Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

duminică, 13 iunie 2021

Autoritățile au folosit tehnici de intensificare a fricii în timpul crizei Covid, recunosc cercetătorii.

 Mihai Gheorghiu

"Este o formă de control al minții"
"SPI-B a avertizat în martie 2020 că miniștrii trebuie să crească „nivelul de amenințare personală perceput”, deoarece „foarte mulți oameni încă nu se simt suficient de amenințați”.
„În mod clar, utilizarea fricii ca mijloc de control nu este etică. Folosirea fricii duce spre totalitarism. Nu este o poziție etică pentru niciun guvern modern. Sunt o persoană optimistă, dar toate acestea mi-au oferit o viziune mai pesimistă asupra oamenilor”, a declarant Gavin Morgan, psiholog care a făcut parte din echipă.
Morgan a vorbit cu Laura Dodsworth, care a petrecut un an investigând tactica guvernului pentru cartea sa « A State of Fear », publicată luni.
Metode de constrângere
Miniștrii britanici au fost acuzați în mod repetat că au exagerat amenințarea pandemiei pentru a justifica carantina și a constrânge publicul să o respecte – o afirmație care va fi examinată de viitoarea anchetă publică asupra răspunsului la pandemie din Marea Britanie.
SPI-B este unul dintre subcomitetele care consiliază Grupul științific consultativ pentru situații de urgență (Sage), condus de Sir Patrick Vallance, consilierul științific șef.
„În martie [2020], Guvernul era foarte îngrijorat în legătură cu gradul de conformare a populatiei la reguli și credeau că cetățenii nu vor accepta să fie închiși. Au existat discuții despre nivelul de frică necesar pentru a încuraja conformarea și s-au luat decizii cu privire la modul de intensificare a fricii. Modul în care am folosit frica este distopic”, a spus unul dintre oamenii de știință SPI-B."

Sursa: The Telegraph via Smart Radio

https://www.facebook.com/photo?fbid=4176682682353707&set=pcb.417668298568701

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu