Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 22 ianuarie 2020

ISTORIA ascunsă a Pământului (partea a III/6 -a)

Traducere Const. Mihăilescu


EA-SU
Prințul EA a găsit „bestia” în grădina din centrul complexului bio-agricol.
El s-a gândit că prin manipulare genetică ar putea face din această creatură mijlocul prin care să pună capăt domniei și dominației fratelui său, EN-LIL, asupra ERIDU.
Reamintesc că prin legea impusă de EN-LIL se îngrădea împerecherea liberă a „bestiilor”, acest act fiind permis doar cu respectarea unor condiții în ceea ce privește alegerea perechilor, numărul împerecherilor, momentul și locul consumării actului sexual, căci programele de reproducere genetică la aceste ființe trebuiau controlate cu atenție.
Fapt este că stăpânii Imperiului aveau nevoie de forță de muncă fizică (pentru exploatările miniere, de ex.) dar această forță de muncă trebuia să fie docilă, adică să execute cu totală supunere muncile care i se cereau și să nu se revolte, să se mulțumească cu ceea ce i se dădea și i se permitea.
Ca urmare, Prințul EA a decis să zdruncine chiar fundamentul noii colonii avanpost ridicând nivelul de conștență al hibrizilor (bestiile) astfel în cât aceștia să realizeze că au dreptul (chiar divin) la împerechere liberă și necondiționată de cineva. I-a făcut să vadă și să înțeleagă că, în timp ce ei erau educați să pună pe primul loc munca în folosul stăpânilor, aceștia din urmă nu-și refuzau orice plăcere, inclusiv cele erotice.
Prințul le-a învățat pe creaturi cum să aibă o întâlnire clandestină, cum să se ascundă și unde să caute locuri dosite pentru a se bucura de plăcerile unui act sexual cu un partener dorit. Prin această implicare, Prințul EA și-a creat o largă simpatie dăn rândul „bestiilor”.
Însă, nu a trebuit să treacă prea mult timp până când gardienii și oamenii stăpânirii să descopere ceea ce se întâmpla cu sclavii în diversele cotloane în care se retrăgeau pentru amor.
Ca represalii, mulți hibrizi au fost scoși din zona liberă. Tuturo acestora li s- dat denumirea de ADA-MUS, („monștrii”). Dimpotivă, indivizii loiali au fost lăsați să-și continuie viața în acea mare rezervație, ei fiind numiți ADAPAS („cei înțelepți”). Totuși, cei rămași au fost nevoiți să suporte noi restricții, noi privațiuni, în primul rând în ceea ce privește libertatea de mișcare și de socializare.
În paralel cu aceste măsuri, „stăpânirea” (adică, oamenii lui EN-LIL) a început un proces de defăimare a Prințului EA, care trebuia considerat întruchiparea răului și un sabotor al orânduirii de sat. În concordanță cu această politică de defăimare, acestuia i s-a schimbat numele din DA-EA. în DA-EA-BA-EL (Diablo, Diavolul), „Cel Rău”.

Agitația și fricțiunile în noile teritorii au continuat timp de câteva mii de ani (nota C:M.: în acea lume, timpul are alte valori).

În toată acestă perioadă Prințul EA plătea prețul pentru „crima” sa de a se opune despotismului fratelui său, EN-LIL. „Bestiile” (hibrizii) „recalcitrante” fuseseră exilate în tărâmuri în care viața era aproape imposibilă, ceea ce însemna, de fapt, exterminarea lor. În ceea ce-l privea pe EA, el a continuat să trăiască în tărâmul colonizat, unde-și desfășura activitatea de genetician, fără însă a se bucura de alte privilegii sau de recunoaștere.
Totuși, în timp, s-au creat școli speciale în care tineretul colonizatorilor putea pătrunde în tainele științelor naturii, ale geneticii și științelor tehnice. Atunci a apărut Simbolul Științelor și Cunoșterii reprezentând un șarpe încolăcit (nota C.M.: ușor de recunoscut și în farmaciile de astăzi), un fel de recunoaștere autorității reginelor reptiliene, ARI-AN.

Inițiații acestor școli au devenit cunoscuți sub numele deFrăția șarpelui , cu sigla de mai jos.
 
Dar școlile i-au dat prințului EA o idee: accesul în procesul de învățământ le crea posibilitatea și ființelor hibrid („bestiile”) să învețe și să se instruiască.

În secret, Prințul EA avea întâlniri cu „fiarele” din rezervația în care trăiau în grote naturale sau amenajate de ei, sau în peșteri. Aceste locuri de întâlnire și instruire, au devenit, mai târziu, cunoscute sub denumirea de „TCHE-L-US” („Locul cuvântărilor sau al învățăturii”).
La aceste întâlniri (cursuri), poveștile despre „paradisul pierdut” erau adesea aduse în discuție, însă amintirile erau din ce în ce mai îndepărtate, cu timpul devenind un fel de basme, îmbogățite de imaginația povestitorilor.
Școlarizarea „fiarei” a început cu lecții simple privind metodele de supraviețuire, de utilizare a focului, tehnica vânatului și fabricarea „armelor” rudimentare de vânat (săgeți, capcane), prepararea și conservarea cărnii, evitarea pericolelor, „tehnologii” de construire a adăposturilor, tehnici de apărare împotriva dușmanilor etc. Evident, învățăturile erau transmise și urmașilor, care deveneau din ce în ce mai bine adaptați condițiilor de viață.
Spre surpriza Prințului, unele „fiare” dovedeau abilitatea de a asimila rapid ceea ce li se preda, dovedind și o anume sete de cunoaștere mai detaliată. Asta l-a determinat pe Prințul EA să introducă în procesul de învățare a hibrizilor și materii care se predau în școlile de mister ale lui EN-LIL. 
Și, creatura a dovedit că poate asimila și astfel de cunoaștere.

Întâlnirile din peșteri au rămas secrete, „bestiile” păstrând cu sfințenie taina.
În timp, învățătorilor li s-a atribuit numele de „EA-SU(„EA-înțelepți lui EA” sau „Copiii lui EA / Copii Șarpelui”).
Simbolul reprezentându-l pe prințului EA, om de știință genetician, era șarpele. Însuși prințul EA, era numit „Domnul Șarpe”. (Asta a făcut, mai târziu, legătura cu seducătorul șarpe din Eden).
Misionareii Ea-Su, aveau menirea de a preda altor creaturi ceea ce au învățat de la Prințul Șarpe, Prințul EA.
Din păcate, EN-LIL a aflat despre școlile ascunse create și susaținute de Prințul Ea, și a luat imediat măsuri, înfiltrând în sistemul de învățământ creat de EA, agenți de-ai lui. După identificarea personalului EA-SU (învățători, discipoli ai lui EA), loialiștii lui EN-LIL treceau la masacrarea lor și la crearea anumitor disensiuni între discipoli.

Astfel, Prințul Cuvântului a reușit să provoace multă neînțelegere și derută în rândul adevăraților învățători. Falsele învățături ale falșilor EA-SU, au făcut ca „fiarele” (elevii) să nu mai poată discerne ce este adevăr și ce este minciună  din tot ceea ce aflau.
Această politică de subminare dusă pe EN-LIL, prin colaboratorii săi înfiltrați în rețeaua de învățământ creată de Prințul EA, devenise o adevărată bombă cu efect întârziat.           
(va continua)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu