Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

marți, 4 august 2020

Corey Goode: Experienţe cu extratereştri (II)

Corey
La aceste întâlniri ale Super Federaţiei participau şi oameni cu pielea verde. Pielea lor avea aceeași culoare cu o măslină verde pe care o scoți dintr-un borcan, nu era nicio diferență.
Erau acolo un bărbat și două femei, prezenţi de fiecare dată. Bărbatul avea înălţimea de aproximativ 2 - 2,10 m, iar femeile erau de aproape 1,80 m, toţi foarte bine făcuţi. Bărbatul avea un păr foarte scurt, tuns milităros, gen periuță. Femeile aveau un păr negru extrem de lung și de strălucitor, care mergea în jos până spre mijlocul spatelui. În timpul întâlnirii erau tăcuți, rezervați, sobri, în timp ce se deplasau la grupurile prezentate.
Destul de interesant, în ultima mea călătorie am avut o întâlnire cu una dintre aceste femei. A fost singura dată când am avut o întâlnire directă cu un extraterestru. (Câţiva tipi din armată, din PSS, au făcut o glumă despre faptul că ea arăta precum iubita căpitanului Kirk. Am realizat că empatic sau telepatic, ea și-a dat seama despre ce vorbeau căci s-a apropiat și ne-a întrebat în engleză dacă acest căpitan Kirk era cineva sub care am servit? Era evident nu numai că înțelegea dar ne citea și gândurile.)

Un alt grup de ființe ET avea un aspect asiatic. Pielea lor era de o nuanță ușor portocalie, aveau ochi albaștri ca de pisică, în care irisul ocupa aproape tot globul ocular. I-am văzut interacționând destul de mult cu celelalte grupuri și părând destul de ostile față de grupurile de tip insectoid. Exista un fel de prăpastie între aceste două grupuri, cel mai probabil era vorba de o dispută legată de aceste programe genetice.
Ei aveau ochi asemănători felinel0r, dar nu ar trebui confundaţi cu rasa felină veritabilă, pe care eu am întâlnit-o doar o singură dată, pe o navă de cercetare, unde am văzut când mutau trupul unei astfel de fiinţe.
Exista un ordin de capturare sau de ucidere a acestor aființe. Se pare că ele se teleportau de colo-colo; și totuşi au reuşit să prindă un exemplar, care a murit, nu au putut să îl țină în viață.
Era un fel de ființă ce arăta ca o pisică de culoarea lavandei, capul, urechile și fața semănau foarte mult cu o pisică, deși corpul arăta a fi mai mult de umanoid.

O altă rasă era reprezentată de mantide. Ele sunt extrem de implicate în activitatea genetică a celor 22 de programe și a încă câtorva programe diferite.

Adesea, noi, oamenii, am văzut mantide împreună cu cenușii sau împreună cu nordicii (marii blonzi ? n.m.) și chiar și cu reptilieni. Aceste grupuri lucrează în diferite programe genetice și sunt cunoscuți ca maeștri geneticieni.

În multe dintre declarațiile celor răpiți de extratereştri, se relatează că întâlnirile cu mantidele erau, de obicei, terifiante. Un aspect ciudat legat de ele era acela că nu puteam depista la ele emoții, așa cum era în cazul unor fiinţe de tip umanoid.
Mantizii comunică între ei printr-un fel de rețea neuronală, un fel de telepatie, sau împărtășeau o conștiință comună. Pentru ei, conectarea și comunicarea cu noi le solicitau un anumit efort. Sunt entități complet diferite de noi, în ceea ce priveşte emoțiile, așa că noi îi considerăm cumva inumani. Erau acolo pentru a lucra la un proiect, în care noi eram subiecții.

Un alt grup este cel al cenușiilor înalți. Sunt de aproximativ 2,5 m înălțime și arată similar cu cenușii clasici descriși de oameni. De obicei, lângă acești cenușii înalți se află ființe cenușii de 90 - 120 cm înălțime. Acești mici cenușii sunt, de obicei, un fel de roboți biologici, cu o formă de viață programată.
Pentru cenuşii înalţi, cât şi pentru nordici şi reptilieni, micii cenuşii sunt un fel de sclavi, destinați muncilor de povară. Este ca și cum toată lumea are un Mac sau un PC şi folosește genul acesta de tehnologie.
Cenușii înalți sunt foarte implicați în aspectul genetic al celor 22 de programe diferite, ei aflându-se în competiție cu insectoizii și umanoizii, deși colaborează cu aceștia în diverse aspecte ale acestor programe.
Lor li s-a oferit mai multă libertate pentru a veni aici jos să lucreze printre oameni, în cadrul acestor programe genetice.

Unii oameni care au fost răpiţi declară că, în cadrul acestor experiențe, au văzut uneori câte un cenușiu înalt împreună cu un militar înbrăcat în uniforma armatei SUA. Cu certitudine există o conexiune foarte puternică și o înțelegere între cenușii înalți și guvernul SUA, guvernul din umbră.

Asta presupune inclusiv primirea pentru studiu de specimene biologice din afara planetei și de tehnologii, în schimbul permisiunii ca ei să vină jos (pe planetă) pentru a-și face experiențele (inclusiv pe ființe umane), fără a fi deranjaţi de autoritățile pământene.

De multe ori, militarii umani sunt prezenţi în calitate de observatori pe aceste nave, unde sunt aduse ființe răpite de pe Pământ (inclusiv oameni) pentru a ține evidența contabilă a celor răpiți (locul de unde au fost „extrași”, numele, sex, vârstă etc) , conf. planificărilor.

Acest procedeau a început să fie aplicat ca urmare a constatării (de către pământeni) a nesincerității cercetătorilor ET, în ceea ce privește numărul, conținutul experimentelor și soarta răpiților umani. Au acceptat supervizarea deoarece echipele ET s-au convins că pământenii au capacitatea de a respinge navele ET care ar încerca să pătrundă în atmosfera planetară, fără permisiunea noastră.


Nu am descris prezenţa reptiliană Draco la aceste întâlniri... asta deoarece există o animozitate destul de mare. Draconienii susțin că acest corp (de experți ? n.m) al Super Federației, cu milioane și milioane de ani în urmă – mai exact, cu 65 de milioane, a venit pe această planetă și a distrus un experiment draco avansat, care era deja în desfășurare, experimentul reptilian.
Era vorba de dinozauri, care erau un fel de experiment, în care se combina un reptilian cu un mamifer. Acest experiment a fost distrus, iar rasele de ingineri genetici care făceau parte din Super Federație au început să vină și să creeze genetic un mamifer complet nou.

Draconienii susțin că Pământul era planeta lor și că ei aveau aici un experiment în desfășurare de mult timp. În prezent ei au reprezentanți în această Super Federație. Unele ființe cu aspect reptilian, au chiar structura osoasă umană dar au o piele ca de reptilă. Arată precum un amestec între oameni și draconieni. În consecință: draconienii nu pot veni la întâlnire, dar au diferiți membri, cum ar fi fiinţe insectoide, care-i reprezintă. Insectoizii colaborează deci cu draconienii și sunt intermediari la genul acesta de întâlniri.

Când am participat prima dată la program (PSS), inițial, pentru vreo 10 luni, am fost cooptat în Programul de Interceptare și Interogare a Intrușilor. Am interacționat cu tipuri diferite de ființe, dar nu am auzit niciodată de vreo ființă care să arate ca o pasăre albastră de 2,4 m.
Am avut un vis foarte lucid în care o ființă aviară albastră a apărut și a început să facă semne cu mâinile, conectându-se cu mine telepatic și apoi mișcându-și cumva buzele. După acel vis am fost extrem de tulburat. Am știut că era altceva decât un vis.

Într-un final, aviarul a apărut în fața mea, fizic. Eram aşezat pe canapea, alături de câinele meu. A apărut în cameră şi acest fapt a fost un mare șoc pentru mine.
Ființa avea 2,4 m înălțime, era albastră, dar părea foarte umană, avea 5 degete, și a comunicat cu mine. Mi-a transmis că o parte a acestui grup de ființe este reprezentat în Consiliu şi urmărește să ne ajute în tranziția noastră către o densitate mai înaltă.
Ei se află aici dar nu sunt interesați de cele 22 de programe genetice. Sunt interesaţi de aspectul energetic şi spiritual al acestor întâlniri. 

Noi i-am considerat cam din a 4-a sau a 5-a densitate, pe scala densității. Sunt Aviarii Albaștri iar celelalte grupuri care sunt cu ei, au spus că sunt din a 6-a densitate, sau chiar mai mare. Sunt capabili să apară și să dispară la voință. În esență, mi s-a explicat că ei își potriveau vibrația pentru o anumită locație în care doreau să fie, și pur și simplu apăreau acolo.
Interesantă a fost atunci prezenţa unei alte ființe, parte a acestei Alianțe, o Ființă tip Sferă, care arăta chiar ca o sferă. Dimensiunea nu contează pentru aceste fiinţe, căci ele pot apărea fie suficient de mari, cât să cuprindă întregul nostru sistem solar, sau pot fi cât o minge de ping-pong. Arată ca niște bile de un albastru-indigo strălucitor, care zboară. Ele m-au dus la întâlnirile cu Tier-Eir, fiinţă aviară, şi mi-au spus că sunt ființe de densitate 9, ființe fără corp, parte din colectivul lor.

Am avut şi o întâlnire cu o fiinţă reptiloidă. Am zburat către ceea ce părea a fi un hotel părăsit în mijlocul Vestului, era deșert peste tot. Ne-am dus în vârful clădirii, iar apoi am mers la un lift care cobora într-o zonă cu un fel de curte. Toate încăperile erau pe partea liftului, iar drumul către în jos era complet gol – era un lift de sticlă care cobora până jos în foaier.
Pe măsură ce coboram cu acest lift, nivelul meu de anxietate a tot crescut, deoarece am început să văd jos niște ființe care ne urmăreau atent deplasarea. M-am simțit cumva ca un pește într-un cilindru, un sentiment foarte inconfortabil. În momentul în care s-au deschis ușile, un miros de urină și mosc a pătruns în lift, un miros oribil, care la început ne-a sufocat, dar cu care am început să ne obișnuim treptat..

Am mers în interior unde erau prezente și ființe de tip insectoid și reptilieni, pe care majoritatea oamenilor obișnuiesc să-i descrie cu solzi verzi-olive, ținând în mâini arme tip lance lungă. Era şi o ființă ca o șopârlă albă de 4 metri înălțime, care litarealmente m-a „pietrificat” când a intrat în încăpere.


Mă străduiam să-mi țin cumpătul deoarece știam că era necesar să interacționez cu această ființă. Ea s-a îndreptat către mine, a venit suficient de aproape cât să fie foarte intimidantă și a început să interfereze cu mine. Nu semăna cu interferențele pe care le avusesem în trecut, care erau mult mai pasive și în care eu mergeam înainte și înapoi în timp ce conversam. De această dată, această fiinţă ca printr-o undă tractoare, mi-a capturat conștiința, putând să cunoască tot ce dorea de la mine... L-am simțit ca pe un viol mental... Mă controla total. Ulterior am refuzat să mă mai întâlnesc cu aceste fiinţe. A fost terifiant.

Acestea au fost câteva experienţe, printre multe altele, pe care Corey Goode le-a avut cu fiinţe extraterestre şi pe care le-a dezvăluit în diverse emisiuni la care a fost învitat, dezvăluiri care pot fi tulburătoare pentru mulţi dintre noi.

http://www.yogaesoteric.net/content.aspx?lang=RO&item=23729

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu