Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 9 aprilie 2022

Y17 - Conversație cu extraterestra Swaruu, din Pleiade: Experimente ale Cabalei reptiliene. Secretele biologiei trans-dimensionale. (III)

Autor Gosia de la Agenția Cosmică.
Publicat: 28 oct. 20218
Traducere Const.Mihăilescu
(ultima parte)

Gosia: Uau, tratezi subiecte „fierbinți” în această comunicare. Mulțumesc foarte mult! Unele dintre informațiile pe care mi le dai le bănuiam, dar altele sunt complet noi pentru mine. De exemplu, la un moment dat explicai cum modificarea ADN-ului, fără a ajusta componenta admică, duce la eșecuri, boli etc. Poate așa ne-au deteriorat reptilienii organismul, căci prea des ne îmbolnăvim !? Înțeleg că la început reptilienii au încercat să ne modifice genetic, apoi, din cauza eșecurilor, au recurs la alterare prin manipulare mentală… Ne îmbolnăvim atât de des și avem o rată mare de mortalitate din cauza experimentelor reptilienilor pe corpurile noastre?

Swaruu (9): Nu e chiar așa, dar ești pe-aproape. Reptilienii v-au deteriorat ADN-ul doar prin controlul minții. Problema este că nu sunt singurii jucători în acest areal.. Există și alt motiv: Black Goo, care modifică și alterează ADN-ului direct, cu tehnologia frecvențelor scalare, foarte, foarte avansată. Este subiectul de care mă ocup și despre care scriu chiar acum în Biologie IV.

Gosia: Înțeleg. De ce este folosită această tehnică ?

Swaruu (9): Vine de sus, din tărâmuri superioare, greu de identificat. Dar știința noastră a stabilit că a conceput-o Goo care, în sine, este o rasă localizată pe o planetă care emană o energie specială din „sângele”ei. E o planetă cu comportările unui organism viu. A invadat Pământul de două ori în istorie: acum 80.000 de ani și din nou acum 12.500 de ani, în timpul distrugerii planetei Tiamat. Dă impresia și se manifestă armonic, făcând să se creadă că este Sursa, dar nu este. De aceea este atât de periculoasă.

Gosia: Ok, dacă ai de gând să explici mai multe în eseul tău, nu voi mai întreba despre asta acum.

Swaruu (9): Da, lucrez la asta chiar acum. Exact asta fac.

Gosia: Ok, trec la următorul subiect pe care l-ai menționat. Ai spus că acum se lucrează la separarea sufletului oamenilor pentru a crea o nouă rasă, deoarece schimbarea ADN-ului în sine n-a dat rezultatele așteptate. Te întreb: cine face asta în acest moment și de ce? Și ce rasă încearcă să creeze și de ce?

Swaruu (9): Reptilienii: Kingu, Naga Draco și alte rase arhontice. Apoi, Maitre (grii înalți) și unele facțiuni Malakak (albii înalți).

De ce? Pentru a crea o rasă complet exploatabilă și fără liber arbitru. Cu oamenii de astăzi e mai dificil: sunt greu de manipulat și ripostează, în plus din ce în ce mai mulți au început să se „trezească”.

Gosia: Bine. Ai spus că (întunecații) au reușit să izoleze energia adma (sufletul) și au pus-o într-un recipient oferindu-i o falsă experiență (viață) astfel încât sufletul să creadă că este în corp fizic de om.. Cum putem ști că acest lucru nu se întâmplă deja cu toată rasa noastră chiar acum? Poți confirma într-un fel sau altul?

Swaruu (9): Asta se întâmplă cu rasa voastră chiar acum. Aceasta este problema. Experiența (viața) acelor suflete este susținută (dar și limitată) de energia Matrix, care este 100% falsă.

Gosia: Da, înțeleg că acest lucru se întâmplă acum cu indivizii izolați, dar asta nu ni se întâmplă încă tuturor, la nivel de colectivitate. De aceea probabil ne avertizați voi despre asta. E corect ?

Swaruu (9): Vezi, pe Pământ toate sunt sub influența Matricei 3D, care face ca totul să pară cât se poate de real. Totul se face prin controlul programat al percepției senzoriale. Chiar și atunci... există un nivel mai profund. Oamenii sunt prinși în containere (bule) de energie, într-o experiență falsă, simulată la un nivel profund.

Gosia: O, ok... deci nu toți suntem în bule (containere) energetice. Câți oameni de pe Pământ sunt în bule?

Swaruu (9): Nu pot să știu exact câți, dar vorbim despre câteva sute de mii de oameni, poate chiar peste un milion. Nu pot să știu sigur pentru că sunt în DUMB, plasați adânc sub pământ! Oricum, nu mai puțin de câteva sute de mii.

Gosia: Aceștia sunt diferiți de oamenii non-reali, despre care am vorbit?

Swaruu (9): Toți aceștia sunt oameni reali pentru că au suflet și sunt conectați la Sursă și sunt recunoscuți de Sursă, deși sunt prinși în bule. Oamenii ireali nu au nicio legătură cu Sursa. (nota C.M.: așa cum s-a mai menționat și în alte articole, este vorba de legătura - „firul de argint”- a fiecărui suflet cu Sursa care l-a creat. Această legătură indestructibilă - „firul de argint” - confirmă apartenența sufletului la Sursa Primordială. Se pare că reptilienii, care au reușit să captureze suflete, le introduc în bule energetice existențiale în care sufletele capturate repetă la infinit o secvență de viață, convinse că totul este real. În plus, reptilienii au reușit să falsifice semnalele de răspuns ale sufletelor, prin care ele confirmă permanent Sursei că mențin legătura cu ea și că își trăiesc viața (experiența) în deplină cunoaștere și folosire a Liberului Arbitru. De fapt este o mistificare, în realitate acele suflete fiind prizoniere, fără a fi conștiente de aceasta. Având confirmarea permanentă de la sufletele capturate, Sursa nu cunoaște adevărul și nu acționează deoarece, conf. semnalelor primite, „totul este normal”. Vreau să fac următoarea mențiune: până acum noi știam că această conexiune, „firul de argint”, există între corpul uman, fizic, și suflet și că după moartea corpului fizic, această legătură cu sufletul se rupe. Avem acum confirmarea că o asemenea legătură există și între fiecare suflet și Sursa Primordială și Adevărată. De fapt, era vorba despre acea „luminiță” indestructibilă, despre care știam, și care ne ține conectați cu Sursa, și pe care, unii o confundă cu dumnezeu)

Gosia: Cum ar putea cineva să știe dacă este sau nu prins în capcană, adică dacă are sufletul ținut într-o bulă?

Swaruu (9): Nu poate...căci aceasta ține de nivelul de „trezire” și conștientizare interioară profundă a ființei. Sufletul ar putea afla de la un aspect al său existent undeva dar necapturat (nota C.M.: sau din regresii hipnotice pe care le-ar putea cere unui medium care, în stare de hipnoză, poate lua contact cu sufletul acelei persoane, sufletul „trezit” al hipnotizatorului dându-i informațiile necesare, prin care acel suflet înțelege că nu era liber și învață ce trebuie să facă pentru a se elibera) . Există și riscul ca, încercând să se adâncească în profunzimile ei, ființa va pătrunde de fapt în interiorul matricei false 3D.

Pe scurt, nu este ușor de știut, nici la nivel de minte, nici la nivel de suflet, căci, din punctul de vedere al sufletului capturat, percepția va fi că el se află doar într-o altă experiență. Pentru el, experiența este absolut reală.(nota C.M.: Repet: metoda simplă și practică este ca persoana respectivă să fie adusă în stare de hipnoză sau o alta -medium- să o facă în locul ei, ședința fiind coordonată de un hipnotizator (operator). Scopul este ca sufletul încarcerat să-și conștientizeze situația și să refuze să mai fie interferat. Astfel de sesiuni de regresie hipnotică sunt în prezent foarte utilizate).

Gosia: Ok, dar cum poate fi experiența lor falsă și impusă de alții dacă, reali sau falși, împărtășim aceeași experiență?

Swaruu (9): Simplu: ei nu sunt. De fapt sunt dar cu un nivel mai jos; în propria lor „lume”. Ei nu sunt cu tine deși lumea pare a fi aceeași.

Gosia: Nu sunt lângă mine, printre noi? Aoleo, atunci unde sunt acele suflete capturate?

Swaruu (9): Adânc sub pământ, într-un fel de borcan. Acesta este cu totul un alt sub-nivel, cu o altă dinamică în Matricea 3D. Ele nu se suprapun ca experiență, chiar dacă se află tot în Matricea 3D..

Gosia: Înțeleg. Wow. Dar cum sunt capturate sufletele?

Swaruu (9): Se pare că întunecații răpesc oameni după care determină sufletul să-și părăsească corpul, moment în care este capturat și băgat într-o bulă. Operațiunea are loc de obicei asupra copiilor mici; pentru că sufletele acestora sunt mai ușor de programat.

Gosia: Dar cum se poate realiza tehnic, scoaterea sufletului din corp? Și ce se întâmplă cu corpul?

Swaruu (9): Se folosesc de un recipient (bulă) care are aceeași frecvență cu corpul biologic original. Practic este vorba de un dispozitiv tehnic. Procedeul este următorul: unei persoane (cu suflet) i se creează brusc, de către entități malefice, o situație de puternic stres (panică) [nota C.M.: precum: un iminent accident, un zgomot insuportabil, apariția unui animal agresiv, un val mare de apă, un infractor care te amenință cu o armă, o explozie, o decizie de condamnare comunicată de o instanță, pierderea poșetei (sau sustragerea ei) în care aveai o mare sumă de bani, primirea unei vești terifiante precum că cineva drag a decedat etc.] Starea care ți se creează va fi una de panică, de debusolare, în care îți poți pierde (pentru un moment) rațiunea. Ca urmare, îți va scădea brusc nivelul de vibrație, suficient pentru ca o entitatea malefică să poată prelua controlul asupra ta.. În atare situație, sufletul nu mai poate suporta nivelul de stres creat și va sări efectiv afară din corpul fizic. În timp real, entitatea malefică va așeza lângă suflet o bulă energetică (container) ademenitoare, pe care sufletul o va agrea și o va folosi ca refugiu, în care i se va induce o stare de liniște și siguranță. Practic sufletul nu va sesiza că s-a schimbat ceva în existența sa. [nota C.M.: în speranța că va fi utilă pentru cititor, fac mențiunea că o asemenea situație mi s-a întâmplat și mie. Cu ani în urmă, după ce participasem la o sindrofie - într-o cabană aflată în pădure, am decis, pe la ora 1 noaptea, să plec singur spre casă - aveam de parcurs cam 15 km pe picioare. Era o noapte fără lună iar o bună parte din drum trecea prin pădure. După ce parcursesem cca 1 km., brusc mi-au sărit în față doi indivizi înarmați cu cuțite (De fapt, erau doi amici de petrecere deghizați, care plecaseră înaintea mea, fără ca eu să știu, hotărâți să-mi facă o farsă). În momentul în care mi-au sărit în față, cred că mi-am pierdut cunoștința deoarece, când mi-am revenit cei doi mă zgâlțâiau de zor, mă strigau pe nume și mă asigurau că fusese o farsă. După acest intemezzo, eu mi-am continuat drumul iar amicii s-au întors la cabană. Sincer, nu aveam nici cel mai mic sentiment de teamă, după acel moment. Peste ani, când și la noi a apărut „moda” cu regresiile hipnotice, am făcut și eu una, ocazie cu care am aflat că în acea noapte atât eu cât și cei doi amici care-mi făcuseră farsa, fuseserăm interferați de entități malefice (draconieni). Bineînțeles că i-am expulzat din ființa mea]

Sufletul „fără adăpost” se va retrage repede în bulă unde va crede că și-a regăsit „casa” și se va liniști. Pe de altă parte, cei care operează acea lucrare, administrează organismului (corpului) o doză mare de mercur care determină sufletul să se retragă, deoarece mercurul provoacă stări de durere, în special corpului unui copil. Acesta este și motivul pentru care există mercur în vaccinurile administrate copiilor mici: pentru a le îndepărta sufletul. Am informații detaliate despre toate acestea și vorbesc în deplină cunoștință de cauză.

Gosia: Ok, bănuiesc că practic nu se poate face transbordarea asta decât noaptea în timpul somnului normal... căci trebuie să te transporte fizic undeva, nu?

Swaruu (9): Corect, trebuie să te ducă mai întâi pe o navă sau la o instalație subterană.

Gosia: Eu nu înțeleg, dacă sufletul cuiva este într-un recipient, cum de atunci își mai poate trăi experiențele?; într-un corp nou, sau cum, dacă sufletul lor este într-o bulă? Îmi pare rău, totul este nou pentru mine.

Swaruu (9): Au un dispozitiv tehnologic care gestionează frecvența. Îi induce sufletului ideea că trăiește în corpul său originalș, deși totul este o iluzie creată și implementată prin calculator („responsabilul cu efectele”). La urma urmei, amintește-ți că nu există corp, totul este energie care poate fi gestionată, modelată și manipulată cu ajutorul unor echipamente utilizate de multă vreme de multe civilizații. Totul revine la a gestiona frecvența, vibrația. Ca orice energie, undele cerebrale pot fi încărcate cu imagini precum în telepatia sintetică.

Gosia: Și trupurile lor originale sunt distruse?

Swaruu (9): Corpurile biologice originale, fie sunt folosite pentru a imita persoana cu suflet cunoscută de colectivitate dar în care acum locuiește un reptilian, fie sunt pur și simplu consumate (mâncate)!

Gosia: Vai de mine ! Există vreo modalitate de a nu te lăsa capturat de asemenea entități?

Swaruu (9): Da, îți poți ridica frecvența de vibrație care îi va respinge și chiar se vor feri de tine căci acea vibrație înaltă nu numai că-i va alunga dar îi poate și „prăji”.

După cum am menționat într-o altă lucrare, cu cât frecvența ta este mai mare, cu atât ești mai radiant pentru ei. Una dintre cele mai eficiente modalități, prin care îți poți ridica vibrația, este să nu mai consumi carnea animalelor.. căci și acelea pot fi ....oameni. Când mănânci pe cineva (carnea unei ființe decedate) înseamnă că ți-ai dat consimțământul ca, la rândul tău, să fii mâncat.

Gosia: Am înțeles. Îți amintești că spuneai că dacă nu văd ceva sau nu cred în ceva, înseamnă că acel ceva nu există în lumea mea ? Deci, să-mi imaginez că am un copil, care în lumea mea, în realitatea mea nu există. Habar nu am de el. Însă, conform imaginației mele, acel copil există undeva, căci eu l-am creat prin intenție. Întrebarea mea ar fi dacă la un moment dat, acel copil pe care mi l-am imaginat, va apărea în realitatea mea? Dacă da, când se va întâmpla asta, adică de cine depinde materializarea lui?

Swaruu (9): Dacă la nivel subconștient acel copil a fost „creat” el va face sau a făcut parte din realitatea ta în această viață sau în alta, trecută sau viitoare. Deși la nivel personal nu face parte din realitatea ta, el poate exista undeva sau a existat fără ca cineva să-i sesizeze lipsa. În toată lumea dispar copii (și nu numai) cu milioanele în fiecare an. Unul dintre motivele principale pentru care acești copii dispar pentru totdeauna este că, efectiv, sunt mâncați, ca orice altă carne de consum.

Gosia: Asta mă duce la următoarea întrebare pe care urma să o pun. De ce nu faceți cunoscute aceste informații, de ce nu le aduceți în atenția generală, poate că asta ar ajuta ?

Swaruu (9): Pentru că nu noi trebuie să vă creăm realitățile ci voi înșivă.

Scopul nostru principal este ca, prin informațiile pe care vi le furnizăm, să vă ajutăm să vă recunoașteți și să vă recăpătați puterea care vi s-a dat de când ați fost creați. Vedem însă că, deocamdată, majoritatea dintre voi se simt confortabil fără să-și pună întrebări și adoptă atitudinea struțului („ții capul în nisip”, te faci că nu vezi, că nu există). E sau nu productivă și corectă această atitudine? Fiecare dintre voi decide.

Este greu să fii toată iubirea și lumină, așa cum unii dintre voi credeți că am fi noi, pleiadienii. Și noi mai avem „arme și săbii”. Cu toții trebuie să învățați să fiți spirituali și să gestionați realitatea cu înțelepciune, dar trebuie să învățați și să ripostați, dacă este cazul.. Oamenii nu vor afla marile adevăruri până când (de ex.) nu vor renunța la a se mânca unii pe alții, care înseamnă și a renunța la consumul de carne animală de orice fel. Oamenii încă mai cred că a consuma o friptură este un obicei inocent, neincriminatoriu. Nu este deloc așa ! Mănânci friptură = alegi să fii friptură pentru alții (în această viață sau în cele care urmează). Adică te auto-condamni. Oamenii trebuie să știe astfel de lucruri!

Gosia: Da, foarte important. De asemenea, ați amintit în unele ocazii de Starseeds admas (suflete ale semințelor stelare). Ar trebui să îmi fac griji?

Swaruu (9): Chiar vrei să știi asta?

Gosia: Desigur!

Swaruu (9): E vorba de cei cu Rh-ul negativ, în mod special. În cazuul tău, frecvența ta naturală de vibrație înaltă, te protejează, fiind ca un costum de energie invincibil. Ești un caz fericit. Trebuie știut că frica este cea mai folosită armă a lor. Dacă ești neînfricat, ești invincibil în Matrix și asta pe bune.

Gosia: Dar ținta lor care este? Să ne bage în containere (bule)?

Swaruu (9): Nu pot fi plasați într-un containere (bule), cei de vibrație înaltă („treziți”) căci vibrația bulei nu suportă vibrațiile înalte. Dacă sunteți deasupra, adică cine are frecvența superioară energiei bulei, nu este de interes pentru răpitori. Acesta este motivul pentru care fiecare om trebuie să fie preocupat de ridicarea propriei vibrații (trup și suflet) și, prin ceea ce face, să nu provoace scăderea acestei vibrații, dacă vrea să nu fie „recoltat”. De aceia, primul lucru pe care ar trebui să-l faceți este să renunțați definitiv la consumul de carne animală.

Gosia: Uau, nu știam că atât de important este să renunțăm la carne ! Vreau să bă laud: Nu mi-e frica !. Nu știu de ce, dar nu am acest sentiment. Pur și simplu acest sentiment îmi ieste străin.

Swaruu (9): Atunci n-ai cum să ajungi (ca suflet) în bulă ! Este simplu! Dacă oamenii ar ști asta, lumea ar fi paradisul pe Pământ.

Gosia: OK. Ultima întrebare despre acest subiect, pentru că aș vrea să încheiem într-o atmosferă mai pozitivă. Ai menționat că tranziția la 5D este inevitabilă și că rasa umană nu va mai fi aceeași. Că tranziția va însemna sfârșitul rasei umane așa cum o cunoaștem noi. Știu că nu obișnuiți să dați date... dar există previziuni despre când s-ar putea întâmpla asta? De ex., eu, generația mea, vom prinde acel moment ?

Swaruu (9): Se va întâmpla în jurul anului 2025 .

Gosia: Serios?

Swaruu (9): Poate puțin mai devreme, poate un pic mai târziu. (Dar asta ține de o anume cronologie, la care nu pot face referire).

Gosia: Adică, mincinoșii, hoții, necinstiții vor cădea, vor coborî în densități corespunzătoare vibrației lor? Și nu vor mai fi bani etc.?

Swaruu (9): Da.

Gosia: Uau! O întrebare rapidă: ce se va întâmpla cu toți oamenii buni, pozitivi, dar care pur și simplu habar nu au despre toate astea? Vor putea experimenta și ei, astfel încât să le putem spune: Vedeți, s-a întâmplat așa cum s-a prevăzut !! Sau vor intra în propria lor cronologie (o altă linie temporală; n.m.) și va fi ca și cum ar fi dispărut; și noi pentru ei? Aș dori atât de mult să prin acel timp pentru a le zice: „V-am spus asta dar nu prea m-ați crezut !”.

Swaruu (9): Răspunsul la ultimele tale întrebări este simplu și direct: fiecare persoană este pe o linie temporală și într-o realitate paralelă în sine, așa că datele, ascensiunea și orice altceva se vor produce într-o manieră personală.

Și totuși, deoarece acele cronologii sunt uneori suficient de apropiate pentru a fi văzute ca o „realitate împărtășită”; atunci vei putea avea ocazie să le amintești: „v-am spus eu...”.

Gosia: Super! Îmi doresc atât de mult să o fac!

Swaruu (9): Atunci o vei face.

Gosia: Mulți dintre noi, de aici, o facem. Vom spune fericiți: „Uite, uite, nu eram nebuni! Vedeți? ”

Swaruu (9): Eu știu asta, așa că...contează pe mine !...

Gosia: Chiar sper că se va întâmpla. Crezi că vei putea fi acolo, atunci?

Swaruu (9): Nu știu, cred că voi fi! Nu am motive să plec și să mă întorc acasă. Prefer să stau aici și să ajut.

Se vor întâmpla multe lucruri, iar tu vei putea să confirmi că și eu „ți-am spus!”

(sfârșit)

https://swaruu.org/transcripts/reptilian-cabal-experiments-swaruu-extraterrestrial-woman-from-pleiades-speaks-out-biology-2

2 comentarii: