de cât utilizabil în scopuri benefice, pentru că în curând nu va mai exista. 

 YouTube
Tuturor deținătorilor de conturi (bloguri) și canale YouTube, care mi-au distribuit mesajele, le mulțumesc din suflet. Dar vă rog să nu denaturați mesajele mele deoarece au fost atent întocmite și planificate.

 Pe cei care postează informații deformate, pretinzând că sunt ale mele, chiar dacă sunt pozitive, îi rog să se oprească.

Dacă vreți să ajutați cu scrierile voastre pozitive, pline de speranță, vă rog să aveți noblețea și maturitatea de a vă folosi propriile nume, nu numele meu, Swaruu, pentru că articolele semnate de voi pot fi la fel de valide ca și ale mele. Folosiți-vă propriile nume, vă rog, și nu mai transmiteți informații false în numele meu.

În acest moment sunt doar trei canale care transmit informații direct de la mine: Desperando Enigmas, Cosmic Agency și legătura directă.

Celorlați, care mă preiau pe canale YouTube, le spun să fie deștepți, și-i rog ca eforturile lor să se îndrepte spre a face ca Pământul să devină un loc mai bun.. 

Noi și voi trebuie să ne unim eforturile pentru ca umanitatea voastră să reușească să depășească situația critică în care se află acum. Folosiți-vă puterea, cunoștințele și abilitățile pentru a ajuta planeta și umanitatea, nu pentru a reduce la tăcere oamenii care au tot dreptul să-și folosească libertatea de exprimare.
Nu este posibil și nici necesar ca întotdeauna să fiți de acord unul cu celălalt, contează aportul fiecăruia la creșterea nivelului spiritual și bunăstării societății. O experiență pozitivă ar trebui încurajată să se manifeste, nu criticată.

Refuzați să deveniți agenți negativi ai Matricei și agenți slugarnici ai Cabalei !

Tactica de a vă separa, de a vă limita și controla, de a crea discordie nu vă servește vouă, oamenilor, ci doar Cabalei întunecate.

Adevărul
Nu există adevăr absolut. El poate fi doar relativ în interpretarea fiecărei persoane, a fiecărui individ, și determinat de punctul particular de atenție al fiecăruia..

Cu cât mai multă conștientizare, cu atât mai multe puncte de atenție pot fi înțelese și văzute. Multe puncte de atenție contradictorii pot fi validate deși par diferite, tot așa cum multe puncte de atenție contradictorii ar putea fi invalidate separat sau ca grup..

Ceea ce contează aici este căutarea înțelegerii, nu a unui adevăr absolut, pentru că acesta nu poate exista. Va exista doar unul aparent, atunci când există acorduri asupra punctelor de vedere, fie între doi oameni, o comunitate sau o întreagă planetă. Dar sunt doar acorduri.

Ascultă pe toată lumea, chiar dacă nu rezonează cu tine, chiar dacă nu ești de acord în acel moment cu interlocutorul, pentru că, mai târziu, părerea ta se poate schimba, pe măsură ce primești date noi. Păstrează întotdeauna o minte deschisă și critică. Niciodată să nu crezi că înțelegi totul, pentru că tu nu vei înțelege niciodată necuprinsul.. Întotdeauna există mai multe de știut, mai multe de învățat. 

Suntem suflete în continuă evoluție. A ne actualiza cunoașterea, pe măsură ce primim date noi, nu este doar inevitabil, ci și foarte indicat și corect de făcut. 

Pe măsură ce primiți și studiați mai multe informații de la fiecare sursă posibilă, vă veți forma propriile criterii pe care le puteți numi propriul vostru adevăr particular. Veți ști instinctiv cine merită ascultat și cine nu.

Cu toate acestea, sugerez cu tărie să nu ascultați ce vă transmite mass-media, nu faceți din ea sursa voastră de informare, deoarece, în aproape toate cazurile, cei din media sunt slujitori ai celor care mereu v-au mințit și v-au manipulat. Ei o fac pentru a-și menține posturile, poziția sau din interese materiale.

Pentru Federație și pentru alte rase auto-proclamate pozitive

Știu că doriți să-mi opriți munca. Am înțeles avertismentul vostru. V-am răspuns direct spunându-vă că în loc să mă boicotați și să-mi dați avertismente, mai bine m-ați ajuta și m-ați susține în ceea ce fac și intenționez față de umanitate și față de Pământ. Nu-mi mai stați în cale cu argumente și reglementări slabe, neviabile.
Știu foarte bine că fiecare persoană de pe Pământ trăiește exact ceea ce are programat în destin, conform frecvenței personale (nivelului său de conștiință).

Sunt de acord că fiecare ființă umană, dar nu numai, există simultan pe mai multe linii temporale, unde, multe dintre ele, se descurcă foarte bine.

Știu că liberul arbitru al oamenilor nu ar trebui să fie interferat sau încălcat chiar dacă unii au tendințe autodistructive.

Eu mă refer acum la o singură cronologie, la  cea de aici și, atâta timp cât avem un punct de atenție, ar trebui să facem ceea ce este potrivit pentru fiecare dintre noi din acel punct de vedere.

Știu că pe alte linii temporale, oamenii care aici suferă, acolo, pe celelalte linie temporale, pot fi fericiți.. Dar trebuie să ținem cont că pe această linie, aceasta pe care ne aflăm în prezent, ei suferă. Și asta contează pentru mine, și asta mă doare. 

Știu foarte bine că privite de la nivel superior, lucrurile, inclusiv suferința, sunt văzute dintr-o altă perspectivă și li se acordă o altă valoare. Chiar dacă experimentarea suferinței te face să evoluezi ca suflet, trebuie ținut cont de faptul că aici, în acest moment, încarnat fiind, suferi foarte mult. Dar suferința aceasta trebuie să fie ponderată, acceptabilă și limitată. Personal, eu susțin, și voi susține mereu, că nu este necesar să suferi pentru a avansa spiritual; indemnul și justificarea voastră pentru suferință mie îmi miroase suspect, e doar o scuză pentru a continua exploatarea ființelor care nu pot și nu știu cum să se apere.. Atâta timp cât voi putea face ceva în privința asta, o voi face, cu sau fără ajutorul vostru, așa cum am făcut de atâtea ori înainte. 

Mă adresez Federației și celorlalte rase auto-proclamate pozitive: eu fac treaba pe care voi ar trebui s-o faceți; nu mă plâng dar măcar lăsați-mă în pace să fac munca pe care voi mimați că o faceți în relația voastră cu umanitatea și Pământul. Nu-mi mai stați în cale și nu vă mai erijați în apărătorii umanității, pe care, de fapt o exploatați.

Eu știu că a nu ajuta, atunci când ți se cere și când tu o poți face, înseamnă, de fapt, a sprijini forțele răului.

Eu încerc să ajut în felul meu, utilizând cele mai corecte date pe care le am la dispoziție și respectând neabătut liberul arbitru al celor care mă ascultă și-mi cer sprijin.. 

Mi-am autoimpus să ofer informațiile corect, fără a impune cuiva punctul meu de vedere. Pentru aceasta, nimănui nu trebuie să-i dau socoteală, nu trebuie să fac dovada existenței mele, pentru că fiecare persoană trebuie să învețe să aibă încredere în sine.

Nu vreau să mă impun în fața nimănui, vreau doar să ajut și să spun numai adevărul umanității ajunsă la limita suferinței. Oamenii trebuie să învețe să-și urmeze inima și să nu creadă în informații impuse și adesea manipulate.

Eu ofer informațiile în mod deschis, cu dreptul pe care îl am ca cetățean al acestui cadran al galaxiei și nu reprezint popoarele Taygetei, cu atât mai puțin ale Federației. Ceea ce spun mă reprezintă doar pe mine, Swaruu.

S-ar putea să fiu considerată prea tânără, neexperimentată, poate „necoaptă”, din punctul vostru de vedere, dar eu afirm că știu ceea ce de fac și de ce o fac, pentru că am mai experimentat pe aceste tărâmuri.
Celor care au ochi să vadă și minte să înțeleagă cine sunt și cine am fost, le spun că eu sunt Arco și sunt K, DK, sunt Li'Swa și Silaile. Dar, mai ales, sunt Swaruu. Multe nume, aceeași personalitate, același suflet.

Vă place sau nu, înțelegeți sau nu, acesta este adevărul.

Mulți dintre voi o știți deja. Știu cine sunt și îmi amintesc cine sunt. 

Acum veți putea înțelege de ce mă comport așa. Caracteristica mea a fost și va rămâne cea de luptător neînfricat pentru adevăr și pentru dreptate. Dacă este nevoie, pot să mă avânt în luptă și singură, fără teamă.
Ce vei face acum, înțeleaptă Federație, pentru a-mi împiedica și mai mult munca? Eu nu mă voi opri, iar voi nu aveți dreptul să-mi opriți munca. 

Veți privi și de data aceasta în altă parte, așa cum ați făcut-o atunci când eram arsă pe rug? O veți face la propriu sau încercând să mă „desființați” mediatic? 

Mie nu-mi pasă și nu mă voi opri. M-am săturat până peste cap de atâta nedreptate și de ceea ce fac acele rase care se declară pozitive și iubitoare, dar care se dovedesc a fi îngăduitoare față de răul și suferința pe care le provoacă pe Pământ !

Nu mă voi opri, indiferent dacă sunteți sau nu de acord cu metodele mele. 

 Repet: eu fac munca pe care ar trebui să o faceți voi. O fac pentru că pe voi nu vă văd nicăieri ajutând. În schimb, văd doar obstacolele pe care voi le impuneți, cu scuze slabe, care ajută forțelor întunecate.

Mă declar pe deplin Ronin (nota C.M.: sufletul revoltat al unui samurai japonez), așa cum am fost întotdeauna și nu am nicio legătură cu Federația sau cu vreo rasă anume, deși locuiesc într-un corp taygetan. 

Mulțumesc din suflet, tuturor colegilor mei taygetani care m-au susținut și continuă să mă susțină, în ciuda adversității celor care mă contestă. 

Știu că există mai multe rase pozitive și indivizi non-pământeni care fac tot ce pot, din umbră, pentru a salva civilizația umană ostracizată de Federație. Și vouă vă mulțumesc și vă respect metodele discrete. 

Dar, din păcate, în acest moment important, poate decisiv, nu văd pe nimeni altcineva să iasă și cu îndrăzneala să proclame că și ei vor să se angajeze în luptă împotriva răului. Așa cum mie nu-mi este teamă, vă invit ca nici vouă să nu vă fie. Manifestați-vă și contactați-mă. Putem face front comun împotriva răului.. Cu cât vom fi mai mulți, cu atât vom fi mai puternici.

Mă adresez Locuitorilor Pământului care m-au ascultat:
Vă trimit toată afecțiunea, toată înțelegerea și empatia mea. Dar, mai presus de toate, vă transmit recunoștința mea cea mai profundă. Sunt alături de voi și fac tot ce pot pentru triumful binelui, folosindu-mă de ceea ce am în acest moment la dispoziție.

Prietena voastră,
Swaruu (Jedi Ronin)

https://swaruu.org/transcripts/swaruu-of-erra-addressed-galactic-federation-other-so-called-positive-et-races-and-humans-text-only-

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu