Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

marți, 15 octombrie 2019

O flotă de OZN-uri, dintre care unul mai mare decât Pământul, a împiedicat o uriaşă erupţie solară care ar fi putut afecta grav civilizaţia terestră

O suită de obiecte extraterestre au interacţionat cu Soarele pentru a evita declanşarea unei puternice furtuni solare direcţionate către Pământ, care ar fi putut avea efecte devastatoare asupra civilizaţiei noastre.
 Accesați:   https://youtu.be/Urq11rVbhNE
Observând activitatea Soarelui, graţie imaginilor furnizate de sondele spaţiale SOHO şi SDO, NASA a decis, în consecinţă, să închidă, în luna septembrie a anului trecut, 6 observatoare solare plasate în întreaga lume, pentru ca nimeni să nu poată observa ceea ce se petrecea.
Aceasta este ipoteza unor experţi UFO-logi de la Centrul pentru studierea inteligenţei extraterestre (CSETI), din Italia, după ce au analizat video-ul pus la dispoziţie de un cercetător care a fotografiat ceva extraordinar lângă Soare. Pe imagini se poate observa o imensă navă extraterestră şi o masivă flotă de OZN-uri.
yogaesoteric
13 octombrie 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu