Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

vineri, 29 aprilie 2022

Y 279 - Cum contactăm noi extratereștrii rasei taygetane din Pleiade?

  Inștiințate: Fac cunoscut celor interesați că blogul meu https://ascensiuneaspiritului.blogspot.com/ a fost deblocat și am reînceput publicarea de articole. Mulțumesc ! C.M.

 

Autor Rober și Gosia de la Agenția Cosmică
Publicat 20 mai 2018
Traducere Const. Mihăilescu.

Robert: Bună ziua și bun venit pe canalul Agenției Cosmice.
Gosia: Bună.
Robert: Și pe cei de pe canalul Clearing Enigmas îi salut.
Astăzi vă prezentăm un videoclip special, să vedem ce iese... Gosia m-a convins să fac acest videoclip azi; eu mă gândeam să-l fac mai târziu dar...

Gosia: Păi, atunci îl salvez și poate îl publicăm mai târziu, deși ceva mi-a spus: „înregistrează-l azi”, da, este adevărat. În mai multe videoclipuri am povestit deja că ni s-au întâmplat niște lucruri ciudate și incredibile în același timp, despre care nu am mai spus niciodată înainte cuiva.
Spuneam că după ce am primit aprobarea, am decis să vă spunem adevărul despre ceea ce s-a întâmplat cu noi pentru că este ceva super-fascinant și pentru că vrem să continuăm să împărtășim informații și cunoștințe altora dacă ei doresc să aibă parte din această aventură, pentru că este o aventură. Robert, mai ești?

Robert: Da. Păi, adevărul este că până la urmă, fără să căutăm aventura, chiar s-a întâmplat, am intrat în ea. Da, oameni buni... am stabilit un contact cu.... extratereștrii.

Gosia: Contact real, nu telepatic.

Robert: Absolut real, nu telepatic, am vorbit fiecare pe propriile canale, dar nu telepatic.

Gosia: Vrem să vă povestim puțin despre cum s-a realizat acest contact și despre cum comunicăm cu acești oameni, pentru că sunt cu adevărat oameni din spațiu, foarte apropiați de cum suntem și cum gândim noi, pământenii.

Robert: Ei bine, sunt ca noi din punct de vedere fizic, dar diferiți în interior, adică sunt exact din carne și oase ca și noi ...

Gosia: Vă vom da mai multe detalii mai târziu. Vrem să vă spunem cum s-a întâmplat, cum am stabilit acel contact; povestește tu, Robert.

Robert: Ei bine, acum câteva luni (eu nu sunt prea exact, nu pot spune la ce oră, în ce zi) s-a întâmplat cu adevărat. N-am uitat nimic; ar fi fost și greu.

Gosia: Era la sfârșitul lui octombrie (nota C.M.: 2018)

Robert: Se desfășura primul Congres Mondial al Ufologilor, care a avut loc pe muntele Montserrat. Erau oameni mulți, veniți din toată lumea. Apropo: salutări tuturor celor care au venit atunci din Peru, Chile, Mexic, Argentina și Columbia.
Într-unul din momentele în care eram singur (momente destul de multe, de altfel) am întâlnit o femeie mai în vârstă, singură și amatoare să vorbească cu cineva despre lucruri pe care ea le trăise, dar nu găsea pe cineva potrivit ca să se mărturisească.
Realitatea era că mai nimeni nu era dispus să asculte povestea unei femei bătrâne. M-am oprit din plimbare și femeia a început să-mi vorbească despre lucruri și întâmplări fantastice, incredibile. Narațiunea ei a început să mă intereseze și, spre deosebire de alții cu care încercase să vorbească, am devenit din ce în ce mai interesat. Destăinuirile ei au continuat în multele întâlniri pe care le-am avut.
Într-o zi, bătrânica mi-a spus: „Uite Robert, pentru că ai fost atât de răbdător cu mine și mi-ai ascultat povestea, îți ofer „bomboana de te tort.” Dar să nu te sperii și nici să nu crezi că fabulez. 

Și femeia a început să-mi spună că fusese contactată cu mult timp în urmă de niște oameni nepământeni și că ea a decis să-mi facă cunoștință și mie cu ei. Mi-a spus că ei nu sunt de pe Pământ, ci aparțin rasei taygetiane de pe planeta Taygeta, din Pleiade. I s-a spus că în Pleiade sunt multe rase diferite...
Gosia: Acum am decis să împărtășim aceste informații, despre cine sunt aceste ființe și ce ne spun ele, intenția noastră fiind să oferim celor interesați informațiile pe care le primim de la aceste ființe minunate.

Eu am intrat în legătură cu acea femeie în vârstă cam după o lună de când Robert o cunoscuse. Am realizat legătura cu ea prin stația de transmisie audio. A urmat destăinuirea ei către Robert, în legătură cu contactul pe care-l avusese cu rasa taygetiană, după care tu, Robert, ai intrat în contact cu acea fată (femeie) taygetiană pe care, în sfârșit, am cunoscut-o și eu.

Robert: Pare a avea cam 17 ani, iar celelalte ființe pe care le-am cunoscut ulterior par a avea 21 sau 22 de ani; toate foarte tinere și foarte, foarte frumoase; nu știu dacă-i pot spune numele celei cu care am întrat mai întâi în legătură ?

Gosia: Mie mi-a spus că avem această libertate.

Robert: Da, numele ei este Swaruu. Ea este cea cu care am vorbit prima oară. Swaruu e foarte inteligentă și foarte drăguță; de fapt, toate sunt foarte frumoase. Nu o să ascund că mă atrag foarte mult, așa că am întrebat-o pe bătrânică dacă nu aș putea să le fac cunoștință cu Gosia, care cunoaște mai multe limbi și are și un canal (site) pe YouTube. Ca urmare, am contactat-o pe Gosia și am întrebat-o dacă dorește să ia legătura cu această femeie taygetiană prin intermediul bătrânicii.

Gosia: Exact așa s-a întâmplat..

Robert: De atunci ai putut intra mereu în legătură cu taygetiana.

Gosia: Foarte corectă introducerea, exact asa a fost, am început sa vorbesc cu doamna mai în vârstă în noiembrie și apoi, în decembrie, am realizat prima legătura cu taygetiana, Swaruu. După aceasta, timp de câteva luni de zile, contactul s-a întrerupt din diverse motive timp de câteva luni, și l-am reluat în jurul lunii aprilie.

În ceea ce-l privește pe Robert, el a stabilit mai întâi comunicările cu pleiadienii. La mai mult sau mai puțin de două săptămâni am stabilit din nou legătura cu ei și din acel moment comunicarea este aproape zilnică. Vorbim cu ei ore în șir ; eu, cu una singură, Robert, cu mai multe.

Robert: Să vedem... comunicarea a fost întreruptă timp de patru luni, așa cum corect a spus Gosia, și într-o zi, surprinzător, am primit un e-mail (vom spune mai târziu cum se poate așa ceva. Va explica Gosia căci o face mai bine). În fine, contactul l-am reluat după ce a trecut mai multă vreme.
De atunci, lucrurile s-au schimbat foarte mult și ținem legătura cu ei, mai ales prin Gosia.

Deci, primul contact a fost cu Swaruu. O fată foarte inteligentă, tânără (tânără fizic, dar în interior este o femeie înțeleaptă și în vârstă). Apoi, am întrat în legătură cu Anéeka, după care... (asta, despre care o să spun acum este o celebritate) am luat legătura cu Asket. A urmat contactul cu ​o ființă din Eridania, care are un nume foarte frumos, dar acum nu-mi amintesc prea bine numele, iartă-mă. Apoi l-am contactat pe Li' lay' la și, la final, am contactat un bărbat cu un nume puțin cam ciudat. E un individ de 2,11 metri, cum se spune, un adevărat viking; dar, vom vorbi mai încolo despre diferențele care există.

Gosia: Acesta este un videoclip foarte general și introductiv; am vrut doar să vă spunem ce se întâmplă, după care vă vom oferi diferite tipuri de informații și perspective pe care ni le oferă ei.

Știu că poate fi greu de crezut, pentru că deja pe canalele noastre „cuminți” până atunci, dintr-o dată am ieșit cu asemenea informații, de parcă am căuta senzaționalul. Vă garantăm că nu ne trece prin cap așa ceva.
Cei care îmi urmăresc situl cunosc integritatea mea, știu că sunt onestă, transparentă și că nu fac niciodată compromisuri, sub niciun motiv.

Adevărul este că din totdeauna mi-am dorit să stabilesc un contact cu ființe din univers. Cine știe, poate că cineva din acest Univers s-a hotărât să-mi îndeplinească această arzătoare dorință, și a decis să mă ajute să devin mult mai utilă în actuala mea experiență pe Pământ. (O fi cineva care înregistrează cererile ființelor din univers !?😜)

Acum aș vrea să ne explici, Robert, cum se realizează contactul, care nu este nici fizic, nici telepatic.

Robert: Ei bine, în univers există niște legi și una dintre ele spune că pentru a comunica între ele, ființele cosmice trebuie să utilizeze mijloacele de comunicare pe care civilizația cea mai puțin dezvoltată le poată utiliza, înainte de a apela la telepatie. Explică tu, Gosia, căci explici mai bine.

Gosia: Ești drăguț, dar nu cred. Ce pot spune este că Swaruu mi-a explicat (căci îi pusesem această întrebare) că anterior au folosit foarte mult telepatia și că au fost multe canale foarte bune care au canalizat cu Asket și cu alții, dar multe informații erau distorsionate pentru că telepatul poate fi interferat de propria-i conștiință, de propria-i imaginație și chiar de entități negative care se pot insinua, provocând distorsiuni. Din acest motiv, s-a renunțat la această metodă de comunicare și folosesc o tehnologie care utilizează alte sisteme de comunicații, anume prin intermediul unui computer, metodă pe care au introdus-o de cca zece ani de zile în comunicarea cu oamenii. Sistemul este mai de încredere pentru că sunt cuvinte scrise. Avem o conversație scrisă. Da, zic, conversație.

Robert: Unii dintre voi poate vor spune: „dar, omule, poate fi oricine cel care-ți scrie..”, dar ceea ce nu ți-am explicat este că femeia mai în vârstă prin intermediul căreia stabilim contactul, nu este orice persoană oarecare: este o persoană care are trei-patru licențe universitare, plus că are niște abilități ieșite din comun cu care ar depista imediat dacă ar apărea o intruziune (nota C.M.: amintesc că această metodă de comunicare prin calculator este folosită și de Suzanne Ward, când comunică cu fiul ei, Matei, plecat de pe Pământ, de cca 25 de ani. Suzy spune că ea se așează la ora stabilită în fața calculatorului și mâinile i se plimbă automat peste tastele calculatorului).
Practic, când intri în comunicare cu acești oameni, ei așează prin intenție peste tine un clopot (o bulă) de energie pură, de vibrație înaltă, astfel că orice interferare din exterior este exclusă. Sistemul creat între cei doi (receptor
/ emițător) este unul rezonant și orice încercare de intruziune este automat respinsă. Pare ceva ciudat, dar este foarte practic, eficient și ușor de realizat.

Gosia: De ce suntem noi convinși că acești extratereștri sunt reali, nu holograme? Pentru că, așa cum ai spus, orice persoană care folosește un calculator, poate intra în comunicare cu ei, fără interferența rețelelor și fără a intra pe canale de comunicare ale internetului. Doar tu, computerul și cel cu care comunici. Inițial am analizat și noi toate posibilitățile de interferare, ne-am pus problema să nu fim „duși de nas” de cine știe ce agenție guvernamentală, operațiuni secrete prin care să ni se furnizeze date false pentru a ne manipula.

Robert: Dar asta ar fi o prostie, noi stăm ore în șir în comunicare cu această echipă extraterestră, în care abordăm tot felul de subiecte. Cantitatea de informații variate, care ni se furnizează este enormă; nu avem noi capacitatea de a le asimila pe toate. Apropo, Gosia comunică cu ei în engleză iar eu în spaniolă, și niciodată nu constatat în textele scrise, greșeli de ortografie. Cu femeia mai în vârstă, ei comunică în franceză și engleză.

Gosia: Eu petrec ore în șir în comunicarea cu ei. Ce persoană simplă ar sta legată de computer ore și ore și ore; și, nu uitați că femeia mai în vârstă face asta de ani buni.

Robert: Mi-au spus că ei comunică cu multe persoane de pe Pământ, de care eu nu am aflat. Îmi imaginez că toți acești oameni nu ies la iveală fie pentru că nu au posibilități de a folosi internetul fie pentru că se tem să nu fie pară ridicoli. Într-una din legăturile mele pe internet a apărut o persoană din Mexic și l-am întrebat, cine ești? Mi-a spus „Sunt o sămânță deschisă”.

Gosia: Ei petrec ore și ore cu noi și cu alți oameni, poate uneori chiar ani. Acea persoană pământeană care întreține aceste comunicări, practic, nu poate avea o viață obișnuită ca să-și poată permite să piardă atâta timp în fața calculatorului, pentru a conversa cu ei. Pe deasupra, o astfel de persoană deține foarte multă informație de spiritualitate, de înțelepciune, tehnologică încât poate deveni greu de înțeles de ceilalți și poate fi considerat unul rupt de realitate și cam îngâmfat.

Cunoscând atâtea detalii despre cum funcționează realitatea, Universul, ce se află în spatele tuturor acestor lucruri, știind totul, cum vei începe să fii privit de cei din jur? Deși cu asemenea oameni nu prea poți sta de vorbă, ei pot aborda aproape orice subiect. La astfel de oameni manipularea guvernamentală nu prea are șanse de reușită.

Robert: Nu este numai asta. De ceea ce trebuie sa ții cont este și problema lingvistică. De exemplu relația mea cu femeia mai în vârstă care nu vorbea spaniola. Mă refer la faptul că toate aceste informații le vom dezvălui pe canalele noastre în limba spaniolă ajutând, sper, la o mai bună înțelegere a realităților și în comunitățile cunoscătoare doar de spaniolă.

Gosia: Planul este că tu, Robert, ai împărtășit deja ceva despre acești extratereștri, pe care noi îi considerăm niște colaboratori corecți și bineintenționați. Permiteți-mi, în continuare, să vă ofer informații dintre cele pe care le-am primit de la ei.

Rugămintea lor este ca prin noi, voi să aflați că EI SUNT AICI, sunt aproape nu de azi de ieri ci de multă vreme și scopul lor este să ne ajute să înlăturăm ”cortina” (
nota C.M.: Matrix-ul 3D). Sunt multe evenimente pe care omenirea nu le cunoaște și, uneori, este mai bine așa, pentru că sunt lucruri destul de puternice, de bulversante, șocante și cărora nu toți oamenii le-ar putea face față.

Robert:Pentru că, dacă le-am publică, canalele (YouTube) s-ar închide instant. Din acest motiv, ceea ce vă transmitem este cât de cât acceptabil și tolerant, de cei care răspund de internet.

Gosia: Realitatea este că ei sunt acolo (de fapt, destul de aproape, încât putem spune AICI). Și nu numai ei, ci multe rase, dintre care destul de multe ne ajută, din diverse motive. Asta ar fi știre principală: EI SUNT AICI . Vă rugăm să ne credeți, nu inventăm nimic. Rețineți și salvați aceste informații !

Robert: De fapt, cine vrea, ne crede, cine nu, treaba lor, pot să nu participe la răspândirea acestor adevăruri. Urmați-vă viața!

Gosia: Apropo, i-am spus asta iubitului meu, dar el nu mă crede. Părerea lui e că există niște indivizi perverși care întrețin o corespondență cu noi ca să ne întrețină o iluzie, care mă manipulează și mă fac să-mi pierd ore în șir, comunicând cu o „nălucă”. Eu abia acum o săptămână i-am spus despre aceste ființe cu care comunic, căci am tot așteptat momentul potrivit. El zice că e o glumă proastă. Eu i-am răspuns: „Dacă tu nu crezi că este un extraterestru, nu contează, dar privește la figura ei de persoană înțeleaptă, spirituală și adaugă la faptul că este foarte pricepută și mă învață multe lucruri despre realitatea universală și cea care ne înconjoară. Dacă este sau nu extraterestră, poți să crezi sau nu, dar informația este reală și foarte pertinentă care îți poate fi de folos, îți poate ridica nivelul de conștiință și cunoașterea”

Robert: Nu cerem nimănui să ne creadă, cel puțin eu nu cer, pur și simplu am de gând să împărtășesc o serie de informații și dacă rezonează cu voi, bine. Cine mă cunoaște va ști că informațiile pe care le dezvălui nu provin de la mine, adică nu vreau credibilitate cu orice preț pentru informațiile care mi se oferă; dacă aș fi incorect, aș putea susține că sunt ideile mele, descoperirile mele. De altfel, în viitor am de gând să transmit ceea ce mi se comunică cu sensul direct, original, nu edulcorat, pentru a-i proteja pe cei sensibili. Veți primi informațiile absolut „neîndulcite”

Gosia: Exact, așa voi face și eu; am să o citesc textual fără nicio distorsiune. Voi citi ceea ce spun ei cuvânt cu cuvânt, traducând din engleză în spaniolă, și așa va fi, cuvânt cu cuvânt indiferent de subiect. Ei sunt foarte deschiși și gata să vorbească despre tot felul de lucruri. De fapt, Swaruu mi-a mai spus că nu este necesar ca toată omenirea să creadă ceea ce ne comunică ei (vom mai vorbi despre asta) și că nici nu este necesar ca toată omenirea să se „trezească”. Ei vor doar să activeze conștiința unui anumit procent din umanitate, ca să amorseze procesul, după care vor veni toți ceilalți. Aici mi-a spus o frază foarte profundă de genul „restul oamenilor nu sunt oameni adevărați, ci doar o reflecție a conștiințelor oamenilor adevărați” Despre ce este vorba? Voi detalia în videoclipurile viitoare.

Robert: Exact, exact. Populația Pământului este de 7,4 miliarde de locuitori, dacă nu geșesc. Dintre aceștia, domnilor, mai mult de jumătate, sunt cei despre care ai vorbit și care îndură vicisitudilile Matrix-ului; aceștia sunt cei care ne vor asculta, ne vor citi și vor crede, adică oameni cu suflete veritabile.
Gosia: Cei care vor rezona cu această informație și o vor simți; și aceștia sunt oamenii care contează. Tu cel care citești, vezi, sau traduci ceea ce transmitem acum, tu contezi. Lasă-i pe ceilalți, ei și așa nu contează pentru că încă sunt adormiți, incompleți sau puternic interferați sau sunt hibrizi..
Robert:Exact, nu ne pasă dacă avem mai puțin cu o sută de mii sau două sute de mii de vizualizări ale acestor videoclipuri. De fapt, pe canalul meu am cinci sau șase mii de vizite zilnic.. Când se vorbește însă despre absurdități precum „Carcatița” sau nu știu ce, se adună un milion de vizite, dar când vorbești despre glanda pineală, despre conștiință, nu numărul nu trece de cinci-șase mii de vizite. Aceștia contează.

Gosia: Procentul ăsta s-ar putea să crească în viitor căci multe informații interesante vor urma. Ce crezi, Robert?

Robert: Da, așa este. Acum oamenii află.

Gosia: Vă mulțumim vouă, celor care vizionați videoclipurile noastre și ne ascultați. Apropo, mulțumim foarte mult echipei spațiale, care ne furnizează informațiile și ne ajută și în transmiterea lor pe planetă.

Robert: Salut Swaruu, Anéeka, Asket... tuturor, tuturor. Vă mulțumim foarte mult, vă mulțumim că ne-ați contactat.

Gosia: Fiecare moment, fiecare minut pe care îl petrecem cu voi îl prețuim din inimă.
Robert: Poate și asta are un pic de inconștiență pentru că nu știm ce repercusiuni ar putea avea. Nu-mi pasă. Știu că sunt oameni care vor apăra Matrix-ul până la final. Sunt oamenii sistemului; să-i lăsăm să se trezească atunci când vor alege.

Gosia: Da, să sperăm că în viitor va fi numai bine. Ne vedem mai târziu, vă mulțumesc foarte mult că ne-ați suportat atât de mult .

Robert: Ne vedem mai târziu băieți, la revedere.

Transcris de Toni Ruiz de la Sociedad Taygeta. Revizuită și editată de Gosia de la Agenția Cosmică.

https://swaruu.org/transcripts/como-contactamos-con-extraterrestres-de-la-raza-taygeteana-de-las-pleyades

5 comentarii:

  1. Eu am citit in mai multe surse de pe net(diferite Bloguri,Comentarii,Postari,etc.) ca pe TERRA traiesc si exista actualmente numai 20% de umani care poseda suflete veritabile!!!Restul sunt cyborgi,replici mai mult sau mai putin reusite ale umanilor,roboti,clone,androizi,etc.,toti fara suflete!!!Nu stiu care este adevarul...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. S-ar putea ca procentul menționat de dv. să fie cel real; mai îngrijorător este însă faptul că doar o infimă parte din cei cu suflet sunt și neinterferați [unele surse spun că doar până în 1000 (!!) de oameni veritabili (din cei peste 7,6 mld) au rămas neinterferați și nu au implanturi]. Din acest motiv, eu susțin și aplaud activitatea operatorilor (veritabili) care efectuează sesiuni de hipnoză regresivă, prin care ființele umane pot fi curățate de interferențe și implanturi. Numai că mulți dintre cei curățați sunt reinterferați de entități malefice, dacă nu reușesc să-și mențină vibrația la valori ridicate. Mai concret: după curățarea energetică de rezidii, implanturi etc. persoana respectivă trebuie să ducă o viață care, pentru majoritatea dintre noi, rămâne un ideal pe care nu-l atingem niciodată; deși este simplu de obținut dacă renunțăm la necinste, ură, invidie, ego-isme etc.și facem totul din iubire necondiționată și din compasiune (adică, nu din milă - care este un sentiment atât de omenesc dar atât de dăunător deoarece scade drastic vibrația). C.M.

      Ștergere
    2. Formidabil!Deci dintre cele aproximativ 7,6 miliarde de fiinte umane traitoare pe Terra numai 1000 ar fi cu "sufletul curat" cum se spune,adica fara implanturi si neinterferati de catre entitatile malefice!!!Incredibil...

      Ștergere
  2. Sunt Alecs Am citit intr,o informatie ca din 7 persoane numai 1 persoana este pămînteană

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La drept vorbind, cam toți suntem veniți de pe alte planete, galaxii ori sisteme solare. Pământean neaoș, apărut din evoluția primatelor de pe Terra, fără interferențe extraterestre, nu prea cred că există; și poate nici n-ar fi bine, deoarece o astfel de ființă ar fi destul de primitivă. Sufletele ajunse pe Pământ s-au încarnat (în marea lor majoritate) ca oameni prin procesul de procreare cunoscut, foarte puțini venind cu corpul fizic de pe alte planete. Mai neplăcut este faptul că multe rase revendică proprietatea asupra Pământului, unii dintre ei fiind chiar îndreptățiți. Ca să scurtăm povestea: majoritar, ființele umane de pe Pământ provin de pe Lyra (ca, de altfel multe alte civilizații din univers). Suntem fie lyrieni fie karistunieni (această civilizație existând actual pe Jupiter, în dimensiunea 5-6). Mai târziu, ca urmare a războiului care a dus la distrugerea giganticei planete Tiamat, s-au stabilizat pe Pământ reptilienii (forțați de crearea de către Federație a barierei energetice Matrix 3D). Reptilienii se află în straturile inferioare ale dimensiunii a 4-a, motiv pentru care noi nu-i putem vedea deși tot timpul sunt printre noi sau (și mai rău) în noi. Mulți trăiesc și de sine stătător în interiorul planetei, unde și-au creat baze și colaborează strâns cu Cabala, în exploatarea ființelor umane cu suflet, sursele lor de energie, cu care se hrănesc.(A nu se confunda cu civilizația Agarthei, cu capitala la Telos, civilizație condusă de prințul Adama). C.M.

      Ștergere