Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

luni, 31 mai 2021

Conversație cu Federația Luminii

 18 mai 2021

Traducere Const. Mihăilescu.

Blossom: Bună! Ei bine, ultima dată când am vorbit cu voi, habar n-aveam cât de agitată va deveni brusc lumea mea. Nu sunt sigură cum se vor derula evenimentele viitoare, dar rămân în așteptare. Cum merg lucrurile la voi acolo, în lumea voastră?

Federația Luminii: Prea Prețios Suflet, în mod firesc, am fost și vom continua să fim alături de tine și de voi, în această întorsătură neașteptată din circumstanțele vieților voastre.

Bl.: Mulțumesc. De asta nu m-am simțit singură căci am beneficiat de Iubirea multor oameni din întreaga lume, de cea a Familiei de Lumină, atât de pe planetă cât și din afara ei; mă simt binecuvântată cu adevărat.

F.L.: Am vrea să vorbim despre chestiuni care vă privesc pe voi TOȚI, dacă ne permiți?

Bl.: Mă dedic în întregime chatului de astăzi.

F.L.: Vorbim și vom vorbi în continuare despre Iubire, căci în Tot ceea ce se întâmplă în lumea ta, „lovită de o asemenea nenorocire”, nu există alt antidot.

Pentru fiecare suflet care umblă pe această planetă, în acest moment ... beneficiul CUNOAȘTERII IUBIRII ... NOASTRE ȘI A LUI ... LA UN NIVEL TOTAL, este calea care vă duce din acest loc de evenimente intempestive, într-un loc al sinelui, unde găsiți CUNOAȘTERE absolută și siguranță.

CUNOAȘTERE ... DEȘI TOATE ÎN jurul vostru par a fi dincolo de ceea ce v-ați aștepta ... PUTEREA CARE ESTE ÎN FIECARE dintre voi, acea putere extraordinară... capabilă să rezolve ORICE, se poate manifesta în timpul actualelor modificări.

DETERMINAREA este cea care vă ajută să vă recuperați puterea, pe care, mulți dintre voi, nici nu știau că o au.

Bl.: Ei bine, ca să fiu sinceră, da, eu simt o forță interioară. Totuși, ceea ce ni se dezvăluie va fi suficient pentru a înțelege că lumea noastră s-a schimbat deja, că însăși planeta noastră s-a schimbat ? Pur și simplu nu putem înțelege cum lumea noastră s-a schimbat în ultimele 18 luni și cum nebunia a devenit „normalul” prezentului.

F.L.: Totuși, noi ți-am spus despre asta ... și despre multe altele, nu?

Bl.: Da, ați făcut-o, recunosc! De fapt, voi ați vorbit și despre faptul că va exista și Faza a Doua, legată de blocarea mondială. Totuși, cu atâta frământare, cine știe ce va urma!

F.L.: Anunțul, urmat de multe evenimente... așteaptă, fără îndoială. „Toate sistemele sunt în derulare”. Turnurile din cadrul evenimentelor au repercusiuni imediate sau cu întârziere.

PUTEM SPUNE CU SIGURANȚĂ CĂ PLANUL DIVIN ESTE ÎN DERULARE, ÎNCĂ NECONTURBAT.

Bl.: Da, se pare că el continuă neabătut...deși, sincer, eu nu observ schimbări evidente !

F.L.: Totuși, Blossomm, atâtea lucruri, care nu pot fi încă văzute sau povestite, se întâmplă.

Bl.: Cred că trebuie să avem încredere în ceea ce ne spuneți voi. De multe ori înainte v-am întrebat ce sfat ne-ați oferi, în legătură cu ceea ce se întâmplă aici.

F.L.: Dragi suflete, nu este nimic nou de spus. Răbdarea voastră este cea care trebuie adoptată ca atitudine. Între timp... IUBIREA și PUTEREA din interiorul vostru vor continua să crească.

Cel mai puternic dintre cei puternici și-a manifestat puterea și prin răbdarea cu care a privit viitorul.

Bl.: Deci, ar trebui să continuăm să sperăm și să avem încredere, chiar dacă ceea ce se întâmplă aproape că ne sperie, sau, în orice caz, nu ne convine?

F.L.: Am vrea să vă ajutăm să săriți peste anumite etape dar nu este posibil !

Bl.: În cizmele noastre simțim că avem greutăți de plumb, uneori.

FL: Atunci scoateți-vă nu numai greutățile, ci și cizmele.

Sunt mulți care preferă să se adâncească profund, doar pentru a găsi un punct mort sau „fără nicio consecință”, atunci când a ajuns la el. Ideea noastră este, Blossom, așa cum am spus de mai multe ori, că EXISTĂ O MODALITATE PRIN CARE SĂ-ȚI PĂSTREZI LUMINA.

Cea mai bună modalitate de a face acest lucru? Bucurându-vă la maximum de capacitatea vs. de decizie în orice circumstanțe vă aflați.

IMPORTANT ESTE MODUL ÎN CARE VĂ MENȚINEȚI VIBRAȚIA SINELUI la cote cât mai înalte.

Bl.: Da, cu respect, știm acest lucru și cred că fiecare dintre noi face tot posibilul. Totuși, nu ne putem preface că toate acestea nu se întâmplă.

F.L.: Ba da, puteți. Desigur, știi că acea situație există dar trebuie să fii convins că Lumina voastră poate cuceri întunericul. Intrați în visul viitorului vostru și lăsați-vă scăldați de acel soare binefăcător. UN SOARE DIFERIT, SIMȚIT CU TOATĂ FIINȚA VOASTRĂ CU ... FIECARE RESPIRAȚIE

FIȚI ÎN VISUL VOSTRU ... CHIAR ȘI ATUNCI CÂND SUNTEȚI ÎN REALITATEA MARCATĂ DE TRANSFORMĂRILE PLANETEI VOASTRE.

TRĂIȚI-VĂ VISUL !

A rămâne în Iubire în timp ce-ți trăiești viața, fără a te lăsa pradă unor probleme pe care nu tu le-ai dorit și pe care nu tu le-ai provocat, păstrându-ți controlul asupra experiențelor tale, este modul indicat de a-ți urma călătoria.

Întunericul a lucrat mult pentru a te îndepărta de cine ești tu cu adevărat. Trebuie să continuați să mergeți în interiorul vostru.

Sunteți într-adevăr aici pe planeta Pământ cu cea mai înaltă misiune.

DA, FIECARE DINTRE VOI TREBUIE SĂ ÎȘI CONȘTIENTIZEZE IMPORTANȚA.

Pentru că TU ești unul dintre milioanele de suflete care au aterizat aici cu o misiune precisă. Și, pentru aceasta, sunteți foarte apreciați și onorați.

Acum nu este momentul să renunți / să cedați ... pentru a permite energiilor mai întunecate, inferioare, să vă învingă și să vă epuizeze Lumina.

Nu! Nu! NU!

ACUM ESTE TIMPUL ... MAI MULT decât oricând, acum este momentul pentru a arăta că sunteți făcuți din IUBIRE și pentru IUBIRE.

Ați știut, atunci când ați venit pe Pământ, că veți avea parte de furtuni puternice, mai mult chiar, ați ales aceste cumplite încercări, tocmai pentru că știați că sunteți puternici și știați că veți ieși biruitori. Fiți pe recepție și amintindu-vă apelul ... Da. TU! FIECARE dintre voi!

Tu, cel care citești aceste rânduri, te-ai răzgândit? Desigur, nu!

TINE MINTE! TINE MINTE! TINE MINTE!

Hrăniți-vă entuziasmul și curajul cu determinarea vs. pentru ca lumina voastră să strălucească și mai puternic.

TINE MINTE! TINE MINTE! TINE MINTE!

Nu permiteți „Totului” să vă doboare ... să vă umple de neîncredere și disperare!

Permiteți „Totului” să vă facă și mai hotărâți.

ORICE ÎNCERCARE VĂ FACE ȘI MAI PUTERNICI.!

SPUNEȚI-VĂ MEREU: EU SUNT LUMINA!  EU SUNT IUBIREA! EU SUNT ADEVĂRUL! EU SUNT!

Bl.: Nici măcar pentru un minut nu am uitat asta! O spun mereu și mereu și mereu, mai ales că în ultimele săptămâni am trecut prin cele mai cumplite încercări.

F.L.: O altă preocupare, dragă Blossom, este să SIMȚI IUBIREA ȘI ÎNCÂNTAREA atunci când pronunți MANTRA, alături de mii de alte suflete.

Când repetați mereu mantrele, încercați să auziți vocile tuturor celorlalte suflete, care se armonizează cu vocea vostră.

Bl.: O.K. Trebuie să spun că e bine să te întorci în prezentul tău. Nimic nou ...

F.L.: Totuși, se pare că nu mulți au ratat să citească ori să audă despre conversațiile noastre!

Bl.: Așa se pare. Da. Cred că da. Este un lucru bun de menționat despre canalizările din trecut, care durează de cca doisprezece ani!

F.L.: Ești un soldat curajos, Blossom.

Bl.: Mulțumesc. SUNTEM TOȚI, TREBUIE SĂ FIM! PENTRU A PUTEA MERGE ÎNAINTE SPRE VORBITUL NOSTRU.. Învățăturile voastre și ale NORULUI ALB au făcut diferența pentru noi toți. Atunci când ne confruntăm cu momente incredibil de dificile, recunoaștem cât de mult ne-ați ajutat în călătoria noastră. Pentru asta vă suntem cu toții recunoscători.

Știu că multe, multe suflete se confruntă cu vremuri extrem de traumatizante, pe lângă toate celelalte care se întâmplă! De parcă asta nu ar fi fost suficient, deja!

F.L.: Nu ai fi fost aleasă decât dacă puteai susține acea declarație! Iubirea noastră ...din ... cea mai înaltă energie pură este trimisă fiecăruia dintre voi.

SIMTEȚI-NE! CUNOAȘTEȚI-NE! AȘA ȘI ESTE.

Așteptăm cu nerăbdare următoarea oportunitate de a vorbi din nou cu voi.

Bl.: O, și eu și eu! Vă mulțumesc foarte mult! Cu recunoștință. În serviciul iubitor. EU SUNT.

https://www.blossomgoodchild.com/18th-may/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu