Publicat 31 august 2022
Traducere Const. Mihăilescu
Dale:
Ce știm despre liniile Nazca?
Dhor
Káal'el:
Tot ceea ce este în Nazca sunt vectori de apropiere și rute pentru
nave între constelații și destinații, toate ca o mare hartă
stelară pe sol.
Robert: Uau. Pleiadele.
Dhor Káal'el: Nu. Acest simbol este din constelația Acvila. Sunt din vremea Atlantidei și Lemuriei. Sunt pre-incașe.
Ciocul este un vector de aproximare ca toate liniile lungi care leagă unele imagini cu altele; 11 pene; 11 stele plasate în acea configurație. Nu este o pasăre colibri cum se spune, este un porumbel și reprezintă constelația Columbia.
Dale: Un porumbel? Nu m-am gândit la asta.
Dhor Káal'el: Numără degetele: 15 degete = 15 stele> Constelaţie.
Spirala din coadă indică un portal. Iar baza cozii indică vectorul de apropiere portal.
NGC 2174, cunoscută și sub numele de Nebuloasa Cap de Maimuță, este o nebuloasă din sectorul H II situată în constelația Orion. Fiecare imagine corespunde unei constelații sau unui grup de stele care poate corespunde sau nu constelațiilor așa cum le cunoașteți voi pe Pământ astăzi.
Dale: Da, numele s-au schimbat de-a lungul timpului și unele chiar s-au pierdut.
Dhor Káal'el: Dimensiunea liniile reprezintă (la scară) distanțele, timpilor și vectorilor; ele cuprind, de asemenea, geometrie în interior cu soluții pentru călătorii bazate pe frecvență. Nu sunt create de oamenii primitivi pentru a-și venera zeii - nu . Mai degrabă vine de la cei pe care i-au numit zei. Aeroport mare.
Există mai multe ca acestea sub Egipt, la vest de Giza, dar sunt acoperite de tone de nisip.
Dale: Vârful muntelui a dispărut iar oamenii speculează pe această temă... Unde s-a dus pământul de acolo?
Dhor Káal'el: Ca să dispară trebuie să treacă mii de ani. Pământul este afânat când este săpat. Deși este posibil să fi fost luat, mai degrabă eroziunea de mii de ani l-a măcinat. Dar cifrele și semnele aflate pe teren tare s-au păstrat.
Gosia: Fascinant. Oamenii de pe alte planete, care au făcut aceste desene au intenționat să arate pământenilor anumite realități, lucruri sau se adresau altor rase extraterestre?
Dhor Káal'el: În orice caz nu sunt piste de aterizare, cum credeți voi. Sunt indicații (trimiteri) matematice la anumite reguli de calcul, unde s-a ținut cont de unghiuri și lungimea liniilor. Au fost executate pentru ei înșiși pentru a folosi drept ghid spațial, util navelor extraterestre. Pentru localizarea temporală și poziționarea navelor spațiale extraterestre care intrau sau ieșau de pe Pământ. Știu că arată ca niște piste dar, practic, nicio navă ET evoluată nu are nevoie de așa ceva.. La voi pista este utilizată pentru ca navele să poată prinde o anumită viteză, necesară decolării, pregătire inutilă pentru o navă extraterestră.
Gosia: Ce rase au construit desenele ?
Dhor Káal'el: Rase multiple. Trebuie să rețineți că au existat mai multe civilizații avansate pe Pământ, de-a lungul istoriei sale, nu doar Atlantida și Lemuria.
Dale: Unele desene au dispărut pentru că au fost intenționat șterse sau au dispărut din cauza eroziunii ?
Dhor Káal'el: Ambele. Unde solul era afânat semnele s-au estompat de-a lungul timpului.
Gosia: Ce a determinat concentrarea în acea zonă a acelor semne?
Dhor Káal'el: Forma deșertificată și suprafața cu ardezie necesară pentru trasarea hărților stelare.
Dale: Iartă-mă frate, dar cred că liniile trasate ar fi trebuit să fie și ele afectate de timp, nu-i așa? Proces care în oarecare măsură se manifestă.
Dhor Káal'el: Liniile (desenele) sunt pe teren fix, stabil. De asemenea, s-a folosit tehnologie avansată care a permis o fixare durabilă în pământ. Liniile au fost create prin plasarea unui strat de suprafață de o culoare și densitate diferite de sol, creând o imagine.
Robert: Sub acele linii există tuneluri săpate în sol ?
Dhor Káal'el: Nu neapărat sub linii ci sub locul pe care se văd liniile se află facilități subterane necesare unui port și un întreg oraș pe mai multe niveluri, sub Nazca. Așa cum este și cazul sub Giza.
În mare parte s-a păstrat forma originală, deși multe au fost șterse de-a lungul timpului.
Gosia: Dar de ce aveau nevoie de hărți pe teren? Nu vi se pare un pic primitiv? Îmi este greu să-mi imaginez o navă interstelară care trece prin spațiu desenând hărți sub formă de păsări și pene pe suprafețele planetare, în loc să folosească tehnologia lor holografică de la bord. Sau nu o aveau pe atunci?
Dhor
Káal'el:
Desenele
reprezentau
un fel de discurs de întâmpinare pentru navele civilizațiilor care
soseau pentru prima dată în zonă. Un gest de curtoazie, un cuvânt
de bun-sosit dar și o hartă care servea ca ghid celor sosiți pe
aeroport, ceva similar cu ceea ce există și în aeroporturile
voastre.
Gosia:
Înțeleg că erau și nave spațiale care soseau pentru prima oară
în acea zonă, pe acel aeroport, da?
Dhor
Káal'el:
Da, pentru că era o bază interstelară mare, cu mult trafic.
Robert:
Aeroportul mai poate fi folosit și astăzi ?
Dhor
Káal'el:
Poate fi încă folosit, da. Dar, așa cum am spus mai sus, s-au
pierdut multe.
Gosia:
Ok,
Káal'el, hai să detaliem și să explicăm desenele.. De exemplu, cel
de mai jos. Ce înseamnă mai exact? Ca să înțeleg conceptul..
Dhor
Káal'el:
Poziția portalurilor și găurilor de vierme pentru tranzitul
navelor.
Gosia:Ok, deci cine a trasat acele linii? Prima nava care a venit, înainte de a o părăsi locul a trasat acele linii care să servească ca orientare navelor care urmau să sosească ulterior, da?
Dhor
Káal'el:
Nu chiar.
Gosia:
Atunci, cine și pentru ce?
Dhor
Káal'el:
Civilizațiile care ocupau baza și o administrau, uneori plecau dar când reveneau se puteau orienta după marcajele făcute tot de ei. Sigur, erau folosite și de alte nave care veneau pentru prima oară în zonă. Una peste alta, acea bază reprezintă un aeroport pentru aterizarea sau decolarea navelor spațiale; parte dintre ele reprezentând mesaje de bun-sosit celor care veneau și o hartă-ghid pentru îndrumarea pasagerilor către facilitățile amplasate la suprafață ori în subteran. De asemenea,
acele linii plate, foarte largi, sunt zone de parcare pentru
nave, nu piste de aterizare și decolare. Unele dintre marcaje servesc orientării piloților pentru respectarea distanțelor dintre nave în parcare, în funcție de mărimea și tonajul navelor.
Dale:
Bazele de sub pământ, mai sunt acolo acum?
Dhor
Káal'el:
Da. Mai sunt baze acolo jos, îngropate și uitate. La fel ca și la
Giza. Acolo existau mari orașe intraterestre.
Gosia:
Dar acel desen cu nouă degete... indicând constelații, ce înseamnă
el, mai precis?
Dhor
Káal'el: Reprezintă o hartă stelară în care fiecare
constelație este reprezentată în raport cu locul în care te afli când privești harta. Țineți cont că acele reprezentări aratau poziția constelațiilor
acum 15.000 – 20.000 de ani, este diferită de cum arată astăzi.
Gosia: De ce indica asta?
Dhor
Káal'el:
Pentru ca toată lumea să-și recunoască poziția zonei din care venea, privită din locul de observare.
Dale:
Dacă nu știi unde te afli, nu te poți orienta spre locul către care dorești să te îndrepți.
Gosia:
Există sisteme de ghidare și orientare stelară la bordul navelor, unde se folosește o
tehnologie mai avansată, motiv pentru care nu-mi pot imagina că
taygetanii ar trebui să meargă să caute desene și marcaje pe alte planete, pentru a afla unde
sunt.
Dhor
Káal'el:
Liniile
Nazca nu sunt altceva decât o uriașă „stație de autobuz” ca aceasta, folosită ce voi:
Gosia:
Dar
dacă ai GPS-ul la îndemână... și propria mașină, nu ai nevoie
de asta, nu-i așa? Și presupunând că o au și alte rase, nu
trebuie să lăsați repere de orientare pe alocuri !? Încerc doar să înțeleg.
Dhor
Káal'el:
Ei bine, nu, dar dacă călătorești pe nave spațiale care pot sări în diferite linii temporale ... ai nevoie de asta pentru că, în asemenea cazuri, computerele nu mai îți sunt suficiente sau devin inutile, și o să te rătăcești; te poți pierde în infinitatea spațiu-timpului universal.
Compar-o cu hartă orientativă de mai jos:
Gosia: Ok, m-am cam lămurit acum, mulțumesc. Nu m-am gândit că te poți pierde în timp. Bine. Ne puteți spune mai multe despre aceste orașe subterane, vă rog?
Dhor Káal'el: Sunt orașe mari ocupând spații largi acolo jos. Sunt MUTI [nota C.M.: oameni care nu vorbesc ?] antici ai raselor non-umane, rase multiple care circulă pe străzi, există trafic, locuri de recreere, spații de inginerie și cercetare de inginerie. Tot.
Gosia: Dar sunt abandonate acum, nu?
Dhor Káal'el: În acest moment, unele dintre el sunt abandonate, altele, nu. Nu am fost acolo, dar știu asta din înregistrările noastre și din ceea ce putem vedea de aici, căci putem face unele investigații de la distanță.
Gosia: De ce sunt în subteran? De ce au construit în subteran?
Dhor Káal'el: Pentru că este mai ușor să scoți ceea ce nu ai nevoie (rocă, sol; n.m.) decât să construiești ceva (clădiri, suprastructură) la suprafață, prin adăugare de material.
Robert: Bun răspuns.
Dhor Káal'el: Liniile Nazca sunt hărți stelare pentru nave și încă mai folosesc orientării (ca puncte de reper folosite în calcule) navelor spațiale. De aceea există atât de multe nave (OZN-uri) în acea zonă, printre altele.
Ok.Trebuie să plec. Urmează să zbor chiar acum.
Gosia: Cu ce scop vei efectua acest zbor.?
Dhor Káal'el: Îți voi spune când mă întorc. Asta e regula la noi.
----------
Swaruu (9): Această regulă, de a nu divulga o ieșire ET în spațiu, când ești în proximitatea planetei, a fost introdusă la mijlocul secolului al XIX-lea, mai ales de la „prăbușirea Roswell” din 1947, de când guvernele au tot încercat să-i facă pe oameni să se îndoiască de existența extratereștrilor. Extratereștrii vin și pleacă mereu de pe Pământ, pentru că mulți sunt nu numai în atmosfera planetei dar și pe suprafața sau în interiorul ei. „Stelarii” trăiesc printre oameni, iar alții trăiesc separați de umani..
Astăzi, există atât de multă confuzie încât oamenii nu mai văd ceea ce este evident; cu atât mai puțin să accepte că ei înșiși sunt veniți din stele.
https://swaruu.org/transcripts/nazca-lines-what-are-they-extraterrestrial-pilot-explains-dhor-k-aal-el-taygeta
Doamne e o placere sa i "asculți" . Mulțumesc.. ❤️
RăspundețiȘtergereFAIN ȘI MULȚAM FAIN ! ȘI SPOR ÎN TOATE BUNE :)!
RăspundețiȘtergere