Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

duminică, 3 iulie 2022

Conversație cu Federația Luminii/12 iunie 2022

 Traducere Const. Mihăilescu

Blossom: Bună dimineața ! A mai trecut o săptămână. Când vorbim cu oamenii, pare să existe o acalmie „generală” în viața vie. O lipsă de strălucire. Nimeni nu este sigur dacă să meargă mai departe și să rezerve lucruri sau să se pregătească pentru evenimente viitoare și chiar dacă sunt, nu pare să existe prea mult entuziasm. Totuși, orice semn de încurajare ar fi minunat.

Federația Luminii: Bine te-am găsit, Blossom. Bun venit tuturor celor care revin la conversațiile noastre periodice pentru a se regăsi pe ei înșiși.

Într-adevăr, ceea ce a avut loc în ultimii câțiva ani, așa cum spuneai, a creat multe tulburări minții, trupului și sufletului. Există un efect de „cădere” care face exact asta. Dragi suflete, venim să vă reamintim că vă aflați într-o călătorie de explorare.

Uite cât de departe ați călătorit în acest scurt timp. Vedeți, v-ați schimbat atitudinea față de atâtea realități posibile. Deși confuzi, deși îngrijorați, cu privire la ceea ce se întâmplă în continuare,... ați crescut exponențial, ca gândire și spirit.

Da. Cred că este incertitudinea de a nu ști ce urmează. De exemplu... Fergus the Fungus este încă de actualitate? Mergem spre un blocaj la nivel mondial? Va fi penurie generalizată de alimente? Pentru noi, aici pe Pământ, aceste lucruri ne preocupă profund, chiar dacă unii dintre noi am decis să nu acordăm atenție unor astfel de chestiuni.

Da, există această posibilitate în viitorul apropiat.

Doar o posibilitate?

Da. Cu toate acestea, dorim să vă încurajăm. Deși, pentru unii, acest lucru sună atât de „brutal”.. dacă și când se va întâmpla va fi, fără îndoială,… pe termen lung și va fi pentru Binele Suprem.

În legătură cu aceasta, la început se vor lua cele mai scandaloase decizii. Totuși, pe parcurs... măsurile vor începe să fie înțelese și apreciate ca având „motivații rezonabile” și se va înțelege că au avut o justificare complet diferită de cea inițială.

Sinceră să fiu, mulți dintre noi ne simțim pregătiți pentru asta. (nota C.M: „decât o tragedie fără sfârșit, mai bine un sfârșit tragic ”). Să se întâmple odată!! Cel puțin atunci am simți că am căzut atât de jos încât tot ceea ce ne-a rămas ar fi să urcăm. Acum știu că veți spune că se întâmplă multe în culise. Totuși, pentru noi există, așa cum am spus... acest „joc al așteptării” și uneori frustrarea așteptării ne face să avem îndoieli dacă se va mai întâmpla sau nu. Începem să credem că trenul nu va mai trece niciodată și prin gara noastră.

În termenii voștri, acceptăm acest lucru despre care vorbești. Cu toate acestea, din perspectiva noastră, totul .. se încadrează, fără prea multe probleme, în certitudinile viitorului.

Da, dar între timp, vor fi avut loc o mulțime de sinucideri. Oamenii sunt incapabili să mai facă față situațiilor în care se află acum, din cauza a ceea ce au trăit până acum și în lipsa perspectivei încurajatoare. Prea mulți recurg la acest ultim gest, ca să putem spune că este doar o simplă eroare. Enorm de multă lume a ajuns la „fundul sacului”, nu mai au locuri de muncă, adăpost, hrană, sunt bolnavi și disperați. Cum să se mai descurce în astfel de circumstanțe?

Și totuși, Blossom... TOTUL ESTE AȘA CUM TREBUIE SĂ FIE.

Dacă alegeți să simțiți la fel ca și noi în această privință, .... este în întregime decizia voastră. Cu toate acestea, în Schema Mare a lucrurilor... niciun lucru nu este deplasat.

Ți-aș putea enumera multe lucruri care nu sunt la locul lor. Nu neapărat în viața mea, dar în viața multora cărora le este atât de greu să mai continue...

Cu toate acestea, fiecare Suflet se află în Călătoria sa individuală. Fiecare Suflet experimentează și asta permite FIINȚEI lui să devină mai puternică.

Ca și în multe alte lucruri, Blossom... când treci de cealaltă parte a unei anumite experiențe, ca suflet, vei SIMȚI diferența în înțelegerea „Sinelui”.

Mulți au ales să facă tranziția în această perioadă.. căci asta face parte din călătoria „lor”. Ei vor fi îngrijiți și mângâiați și li se vor oferi modalități de a înțelege ceea ce s-a întâmplat cu ei.

Da. Am înțeles asta... doar că este mult prea „altfel” decât ne-am imaginat.

Ți-ai imaginat ce, Blossom?

Această înălțare a planetei într-o vibrație superioară. Niciodată nu s-a bănuit că va fi așa cum este acum... și, colac peste pupăză, voi spuneți că suntem încă în Faza Unu!

Aceasta nu este acțiune care să se încheie peste noapte! Cu toate acestea, vă rugăm să luați în considerare progresele făcute până acum.

Încerc, dar e dificil! Poate ni le-ați putea aminti voi !?

Din ce în ce mai multe Suflete, din cauza „întâmplărilor” prin care trec, au devenit acum conștiente că ceva pe Planeta voastră nu este în regulă.

Eh... crezi?

Înțelege, Blossom, că niciodată aceste Suflete, abia trezite, n-ar fi cutezat să pună la îndoială ceea ce se spunea despre măsurile luate de autorități. Ei au ajuns să-și dea seama că cei care dețin autoritatea nu prea lucrează pentru binele cel mai înalt al majorității, ci, mai degrabă, pentru ei și cercul lor restrâns.

Cei deja „treziți”, s-au aventurat în profunzimi ca să afle adevărul despre Ceea Ce Este și despre cine sunt ei cu adevărat.

Mulți dintre voi au ajuns să realizeze cu ce vă confruntați și NECESARA NEVOIE de a căuta mai profund motivul pentru care sunteți pe acea Planetă în acest moment.

MISIUNEA voastră este de a scoate planeta din întuneric. Și voi aveți puterea de a face această schimbare. Trebuie doar să vă amintiți. Este cu adevărat cea mai importantă misiune pe care ați fi putut-o avea în toate viețile pe care le-ați avut. TU, Blossom, împreună cu toți cei care au venit aici pentru a realiza acest CEL MAI EMOȚIONANT MIRACOL...trebuie să acceptați că o puteți face, iar la momentul oportun, veți ști și cum.

În acest moment, în timp ce toate par blocate, „Sufletele deja se află în poziția în care să-și poată arăta strălucirea din interior. Strălucirea – din interior”. Ei pregătesc Energii.

Cred că suntem frustrați tot așteptând să se dea semnalul de start, cu toate că nu știm despre ce este vorba, atunci când se va spune „START!” Măcar atunci vom ști adevărul ?

Da, Blossom, a exista un preludiu.

Vezi tu..., în capul meu, am tot felul de gânduri, sunt sigură că am mai spus-o,... că toți trebuie să fim închiși pentru a nu se spune toate Adevărurile care ne-au fost ascunse, altfel lumea va fi în tumult și vor avea loc tot felul de manifestări tragice. Presupun că și acest scenariu, care își face loc tot mai des pe ecranele televizoarelor. Cu toate acestea, modul în care s-ar putea întâmpla acest lucru este prea mare pentru a considera că este real. Ar trebui să fie prezentat mult mai detaliat.

În culise, în afara cunoașterii voastre, au loc evenimente importante. Totul în tip ce voi abia începeți să bănuiți.

Presupun că da. Cu toate acestea, uneori, totul pare prea ireal pentru a avea loc cu adevărat.

Blossom, cu respect, așa cum am mai spus și NOI,... dacă cineva, cu patru ani în urmă, ți-ar fi spus că întâmplările din ultimii doi ani și jumătate vor avea loc... nu ai fi simțit la fel?

Da. Așadar, să continuăm să ne facem viețile cât mai vesele posibil până când, fie „ne scoatem saboții”, fie are loc ceva cu adevărat uriaș. Tocmai mi-a trecut prin minte că unii care citesc asta se vor lupta cu noi încă din prima fază a celor cinci.

Așa cum am mai spus, nu înseamnă că fiecare fază va fi la fel de lungă ca prima. Pentru că, odată ce mingea se rostogolește, se va crea un „flux continuu”, nu neapărat în avalanșă, am spune noi.

De asemenea, v-am îndemnat să vă bucurați și să priviți cu încredere viitorul. Când semnalul se va da, vor fi momente în care mulți vă veți dori să vă întoarceți la etapa de așteptare.

Atunci veți ști DE CE A FOST ATÂT DE NECESARĂ TOATĂ ACEASTĂ PREGĂTIRE ȘI CONSTITUIRE A PUTERII FORȚELOR LUMINII. Tu și alții sunteți gata să plecați pentru a-i ajuta pe cei pierduți; pentru a le arăta calea spre Lumină. Așa va fi, cu siguranță.

Uneori, pun la îndoială toate aceste necunoașteri și spre ceea ce ne îndreptăm cu adevărat.. Când mă conectez cu suflete asemănătoare, primesc putere... Îmi zic că nu putem fi cu toții nebuni, nu!?

Voi încheia pentru astăzi, deocamdată. S-ar putea să revin mâine, Multe mulțumiri, ție!

(Ziua următoare).

OK, acum e duminică. Vă propun să ne continuăm conversația. De ce? Din cauza exact a ceea ce vorbeam. Am fost „nemulțumită” de conținutul discuțiilor de ieri. Înțeleg că datorită plecării soțului meu în alte tărâmuri, această stare se poate explica în cazul meu, totuși, știu că alții simt la fel, deși nu au experimentat o astfel de pierdere.

Băieți, aici jos, energia pare cu adevărat ciudată... Nu sunt sigură ce sper să obțin revenind în această dimineață la discuția de ieri. Poate că este vorba despre multele discuții săptămânale în care îmi facea impresia că „bat apa în piuă” !? Să vedem.

O bună dimineață glorioasă ție, Blossom și fiecărui suflet care ne urmărește.

Ceea ce noi împărtășim, Blossom, îți este dat dintr-un loc al Iubirii celei mai profunde.

Este ACEA IUBIRE... pe care te rugăm să o SIMȚI...

ACEASTA IUBIRE PE CARE O OFERIM VINE DINTR-UN LOC DE RECUNOAȘTERE MAI ÎNALTĂ A CEEA CE ESTE. ACEASTA IUBIRE ESTE CINE SUNTEȚI VOI CU ADEVĂRAT.

Uneori, ACEASTA IUBIRE poate fi simțită ușor și cu o mare înțelegere a SENTIMENTULUI pe care îl împărtășește SINELE.

Desigur, acest lucru se datorează multor factori de control.

Totuși, este vorba despre factori de control? Știu, toate substanțele chimice pe care le absorbim prin diferite metode și prin care ni se scade frecvența etc. Totuși, ar trebui să dăm vina pe asta mereu? Ar fi o scuză puerilă. Ar putea fi, să spunem, pentru mine care mi-am pierdut soțul și pur și de atunci magia a dispărut... și dacă o vreau înapoi, trebuie să o găsesc?

NU SUBESTIMA CEA CE ȚI-AU IMPUS CEI CU LUMINA MAI PUTERNICĂ. DE ASTA TREBUIE SĂ VĂ PĂSTRAȚI PUTERNICI, PENTRU CĂ LUPTA CONTINUĂ.

STIU! Cu toate acestea, îmi amintesc de White Cloud (NORUL ALB), cu care am avut o discuție minunată, atunci când decembrie 2012 se profila, care mi-a spus cuvinte de genul: „Nu renunța acum, tocmai când ești atât de aproape de linia de sosire !”. Asta a fost, hă, hă.. acum 10 ani!! iar eu constat că tot acolo am rămas deși facem tot posibilul să fim puternici în circumstanțe mult mai dificile. Greu se mai mișcă cei veniți aici pentru a ascensiona !

Atunci, hai să schimbăm asta.

Într-adevăr, haideți! Soarele strălucește... păsările cântă... și iată-mă cum mă folosesc de darul de a vorbi cu voi! Voi care aveți o vibrație superioară! Cât de binecuvântată mă simt !

La asta ne referim, Blossom. PENTRU A CONTINUĂ… indiferent de ce simt alții.

Într-adevăr, acordă-ți ceva timp pentru a „evalua starea de spirit”, dacă asta nu servește... vezi cât de repede poate fi schimbată o zi mai strălucitoare în alta mai mohorâtă.

Luați în considerare că, conectându-vă cu noi în acest fel, toți cei care treceți pe acolo sunteți ridicați, din cauza Energiei Înalte de la care comunicăm.

Desigur, înțelegi că în prealabil, trebuie să ne „scădem frecvența”, pentru a ne putea conecta cu tine, Blossom, altfel Energia ar fi prea puternică, prea înaltă și pur și simplu nu ar funcționa.

Au trecut 17 ani...

… Ne-am putut crește ușor nivelul de Lumină în timp ce și voi v-ați crescut nivelul de conștientizare și Lumină.

Așa funcționează, Blossom. Cu cât DEVII mai mult LUMINĂ … CU ATÂT VIBRAȚIA ÎȚI CREȘTE; prin urmare, barierele de comunicare încep să dispară, iar nivel de înțelegere să crească. Înțelegi?

Da.

Dragi suflete,... nu renunțați la SPERANȚĂ! Am spus odată că este mai bine să folosim cuvântul „A ȘTI”, decât „a spera”. Totuși, dacă cineva nu poate ȘTI pe deplin în această etapă... ceea ce este necesar să ȘTIE... atunci, trebuie să... „SPERE”... că bătăile inimii din interiorul ființei sale, căreia-i permite să-și organizeze zilele și acțiunile, este cea care îl va împinge înainte, în LUMEA NOUĂ.

Cu toate acestea, ȘTIȚI... că însuși faptul că vă aflați acum pe Pământ, face ca diferența șă fie URIAȘĂ.

Totuși, atunci când ne-am săturat și rezonăm la o frecvență inferioară, nu văd cum contribuim la Binele Mare?

ȘI TU EȘTI, Blossom!

PENTRU CĂ FIECARE E PURTĂTOR DE LUMINĂ .

LUMINA A CINE ESTE EL CU ADEVĂRAT...

ȘI ACEA LUMINA, DEȘI „SIMȚI SĂ ȘTII”, PENTRU VOI ESTE ÎNCĂ O LUMINĂ DE MARE CUNOAȘTERE.

NU AȚI FI PE PLANETA ASTA SĂ FACEȚI CEEA CE FACEȚI DACĂ NU AȚI FI.

Amintirea dualităților... a contrariilor. Cu cât de jos puteți simți... cu cât vă puteți ridica mai sus.

Lăsați deznădejdea să fie eliminată și când este gata... treceți mai departe în RĂZBOIUL LUMINII... ACCELERATE. CUM SĂ FACI ACEST LUCRU? CUM AJUNGI ACOLO?

Mantra!

Da:

EU SUNT LUMINA.

EU SUNT IUBIREA.

EU SUNT ADEVĂRUL.

EU SUNT.

NU EXISTĂ O MAI RAPIDĂ CALE DE A TRANSCENDE.

RUGĂCIUNEA SUFLETULUI TĂU… ÎN CUNOAȘTEREA A CINE SUNTEȚI.

PERMITE CODIFICAREA VIBRAȚIONALĂ A FIECĂREI CELULE, DISCUTĂ ÎN TĂCERE CU SUFLETUL TĂU.

LANSAȚI-VĂ VORBE ÎN TĂCEREA SUFLETULUI. CONTOPIȚI-VĂ CU EL.

VĂ ÎNCURAJĂM SĂ DESFACEȚI ACEST CADOU STRAT CU STRAT… PENTRU CA FIECARE SĂ VĂ DUCĂ MAI ADÂNC… ÎN ÎNȚELEGEREA STRĂLUCIRII.

Sună minunat și, într-adevăr, asta voi repeta toată ziua. Eu și cei care simt ca mine.… VOM AJUNGE ACOLO. Nu vă vom dezamăgi nici pe voi, nici pe noi înșine. Mulțumesc! EU SUNT.

https://www.blossomgoodchild.com/12th-june/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu