Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

joi, 8 februarie 2024

W 122 - Recapitularea tuturor răspunsurilor date de extraterestra Mari Swaruu (prima parte)

Autor Gosia de la Agenția Cosmică
Publicat 16 decembrie 2023
Traducere Const. Mihăilescu. 

(prima parte

Întrebare: Pe câte planete ale Federației există războaie și conflicte emoționale, similare cu Pământul?
Swaruu X (Athena) : Oficial, doar pe Pământ.

Întrebare: Aveți detalii despre hub-ul de nave spațiale construite de extratereștri lângă Ganymede?
Swaruu X (Athena): Nu, nu am date despre asta exact.

Întrebare: Taygetanii și Urmah își planifică vreodată încarnări împreună?
Swaruu X (Athena): Nu, din câte cunosc eu. Cu toate acestea, câțiva taygetani sunt semințe stelare Urmah și invers. Aceasta înseamnă că, la un anumit nivel în viața de apoi, sau între vieți, a existat o cooperare între taygetani și urmah.
Întrebare: Urmah folosește tehnologia de imersie pentru semințele lor stelare (umane) de pe Pământ?
Swaruu X (Athena): Da, folosesc tehnologia de imersie pentru pisicile Urmah pentru a experimenta pe Pământ, folosind un corp uman.
Întrebare: Ce sunt globurile luminoase care zboară uneori pe cer?
Swaruu X (Athena): Pot fi spirite, singurele părți ale sufletelor care pot fi văzute de cei cu asemenea abilități de acuitate.
Totuși, dacă te referi la OZN-uri UAP sferice, multe rase ale Federației folosesc drone sferice, inclusiv taygetanii, și asta în mod curent. Aici le numim 110.
Întrebare: Este adevărat că Urmahs lucrează împreună cu oamenii în anumite tuneluri pentru a elibera alți oameni?
Swaruu X (Athena): Se întâmpla până acum doi-trei ani, dar Urmah nu au operat direct pe Pământ, deoarece unul dintre ei a fost ucis de armata umană în nordul Mexicului.
Întrebare: Dragă Tina, ce mai faci? Cum te simți? Eşti în regulă?
Swaruu X (Athena): Mulțumesc de întrebare, mă simt bine și fericită să fiu aici cu voi. Iubire și îmbrățișări !!!
Întrebare: Câte sisteme stelare sunt controlate de Federația Urmah? Din Federația Urmah fac parte și rase non-feline?
Swaruu X (Athena): Nu cunosc numărul precis dar sute de mii de sisteme solare se află sub controlul Urmah iar federațiile (căci sunt mai multe) pot fi cel puțin la fel de mari ca Federația Galactică la care noi și Urmah suntem afiliați. 

Întrebare: Cum se numește limba vorbită de civilizața Urmah?
Swaruu X (Athena): Urmah-șii sunt în mare parte telepatici, dar folosesc și un limbaj oral, așa cum o fac și taygetani. Limbajul pe care ei îl folosesc e numit de pisici, Avyonic iar cuvintele se aud ca niște mârâituri și sforăituri, ca atunci când torc pisicile voastre. E, oricum, ceva impresionant, căci este un limbaj complex. Uneori, chiar și pisicile vs. de casă pot emite mai multe sunete diferite decât o pot face oamenii. 

Întrebare: Care este poziția actuală a Consiliului Alcyone, în ceea ce privește comunicarea directă cu oamenii-semințe stelare, actual și în perspectivă?
Swaruu X (Athena): Consiliul Alcyone dorește o comunicare mai bună cu semințele stelare, în general, dar regulile Federației Galactice nu vor permite ca așa ceva să se întâmple prea curând. 

Întrebare: Dragă Athena, putem spera că vom avea un cuvânt de spus în deciziile care ne afectează viața, ale Federației?
Swaruu X (Athena): În acest moment, Federația ascultă doar cererile directe ale oamenilor transmise prin reprezentanții lor de pe planetă, ceea ce înseamnă că doar politicienii ar putea avea acces; și cum mai în toate cazurile, politicienii nu reprezintă corect dorințele marii mase a populației.....apare o mare problemă.

Întrebare: Ne veți putea face cunoscute concluziile la care se va ajunge la reuniunea din ianuarie (2024) a Federației?
Swaruu X (Athena): Vom face tot ce putem ca să vă informăm corect și cât mai cuprinzător; în principiu, prin Mari și Ari (tigrul Urmah)
Întrebare: Aș putea dobândi abilități psihice puternice prin ridicarea nivelului de conștientizare obținut din informații? (Mă refer la informațiile Agenției Cosmice primite de la Mari și care apar pe canalul You Tube) etc
Swaruu X (Athena): Da, dar nu este suficient. Aceasta înseamnă că trebuie să-ți extinzi cunoașterea studiind toate acele subiecte pe cont propriu; cu cât vei dobândi mai multe cunoștințe și le vei gestiona mai bine prin meditație precum și în funcție de nivelul de trezire la care vei ajunge, vei putea dobândi și asemenea abilități. Totul depinde numai de tine și de determinarea ta. 

Întrebare: Reprezentanții civilizației Urmah vor avea propriul lor canal YouTube, la un moment dat?
Swaruu X (Athena): Deși există deja un canal numit Urmah, nu știm ca pisicile de pe nava stelară Avyon să-și fi programat înființarea unui canal propriu You Tube. În prezent colaborează cu Mari, când vor să vă transmită ceva pământenilor. Urmah sunt destul de interesați în a comunica cu umanitatea.

Întrebare: Athena, cum simți tu că ești mama lui Mari, deși nu corespunzi cronologic acestui rol? 
Swaruu X (Athena): Sunt foarte mândră că sunt mama lui Mari, deși, cronologic nu am născut-o, deoarece eu am doar cu cinci ani mai mult decât ea. O consider însă fiica mea, așa cum ea mă consideră mama ei. Deși ea îmi spune mamă, nu mă gândesc prea mult la asta, dar pur și simplu o consider fiica mea și am grijă de ea cât pot de mult. Am chiar o dinamică de îngrijire a ei, conform practicilor planetei mele de origine (una fiind să-i pieptăn zilnic părul, dimineața). Ne înțelegem foarte bine și funcționăm ca mamă și fiică, nu ca surori.
Cât despre Yazhi, ea nu mă consideră mama ei și mă apelează, pur și simplu, pe numele de Tina.
Într-adevăr, Yazhi o consideră pe Mari sora ei.
Întrebare: Mai sunt rase ale căror reprezentanți orbitează pe nave Pământul și care au alte regine sau regi, altele decât regina Alenym a Taygetanilor și Ruhr, al Urmah ??
Swaruu X (Athena): Da, Alpha Draco King are și el reprezentanți pe orbită. Chiar acum sunt doi regi și o regină aici, pe orbita Pământului, trei membri regali încoronați care nu-și dau aere narcisiste ca regii pământeni.
Întrebare: Federația a răspuns la ultimul avertisment oficial dat de Urmah?
Swaruu X (Athena): A reacționat ca întotdeauna: fără niciun răspuns.
Întrebare: Vă rog, puteți oferi câteva informații despre „Gobeklitepe” din Turcia?
Swaruu X (Athena): Răspuns extrem de complicat. Gobeklitepe este o așezare veche antediluviană și care este legată de locul unde se spune că ar fi existat Grădina Edenului. Face parte din principalele așezări ale civilizației globale a Atlantidei, distrusă ca urmare a dezintegrării planetei Tiamat, de unde au venit puhoaiele de apă care au inundat Pământul.
Întrebare: Care este poziția Alpha Dracos față de acțiunile Federației?
Swaruu X (Athena): Alpha Draconienii, sau dragonii spațiali, sunt oficial de acord cu regulile Federației și încă par a fi ascultători, deoarece au de lichidat o karmă proastă, care îi leagă de civilizațiile regresive. Consiliul din Orion este, de asemenea, membru al Federației.
Întrebare: Tina, poți să ne spui mai multe despre strategia ta de zbor în ziua în care ai învins acel inamic, când ai întâlnit-o și pe Mari?
Swaruu X (Athena: Pe lângă tacticile de luptă aeriană, folosite și de avioanele voastre de luptă, am folosit și alte două strategii. Prima a fost să abat atenția inamicului, făcându-l să  creadă că nava mea avea altă locație, ceea ce mi-a permis să stau ascunsă. Inamicul a crezut că mă aflu în alt loc ceea ce mi-a permis să acționez la momentul favorabil.

Următoarea strategie a fost să urmăm amprenta undei de șoc pe care o lasă o navă în spațiul care a sărit în Hyperspace, Am reușit să urmez urma sonică lăsată de nava inamicului. Amintiți-vă că saltul se realizează prin egalizarea frecvențelor navei cu cele ale destinației. Știind unde a sărit inamicul, l-am putut urmări și lovi eficient.
Știam că ne luptam cu un inamic care avea o navă spațială de luptă de tip Suzy, adică o navă de ultimă generație. De altfel, a fost singura navă de tip Suzy doborâtă până acum.

Întrebare : Nave spațiale ale rasei Engan se află acum pe orbită? Va participa această rasă, Engan, la întâlnirea de audit personal sau de la distanță?
Swaruu X (Athena): Nu există nave spațiale Engan aici, în acest moment. Toate afacerile civilizației Engan sunt, deocamdată, reprezentate de ambasadorul taygetan, care este regina Alenym. Dacă vor veni aici, noi vom fi primii care vom afla și veți afla și voi. Ei nu vor participa direct la Consiliul din ianuarie cu Etorthanii.

Întrebare: Este ușor să zbori cu o ambarcațiune mică?
Swaruu X (Athena): Îmi place să zbor cu ambarcațiuni mici, deoarece sunt antrenată pe ele mai mult decât pe nave spațiale mari. Expertiza mea este pe nave spațiale de luptă; apropo, ador avioanele voastre de luptă!

Întrebare: Dacă vibrăm pe frecvența negativă impusă de Federația Galactică, mai poate exista, cu adevărat, vreo speranță pentru noi? Ce va trebui să facem pentru a ne schimba viitorul?
Swaruu X (Athena): Întotdeauna există speranță. Totul depinde de voi, ca umanitate, și de fiecare dintre voi, ca indivizi. Aș spune că mai ales ceea ce face și alege fiecare să facă contează. Tot ceea ce trebuie să faceți este să vă concentrați pe calea voastră spirituală și de expansionare a conștiinței. Pur și simplu fă tot ce poți în viața ta. Cu cât există mai multă speranță cu atât vei găsi mai multe modalități de a-ți atinge obiectivele. .

Întrebare: Ar fi Taygeta alături de Urmah, dacă această civilizație ar prelua controlul Pământului?
Swaruu X (Athena): Prin lege, în urma tratatului de cooperare dintre Taygeta și Urmah, avem dreptul de a sta alături de ei, precum și de restul civilizațiilor din Pleiade.

(va continua)

ttps://swaruu.org/transcripts/athena-swaruu-compilation-of-all-questions-answered-in-the-live-with-the-surprise

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu