Traducere
Const. Mihăilescu
EA-SU
Prințul
EA a găsit „bestia” în grădina din centrul complexului
bio-agricol.
El
s-a gândit că prin manipulare genetică ar putea face din această
creatură mijlocul prin care să pună capăt domniei și dominației
fratelui său, EN-LIL, asupra ERIDU.
Reamintesc
că prin legea impusă de EN-LIL se îngrădea împerecherea liberă
a „bestiilor”, acest act fiind permis doar cu respectarea unor
condiții în ceea ce privește alegerea perechilor, numărul
împerecherilor, momentul și locul consumării actului sexual, căci
programele de reproducere genetică la aceste ființe trebuiau
controlate cu atenție.
Fapt
este că stăpânii Imperiului aveau nevoie de forță de muncă
fizică (pentru exploatările miniere, de ex.) dar această forță
de muncă trebuia să fie docilă, adică să execute cu totală
supunere muncile care i se cereau și să nu se revolte, să se
mulțumească cu ceea ce i se dădea și i se permitea.
Ca
urmare, Prințul EA a decis să zdruncine chiar fundamentul noii
colonii avanpost ridicând nivelul de conștență al hibrizilor
(bestiile) astfel în cât aceștia să realizeze că au dreptul
(chiar divin) la împerechere liberă și necondiționată de cineva.
I-a făcut să vadă și să înțeleagă că, în timp ce ei erau
educați să pună pe primul loc munca în folosul stăpânilor,
aceștia din urmă nu-și refuzau orice plăcere, inclusiv cele
erotice.
Prințul
le-a învățat pe creaturi cum să aibă o întâlnire clandestină,
cum să se ascundă și unde să caute locuri dosite pentru a se
bucura de plăcerile unui act sexual cu un partener dorit. Prin
această implicare, Prințul EA și-a creat o largă simpatie dăn
rândul „bestiilor”.
Însă,
nu a trebuit să treacă prea mult timp până când gardienii și
oamenii stăpânirii să descopere ceea ce se întâmpla cu sclavii
în diversele cotloane în care se retrăgeau pentru amor.
Ca
represalii, mulți hibrizi au fost scoși din zona liberă. Tuturo
acestora li s- dat denumirea de ADA-MUS, („monștrii”).
Dimpotivă, indivizii loiali au fost lăsați să-și continuie viața
în acea mare rezervație, ei fiind numiți ADAPAS („cei
înțelepți”). Totuși, cei rămași au fost nevoiți să
suporte noi restricții, noi privațiuni, în primul rând în ceea
ce privește libertatea de mișcare și de socializare.
În
paralel cu aceste măsuri, „stăpânirea” (adică, oamenii lui
EN-LIL) a început un proces de defăimare a Prințului EA, care
trebuia considerat întruchiparea răului și un sabotor al
orânduirii de sat. În concordanță cu această politică de
defăimare, acestuia i s-a schimbat numele din DA-EA. în DA-EA-BA-EL
(Diablo, Diavolul), „Cel Rău”.
Agitația
și fricțiunile în noile teritorii au continuat timp de câteva
mii de ani (nota C:M.: în acea lume, timpul are alte valori).
În
toată acestă perioadă Prințul EA plătea prețul pentru „crima”
sa de a se opune despotismului fratelui său, EN-LIL. „Bestiile”
(hibrizii) „recalcitrante” fuseseră exilate în tărâmuri în
care viața era aproape imposibilă, ceea ce însemna, de fapt,
exterminarea lor. În ceea ce-l privea pe EA, el a continuat să
trăiască în tărâmul colonizat, unde-și desfășura activitatea
de genetician, fără însă a se bucura de alte privilegii sau de
recunoaștere.
Totuși,
în timp, s-au creat școli speciale în care tineretul
colonizatorilor putea pătrunde în tainele științelor naturii, ale
geneticii și științelor tehnice. Atunci a apărut Simbolul
Științelor și Cunoșterii reprezentând un șarpe încolăcit
(nota C.M.: ușor de recunoscut și în farmaciile de astăzi),
un fel de recunoaștere autorității reginelor reptiliene, ARI-AN.
Dar
școlile i-au dat prințului EA o idee: accesul în procesul de
învățământ le crea posibilitatea și ființelor hibrid („bestiile”) să
învețe și să se instruiască.
În
secret, Prințul EA avea întâlniri cu „fiarele” din rezervația
în care trăiau în grote naturale sau amenajate de ei, sau în
peșteri. Aceste locuri de întâlnire și instruire, au devenit, mai
târziu, cunoscute sub denumirea de „TCHE-L-US” („Locul
cuvântărilor sau al învățăturii”).
La
aceste întâlniri (cursuri), poveștile despre „paradisul pierdut”
erau adesea aduse în discuție, însă amintirile erau din ce în ce
mai îndepărtate, cu timpul devenind un fel de basme, îmbogățite
de imaginația povestitorilor.
Școlarizarea
„fiarei” a început cu lecții simple privind metodele de
supraviețuire, de utilizare a focului, tehnica vânatului și
fabricarea „armelor” rudimentare de vânat (săgeți, capcane), prepararea și conservarea cărnii, evitarea pericolelor,
„tehnologii” de construire a adăposturilor, tehnici de apărare
împotriva dușmanilor etc. Evident, învățăturile erau transmise
și urmașilor, care deveneau din ce în ce mai bine adaptați
condițiilor de viață.
Spre
surpriza Prințului, unele „fiare” dovedeau abilitatea de a
asimila rapid ceea ce li se preda, dovedind și o anume sete de
cunoaștere mai detaliată. Asta l-a determinat pe Prințul EA să
introducă în procesul de învățare a hibrizilor și materii care
se predau în școlile de mister ale lui EN-LIL.
Și, creatura a dovedit că poate asimila și astfel de cunoaștere.
Și, creatura a dovedit că poate asimila și astfel de cunoaștere.
Întâlnirile
din peșteri au rămas secrete, „bestiile” păstrând cu
sfințenie taina.
În
timp, învățătorilor li s-a atribuit numele de „EA-SU”
(„EA-înțelepți lui EA” sau „Copiii lui EA / Copii Șarpelui”).
Simbolul reprezentându-l pe prințului EA, om de știință genetician, era șarpele. Însuși prințul EA, era numit „Domnul Șarpe”. (Asta a făcut, mai târziu, legătura cu seducătorul șarpe din Eden). Misionareii Ea-Su, aveau menirea de a preda altor creaturi ceea ce au învățat de la Prințul Șarpe, Prințul EA.
Din păcate, EN-LIL a aflat despre școlile ascunse create și susaținute de Prințul Ea, și a luat imediat măsuri, înfiltrând în sistemul de învățământ creat de EA, agenți de-ai lui. După identificarea personalului EA-SU (învățători, discipoli ai lui EA), loialiștii lui EN-LIL treceau la masacrarea lor și la crearea anumitor disensiuni între discipoli.
Astfel,
Prințul Cuvântului a reușit să provoace multă neînțelegere și
derută în rândul adevăraților învățători. Falsele învățături
ale falșilor EA-SU, au făcut ca „fiarele” (elevii) să nu mai
poată discerne ce este adevăr și ce este minciună din tot ceea ce aflau.
Această politică de subminare dusă pe EN-LIL, prin colaboratorii săi înfiltrați în rețeaua de învățământ creată de Prințul EA, devenise o adevărată bombă cu efect întârziat.
(va continua)
Această politică de subminare dusă pe EN-LIL, prin colaboratorii săi înfiltrați în rețeaua de învățământ creată de Prințul EA, devenise o adevărată bombă cu efect întârziat.
(va continua)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu