Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

joi, 26 septembrie 2019

Mesaj de la Alcyone, Soarele Central.

9 sept. 2019; via Galaxygirl
Traducere Const. Mihăilescu

Eu sunt Alcyone, marele vostru Soare Central. Eu nu mă consider atât de mare pe cât vă imaginați voi. De fapt, nici eu nu sunt cu adevărat Soarele Central al acestui univers. Cu toate că sunt enorm, față de o ființă umană, sau de un soare precum este al vostru, eu am puterea de a vă observa și chiar percepe.


Vă văd ca pe niște copii grozavi de dotați chiar dacă trăiți, deocamdată, într-un corp fizic pe micuța planetă Pământ. Cu toate acestea, planeta voastră are o deosebită importanță pentru galaxie căci este destinată a fi un loc unde sufletele pot avea un anumit tip de experiențe, foarte importante pentru evoluția universală și a dezvelirii Luminii Divine.

Din acest motiv, eu vă „văd” la fel de mari precum sunt eu, în ceea ce privește rolul civilizației umane în desfășurarea programului de experimente pe care îl are de executat.
Sugerez acelora dintre voi care au ales să asculte ori să citească aceste cuvinte, să ierte atrocitățile și să nu se răzbune, purtând în ei ura și dorința de răzbunare, pentru tot întunericul prin care au trebuit să treacă de-a lungul multelor lor vieți. Important este ca întreaga colectivitate umană să iasă la Lumină. Eliberați tot ceea ce v-a făcut să suferiți și să vă abateți de la calea dreaptă.
Permiteți-mi mie, Alcyone, să-mi revărs lumina care să pătrundă în fiecare celulă a ființei voastre, eliberând durerea și necunoașterea. Acordați-mi timpul necesar să pot face această curățenie și eliberare.

Imaginați-vă și simțiți că lumina din corpul meu intră prin chakra coroanei voastre. Doriți-vă să vă aliniați cu har și cu ușurință la aceste energii superioare pentru a putea rezista la ceea ce va veni.
Vedeți această coloană de lumină coborând încet din chakra coroanei voastre, în jos, în spațiul ocupat de creier, unde amintirile stocate trebuie transmutate în lumină, astfel încât să rămână doar lecțiile.

Energiile vor ajunge apoi în zona gâtului, activând centrul vorbirii astfel încât adevărata voastră voce să poată fi auzită încă o dată.
Și acum mergeți în josul glandei timus, unde sunt păstrate amintirile prunciei, amintiri despre adevărata voastră origine, despre adevăratul vostru sine.
Mergeți în jos, în spațiul inimii voastre (chakra anahata). Simțiți cum toată durerea este arsă sau transmutată în lumină. Observați cum chakra inimii se învârte și devine strălucitoare și liberă de orice regret. Vedeți cum coloana de lumină se extinde mai departe, adânc în abdomen, unde mulți dintre voi au avut probleme cu tranzitul intestinal, urmare a gândurilor și amintirilor blocat
e. 

Imaginați-vă cum strângeți toate aceste energii stagnante și aruncați-le într-un portal, care să le aducă la mine pentru a le topi definitiv.
Comtinuați, vizualizând cum lumina intră în chakrele voastre inferioare (3,2,1) și descoperiți zgura energetică acumulată în centrul voinței, apoi în zona sexualității și în chakra bazei. Eliberați și transmutați aceste vechi energii.

Observați cum coloana de lumină venită din corpul meu, încheie traversarea ființei voastre, ajungând în zona picioarelor și ieșind prin tălpi, pentru a ajunge în miezul planetar al Gaiei, în spațiul inimii sale. De acolo există o legătură directă cu centrul inimii mele.

Eu sunt Alcyone. Țin la umanitatea de pe Gaia, față de care am un respect deosebit.
Gaia este sora mea dragă, prietena mea. Ne cunoaștem de multă vreme și i-am privit metamorfoza cu respect și uimire.
Eu, Alcyone, îi împrumut lumina și experiența mea. 


Când va începe umanitatea să înțeleagă că nu este singură în acest univers? 

Întregul cosmos vă acordă, din iubire, întregul său sprijin pentru ca întunericul din voi și din jurul vostru să dispară pentru totdeauna. Împingeți acel întuneric spre mine, pentru a-l preface în Lumină și în iubire!
Da, iubiților, nu sunteți și nu ați fost niciodată singuri. 

Toți suntem implicați în propășirea voastră. 
Întunericul se retrage treptat spațiul ocupat de el devenind tot mai mic.
Eu sunt Alcyone. Universul este aproape în perfectă aliniere și așa va fi și atunci când Mama Divină (Sursa Divină) vă va recunoaște ca fiii ei, de unde ați plecat.
Voi sunteți făcătorii de punți pentru lumina multidimensională. Fiți în pace.
Eu sunt Alcyone. Eu sunt gardianul timpului și îmi place să mă gândesc la mine ca la fratele vostru mai mare.
Așa si este. Eu știu că suteți puternici; trebuie să vă amintiți și voi aceasta. Nu dați crezare celor care vă spun că sunteți mici și neînsemnați. Ca și mine, voi sunteți o formă de energie, și energia este peste tot.

Ce veți face cu această informație care vă dezvăluie un adevăr universal? 

Cel mai bine ar fi să vă uniți pentru a edifica foarte repede Noul Pământ, Pământul Luminii Divine. 
Puteți trece foarte repede de la stadiul de omidă la cel de fluture. 
Alegerea vă aparține. 

Eu sunt Alcyone.


https://sananda.website/alcyone-via-galaxygirl-september-9th-2019/

6 comentarii:

  1. Aveti grija dle.Mihaescu,caci orice intentie de ajutor venita din exterior,inseamna permiterea conexiunii cu acel"binevoitoare entitate" dandu-i permisiunea de interferare.
    Nimic din exteriorul nostru nu-are permisiunea de a intra in sfera energetica.Noi nu trebuie sa permitem nimanui sa intre in interiorul nostru decat Sinelui nostru divin .

    Aveti mare grija cu acest "ajutor" dat oamenilor,prin diferite mesaje,caci formati egregor prin conexiunea persoanelor la mesaje.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si nu este singurul egregor...Romania a devenit cobai intr-un experiment. S-a construit pe internet o retea informationala falsa. O iluzie...Oamenii sunt invatati pe net , de catre falsi maestri, sa-si elibereze frustrarile, negativitatea si tot ce mai ascunde omul necuratat prin subconstient, in matricea energetica a Romaniei.O metoda atragatoare pentru ca visul fiecaruia dintre noi este sa ne rezolvam problemele fara mare efort. Numai ca...nu doar ca nu functioneaza metodele, ci fac si mare rau oceanului informational in care traim. Prea multe falsuri au fost deversate in acest ocean informational! Asa cum se intampla prin toata lumea, nu doar in Romania, cand mizeria omeneasca este deversata in ape. Si apoi tot noi tipam ca ne imbolnavim. Am facut o mica vizita pe blogul lui Dan Gaucan si mi-a venit sa fug in alta lume! Atata minciuna?! New age ne-a fericit pe toti. In povestea Pinochio, unii copii au ales sa mearga la circ, unde au fost transformati in magari de povara. Multi romani si-au pierdut liberul arbitru alegand cai spirituale ademenitoare dar periculoase prin inutilitate. Si au ajuns sclavii illuminati care experimenteaza pe noi metode de tinere in adormire. Acesti egregori ne tin departe de planul Luminii. Cum sa ne ajute fratii nostri din lumile superioare, cand unii ne taie mereu legaturile cu ei, acoperindu-ne cu atat de multa informatie? Ce face Gaucan faci si dumneata, dle posesor de blog. Tot asta fac si Remer ra, Tristar, Maria Ghiorghiu si multitudinea de guru, popi, papi, papese si maestri de pe net. Dupa cum bine ati observat, daca nu cumva sforaiti toti somnul iluziei, in planul fizic nu este bine deloc. Romanii sunt depresivi, ca plantele carora le iei lumina soarelui inlocuind-o cu un bec. Pana la Dumnezeu te mananca intermediarii intre noi si Dumnezeu. Iti mananca timpul, iti fura energia si banii pe care cei naivi ii dau pe cursuri sofisticate. Adevarul este in fiecare dintre noi si niciun guru sau popa nu detine cheile mele. Cheile mele sunt incifrate in ADN-ul meu si mi le dobandesc singura. Este valabil pt toti oamenii. Problema apare cand orbii se cred călăuze...

      Ștergere
    2. Pentru Maria-Aurelia, 29 septembrie 2019, 07:33: Se pare că nu aveți capacitatea de a fi... selectivă. Prin raționamentul pe care-l afișați, dovediți că din Cartea Conștiinței Universale ați citit abia prefața. Continuați !..(Nu doresc să mai susțin acest dialog. Mulțumesc!). C.M.

      Ștergere
  2. Daca ma cenzurezi si tu, asa cum Gaucan are prostul obicei, o faci pe pielea ta. Fiecare isi duce in spate propriile greseli. Cenzura este o urata forma de manipulare a oamenilor, pentru ca ii ții captivi in iluzie si te folosesti de banii lor ca sa urci in ierarhia pamanteasca. Dumnezeu ne-a lasat liberul arbitru. Cine ne fura acest drept divin, va plati la Judecata Cosmica.

    RăspundețiȘtergere
  3. Pentru „Anonim27 septembrie 2019, 12:42”: Sunteți exclusivist. A ne izola de Conștiința Universală este o impardonabilă greșeală. Important este să știi cu cine relaționezi, cui te adresezi. Desigur, a te adresa Sinelui tău Superior este totdeauna valabil și-ți asigură filtrarea necesară, dar alte Surse Divine nu trebuie excluse. Alcyone este una dintre acestea. Însă,când vrei să relaționezi direct cu una dintre aceste surse, i-ați în prealabil aprobare de la Sinele tău Superior. C.M.

    RăspundețiȘtergere