Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

vineri, 11 octombrie 2019

Armata rusă prinsă în timp ce comunica cu o specie extraterestră


Un hacker de origine mexicană, Perrua Perrin, a postat recent trei videoclipuri care demonstrează că armata rusă comunică sistematic cu o civilizaţie care îşi are baza pe Marte.

Perrin spune că fişierele (pe care le puteţi asculta după cum urmează: video1,video2, video3) le-a putut lua de pe un forum privat rus, unde existau cu circuit închis.
În primul fişier, se poate auzi cum un reprezentant al Armatei ruseşti vorbeşte cu un personaj reprezentant al unei colonii de pe Marte.
În cel de-al doilea, se poate auzi sunetul unei misiuni armate care s-a desfăşurat pe planeta Marte, iar în cel de-al treilea se poate auzi cum un oficial rus interoghează o fiinţă extraterestră.
Extraterestrul susţine că trăieşte lângă muntele Dyatlov, pe Marte, loc în care există o bază militară de origine extraterestră.

După apariţia acestor înregistrări, un fost căpitan în Armata SUA a oferit informaţii uluitoare despre ceea ce se petrece pe Marte. Căpitanul Kaye susţine că ultimii 17 ani i-a petrecut într-o bază specială aflată pe Marte.
Armata rusă
Acolo există numeroase colonii umane care îşi duc existenţa alături de alte două specii extraterestre, care, de asemenea, deţin baze pe Marte.
Una dintre speciile extraterestre pare să se tragă din reptilieni şi este de o agresivitate greu de imaginat. Cealaltă este mult mai blândă şi deschisă rezolvării problemelor pe cale paşnică.
 


 https://www.efemeride.ro/armata-rusa-prinsa-cum-comunica-cu-o-specie-extraterestra/?fbclid=IwAR1yBLBUnaS_1pbdqTfiU8di2lSawueHeoyfMInkq340lLUl_IWbfNHAMOA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu