Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

duminică, 28 ianuarie 2024

W108 -Interviul cu un Urmah, tigrul Arishah (II)

 Publicat 07 septembrie 2023
Traducere Const Mihăilescu

Mari Swaruu : Bună din nou. Mulțumesc că ați revenit pentru partea a 2-a a interviului meu cu Arishah, ofițer de la bordul navei spațiale amiral Avyon 1 a civilizația Urmah. Eu sunt Mari Swaruu.

Vă rog să rețineți că eu sunt cea care traduce în engleză interviul cu tigrul
Arishah. Acest interviu a avut loc în dimineața zilei de 4 septembrie 2023.

Mă aflam la centrul taygetan de memorare a informațiilor, numit și CIC, de la bordul navei Toleka. CIC este situat direct sub centrul de control al navei, între ele existând o scară centrală mare. Acesta are ferestre panoramice uriașe de jur împrejur și o proeminență în față, astfel încât vizibilitatea de acolo este excelentă. Din partea stângă a navei se pot vedea Pământul și Luna iar de pe partea dreaptă pot fi observate o mulțime de stele. Nava are mai multe stații de lucru insularizate în spațiul ocupat de o mare încăpere. Există, de asemenea, mai multe ecrane mari 3D conectate la computere holografice și digitale.
M-am plasat în una dintre acele spații de lucru (
studiouri ?) și m-am conectat cu Arishah pentru un interviu video. Prietenii lui îi spun, prescurtat, Ari. În timpul videoconferinței, am putut vedea alte câteva pisici Urmah privind curioase peste umăr, încercând să vadă cu cine vorbea Ari, și asta m-a distrat știind că ființele Urmah sunt extrem de fascinante și curioase. În spatele lui Ari se afla un frumos leopard Urmah, care privea fix spre mine, plin de curiozitate, întrebându-se, probabil, de ce uriașul Ari vorbea cu o creatură atât de mică și fragilă,pe de-asupra și fără blană, având doar niște șuvițe de păr atârnate de scalp.
În timp ce priveam fascinată cunoscutele pete pe bana leoparzilor, acoperite de costumul spațial, brusc am observat două degete de leopard, cu gheare , ieșind din spatele capului de tigru al lui
Ari care, impasibil, continua să vorbească cu mine despre lucruri foarte serioase.
Cu fața lui uriașă de tigru,
Ari a observat și s-a întors să-l vadă pe leopardul din spate către care a făcut un gest însemnând că a fost deranjat. Leopardul și-a îndepărtat rapid laba. Apoi Ari a continuat să răspundă la întrebările mele, timp în care leopardul a continuat să privească cu curiozitate spre camera de luat vederi, unde mă vedea pe mine. În plus, făcea și niște gesturi prostești ( se „maimuțărea”; n.m.) printre urechile ascuțite ale lui Ari, în timp ce eu cu greu mă abțineam să nu râd .

Dar, să continuăm interviul:
Mari Swaruu: De când societatea Urmah că Federația dă și se folosește de date false, eronate? Este unul dintre motivele pentru care Urmah a început să nu se mai alinieze pentru îndeplinirea programelor și planurilor Federației?
Arishah: Nu știu exact de când, dar din câte îmi dau seama, am știut întotdeauna că Federația, deși a fost creată cu bune intenții, a devenit prea mare și prea puternică și, în multe situații primește noi membri, parte dintre ei fiind neeligibili pentru programele noastre. Mulți dintre aceștia ar fi trebuit să nu fie primiți în Federație. Oricum, în politica Federației, este clar pentru noi, a apărut și se practică corupția.

Noi, ființele Urmah, nu au avut niciodată încredere deplină în Federație și nu ne-am conformat niciodată regulilor lor. Mereu am mers pe drumul nostru.
Trădarea pe care o vedem care are loc, în legătură cu Pământul, ne-a crescut neîncrederea în Federație și ne-a alertat, mai ales în ultima perioadă dar în special după ce
Consiliul Alcyone, înțelegând situația, a decis să fie de acord cu noi în această privință. Ne bucurăm că nu suntem singurii contestatari ai politicii dusă de Federație față de Pământ.

Mari Swaruu: Acest punct de vedere l-ai prezentat și responsabililor Taygetani? Dacă răspunsul este nu, de ce?
Arishah: Nu am păstrat niciodată nicio informație. Întotdeauna am împărtășit-o oricui a fost dispus să ne asculte, dar, din câte știu eu, taygetanilor nu le-a păsat niciodată să asculte ceea ce aveam de spus noi, deoarece simt că au fost orbiți de propaganda Federației; asta până când Alenym (nota C.M.: actuala regină a Taygetei) a venit la putere. Întotdeauna am știut că Federația vrea să controleze totul, dar noi, civilizația Urmah, nu am fost niciodată afectați de Federație, deși nici măcar nu mai luăm în considerare posibilitatea de a respecta regulile impuse de Federație, când vedem că politica și comportamentul lor intră în conflict cu etica, onoarea și principiile noastre. Oricum, noi nu suntem controlați de Federație dar, văzând și înțelegând ce face și ce cere Federația, nu ne alăturăm politicii ei, ba chiar îi ignorăm directivele.

Mari Swaruu : Care sunt planurile voastre pentru viitorul apropiat și cum am putea să colabora ?
Arishah: În ceea ce mă privește, deocamdată, am ales să rămânem în serviciu la bordul Avyon 1 ca să observ și să înțeleg ce se întâmplă pe Pământ și să-l ajut pe regele meu să-și onoreze tratatele de cooperare și alianță cu poporul taygetan. Nu mai am planuri, pentru moment.

Mari Swaruu: Cu această informație, voi, împreună cu noi, taygetanii, ținând cont că Federația ne minte și încearcă să ne manipuleze pe toți, adică pe cei de pe Pământ și pe noi, cei din afara Pământului, și gândindu-ne că facem cu toții parte din aceeași mare familie, mă întreb dacă mai este cazul să considerăm că tot ceea ce se întâmplă rău pe Pământ este doar consecința comportamentului pământenilor (nota C.M.: crearea de egregori malefici care ne împiedică să evoluăm, să ne ridicăm vibrația, adică să ascensionăm în dimensiuni superioare)? Cum vezi asta?
Arishah: Părerea noastră este că tot ceea ce se întâmplă pe Pământ este cauzat atât de manifestările umanilor, cât și de manifestările colective ale oamenilor din spațiu care au de-a face cu ceea ce se întâmplă pe Pământ. Federația declară că vrea să respecte și să conserve ceea ce oamenii de pe Pământ doresc să trăiască și să experimenteze, dar ea însăși este cea care manipulează percepția oamenilor făcându-i să-și dorească acele experiențe, care nu-i avantajează.
Prin urmare, în opinia noastră, Federația este cea care manifestă și provoacă tot ceea ce se întâmplă pe Pământ. Ceea ce vor sufletele încarnate acolo este manipulat de Federație; prin urmare, nu suntem de acord cu justificarea lor că nu fac nimic din dorința de a respecta și proteja ceea ce aleg oamenii să manifeste ca experiență de viață, chiar dacă asta le dăunează. (nota C.M.: se întâmplă astfel pentru că oamenii - ca minte și suflet- sunt ținuți în mod voit de către Federație în ignoranță, sunt mințiți, manipulați și determinați la acțiuni cu impact negativ, sugerate de entități rău-intenționate, pe care noi nu le vedem. Toate aceste fapte și comportamente regretabile, „păcate”, săvârșite de oameni sub influența entităților malefice sunt trecute în contul oamenilor, cărora li se creează karmă pentru arderea căreia Consiliile de încarnare/reîncarnare ne pun să semnăm contracte și să ne reîncarnăm tot pe Pământ, scopul real fiind, de fapt, producerea de energii de joasă vibrație cu care entitățile se hrănesc)

Mari Swaruu: Ceea ce se întâmplă pe Pământ se datorează negativității create în războaiele de pe Tiamat, negativitate care a ajuns pe Pământ, mai ales odată cu enormele cantități de apă, care au inundat aproape toată planeta Pământ. Sunteți de acord cu aceasta? Care credeți că sunt motivele pentru care Pământul rămâne o planetă ferm umană, așa cum a fost probabil și planeta Alfratanilor, Phayeton?
Arishah: Din câte știm noi, Pământul a fost sub controlul Federației aproape de când a fost însămânțat cu viață, iar războaiele de pe Tiamat au fost rezultatul unei dispute între două facțiuni ale Federației. Una dintre acele armate (nota C.M.: reptilienii) a ocupat Pământul în mod pașnic. Alții au venit pe Pământ de pe Orion cu intenții ostile și au preluat planeta, înlăturând ocupanții inferiori din Federație. Mai târziu, două grupuri mari s-au ciocnit puternic într-o mare bătălie care au devastat planeta. Urmah nu a avut nimic de-a face cu acea bătălie.
Planetele Alfrata (Phayeton) și Pământul au rămas, în cele din urmă, două planete în care poți avea o experiență de viață, Pământul fiind cel mai greu, mai dificil, la nivel experiențial. Deși acceptăm, văzut de la nivel superior, că toate sufletele știu ce fac, vedem clar că Federația controlează ceea ce își doresc acele suflete, dintr-o perspectivă inferioară, Pământul fiind păstrat așa cum este, pentru ca sufletele care ajung acolo să evolueze cu mari dificultăți până când încep să se trezească și să evolueze.
Noi credem însă că există și alte modalități mai acceptabile pentru a evolua.
Ambiguitatea cu care Federația prezintă situația, atunci când i se cer detalii despre motivul pentru care Pământul este ținut într-o tulburare constantă și în ignoranță, ne face să bănuim cu tărie că, la un anumit nivel, planeta este lăsată să fie gestionată de același tip de ființe-egregor întunecate care influențează și provoacă același tip de probleme din interiorul Pământului, acele ființe păstrându-se ascunse. Acesta este unul dintre motivele pentru care noi rămânem aici pe orbita Pământului, pentru a urmări îndeaproape ceea ce se întâmplă, prezența noastră aici făcând pe cei din Federație să fie ponderați, atunci când iau hotărâri privind soarta Pământului.

Mari Swaruu: De ce crezi că Alfrata a fost eliberată și care ar putea fi interesele ascunse ale UFoP ( nota C.M.: cred că UFoP ar însemna Uniunea Popoarelor interesate de Pământ)? Eliberarea Alfrata a fost cumva doar o invenție de-a Federației? Ce părere aveți despre motivul pentru care UFoP nu este interesat să elibereze Pământul? Ne puteți spune ce spun înregistrările dumneavoastră istorice despre Phaeton și despre Pământ?
Arishah: Credem că Alfrata era, pe atunci, o planetă pe deplin controlată de Federație iar „eliberarea” clamată de federali nu a fost altceva decât o scamatorie. Au șters trecutul acelei planete pentru a o lua de la capăt cu o nouă creație, cu un nou set de reguli, o nouă realitate; aceasta pur și simplu pentru că o puteau face.. Au mai făcut asta și cu alte planete, mulți din Federație, așa-zișilor ghizi, au creat o civilizație la nivelul preindustrial pentru a fi făcută interstelară. Resetările de civilizații nu sunt noutăți în univers, așa cum putem vedea cu Alfrata, iar „eliberarea” nu este altceva decât o farsă.
Federația Galactică nu este interesată să elibereze Pământul pentru că, de fapt, nu există niciun cotropitor, altul decât.... Federația însăși. Federația este cea care conduce și controlează tot ce se întâmplă acolo. Ei conduc spectacolul, căci acesta nu este altceva decât un spectacol. De aceea, trâmbițarea unei iminente
invazii extraterestre pe Pământ nu ar fi altceva decât o altă falsă manipulatoare. Încă o dată, Federația face un joc: ea creează problema pentru a vinde soluția, adică tot ea vine în chip de salvatoare a umanității. Nu vă sună cunoscut?
Înregistrările noastre arată că așa s-au petrecut lucrurile și cu
Alfrata (Phaeton), așa cum procedează acum cu Pământul. Civilizațiile care au fost sub controlul Federației au căzut pradă acesteia și au fost resetate de mai multe ori în trecutul lor, în interesul obscur al celor din Federație.

Mari Swaruu: Ca imagine de ansamblu toată, sau măcar o mare parte din narațiunea Federației este o minciună sfruntată și o înșelătorie. Cum crezi că ar trebui procedat în cazul Pământului, intrat în vizorul Federației? Ce ați face voi pentru a-l salva, dacă ați primi sarcina sau v-ați asuma-o să redresați actuala situație a acelei planete?
Arishah: Dacă civilizația Urmah ar prelua controlul asupra Pământului,

-) prima noastră acțiune ar fi să alungăm toate forțele Federației, astfel încât aceasta să nu mai poată reveni sau interveni în niciun fel pe Pământ.

-) Am neutraliza toate forțele militare de pe Pământ, astfel încât stăpânii și entitățile lor întunecate să nu poată riposta.

Odată Federația plecată, tot ceea ce ar urma să facem pe Pământ s-ar efectua fără niciun fel de violență.

-) Trebuie ca tot hard-ul existent să fie înlăturat. Pentru tot ceea ce ar urma să se realizeze s-ar face, în prealabil, simulări, pentru a se aplica numai soluțiile viabile.

-) Toată armata Pământului ar fi dezarmată și preluată în câteva ore.
-) Apoi, am prelua toată mass-media cu care am lucra deschis și direct, arătând oamenilor cine suntem și ce dorim să facem, la modul cel mai cinstit și informând populația despre tot ce se întâmplă și ce urmează să se întâmple.

Oamenilor li s-ar spune adevărul clar și fără interese ascunse.

-) Am prelua controlul asupra forțelor lor de ordine și de poliție pentru a evita orice conflict inutil și pentru a menține controlul și ordinea socială în timpul tranziției complexe și pentru adevărata protecție a oamenilor.

-) Apoi, i-am ghida pe oameni să formeze o societate holistică adecvată, în timp ce s-ar rezolva toate problemele neprevăzute, pe măsură ce am merge mai departe.

Noi știm că deși acest lucru este posibil și chiar ușor de realizat pentru poporul meu, acțiunea aceasta ar fi, oricum am vrea s-o numim, o invazie extraterestră, chiar dacă este vorba de intenții bune.

Așa că, noi, Urmah, prietenii civilizației umane, ne-am gândit la un alt scenariu posibil anume acela de a prelua controlul pe Pământ, rămânând în mare parte invizibili pentru oameni.

În acest timp însă îi vom ghida către o societate holistică, în paralel înlăturând, prin metode chirurgicale avansate, toată influența întunecată de acolo (inclusiv din ADN-ul uman; n.m), preluând sistemele lor de credințe, de exemplu, pe care le-am folosi pentru a îndruma și nu pentru a asupri sau provoca conflicte și separare între oameni.

Cam în acest fel dorim să procedăm; sau o combinație între cele două variante menționate mai sus.

Mari Swaruu: Acum, o altă întrebare: voi vă monitorizați semințele stelare ajunse pe alte planete în univers? Aveți vreun fel de contact direct cu cineva de pe Terra??
Arishah: Una dintre misiunile noastre aici este să ne monitorizăm semințele stelare, pe Pământ existând două feluri de semințe Urmah:

-) suflete Urmah care locuiesc într-un corp uman și

-) suflete Urmah care locuiesc într-un corp de felină terestră (nota C.M.: pisică, tigru, leu, leopard, ghepard, pumă etc).
Ne monitorizăm îndeaproape semințele stelare cu aspect uman, dar doar folosind o conexiune telepatică neinvazivă cu ele.

Deși utilizăm și monitorizăm comunicațiile umane, nu le folosim în mod direct, deoarece, în mare parte, doar urmărim, fără să acționăm. Adică știm unde sunt și ce nevoi au. Nu avem nici un contact direct cu nicio sămânță de-a noastră, în acest moment. În ceea ce privește semințele stelare feline, trebuie să știi că cele care ne sunt cel mai aproape, la nivel de suflet, sunt acele pisici de casă pe care le au acolo (dar și tu ai).

Pisici mari, cum ar fi leii, tigrii, leoparzii, panterele și așa mai departe, suntem și noi, dar într-un mod mai amplificat. Acele pisici mici pe care le aveți voi și pământenii acasă sunt tot suflete de-ale noastre. Rolul lor este de a proteja familia care le-a adoptat, mai ales de entitățile întunecate, care încearcă să facă rău membrilor familiei.

Suntem acolo printre voi și muncim din greu pentru a vă proteja de entitățile astrale inferioare malefice și e suficient ca pisicile să fie în preajma. Suntem conectați cu toate felinele, dar putem fi aproape de oameni mai ales prin intermediul pisicilor de casă, mulți dintre noi, Urmah, amintindu-ne că am fost o pisică de casă pe Pământ în viețile noastre anterioare.
Eu am fost cândva tot un Urmah, apoi pisică de casă, în câteva încarnări. Aveam misiunea de a ajuta pe cei din familia care mă adoptase, după care, am revenit ca ființă în civilizația Urmah. În general, misiunea noastră este de a feri de prezențe malefice atât pe Pământ, ca pisici, cât și în spațiu, ca Urmah matur.

Mari Swaruu : Mulțumesc, Arishah.

Interviul va continua în partea a treia în curând.

Vă mulțumesc că ați urmărit videoclipul meu și apreciez mult interesul vostru pentru videoclipurile și mesajele mele. Ne conectăm, din nou, data viitoare.

Cu multa dragoste.
Prietena voastră,
Mari Swaruu

https://swaruu.org/transcripts/the-urmah-interview-arishah-tiger-part-2-english

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu