Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

luni, 28 martie 2022

Din cartea „Clinica extratereștrilor”, de Adrian Dvir (XIII)

 Capitolul 9 - Extratereștrii din alte lumi

Traducere Const. Mihăilescu

(ultima parte)

Vizita unui supervizor.

Am acordat un tratament de vindecare cuiva, cam pe la mijlocul anului 1996. În timpul tratamentului am devenit conștient de o prezență.

În imagine mi-a apărut un bărbat destul de subțire, îmbrăcat într-o pelerină maro din țesătură aspră. Pe piept avea un medalion care arăta ca un cristal mare. Entitatea avea pielea albă iar părul îi atârna până la șolduri.Fața lui nu părea de om. Stătea liniștit într-o parte și nu se amesteca în terapia pe care o aplicam. După ce am terminat m-am așezat pe bancă lângă el, cu intenția de a comunica.

Adrian Dvir

Entitatea: Sunt supraveghetor de la Consiliul Superior ET. Am venit să verific activitatea echipei medicale cu care colaborezi și tu. Ești mulțumit de ceea ce faci?

Adrian: Da, sunt mulțumit. Îmi poți spune, ce rol are cristalul pe care-l porți pe piept?

Entitatea: este atât un instrument care servește mai multor scopuri, cât și un simbol al poziției mele.

Adrian: Îmi exprim mulțumirea și gratitudinea față de cei care au trimis echipe medicale pentru a efectua tratamente pe Pământ, unele dintre aceste echipe lucrând cu noi.

Observatorul

Pe 26 aprilie 1997, când aveam un tratament la Clinica lui Chaya, un nou extraterestru a apărut în echipa de asistență medicală, spunând că este un observator.

Adrian: de unde ești?

Observator: de pe Andromeda.

Adrian: care este scopul pentru care ai venit aici?

Observator: am venit să văd cum își desfășoară activitatea echipele medicale. Eu îi reprezint pe cei care au trimis echipele medicale extraterestre.

Chaya: observatorul arată destul de uman: este dolofan, chel și poartă o mantie maro. Are un lanț la gât de care este agățat un cristal mare.

Asta mi-a amintit de supraveghetorul care m-a vizitat la mine acasă în anul precedent.

Adrian: care este scopul cristalului tău?

Observator: e un echipament de comunicare. Include un mic  computer sofisticat, similar cu cipurile de la voi.

Adrian: ce fel de interfață om-mașină folosește computerul tău?

Observator: îmi soliciți informații care sunt privilegiate. Aleg să nu răspund la întrebări pe această temă; deci, orice alte întrebări le puteți adresa dr. X3.

Chaya: observatorul este în casa mea de 2 săptămâni și până acum nu a vorbit deloc cu mine. Uneori îl văd atingând cristalul pe care-l poartă pe piept; cred că vorbește cu acesta sau prin acesta. Odată a îndreptat acel cristal spre X3 și o rază de lumină a ieșit din el...poate era o proiecție a unei imagini holografice.

Observator: este de fapt un computer sofisticat care are înglobat și un dispozitiv de comunicare.

Adrian: la fel ca în cazul oamenilor, fiecare extraterestru are un caracter și caracteristici proprii, care-l individualizează..

Observator: și care se datorează raselor din care provin.

Observatorul a apărut din nou la Chaya, pe 2 mai, în 1997, când s-a dovedit a fi mai vorbăreț.

Observator: am decis să mă stabilesc aici pe Pământ.

Adrian: dar ai spus că deții o poziție (importantă) de observator în Consiliu !?

Observator: pot solicita să fiu transferat într-o altă poziție, pe Pământ. Îmi place aici.

Adrian: care este părerea ta despre munca depusă de echipele ET medicale?

Observator: sunt entuziasmat de ceea ce fac și eu cred că Pământul are un viitor.

Adrian: de ce unii extratereștri măcelăresc vite și alte animale iar, uneori, răpesc oameni ca să experimenteze pe ei? Ar putea face această investigație într-o manieră civilizată, prin care să dovedească considerație față de o altă civilizație. Eu înțeleg nevoia lor de a face cercetări - oamenii folosesc și ei animale pentru cercetare - dar aruncarea pe câmp a corpurilor mutilate, cu lipsă de organe, ochi scoși, extirpări de părți ale corpului nu denotă a fi un act de civilizație.

Observator: există o mulțime de discuții și diferențe de opinie cu privire la această problemă printre extratereștri. 

Pentru unii extratereștri deosebit de avansați ființele umane nu sunt mai mult decât maimuțele. Ei văd oamenii ca pe niște vietăți inferioare și îi tratează fără menajamente. Dar există și extratereștri care consideră că oamenii sunt ființe superioare, creative care, deși au greșit cândva, în anumite aspecte și comportamente, au un bun potențial de dezvoltare. Acea categorie de extratereștri caută modalități de a ajuta oamenii. 

În prezent, Consiliul Superior discută această problemă pentru a elabora și dezvolta politici generale față de Pământ; chiar ieri am participat la discuții pe această temă și acolo am prezentat și eu un raport cu observații și propuneri.

Ca perspectivă, ei planifică o aterizare în masă care să includă echipe specializate care să acorde ajutor umanității în diferite domenii, precum: medicină, sociologie și economie, cosmologie etc.

Vă vor fi prezentate spitale ET după modelul cărora se vor înființa și spitale pe planeta voastră. Chiar astăzi există echipe medicale ET care lucrează cu pământenii, așa cum ești tu și Chaya. În acest fel transmitem experiența noastră pământenilor.

Adrian: există și sosesc pe Pământ echipe ET care efectuează cercetări în mod independent, activități și inițiative private, în diverse domenii, și care nu sunt organizate la nivel central?

Observator: da, există.

Adrian: echipele de cercetători primesc îndrumări cu privire la cum să se comporte cu oamenii?

Observator: ele primesc îndrumări generale despre cum să trateze și să se comporte cu oamenii Pământului, dar fiecare echipă de cercetare funcționează independent și comportamentul lor depinde de liderul echipei care-i conduce. Uneori, liderii sunt blânzi și atenți, alte ori sunt duri, intransigenți și umilitori. 

Deși există, nu totdeauna indicațiile privind comportamentul față de umani sunt respectate cu strictețe.

Dacă vrei să cunoști care extratereștri se gândesc și se comportă adecvat cu umanitatea voastră, cere material de documentare de la Centrul de Comunicații - acolo găsești o foarte bogată documentație legată de acest subiect. 

Sunt multe echipe de cercetători care studiază Pământul. La ora la care vorbim, există 12.000 de diferite organizații de extratereștri angrenate în acest studiu.

Adrian: dacă există 12.000 de organizații, trebuie să existe un uriaș numărul de extratereștri pe Terra !?

Observator: conform statisticilor la zi, la fiecare patru oameni, există acum pe Pământ câte un extraterestru.

Adrian: extraordinar! Pământul trebuie să fie un adevărat șantier de lucru..

Observator: da, cam așa ceva.

Adrian: de fiecare dată când este descoperită o nouă planetă care susține viața, sunt trimise multe echipe de cercetare de către toate civilizații din univers?

Observator: așa se întâmplă, de obicei. Sunt implicate multe interese, mai ales că Pământul este o planetă destul de atrăgătoare pentru cercetare. Există echipe care studiază tot felul de lucruri precum: diferențele între națiuni și grupuri etnice, modurile de supraviețuire și potențialul de dezvoltare a acestora, înțelegeri și disensiuni, colaborări ori beligeranțe etc.

Adrian: presupun că pentru extratereștri, Pământul arată ca unul mare laborator antropologic.

Observator: asta e corect; așa arătați.

Adrian: are sau nu importanță pentru extratereștri cum sunt ei văzuți și apreciați de pământeni?

Observator: asta este treaba supraveghetorilor. De fiecare dată când are loc o aterizare sau un eveniment OZN, un grup de extratereștri au sarcina de a colecta materiale care apar în mass-media, pe tema evenimentului, cu scopul de a ști care a fost reacția populației. Stați liniștiți, avem destui observatori care merg printre voi și care arată ca oamenii obișnuiți.

Adrian: tu cum te numești și de unde vii?

Observator: numele meu este Menachem și sunt de pe planeta Exozius. Este o planetă dintr-un sistem solar care are patru sori - doi mari și roșii și doi mici, întunecați.

Adrian: am auzit de sistemele solare binare, cu doi sori, dar niciodată de un sistem solar care are patru sori. Cum se mișcă ei în spațiu?

Observator: Se mișcă pe căi eliptice. Acest sistem solar se află într-un galaxie diferită, la câteva miliarde de ani lumină distanță de Pământ. Nu a putut fi descoperit căci tehnica voastră de observare n-a atins nivelul de tehnicitate necesar.

Adrian: dacă e atât de îndepărtat, cât ți-a trebuit să ajungi aici?

Observator: călătoria până aici durează câteva săptămâni! Nu am intrat în zona limitărilor de viteză a luminii.

Adrian: dacă-ți place planeta noastră, asta ar însemna că asigură condiții compatibile cu necesitățile voastre !?

Observator: este mai frumos la voi. Planeta mea este mai rece, în ciuda faptului că are patru sori. Aici e mai plăcut. Există mai mult aer, mai mulți nori, și totul din belșug.

Chaya: planeta ta este mai veche?

Observator: mult mai bătrână decât Pământul, care e considerat o planetă tânără.

Adrian: mi-ai citit cartea?

Observator: nu încă, dar intenționez să-o citesc imediat ce am timp. Oricum o pot găsi în biblioteca cosmică. Am auzit lucruri bune despre această carte și, pentru noi, este considerată lectură obligatorie.

Adrian: puteți explica?

Observator: în ceea ce privește oamenii, cartea ne extinde înțelegerea despre modul în care ei văd extratereștrii și universul. În ceea ce-i privește pe extratereștrii, cartea prezintă munca pe care o fac ei aici în Israel. Opinia mea, este că trebuie publicată deoarece prezintă interes atât pentru voi cât și pentru noi.

 (sfârșit)

 https://adriandvir.tripod.com/X3chp9.pdf

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu