Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 4 aprilie 2020

Amintesc celor interesați

  

Meditația Globală din 5 aprilie 2020, ora 2:45 AM UTC (5:45 AM EST, ora României)

Tehnică de execuție (durata meditației, minim 20 de minute):
În liniște sau pe o muzică de meditație adecvată:

-) așezați-vă într-o poziție comodă; 
-) încercați să eliminați toate gândurile care vă preocupă; 
-) inspectați-vă imaginar și rapid corpul fizic asigurându-vă ca acesta să fie cât mai relaxat; 
-) cereți sufletului și sinelui vostru superior să participe și să vă îndrume în această meditație (nu acceptați nici-un sfat, îndrumare, indicație de la entități din afara voastră (indiferent care ar putea fi acestea și cât de bine declară ele că ar fi intenționate); spuneți cu hotărâre că în spațiul vostru sacru, nu admiteți interferența ori prezența niciunei entități ori energii malefice exterioare; 
-) emiteți gânduri de iubire către toată creația;
-) imaginați cum particulele (virușii) care au generat epidemia de Covid 19 se aglomerază într-un spațiu din ce în ce mai mic și cum, prin voința voastră, această aglomerare este împinsă înafara planetei și trimisă printr-un portal în vacumul galactic, unde se dezintegrează; închideți portalul;
 -) reveniți în spațiul planetar și obsevați că aerul, apa solul, toate energiile, ființele și lucrurile sunt definitiv și perfect igenizate și purificate și că peste toate se revarsă lumina binefăcătoare a soarelui; 
-) observați cum planeta noastră este legată cu un cordon gros de lumină strălucitoare de SURSA DIVINĂ A LUMINII PRIMORDIALE;
-) observați cum Mama Gaia (sufletul Pământului) este veselă și iubitoare și cum, prin miliarde de fire energetice, ne ține pe toți în brațele ei iubitoare;
-) observați cum cei dragi, cei cunoscuți și cei necunoscuți, lumea întreagă, este sănătoasă, se bucură de frumusețile și darurile pe care ni le oferă Mama Pământ; 
-) inspectați-vă imaginar întreaga ființă și încredințați-vă că este luminoasă, plină de sănătate și iubire;
-) transmiteți sentimentele voastre de mulțumire și iubire SURSEI DIVINE DE LUMINĂ INFINITĂ.


http://spirituletern.blogspot.com/2020/03/meditatia-globala-din-5-aprilie-2020.html


Un comentariu: