Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

luni, 15 mai 2023

ATENȚIONARE PENTRU CITITORI.

De câțiva ani și sistematic, cei care controlează conținutul articolelor apărute pe bloguri (în marea lor majoritate, slujitori zeloși ai Cabalei), boicotează și blogul acesta, SPIRITUL ETERN, pentru că nu doresc ca lumea să se „trezească” și să înțeleagă adevărul. Mulți cititori ai articolelor mele îmi sesizează imposibilitatea de a intra pe acest blog.  

Deși există posibilitatea ocolirii interdicțiilor impuse, majoritatea cititorilor nu reușesc s-o facă și renunță. 

Ca și ceilalți bloggări „puși la index”, am reclamat situația și am cerut celor care mă restricționează să înceteze cu aceste măsuri abuzive și nejustificate. Niciodată nu mi s-a răspuns iar interdicția a continuat. Practic „mă lupt cu morile de vânt”.

Din acest motiv, am hotărât abandonarea postării de articole pe acest blog (până la o ipotetică reglementare) și publicarea lor pe ASCENSIUNEA SPIRITULUI și pe DINCOLO DE VĂL, în speranța că aceste bloguri nu vor fi supuse, și ele, acestui regim abuziv. 

Voi menține, totuși, SPIRITUL ETERN pentru a da posibilitate celor interesați să citească materialele publicate până acum.

Sper ca articolele postate pe acest blog, timp de peste12 ani, să fi fost utile. Este însă adevărat că, pe multe dintre ele (parte din cele postate în primii ani), nu le-aș mai publica.

Deci: de acum în colo puteți citi articolele mele pe https://ascensiuneaspiritului.blogspot.com și/sau https://mihailescubib.blogspot.com.(adică DINCOLO DE VĂL)

Mulțumesc!

C.M.

3 comentarii:

  1. Bună ziua Eu vă mulțumesc pentru ajutorul spiritual pe care-l oferiți! Să vă Ocroteasca Bunul Dumnezeu mereu.

    RăspundețiȘtergere
  2. MULȚAM FAIN PENTRU ÎNȘTIINȚAREA NEPLĂCUTĂ, CHIAR TRISTĂ PT MINE, VĂ URMĂRESC CU DRAG DE LA ÎNCEPUTURI, ÎN PARALELE CU EDITURA FOR YOU UN TIMP, ȘI CONSTANT CU MONICA POKA. DAR MĂ BUCUR CĂ VĂ POT REGĂSI, ACELEȘI FIIND, ÎN ALT LOC, TOT VIRTUAL DAR REAL ! SPOR ÎN TOATE BUNE !

    RăspundețiȘtergere