Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

marți, 26 aprilie 2022

Conversație cu Federația Luminii/11 april. 2022

Traducere Const. Mihăilescu 

Blossom: Salut, băieți! Verificând ceea ce am publicat până acum, am decis să fac o recitire a articolelor privind Monoliții, cristalele, portaluri, liniile ley, coduri (canale) de activare. Am avut ceva treabă ! Mă întreb dacă nu cumva este cazul să reiau aceste subiecte !? Voi, ce mai faceți?

Federația Luminii:Bună dimineața, luminoasă ființă !

Ce început frumos! M-aș mulțumi dacă această dimineață ar fi cea mai mare și mai luminoasă !

Tare diferită ți s-ar arăta lumea dacă toate diminețile ar fi ca aceasta ! Pe măsură ce cineva „crește” în Spirit, Adevăr și Lumină... realizează că Lumina strălucește din interior, nu din afară.

Deci, pentru a avea cea mai mare și mai luminoasă dimineață, strălucește-ți lumina interioară și atunci, nimic din ceea ce vine din afară nu va mai conta.

Cu respect și fără a mă victimiza, îți propun să încerci să te pui, pentru câteva secunde, în situația de a-ți fi pierdut soțul și să vezi ce ai simți. Asta a venit tot din afară, nu?

Într-adevăr, Blossom.

Cu siguranță acel eveniment îmi schimbă uneori Lumina Interioară... într-o asemenea măsură încât nu mai văd nimic clar și luminos.

Cu toate acestea, Lumina... Lumina ta este încă acolo, Blossom. Oricare ar fi, circumstanțele pe care cineva trebuie să le „suporte” la un moment dat... vei descoperi că mai încolo.. Lumina, despre care credeai că s-a stins, a devenit și mai puternică.

Asta nu înțeleg eu ! De ce prin suferință, Lumina devine mai puternică? De ce nu prin Bucurie și prin Fericire? Ar fi o modalitate mult mai acceptabilă și mai „ușoară”! De ce trebuie să fie atât de greu?

Pentru că prin suferință ființa poate să-și „simtă” adâncurile Sufletului.

N-am putea „simți” adâncurile sufletului într-un mod mai vesel, prin râs, de ex.?

Oh, într-adevăr! Râsul este cel mai bun medicament pentru planeta ta. Am mai vorbit despre Vindecarea și Ridicarea Vibrațională. Este unul dintre cele mai bune instrumente pe care le-ați primit, dar de care vă folosiți mult prea puțin, în comparație cu cât de mult găsiți în voi.

În general, eu ajung la starea de fericire, care-mi oferă râsul, destul de ușor.

Ai umor și noi încurajăm umorul.

Înainte de a mă întoarce în adâncul disperării, explică-mi, te rog, încă o dată, de ce este nevoie de aceste stări și evenimente neplăcute?

Fiecare entitate (ființă) trece prin aceste stări pentru a cunoaște și a simți toate aspectele emoției. Dacă nu ai ajunge până în adâncul disperării, nu ai putea ajunge pe culmile Bucuriei. E vorba de polarități, Blossom. Ți se poate părea paradoxal, dar cu cât disperarea este mai profundă cu atât... tărâmurile Superioare ale Bucuriei pot fi mai accesibile.

Adevărat. Atunci, aștept cu nerăbdare acea schimbare a polilor din mine. Habar n-am cum am ajunsă să vorbim despre asta, căci eu intenționam să discutăm despre monoliți?

Blossom, în Adevărul tău știm că nu va lipsi niciodată sinceritatea .. de ce vrei să vorbești despre asta astăzi?

Ha! Pentru că ar fi incitant. Tu știi mai bine de ce… Din când în când oamenii vor să audă mai multe despre genul ăsta de lucruri pentru că-i ajută să se ridice, să se înalțe, căci speranța vine înaintea „învățării”; sună copilăresc, nu?

Dragă Blossom, dragi Suflete, ne bucurăm de onestitatea ta și a voastră. Cu toate acestea, pe cât de fascinanți sunt monoliții, liniile Ley, cristalele, portalurile și codurile de activare... pe atât se excită sufletul, iar descoperirea lui în profunzime... ajunge, în cele din urmă, la „punctul de declanșare”. … .

Deci, spuneți că nu există o dată anume... căci totul are legătură cu cantitatea de Lumină pe care noi, pe Pământ, suntem capabili să o proiectăm, pentru ca acest lucru să aibă loc?

Este o combinație a acestora. Dar și alinierea planetară trebuie să aibă loc. Imaginează-ți amploarea acestui fapt și tot ce va aduce cu el, tot ce va produce.

VA FI CEL MAI IMPORTANT ȘI IMPRESIONANT EVENIMENT PENTRU PLANETA VOASTRĂ.

Totuși, când se va întâmpla acest lucru, ne aflăm cumva la începutul sau în apropierea acelui moment, când se va declanșa EVENIMENTUL ?

Într-adevăr. Se va produce atunci când toate calculele se vor potrivi. TOTUL trebuie să se alinieze, altfel nu ar merge. Este ca într-un lung joc de domino: dacă o singură piesă nu este așezată corect, jocul se va întrerupe.. Poate că prin acest exemplu vă veți putea imagina complexitatea dar și precizia fenomenului.

Da. Este fascinant când se spune că uriașele Cristale (șase, cred) au fost plasate pe Pământ cu eoni în urmă... rămânând în așteptare, inactivate, până la momentul (actual ?) când vor fi activate ! Când folosiți termenul de „gigant”... cam la ce ordin de mărime vă referiți ?

Să... încercăm să-ți oferim o imagine...

Vad niște munți...

Imaginează-ți zece asemenea munți puși unul peste altul .

Ăsta da uriaș! Trebuie să fie plasați foarte adânc pentru ca nimeni să nu se fi împiedicat de ei într-o drumeție locală!

Aceste piramide de cristal se află în plan energetic ... Deci, deși sunt acolo, nu sunt.

În primul rând... nu mi le imaginasem ca fiind piramide și, în al doilea rând, spre surprinderea mea, zici că sunt în plan energetic !!!

Tu cum ți-ai imaginat că sunt?

Ca niște cristale mari în formă de rocă. Cu toate acestea, forma piramidală are sens. Deci, când totul este aliniat și declanșatorul este..., de fapt,... care ESTE declanșatorul? Îmi imaginez că nu este doar un buton roșu și, când vine momentul, îl apasă cineva zicând: „pe locuri, fiți gata,....PLECAȚI! ”

Cu siguranță că „declanșatorul” este de o asemenea complexitate încât este greu de explicat în cuvinte. Este un declanșator Energetic.

Aici vorbim de o anume aliniere planetară, despre o anume stare a sufletelor, aliniate în cea mai înaltă Lumină și despre un flux luminos, totul sincronizându-se perfect.

Când spui Lumina cea mai înaltă... presupun că nu te referi la Energia Pământului?

Despre asta tocmai vorbeam. Totuși, asta nu înseamnă să subestimăm PUTEREA și FOCALIZAREA celor care „înțeleg” ceea ce este pe cale să aibă loc și care locuiesc pe Pământ... în acel moment... și rolul pe care-l vor  avea ei de jucat atunci.

Poți sa detaliezi asta, te rog? De exemplu, te referi la milioane, la mii, la sute de oameni „treziți” / Câți vor „înțelege” până atunci?

Nu putem da un număr, Blossom...Referirea noastră este de natură energetică....

Văd că îmi arăți lumini presărate peste tot Pământul. Cei care se vor „trezi” și care vor alcătui „energia de declanșare”… sunt deja cunoscuți, au fost desemnați acelui moment înainte de a veni pe Pământ ?

Da. Deși, s-ar putea ca ei să nu știe acest lucru, încă. Nu, până în preajma „evenimentului”

Cum vor ști ei, cum vor afla?

Se vor pomeni, la un moment dat, că ȘTIU..

Totuși, ce va implica această înțelegere, această conștientizare? Cu siguranță, toți vom dori să ajutăm și să fim parte din impulsul declanșator ?

Va exista o CUNOAȘTERE... o zidire a înțelegerii și a Energiei, diferită de cum ați putea simți în acest moment. Pe măsură ce evenimentele vor lua amploare, în lumea voastră va apărea o anume certitudine a cunoașterii care se va simți diferit de orice ați simțit înainte. Nu va exista nicio îndoială, niciun „poate”.

CUNOAȘTEREA VA FI CLARĂ, fără echivoc.

TREBUIE SĂ FIE… PENTRU A FUNCȚIONA.

Deci, într-un fel, aceia dintre noi, care deja au devenit conștienți de acest lucru, nu vor ajuta... totuși, vor fi „unii” care vor îndeplini un rol specific, unul anume.. Îmi e dificil să mă exprim în cuvinte ...

Stai liniștită, Blossom, pentru că nu se va întâmpla mâine.

Păcat! Aveam de gând să-mi calc rochia de petrecere! Glumesc, desigur, nu vreau să par nepoliticoasă.

Cu toate acestea, este adevărul Blossom.

CEEA CE ȘTIȚI ÎN INTERIOR... ESTE TOT CE TREBUIE SĂ ȘTIȚI.

Care parte, din ceea ce simt în interior?

Partea care ȘTIE.

Aha.. !?

Da. Partea aceea.

Pentru această sesiune, credem că am terminat. Cu toate acestea spunem că , „CUNOAȘTEREA”… va apărea la toți cei care citesc sau ascultă această conversație; de altfel, ei sunt capabili să „simtă din interior” Energia Iubirii pe care noi o trimitem fiecăruia… pentru a le lumina această zi.

Mulțumesc. Nu pot decât să fac o încercare, respirând în timp ce pronunț mantra: EU SUNT LUMINA, EU SUNT IUBIREA, EU SUNT ADEVĂRUL, EU SUNT.

Cu recunoștință. În serviciu Iubitor. EU SUNT.

https://www.blossomgoodchild.com

https://www.youtube.com/watch?v=n-6J95KrNtc&t=4s

Nota blogger: de la o vreme, a început să-mi fie tot mai clar că „evenimentul”, despre care se tot vorbește că va avea loc în viitor, reprezintă, de fapt, momentul în care plasa energetică a Matrix 3D, aruncată cu cca 12.500 de ani în urmă de către Federație peste Pământ (numită de știință centurile Van Allen), va dispărea, se va dizolva (de fapt, va fi atât de slabă încât holograma creată, care a ținut sistemul nostru planetar într-o viziune 3D nu se va mai resimți) iar noi vom conștientiza faptul că suntem și eram în 5D. Nici Federația (care include și Civilizația lui dumnezeu), nici reptilienii ori alte civilizații și entități, sub a căror dictatură încă ne mai aflăm, nu cunosc acel moment deoarece TOTUL depinde EXCLUSIV de comportamentul civilizației umane a Pământului. Când suma conștiințelor oamenilor „treziți” va atinge pragul minim necesar, „evenimentul” se va produce aproape instantaneu. Va fi un fel de basculare.

De fapt, ce se va întâmpla în acel moment ? Marea majoritate a ființelor umane (personal consider că și unele animale evoluate, precum primatele, cetaceele și - speranța mea- câinii) vor vedea practic altfel lumea, căci va deveni vizibil ceea ce înainte nu vedeau, vor înțelege brusc realitatea, adevărul universal și faptul că, până la acel moment, au fost ținuți în necunoaștere. Atunci, în acel moment, ne vom aminti totul, inclusiv că aparținem unei incomensurabile civilizații a universului creată de SURSA PRIMORDIALĂ ȘI ORIGINARĂ. Ne vom aminti că suntem făcuți doar din energia iubirii și că avem dreptul și menirea să experimentăm tot ceea ce dorim, respectând legile de bază ale creației, printre care Legea Liberului Arbitru. 

Lanțurile în care am fost ferecați vor cădea, iar entitățile care ne-au exploatat și ne-au ținut în robie, grabnic ne vor părăsi, pentru că nu vor suporta înaltele noastre vibrații și ale sistemului nostru planetar.. Multe vor fi prefacerile care vor avea loc pe Pământul curățat de negativitate. Gândiți-vă, de ex., că nu va mai exista ființă care să se hrănească cu carne. Ce se va întâmpla cu animalele de pradă ? Eu nu cred că, de a doua zi, aceste carnivore vor începe să.... pască... E foarte posibil ca aceste animale să dispară (prin moartea corpului fizic) și, în timp, să se renască, cu însușiri și abilități adecvate noilor condiții. Cu cât ne vom „trezi” mai repede și în număr cât mai mare, cu atât vom apropia momentul  „evenimentului”. Pentru aceasta, nu trebuie să așteptăm și nici să cerem ajutorul cuiva. 

A cere ceva cuiva înseamnă a te recunoaște slab, neputincios și dependent de altcineva; ori noi am fost creați pentru a fi independenți și liberi să ne manifestăm puterea cu care am fost învestiți de Creator, de Sursă. Noi avem puterea SURSEI. 

 C.M.

2 comentarii:

  1. Sunt Alecs.cati oamenini si cu constiinta Cristica sunt necesari sa alcatuaissca nr.critic pentru declanșarea Evenentulu






    Care este nr critic de persoane trezirpentru ca Evenentul sa se declsnseze

    RăspundețiȘtergere