Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

marți, 7 iunie 2022

Z1- Prima conversație cu Yazhi Swaruu

Autor. Colectivul Agenției Cosmice
Publicat 16 iulie 2020
Traducere Const. Mihăilescu


Agenția: Bună ziua, Yazhi Swaruu.Îți mulțumim că ne-ai invitat, este o onoare pentru noi. Am studiat toate indicațiile tale.
Yazhi : Mulțumesc pentru efort. Sunteți invitați să mă întrebați orice.
Ag.: Ați afirmat că și voi sunteți scalari dar vă puteți modifica frecvența după cum doriți. În ce densitate te afli, a 6- a, al 7-a? Știind că nu există densități că totul este un gradient și aceasta este o definiție umană...
Yazhi : Da, aceasta este o definiție umană. O densitate este gama ta de percepție (nota C.M.: o anumită bandă de frecvențe). Gama ta de percepție depinde de nivelul de referință pentru a ști cum să interpretezi ceea ce vezi. Totul este acolo, doar că nu îl vezi, pentru că nu îl înțelegi, așa că mintea ta îl interpretează doar în funcție de ceea ce știe deja. Ea nu „privește” dincolo. Folosesc cuvintele în sens retoric.

Deci, cu cât o persoană cunoaște, înțelege și aplică mai mult în viața sa, cu atât va avea un cadru de referință mai larg pentru a înțelege și a percepe mai mult. O densitate este ea însăși caracterizată de cantitatea de detalii, de date, o densitate mai mare vede sau înțelege mai multe date decât una mai mică. Deci, o densitate nu este ceva în care trăiesc oamenii, așa cum se spune pe Pământ în cercurile spirituale tradiționale sau New Age. Dar, prin definiție, există o densitate pentru fiecare persoană-conștiință sau suflet. Oamenii percep doar aparent la fel pentru că se află într-un interval comparabil sau echivalent de înțelegere și percepție, de aceea sunt de acord cu privire la felul în care arată lucrurile.
Acestea sunt celebrele acorduri, deși sunt mai multe. Totuși fiecare persoană va continua să vadă lucrurile în felul său unic. O persoană cu o înțelegere 5D va fi capabilă să înțeleagă interpretarea și aspectele din 4D și 3D dar nu și pe cele din 6D pentru că nu are cuprinderea frecvențială din 6D.. Aceasta este o primă explicație a modului de a fi scalar.
Ag. : Deci, în ce gamă de percepție te definești? Pentru a avea o idee.
Yazhi :Nu îndrăznesc să-mi dau o densitate, nu îmi pot atribui una, nu am formă. Dar pot descrie cum o fac și asta nu este atât de dificil...căci Universul, Sursa este doar o gamă de frecvențe precum gamele (lungimile de undă) de la un aparat de radio care recepționează posturi pe care oamenii le percep ca realitate, deși există și alte posturi pe care voi, oamenii, nu le percepeți, deși ele sunt acolo, toate în același timp. Doar că fiecare persoană prin percepția și frecvența sufletului său va putea să asculte un anume post, nu altul.
Ag.: Am înțeles. 5D include 4D, 3D, 2D, 1D, dar 3D nu include 4D sau 5D.
Yazhi : Exact.
Ag. : Nu vă puteți atribui unul pentru că vă schimbați constant?
Yazhi: Doar ești conștient de ceea ce poți face, dar când o faci nu te gândești că intri și funcționezi pe acea bandă de frecvențe.
Ag.: Am înțeles. Cum ai explica că în Eter totul este conținut, că depinde doar de frecvența conștiinței-observator ceea ce poate sau nu observa.
Yazhi : Da, cum o fac? Nu am folosit niciodată această descriere până acum. Știi că există vise lucide. Unde, exersând, poți chiar să manifești lucruri în vis. Să faci ceea ce vrei dar știind că visezi. Dar din experiența mea și din ceea ce am văzut empiric, nu există o lume materială.
Totul este mental, totul este o idee, totul este astral, totul este un vis. Doar că ceea ce se numește realitate are o anumită liniaritate sau progresie temporală. Somnul, nu, pentru că este o altă densitate în care timpul nu este liniar. Și aceeași liniaritate temporală a lumii numită materială este de fapt iluzorie.
Deci, exersând, când dormi, poți avea vise lucide. Dar din moment ce realitatea este aceeași... intri într-un vis lucid în care visezi că ești în realitate. Cu bunurile tale și cu oamenii din jurul tău. Intri în sare de veghe în somn. Vis lucid / Priveghere în somn.
Așa că, odată ajuns acolo, după mai multă practică, ceea ce visezi, ceea ce vrei să introduci în vis, este atașat realității obiective. Dacă ai spart realitatea aparentă cauzală sau deterministă, poți intra în transă după bunul tău plac și prin aceasta, schimbi densitatea (dimensiunea). Totul se va reflecta în așa-zisa lume reală.
De exemplu, în cazul femeilor taygetane, ele vor constata că deodată nu mai sunt acolo, au dispărut. Nimic de speriat căci, așa cum am mai spus, nu există o lume materială. Totul este iluzoriu și întreținut cu acorduri de percepție. Oricum, pentru a obține asemenea rezultate trebuie să faci multă practică.

În cazul meu: dacă îmi doresc să mă aflu pe Erra (planeta), în pădure,e suficient să-mi doresc, să intenționez aceasta. Desigur este o relocare mentală, un vis. Și asta se poate deoarece și realitatea este doar un vis. În Eter nu există spațiu, nu există timp, nu există distanțe. La fel ca posturile de radio, toate sunt acolo în același „spațiu”. Pur și simplu trebuie să te plasezi pe o anumită frecvență (ca și când ai învârti de buton: n.m.) acordă-te la ceea ce vrei.
Tot așa procedează și navele spațiale: își modifică frecvența și tot ce este în interior se sincronizează pe frecvența destinației. Nava va înceta să mai existe la locul de origine și va apărea la destinație (translocație, teleportare). Totul este instantaneu căci nu există timp. Se respectă doar timpul intern al navei, dar asta este o altă problemă, ora SIT). Așa intră o navă în Hyper Space. Deci nu se face prin propulsie, prin consum de combustibil.
Trebuie să menționez că pentru Eter, într-un anumit fel, în „astral”, nu există locație. Nu este nevoie să călătorești ci doar să-ți schimbi frecvența de vibrație și ești acolo.
După cum am spus anterior, pentru asemenea performanțe a fost nevoie de timp și practică, nu s-a produs peste noapte.

Pot explica aceasta și în alte moduri. E ca și cum ai lua ceva din afara ta și încetul cu încetul, în mintea ta, l-ai face din ce în ce mai lent.
Ag.: Din câte înțeleg, tu poți percepe sau experimenta lumea materială, ceea ce ai numit limitare sau cușcă sau să fii în astral, după convenția ta? Deși înțeleg în același timp că totul este astral, că totul se petrece în minte.
Yazhi : Da, și o fac tot timpul. De fapt, îmi este greu să rămân în „realitate”, am nevoie de multă concentrare, pentru că am tendința să „circul”. Chiar și așa am ceea ce este perceput ca un corp fizic normal, pistrui, degete, păr...
Înseamă este că toți oamenii sunt așa, dar pur și simplu se simt limitați pentru că își doresc, într-un fel. .
Ag. : Da, așa cum experimentăm acum să simțim limitarea materiei, să nu o putem trece. Dar ai încălcat deja acele reguli. Și ești într-o altă etapă de experimentare. Un alt nod din Eter, chiar dacă toți suntem la fel.
Yazhi : Da. Dar văd și că limitarea, oricât de puternică ar părea, este tot iluzorie. Ceea ce limitează este frica, percepția că ești finit și tot ceea ce te înconjoară este , de asemenea, finit. Dorința de a te conserva și frica de moarte, asta te limitează. Este firesc, dar este iluzoriu.
Ag. : Da exact, creăm această limitare pentru că credem în ea. Este singurul lucru care îi dă putere.
Yazhi : Da, pentru că ai nevoie de acea stare pentru a-ți putea continua experiența. Cu cât se percepe mai multă limitare, cu atât vei aprecia contrariul.
Ag.: Cum îți poți impune o anumită aliniere temporală pentru a te conecta cu oameni ca noi? De unde știi când să te conectezi, având în vedere că nu există timp? Cum percepi timpul acum? Este diferit de când erai cu colegii tăi?
Yazhi : Da, de aceea nu pot trăi cu ei, le-am făcut rău. Singura modalitate de a calcula timpul, pentru mine, este să mă uit la ora de pe serverul de Internet, ceasul din colțul din dreapta jos al computerului. De aceea eu sunt și pe Pământ, astfel încât, într-un fel, frecvența lui mă are într-un anumit interval de timp. Dar întâmpin probleme în timp, calculând-o. De multe ori dispar câteva zile deși pentru mine nu înseamnă un interval atât de mare.
Ag.: Dacă mergi să faci o plimbare prin pădurile din Erra, cum poți să fii conștientă că este timpul să te întorci aici? Te înțeleg, e complicat.
Yazhi : Mă folosesc de intenția de a reveni în același punct unde mi-am lăsat corpul, reintegrându-mă „orarului” locului. Așa că ajung pe Erra și mă întorc doar după câteva minute după ce am plecat. E mai bine dacă îmi „parchez” corpul undeva în siguranță înainte. Ca și în meditație. Dar eu nu mai am nevoie de meditație pentru a intra în acea stare.
Ag.: Și cum te asiguri că revii la aceeași cronologie, știut fiind că, uneori, în salturile cu navele, se întâmplă să te întorci pe o linie temporală ușor diferită ?
Yazhi : Doar bazându-mă pe memoria mea, nu pot fi complet sigură, mă ajută practica. Eu îmi las marcaje și mă întorc să văd dacă le regăsesc. Apropo, multe dintre cercurile din lanuri sunt marcaje lăsate pentru recunoaștere, de către navele ET spațiale. De aceea sunt făcute pe plante sau deasupra lor, pentru că „amprentele” au o viață finită, și puteți calcula cât a trecut ce când le-ai făcut. Marcarea este pentru maxim câteva zie, după care planta crește și „amprenta” dispare sau se estompează mult.
Ag.: Ce tipuri de markere lăsați? Ceva mai personal, în cazul tău?
Yazhi : Eu las formațiuni de frunze sub o pietricică sau un desen precum cel făcut cu degetul în nisip. Las mai multe, nu doar unul, ca siguranță căci între timp poate trece cineva pe acolo și le „șterge”.
Ag. : Acest lucru îmi amintește de topul folosit în filmul Inception.
Yazhi : Da, exact. Să te întorci înainte să se oprească din învârtit. (nota C.M.: referire la spârnel). Poți folosi și refluxurile ca interval de timp, semnul rămas pe nisip se păstrează până vine următorul reflux.
Ag.: Robert și Gosia ne-au spus că ai și aterizat pentru scurte perioade de timp. Frecvențele 3D nu vă afectează acum?
Yazhi : Nu mă afectează în aceeași măsură în care afectează pe un taygetan. Faptul că frecvențele 3D afectează ființele 5D este strâns legat de rezistența lor la 3D, din punct de vedere mental. Ei nu o acceptă, o resping, o văd ca fiind periculoasă. La fel e și cu semințele stelare care se simt rău pe Pământ. Ei trebuie să accepte că și ei sunt oameni, fără a rezista. Nu îți va lua statutul de ființă stelare. Este o parte a întregului.
Ag. : Ei bine, nu e de mirare (această temere)... știind că poți fi „prins” aici. Deși, totul este mental și depinde de puterea cu care decizi să trăiești această experiență.
Yazhi : Cei care rămân pe Pământ, în 3D, o fac pentru că vor, fiecare având propriile motive. Când nu mai este util să se reîncarneze acolo, pot renunța și se pot întoarce pe planetele de origine. Despre entitățile astrale care sunt acolo pentru a forța oamenii să se reîncarneze, pot spune că acesta este un sistem de credințe al pământenilor. Reîncarnarea se întâmplă doar dacă sufletele doresc aceasta. După ce-și părăsesc corpul fizic, ajungând în astral, sufletele vor întâlni manifestarea a ceea ce se așteaptă să vadă. Dacă doresc să fie libere, așa vor fi. (nota C.M.: regret, Yazhi, dar nu este de loc așa, iar eu nu cred că tu nu cunoști acest adevăr. Îți aplaud experiența, își mulțumesc pentru că ne împărtășești din vasta ta cunoaștere, dar sunt dezamăgit că ne consideri mai neștiutori decât suntem. Precum mulți dintre noi, tu știi că sufletele care își încheie o viață pe Pământ sunt oprite să treacă în universul liber, de bariera energetică numită Matrix, creată de Federație pentru a bloca forțele reptiliene pe Pământ. Până la urmă, sufletele sunt prezentate Consiliilor de Reîncarnare, și „convinse” , prin omisiuni, minciună, refaceri de contracte și acuzații false privind acumularea de „păcate”, să accepte reîncarnarea. Într-un fel îți înțeleg poziția, căci și civilizația ta aparține sau pactizează cu Federația)
Ag.: Unde și cui acorzi cea mai mare atenție? În ce îți investești timpul?
Yazhi : Explorez astralul și pentru aceasta îmi folosesc mintea. Învăț tot ce pot despre toate subiectele posibile. Sunt un etern student.
Întrebător : Fascinant Yazhi, într-o zi aș vrea să fiu și eu ca tine, un student etern, explorator al astralului.
Yazhi : Poți începe de astăzi. Este nevoie doar de acea dorință inexorabilă de a înțelege totul. Asta definește expansiunea sufletească. Asta e. O eternă curiozitate.
Ag: Foarte frumos. Mereu suntem în practică...
Yazhi : Întotdeauna. Nu se termină niciodată.
Ag.: Și ce faci în astral? Cum ai defini ceea ce experimentezi acolo?
Yazhi : Este exact ca și cum ai vizita locuri îndepărtate, a explora. E ca și cum ai pleca într-o excursie. Nu există ființe urâte care să te oblige să te întorci în corp. Tu îi aduci lângă tine, îl generezi, dacă îi invoci. Tu controlezi totul de acolo. Este doar un vis lucid. Cu multă practică.
Ag. : Vă mișcați constant, fără nicio preocupare, fără scop?
Yazhi : Dacă ai vedea care e rutina mea, observând ceea ce fac din exterior, ai vedea că nu mă mișc mai departe de câteva sute de metri. Că mă uit constant în depărtare, gânditoare. Sau adormită. Ceea ce se întâmplă în minte te face să zbori.
De ce sunt aici azi? De ce mă deranjez să vorbesc cu Robert și Gosia? De ce cu taygetanii? Pur și simplu pentru că sunt o familie pentru mine.
Cineva mi-a spus cu mult, mult timp în urmă, răspunzându-mi la întrebarea : „Ce ar trebui să fac cu ceea ce am în minte?” El mi-a spus: „Trebuie să-l depășești și trebuie să-l împărtășești. Nu păstra asta”.
Așa că, de atunci, îmi împart cunoașterea cu oricine, căci oricine se poate servi din ea. Pentru că, deși o am nu-mi aparține. Este un bun comun, căci una suntem toți. Și voi toți sunteți la fel, numai că mulți dintre voi ați uitat temporar că ȘTIȚI. Și asta de dragul de a experimenta tot felul de situații. Tu și eu și voi, suntem Sursa Originală. Fiecare dintre noi este un întreg deși pare a fi o scânteie, căci în el se regăsește TOTUL.

https://swaruu.org/transcripts/1st-conversation-yazhi-swaruu-evolution-of-souls


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu