Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

marți, 19 ianuarie 2021

IMPORTANT!! Cobra: Scurt mesaj către populația de la suprafață.

 January 15, 2021 by Richard Small

Traducere Const. Mihăilescu

În perioada 20-22 ianuarie va exista un nod cronologic important care va influența într-o măsură semnificativă cursul viitor al evenimentelor de pe suprafața acestei planete. În acest timp, este foarte important să ancorați cât mai multă Lumină posibil.

Forțele Luminii cer tuturor celor care se simt inspirați să facă meditația cu Coloana Buddhică (n.m.: un jet de lumină puternică, alb-strălucitoare care coboară din zenitul universal până în inima Mamei Gaia) scăldând teritoriul SUA. Meditația se face individual sau în grup, din 4 în 4 ore, câte 20 de minute, începând cu 20 ianuarie, orele prânzului, până pe 22 ian. inclusiv.
Instrucțiuni suplimrentare pentru meditație găsiți aici: https://www.welovemassmeditation.com/2021/01/buddhic-column-meditation-for-the-continential-united-states.html

Pe timpul meditațiilor vizualizați energiile luminii care inundă teritoriul SUA și cum aceste energii sunt purificate de Flacăra Violet.
Meditațiile noastre pot contribui substanțial la crearea unui câmp de energii pozitivre care să influențeze benefic desfășurarea evenimentelor politice și sociale din SUA.
Cobra.


https://prepareforchange.net/2021/01/15/cobra-update-a-short-message-to-the-surface-population/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=cobra-update-a-short-message-to-the-surface-population

Un comentariu:

  1. In plan global, evenimentele din SUA sunt o distragere a atenției de la altele, cel puțin la fel de importante, din alte DOUĂ zone ale planetei. Ridicați-va antenele, nu rămâneți hipnotizați pe piesa de teatru nord americană!

    RăspundețiȘtergere