Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

luni, 27 ianuarie 2020

PARATRĂSNETUL (Cristina Sorina Moraru; Dincolo de grid).

28 aug.2019.

Moto: În întregul univers nu există nici măcar o singură problemă care să nu aibă soluție.

Cristina
Discutând adineauri cu o fată dragă, îmi spunea cât de mult preia de la alții. Mulți dintre voi spuneți asta pentru că vi se întâmplă ....
Asa cum am precizat mai deunăzi, într-un comentariu ...:
NU ACCEPTAȚI, OAMENI BUNI, SĂ FIȚI PARATRĂSNETUL NIMĂNUI...
Ani de zile, până în primăvara trecută, am fost..., eram umărul pe care-l ofeream ca doritorii să ...plângă. Mă transformasem în număr de telefon, în linia verde pusă la dispoziție oricui.. Și, neștiind cum să mă protejez, primeam și acumulam eu toată suferința celorlalți. Iar ei, suferinzii, treceau mai departe ușurați, în timp ce eu făceam curățenie în urma lor.
Eu nu spun că nu trebuie să ajutăm ci doar că trebuie să nu ne încărcăm cu suferința altora. Este suficient și indicat să avem COMPASIUNE....
Nu uitați că experiențele altora nu trebuie să fie și ale voastre. 
Ai grijă de ceea ce ai decis să experimentezi tu, pentru ființa ta: tu nu ești responsabil de experiențele pe care și le-au asumat ceilalți.
Trăiește-ți propria experiență ! Nu milă trebuie să manifești  pentru experiențele (situația) celorlalți ci compasiune. 

Altfel, creezi dependență. Nu le oferi din ...peștele prins de tine...dă-le o undiță și învață-i să pescuiască ! Altfel, în fiecare zi îți vor bate la ușă ca să le oferi din ceea ce ai pescuit tu..
Și, când ai simțit că acumulezi de la alții, spune-le ferm :
CEEA CE E AL MEU OPRESC PENTRU MINE, CEEA CE-I AL TĂU RĂMÂNE LA TINE, căci este experiența ta, nu a mea.
Nu fiți paratrăsnetul nimănui!; nu este egoism ci măsură de protecție și normalitate.
Ține minte că cel care-ți cere nu va învăța nimic, dacă tu-i vei oferi rezultatul experienței tale, fără ca el să învețe cum să obțină independent ceea ce-și dorește. Altfel, nu-l vei ajuta să învețe să fie independent, ci îl vei lega de tine, îl vei transforma într-un infirm incapabil să-și rezolve singur problemele de viață. Adică mila ta i-a făcut rău, nu bine !
Să înțelegem deosebirea dintre a ajuta și a trăi în locul altcuiva, între milă și compasiune.
O zi minunată, va doresc!
Cristina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu