Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 29 ianuarie 2022

Din cartea „Clinica extratereștrilor”, de Adrian Dvir (IX)

Traducere Const.Mihăilescu

Capitolul 9 - Extratereștrii din alte lumi

(continuare)

Un străin înalt numit Miki.

În timpul unuia dintre tratamentele mele la Chaya, către sfârșitul lunii mai 1997, a apărut un medic invitat de echipă; era unul dintre specialiștii care lucrează pe nava spațială. L-am întrebat dacă și-a ales deja un nume uman iar el a răspuns că se numește Miki. Chaya m-a informat că atunci când Miki a văzut-o pentru prima oară, a exclamat: Vai, ești atât de mică !”. Nu era de mirare, dacă ținem cont că Miki are cam 4 m înălțime.

Miki: De ce durează 9 luni sarcina la om?

Chaya: Pentru că așa ne-a creat Dumnezeu.

Miki: Noi scoatem fătul într-un stadiu incipient și-l introducem într-o eprubetă, unde-și continuă creșterea rapid, într-un laborator.

Chaya: Ceva similar facem și noi dar doar în cazurile în care e vorba de o naștere prematură; sugarul este ținut într-un incubator.

Miki: E mai bună o eprubetă..

Natan: Nu știm precis cum am fost noi crescuți, dar sigur am fost creați prin inginerie genetică.

Miki: Urmărești filme de science fiction? Aparent exista o anumită similitudine. Am fost fascinat de modul în care au fost prezentați extratereștrii; se făcea referire și la noi. (Ebraica lui Miki era destul de bună și era foarte plăcut să vorbeasc cu el)

Chaya: Părerea mea este că cu cât sunt mai înalți, cu atât extratereștrii par a fi mai plăcuți. Înălțimea îl face pe Miki cam înfricoșător, alt fel, el este foarte gentil.

Adrian: Ești, și tu, tot de pe Planeta Albastră, ca și celălalt străin?

Miki: Nu.

(Am profitat de disponibilitatea lui Miki pentru a-i pune o întrebare dificilă)

Adrian : Ce crezi că se va întâmpla cu fanaticii religioși când existența extratereștrilor va fi recunoscută ? Pe Pământ, ideologia religioasă se bazează pe niște scrieri declarate mai mult sau mai puțin sacre, în care se afirmă că Dumnezeu a creat oamenii după chipul și asemănarea sa. În această ideologie nu mai este loc și pentru altă modalitate de a crea ființele.

Miki: Există echipe de specialiști extratereștri care investighează toate curentele religioase de la voi - echipe create din adevărați erudiți. Fapt este că unele dintre religii sunt conștiente de existență extratereștrilor. De exemplu, în Kabalah, extratereștrii sunt menționați în mod indubitabil iar lumile din care provin sunt descrise în detaliu. 

Cred că recunoașterea realității existenței extratereștrilor va crea grupuri religioase fanatice legate de actul creativ al lui Dumnezeu, grupuri care vor lansa teorii precum iminenta sosire a unui Mesia sau a altor trimiși ai lui Dumnezeu.

Adrian: Există grupuri religioase care își controlează adepții folosind și exacerbând ura lor împotriva altor grupuri. Nu ești îngrijorat că aceste grupuri vor „îndrepta sulițele” și către existența extratereștrilor, dezlănțuind o cruciadă sau un Jihad împotriva lor?

Miki: Extratereștrii vor efectua o aterizare masivă însoțită de asemenea fenomene impresionante care vor face foarte dificilă opoziția grupurilor religioase fanatice.. Vor prefera să interpreteze venirea străinilor ca pe un miracol creat de Dumnezeu sau vor găsi o altă interpretare mistică, cum ar fi că extratereștrii sunt mesagerii lui Dumnezeu. Vor prefera mai de grabă să accepte evenimentele decât să li se opună.. În opinia mea, în epoca care va urma aterizării extratereștrilor, noile religii se vor modifica drastic și adecvat ca ele să supraviețuiască, chiar dacă cu riscul modificării unor dogme. Ca modalitate generală, aterizarea masivă a extratereștrilor se va produce după un război mondial sau un holocaust, în atmosfera creată de un astfel de eveniment, când terenul va fi pregătit pentru acceptarea unei noi realități.

O altă ocazie ca să discut cu Miki, am avut-o acasă la Chaya, pe 3 iunie 1997.

Adrian: Înțeleg că ai citit cartea mea. Ce părere ai ?

Miki: Am terminat de citit cartea ta. E cam greoaie, mai ales secțiunea de fizică, de la sfârșit. Pentru că sunt doctor, nu fizician, trebuie să mai întrebi și alți extratereștri.

Adrian: Spune-mi dacă ai găsit inexactități, ca să le pot corecta.

Miki: Nu am găsit nicio greșeală. Tot ce este scris este corect.

Adrian: Este importantă pentru tine publicarea cărții mele?

Miki: Da, este foarte importantă pentru noi. Suntem deosebit de interesați și credem că, tradusă în mai multe limbi, cartea va fi citită de cât mai mulți oameni, care vor deveni conștienți de existența, prezența și activitatea noastră aici, pentru binele civilizației umane.

Adrian: Ce părere ai, Universul este deschis sau este finit?

Miki [după consultarea cu X3] : Universul este deschis și infinit. Dacă călătoriți într-o navă spațială urmând o linie dreaptă, în orice direcție v-ați îndrepta, veți trece pe lângă un număr nesfârșit de planete și de galaxii. Din câte știu, universul a existat din totdeauna și întotdeauna va exista.

Adrian: Dar teoria Big Bang-ului? A existat un eveniment finit prin care a fost creat universul, așa cum cred oamenii noștri de știință?

Miki: Din câte cunoaștem noi, Big Bang-ul nu a fost un eveniment singular, însă este un eveniment care se întâmplă rareori, în diferite sectoare ale Creației și se datorează prăbușirii multor stele și galaxii, evenimente care creează ceea ce se cheamă găuri negre gigantice.

Adrian: Când apare un Big Bang, apare un nou set de legi ale Fizicii Creaționiste?

Miki: Nu sunt sigur. Nu sunt fizician, dar nu cred.

Adrian: Prin activitatea sa extrasenzorială, Chaya întâlnește adesea a patra, a cincia și a șasea dimensiune prin care putem percepe extratereștrii, folosindu-se de al treilea ochi. Poți enumera care sunt aceste dimensiuni?

Miki: La fel cum există prima, a doua și a treia dimensiune, tot astfel există și dimensiunile a patra, a cincea și a șasea.

Adrian: Dimensiunile suplimentare sunt paralele cu ale noastre?

Miki [după ce s-a consultat din nou cu X3 ]: Nu sunt fizician, dar eu cred că dimensiunile sunt paralele.

Un străin/extraterestru numit 723

Pe 13 iunie 1997, am organizat la mine acasă o întâlnire la care au participat aproximativ 40 de persoane, incitate de publicarea unui articol despre extratereștri, bazat pe un interviu cu mine, publicat în Ma'ariv . Au participat și extratereștrii.

A doua zi am sunat-o pe Chaya pentru a o întreba despre reacția extratereștrilor participanți. Mi-a răspuns că are lângă ea un extraterestru pe care-l va întreba, numai că insul era atât de înalt încât, pentru a-i vedea fața, ea trebuia să-și încline capul în lateral.

Trupul acelui ET era lung și subțire iar capul disproporționat de mic; părea un copil dar cu trupul unui adult mult prea înalt. Chaya a mai menționat că nu-i era prea simpatic acel extraterestru. L-a întrebat despre impresiile pe care le-a avut despre acea întâlnire iar acesta a afirmat că oamenii din asistență păreau ca o cireadă de vite. Când și-a dat seama că Chaya s-a simțit insultată, individul a schimbat tonul explicând că el credea c-a făcut un compliment, deoarece, după părerea lui, vitele sunt creaturi onorate și plăcute oamenilor. Dar a continuat cam pe aceeași notă, spunând că, în accepțiunea sa, oamenii păreau a fi niște oi care behăiau: „beee, beee”. 

Atunci X3 a intervenit, pentru a salva situația, și a spus că personal fusese foarte mulțumit de întâlnire. În opinia sa, oamenii erau șocați și derutați încât nici nu mai știau ce să întrebe.

Pe total, s-a făcut aprecierea că oamenii au fost depășiți de noutatea contactului cu ființe extraterestre.

Apoi, X3 ne-a spus că ființa care fusese Albert Einstein, și care de asemenea, participase la întâlnire (ca dezîncarnat) rămăsese dezamăgit pentru că nimeni din sală nu pusese nici măcar o întrebare din domeniul fizicii sau filozofiei.

Adrian[către străinul înalt]: Ești doctor?

Străin: Sunt supraveghetor. Echipa medicală m-a solicitat.

Adrian: Cum te numești?

(Entitatea s-a gândit o vreme, cu intenția evidentă de a adopta un comportament care să ne facă plăcere)

Străin: Numele meu este Menachem.

Adrian: Dar care este numele tău real, original?

Străin: Oficial eu sunt 007/2352467.

Adrian: Numele tău este o înșiruire de cifre. După câteva clarificări, am descoperit că acest „nume” i s-a dat când s-a alăturat echipelor de cercetare a Pământului, și reprezenta numărul sub care fusese înregistrat.

Chaya: Cum te apelează părinții tăi?

Străin: Părinții mei sunt prea bătrâni ca să mă sune. În cele din urmă s-a constatat că i se atribuise numele de Ijak, ceea ce în limba lui înseamnă cuib de pasăre, adică ceva asemănător cu numele pe care și-l dau indienii americani.

Adrian: De unde ești?

Străin: Sunt dintr-o nebuloasă formată din mulți asteroizi. Planeta mea face parte dintr-un grup de planete care se învârt în jurul nebuloasei numită Nebula 7. Am venit ca supraveghetor de pe una dintre acele planete. Vârsta mea este cam de 380 de ani (timpul vostru).

Adrian: Care este părerea ta despre Pământ?

Străin: Este o planetă poluată iar pământenii sunt niște proști pentru că nu luptă pentru conservarea planetei și se limitează la discuții nesfârșite despre această urgență.

(va continua)

https://adriandvir.tripod.com/X3chp9.pdf

 

2 comentarii: