Publicat 07 noiembrie 2023
Traducere Const. Mihăilescu de terminat corecatrea
Gosia: Cum arată reactoarele Zero Point?
Swaruu X (Athena): Un reactor Zero Point poate arăta diferit, în funcție de specie, cultură, mărime și modelul ambarcațiunii, dar aici mă voi referi la două tipuri care sunt folosite în cea mai mare parte în așa-numitul „timp modern” de cultura taygetană, care, în mare parte, variază doar în mărime. Cele mai mari, folosite pe navele spațiale foarte mari și grele, ar fi o variantă, iar cea de a doua ar fi cele folosite la ambarcațiunile mici și agile, cum ar fi cele de vânătoare.
În interiorul unei nave de dimensiuni mari sau mici, odată ce ai ajuns în sala ce comandă și control a reactorului, tot ce poți vedea este un perete drept și neted, de culoare metalizată, cu panouri dreptunghiulare mari, fără mânere. Pe unele nave, tot ce poți vedea sunt doi pereți netezi, în unghi de 90°, de aceeași culoare a oțelului, construiți din panouri detașabile. Toate aceste panouri pot fi îndepărtate.
La o
navă de luptă clasa a II-a, „Suzy”, camera de control de unde
puteți vedea acest perete este mică, pătrată, albă, netezită la colțuri și nu mai mare de 8 metri pătrați.
Pereții sunt plați, dar toate colțurile, așa cum am mai spus, sunt rotunjite și toate
albe, inclusiv tavanul, iar lumina vine de la un inel mare plasat pe tavan.
Intrarea principală se află pe peretele opus
reactorului, unde există o ușă glisantă, dreptunghiulară mare, cu
margini rotunjite, iar jumătatea superioară a acestor uși este transparentă. Podeaua este de culoare gri închis, în centru aflându-se două
panouri dreptunghiulare, albe cu suprafața de control înclinată la
un unghi ușor. Când este în poziția „oprit”, suprafața de
control pare a fi din sticlă neagră iar când e în funcțiune, pe
acea suprafață apare un tablou de comandă cu butoane, semnalizări,
forme de aparate indicatoare, toate sub formă de holograme 3D.
Ecranele de afișare și control sunt deci de tip holografic și apar
în fața operatorului, prezentând toate datele necesare.. Acest
ecran-hologramă 3D poate fi modificat ca dimensiuni, iar comenzile
se dau fie prin manipulare manuală, fie telepatic (comandă prin
gând), caz în care se folosește o interfață de inteligență
AI.
Reactorul în sine, așa cum se vede după îndepărtarea
panourilor de acces descrise mai sus, sau înainte de a fi instalat
pe navă, arată ca o sferă mare de metal. Dimensiunea variază în
funcție de nava pentru care este destinat. Este vizibilă și o
rețea de tuburi de formă ovală atent ordonate, care acoperă
întreaga suprafață și care iese din fiecare panou sau subsecțiune
a suprafeței sferei și se îndreaptă în jos, spre podea, la
capăt existând conectori și adaptoare pentru a-l putea
cupla la camera reactorului navei. Printre aceste tuburi, există un fascicul de cabluri supraconductoare.
Ambele (sfera în sine și tubulatura ei ovală) sunt
de culoarea oțelului, iar cablurile sunt negre cu conectori de
culoarea bronzului. Tubul este plasat în jurul sferei, astfel dispus
încât să amintească de circuitele în stare solidă. Când
spun tuburi de formă ovală,mă refer la secțiune (nu
circulară).
Iată o imagine foarte apropiată, dar de culoarea oțelului,
nu verde.
Voi descrie acum cum arată un reactor Zero Point, nu și principiul de funcționare, căci a fost descris în detaliu anterior; aici voi
face doar câteva mențiuni.
Rețeaua de tuburi ovale, care
învăluie întreaga sferă a reactorului și care nu are un singur scop, este formată dintr-un mănunchi de conducte, cu funcții multiple, pe interiorul tubulaturii trecând firele metalice conductoare și diferite țevi pentru mai multe scopuri. Unele asigură protecție cablurilor
supe-conductoare care alimentează generatoarele de frecvență
electromagnetică pentru manipularea gravitației artificiale care
controlează miezul reactorului. Altele sunt cablurile
electrice folosite pentru transportul energiei generată de miezul reactorului „colectorii
de curent electric” (nota C.M.: probabil se referă la bateriile de acumulatoare). Alte cabluri electrice preiau
energie electrică de la celulele termoelectrice plasate pe suprafața
interioară a sferei, sau de la acumulatori (un fel de condensatori încărcați electric).
Printre celulele termoelectrice din
interiorul peretelui interior al sferei reactorului, există, de
asemenea,un mănunchi de tuburi dispuse ca un radiator de
căldură sferic care acoperă întreaga suprafață interioară. În radiator se află lichidul de răcire a reactorului, care trebuie menținut în anumite limite de temperatură.Preluând excesul de căldură, lichidul devine fierbinte, căldura din el este preluată de niște unități hidrotermice care o transformă în electricitate .
Peste acest radiator special, folosit la generatoarele gravitaționale, sunt
instalate modulatoare de frecvență electromagnetice, între ele
existând ți panouri termoelectrice.
Miezul reactorului este o sferă toroidală cu 12
trepte, formată din milioane de cristale de cuarț sintetic în
formă de Merkabah, precum granulele de nisip, care plutesc într-un câmp
gravitațional controlat de computer, care le determină să se miște pe 12 direcții toroidale. Un toroid are în
interiorul lui un alt toroid care, la rându-i încorporează un alt toroid s.a.m. fiecare formându-se pe
celălalt și creându-se astfel, 12 nivele. La vederea arată ca o
sferă semi-transparentă, strălucitoare care se mișcă,
plutind în centrul sferei reactorului.
Imaginile de mai jos ajută (sper!) la înțelegerea celor spuse mai înainte; este reprezentat un GIF.
Aceasta este cea
mai apropiată imagine pe care o putem obține pentru a descrie cum
arată interiorul unui reactor Zero Point complet, cu radiatorul de
lichid de răcire, unitățile de răcire, colectoarele
termoelectrice de formă pătrată și generatoarele gravitaționale,
în fundal, și sfera miezului toroidal al reactorului, în prim plan.
Acesta este GIF-ul:
Puterea de ieșire
a oricărui reactor Zero Point, bazat pe toroizi de cristal Merkabah, numit și Reactor Crystal Core Zero Point (o traducere aproximativă: reactor de
punct zero cu inimă de cristal; n. m) alimentează generatoarele de gravitație electromagnetică care
sunt, la rândul lor, controlate de AI-ul navei. Pe scurt: producerea și controlul forței gravitaționale artificiale se bazează pe varierea distanțelor între cristale și a densității cuarțului artificial
Merkabah, precum și a vitezei de rotație a întregului toroid. De asemenea, se mai modică convenabil viteza și viteza relativă de rotație între
fiecare dintre cele 12 niveluri care alcătuiesc toroidul..(Nu vă bateți capul cu asta !)
Important de reținut: atunci când sfera toroidală este mai
mare, densitatea e mai mică; prin urmare, va produce o acțiune mai mică de
spark-gap pe fațetele cristalelor Merkabah, reducând astfel potențialul de
ieșire (nota C.M.: este vorba de principiul piezoelectricității: aplicând șocuri mecanice pe fețele unui cristal, se obține electricitate - care produce și scântei. Amplitudinea semnalului electric generat de cristal este direct proporțională cu forța de apăsare, iar frecvența depinde de numărul impactărilor în unitatea de timp asupra fețelor cristalului).
Cristalele
de cuarț sintetic în formă de Merkabah sunt realizate cu precizie
matematică ca dimensiuni și proporții. Sunt
fabricate din cristal chimic pur. Deși obținute artificial, proprietățile piezoelectrice ale acestor cristale sunt remarcabile. Calculele folosite pentru obținerea cuarțului Merkabah se bazează pe matematica în bază 12 (nota C.M.: matematica pământeană este în bază 10).
Arată
ca un mic reactor Zero Point. Imagine: reactor de fuziune mic (cred că e o glumă; n.m.)
După cum a
mai spus, dimensiunea unui reactor Zero Point depinde scopul în care e folosit. La o navă spațială mare, precum cele din clasă Toleka, reactoarele (patru la număr) au un
diametrul de aproape 10 metri. La
ambarcațiune mai mici, cum ar fi Suzy, clasa II, reactoarele sunt
mult mai mici,și au diametrul cuprins între 3 și 3,5 m (fără a lua în
considerare tubulatura și suplimentarele).
Dar există și reactoare Crystal Core Zero Point mult mai
mari, la polul opus existând și mini- reactoare Zero
Point, care funcționează cu același principiu, dar care pot ținute în palma ta. Ele sunt folosite pentru a alimenta mici drone, echipamente electronice cu rază lungă de acțiune necesare călătoriilor în spațiu ori pentru a alimenta arme precum puștile
cu plasmă ACR avansate și ACP-uri mai mici, ambele capabile de o
rată mare de foc, fără a fi nevoie să
se reîncarce. Adică cu aceste arme trăgătorul nu va rămâne niciodată fără „muniție”. Mă rog, există multe alte utilizări ale reactoarelor de punct zero, în toate domeniile.
(Ca notă suplimentară: pe planetele Temmer și Erra, la rețelele electrice
fără fir planetare, astfel de reactoare mici nu sunt necesare
pentru funcționarea dispozitivelor de zi cu zi, acestea fiind alimentate prin tehnologia de transmisie wireless a electricității,
similară cu cea descoperită de Tesla pe Pământ, înainte de a fi fost ascunsă
publicului de către Thomas Edison, deoarece ar fi fost imposibil să fie prevăzută cu un contor care să fie periodic citit pentru facturare).
Cristalelor interioare de cuarț merkaba, care alcătuiesc
miezul reactorului, au aproximativ dimensiunea unui grăunte
de nisip fin sau de sare.
Singura diferență e că în imagine, sunt obiecte Merkabah cu trei fețe,
iar cele din reactoarele Zero Point sunt obiecte Merkabah cu patru
fețe, în forma a două piramide cu aceiași bază și vârfurile la 180 de grade.
Motoare
cu turbină cu plasmă
Există
mai multe variante de motoare cu turbină cu plasmă. Folosesc numele
„turbină” pentru că se învârte în interior, adică este o
turbină. Spre deosebire de un motor cu reacție, acesta nu are
compresor, trepte de compresie, arzătoare sau post-arzătoare. Nu
necesită nici un fel de combustibil sau propulsor. Funcționează
prin rotirea componentelor sale în direcții opuse în timp ce este
alimentat cu trilioane de electroni volți, ceea ce creează
un foarte puternic câmp electromagnetic de plasmă.
Dimensiunea
motorului variază în funcție de navă, dar toate pe
același principiu. Este un cilindru sau o țeavă mare, goală în
interior, cu un con în spate. Pereții cilindrului sunt turbina
însăși și formată din mai multe rânduri de cilindri unul în
interiorul celuilalt. Numărul acestor cilindri depinde de modelul
navei, dar majoritatea celor mari și unele clase de luptători au 12
straturi, fiecare rotindu-se în sens opus.
Deși la exterior
un motor cu plasmă electromagnetică poate arăta ca un
motor cu reacție, în interior este foarte diferit.
În principiu,
fiecare nivel se rotește în sens opus celui anterior, în sensul
acelor de ceasornic, celălalt în sens invers acelor de ceasornic.
Fiecare este alimentat cu o polaritate electrică de înaltă
tensiune diferită și toate se rotesc pe aceeași axă centrală. Se creează un câmp electromagnetic puternic,
așa cum s-a spus mai înainte. Frecvență acelui câmp este controlată de computerul AI al navei.
Controlul acestei frecvențe se realizează prin varierea vitezei de
rotație, a tensiunii și a relației dintre modelele de rotație
dintre straturile turbinei contrarotative.
La modelele mai
vechi, turbinele erau făcute dintr-un set de cilindri unul în
celălalt, precum păpușile rusești Matrioșca, iar puterea la
fiecare nivel, sau la fiecare tambur rotativ individual, este
obținută folosind un dispozitiv de distribuție a puterii la capătul
frontal al turbinei, opus față de duza de evacuare.
La modelele mai recente, acest lucru se realizează prin modificarea
structurii moleculare a fiecărui strat în valuri, unul în sensul
acelor de ceasornic, celălalt în sens invers acelor de ceasornic.
Fiecare nivel de cilindru, care alcătuiește turbina își va
modifica structura moleculară, provocând o ondulație care se
învârte în jurul fiecărui cilindru.
Este esențial să
înțelegem că materialul utilizat în acest tip de turbine de
ultimă generație este un super aliaj de metal cristalin polimorf.
Aceasta înseamnă că însăși structura sa moleculară se schimbă
în funcție de ceea ce le dictează computerul. Dacă aveți
un tambur de turbină aparent solid și schimbați structura
cristalină moleculară care o alcătuiește, într-o manieră
progresivă, ca într-un val, creați iluzia de rotire în interiorul
matricei sale moleculare.
Metal polimorf
După cum se vede
aici, sferele mici reprezintă structura moleculară a metalului, care se schimbă sub controlul IA
pentru a crea iluzia de rotire.
O structură moleculară
cristalină într-o substanță sau material se obține atunci când
moleculele capătă o formă și o ordine geometrică
precisă. Acesta este principiul de bază al materialelor
transparente. Deoarece structura lor este atât de ordonată,
lumina trece mai ușor, obiectul devenind astfel
translucid.
Același efect se întâlnește și la materialele
superconductoare în care curentul electric trece prin moleculele
materialului fără a întâmpina nicio rezistență.
Când curentul trece printr-un material mai puțin conductor, (cum ar fi
firul de cupru de ex.) curgerea este haotică, fiecare
electron din curentul electric lovind și luptându-se să înainteze
prin metal în direcția impusă de polaritate.
Matrice moleculară
metalică cristalină perfectă, similară cu cea găsită în
superconductori:
Revin
la turbinele cu plasmă electromagnetică de ultimă generație,
utilizate pentru navele stelare.
Fiecare strat de tambur se va
schimba din cauza proprietăților metalice polimorfe,
controlate de IA a navei, folosind gravitația și
frecvența de interes pentru anumite zone din structura turbinei care
trebuie schimbate. Moleculele metalului polimorf reacționează la
frecvență și la gravitație, forțându-le să-și schimbe relația
între ele. Această schimbare poate fi
văzută ca o undă care se propagă în
jurul tamburului.
La fiecare nivel al „tobelor” care sunt una
în alta, „unda” se va propaga într-o direcție sau alta,
provocând un efect de rotație chiar dacă nu există părți în
mișcare.
Aceasta este cea mai importantă diferență dintre
tehnologia veche a navelor stelare și cea mai avansată tehnologie
folosită la clasă Suzy II. Fără piese în mișcare și toate
realizate cu proprietăți metalice polimorfe. Turbinele cu plasmă
din navele mai vechi se roteau ca o turbină completă și în
contrarotație pe niveluri.
Faptul că nu există
piese în mișcare, dar efectul molecular este cel al unei turbine,
face ca acest tip de motor să fie mult mai fiabil decât cel cu
rotație și
mult mai precis ca vibrație.
Pe măsură ce turbina se rotește
molecular, AI modifică compoziția sau „forma” structurii
cristaline a turbinei, modificare în densitate și formă. Cu
aceasta, curentul electric de înaltă tensiune care circulă prin
acesta într-o manieră superconductivă întâmpină o rezistență
mai mare sau mai mică, ceea ce face ca și frecvența sa
electromagnetică să se schimbe, schimbându-și, prin urmare,
relația de frecvență cu alte straturi ale întregului motor cu
turbină. Suma tuturor interacțiunilor dintre straturile din
turbinele interioare ale motorului va avea ca rezultat producția de
frecvență totală sau brută a întregului motor.
Prin
schimbarea relațiilor de frecvență interioară dintre componente, fluxul de plasmă din gura motorului va avea o frecvență
specifică. Această frecvență specifică are o natură
energetică foarte ridicată datorită cantității de putere
electrică brută care este alimentată în motor, de ordinul a câteva
trilioane de volți sau TEV.
După cum s-a explicat în alte lucrări, o
navă, atunci când navighează mai repede decât lumina, nu se mișcă
cu adevărat, deci nu este propulsată. Nava își va modifica
frecvența specifică pentru a se potrivi cu cea a destinației,
așadar „sărind” acolo. Aceasta înseamnă că hărțile
spațiale trebuie realizate numai folosind frecvența, adică citirea frecvenței specifice a fiecărui „loc” dintr-o
grilă în spațiu și memorarea acesteia în computerul AI.
În principiu, atunci când o navă trebuie să călătorească din puntul „A” în punctul „B”, tot ce trebuie să facă este
să-și schimbe întregral frecvența, astfel că nu va mai fi
„compatibilă” cu locația locul „A” ci cu a destinației,
locul unde se află punctul „B”.
Aceasta arată
de ce este atât de important gestionarea ieșirilor precise de
frecvență ale motoarelor. Deoarece motorul trebuie să
emuleze sau să găzduiască ajustări precise de microfrecvență
pentru a compensa alți factori necunoscuți care pot perturba
întreaga frecvență de ieșire, cauzând o abatere de la
destinație. O locație este o frecvență specifică marcată pe o hartă, unde sunt specificate și timpul și momentul exact în
care o navă ar trebui să sosească, pentru a atinge destinația
„B”. Toate acestea sunt controlate prin managementul sistemului de
ieșire a frecvenței motoarelor.
Deoarece locurile și
locațiile sunt frecvențe marcate pe o hartă , toate
sunt reprezentate prin cifre și numere matematice.. Timpul trecut, prezent sau viitor al unei locații, este, de
asemenea, gestionat cu ajutorul frecvențelor controlate despre care
se știe deja că sunt reprezentative pentru locația și momentul
dorit. Punct în spațiu-timp.
--------------
Modificarea frecvenței de
existență a întregii nave, sau a vibrației, pentru a se potrivi
cu cea a destinației dorite, se realizează folosind un efect toroidal
de imersie completă cauzat de câmpul electromagnetic de mare
energie pe care îl produce motorul sau motoarele sale. Fiind că
miezul motorului este nucleul, sau așa numitul „motor” de
asemenea, al întregului toroid, unde o polaritate este în spate ca
o ieșire de plasmă electromagnetică, iar cealaltă polaritate se
găsește la nasul navei. , fiind că toroidul este conectat la
turbină și la motoarele toroidale folosind corpul și structura
ambarcațiunii în sine, fiind ajutat în principal de cabluri
supraconductoare masive care merg de la nasul special al
ambarcațiunii care acționează ca receptor până la spatele
motoarelor. unde energia electromagnetică se adaugă celei noi pe
care o produc motorul (motoarele).
Evacuarea cu plasmă
a unui motor magnetic rotativ, sau așa-numitul Plasma-Jet, arată de
un albastru electric profund până la alb. Cu toate acestea, în
funcție de frecvența de ieșire a motorului, care este variabilă,
poate exista o schimbare a nuanței. Acest lucru se
întâmplă mai ales atunci când nava spațială se află în
atmosfera unei planete. În spațiu, schimbarea culorii din cauza
frecvențelor diferite există dar este foarte subtilă, aproape
imposibil de văzut.
(va continua)
https://swaruu.org/transcripts/interstellar-life-4-extraterrestrial-engineering-reactors-plasma-engines-taygeta-pleiades
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu