Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 11 septembrie 2019

Istoria ascunsă a planetei Pământ - Partea I/1


6 sep. 2019; de Cristina Valenzuela
Traducere Const. Mihăilescu.


Nu suntem singuri !
Astronomii greșesc. Oamenii de știință greșesc.
„Ei” sunt aici, dar nu-i putem vedea pentru că se ascund (nota C.M.: în alte domenii de frecvență
). Se ascund ... vederii noastre.
Noi suntem slujitorii lor, suntem sclavii lor, suntem proprietatea lor ... Suntem ai lor.

(
Robert Morning Sky- Rb.Cerul Dimineții)

Cu timpul, Ființa Stelară de contact a ajuns să aibă încredere în cei șase tineri pământeni pe care-i întâlnise.
Folosind un fel de cristal pentru a crea imagini, Vizitatorul a început să comunice cu tinerii. Ei l-au numit Star Elder (bătrâna stea); s-au așezat în jurul lui, privind facinați și cu mare atenție imaginile ce apăreau pe fațetele cristalului. Pe ele se derula istoria incredibilă a sistemului nostru solar și a omenirii în sine.
Mesajul bătrânului era simplu de înțeles: ființe din stele au fost aici de când Pământul era o stâncă stearpă și de la crearea Omului pe care l-au însoțit și monitorizat de-a lungul întregii sale evoluții. În unele cazuri, implicarea lor a fost binevoitoare, în altele, nu. Omul a fost ghidat, manipulat ... și indus în eroare. Oamenii au considerat Ființele din Stele ca fiind zei și dumnezei dar și demoni, în funcție de cum se manifestau ... .
Ei au fost întotdeauna aici, și încă mai sunt și acum.
Când tinerii din grup au insistat, dorind ca bătrânul din stele să-și explice prezența pe Pământ, acesta i-a uimit pe cei șase, derulându-le pe „ecran” imagini în care se vedea cum, în înaltul văzduh al planetei se desfășura un război cumplit între nave extraterestre. În final, navele inamice au avariat puternic o navă uriașă, care a aterizat fortuit sau a fost doborâtă la sol. Se numea „Morning Sky” (Cerul Dimineții)…
Bunicul meu era unul dintre cei șase tineri indieni care ascultau și vedeau derularea incredibilei povestiri. 
Când eram mic, bunicul mi-a spus această poveste despre vizitatorul său din stele. El și prietenii săi îl botezaseră pe vizitatorul din stele „Star Elder”, nume dat din respect pentru figura lui impunătoare. Dar, odată cu trecerea timpului, după ce au căpătat reciproc încredere, au aflat că numele adevărat al acestuia era ... "Bek'Ti".

Aceasta este povestea lui ... și a mea:
La sfârșitul anilor șaizeci, am fost înscris la universitate pentru a urma un program de studii religioase. Ca fiecare student, la sfârșitul studiilor, am depus o lucrare pe care o elaborasem și în care prezentam pe scurt istoria Omului și a Pământului, așa cum o povestise Bek'Ti grupului de tineri, între care se afla și bunicul meu.
Am intitulat lucrarea „Istoria ascunsă a planetei Pământ”.
Eram sigur că prezentasem o lucrare serioasă, bine documentată și credibilă.
N-a fost de loc așa: imediat ce mi-a fost citită, a fost considerată ca fiind o lucrare nerealistă, defăimătoare, dacă nu chiar blasfemiatoare a istoriei planetei și civilizației umane, care, mi s-a spus, n-ar putea să-mi facă cinste. Am fost considerat potrivnic religiei.
Povestea lui Bek'Ti, aproape că m-a... exmatriculat din școală.

Plin de frustrare, m-am apropiat de o organizație care se preocupă de problema OZN, cu speranța că cei de acolo vor fi mai receptivi și vor avea încredere în povestea mea, pe care credeam că o vor considera rezonabilă.
Spre surprinderea mea, am fost respins și ofensat. Un cercetător de acolo a încercat să-mi demonstreze că fenomenul OZN ține de o anume trehnologie foarte înaltă și NU are nimic de-a face cu existența unor ființe care se regăsesc în miturile popoarelor primitive. (Curios că acea persoană este acum considerată un cercetător de bază al fenomenului OZN, el publicând recent o carte cu conexiune ET / Native American.)

Timp de treizeci de ani, am evitat să-mi mai spun povestea; reacția inițială la eforturile mele mă descurajase complet.
Dar, recent, am fost convins să încerc din nou.
Istoria Omului și a Pământului prezentată de Bek'Ti este nu numai captivantă dar și înfricoșătoare. Crearea Omului și locul său în galaxie este clar, dar în procesul evoluției sale, noblețea și mândria lui au fost profund rănite.
Fenomenele de răpire și implicarea ființelor cenușii s-au dovedit a fi parte integrantă a istoriei Omului, ele fiind explicate în contextul scopurilor Ființelor Stelare în ceea ce privește evoluția Omenirii.
Sursele religioase și originile privind figuri legendare precum Zeus, Minotaur, Osiris și Isis, și o serie de alte ființe „mitologice”, sunt explicate și plasate logic în cadrul Istoriei Planetei Pământ.
Bazându-ne pe aceaste dezvăluiri pot fi prezise și evenimente viitoare. Asta nu vine dintr-o abilitate sau canalizare de hipnoză regresivă, ci din tiparele unui efort continuu de direcționare a Planetei Pământ, care pot fi observate.
Așa dar:
-) În curând, omul va fi înconjurat de imagini (holograme; n.m.) de asteroizi și comete în flăcări.
-) Nori negri și entități vor putea fi văzute peste tot, precum figurile lui Angel (?).
-) Dinozaurii vor deveni eroi ai copiilor, iar violența va sta la baza jocurilor (pe calculator) și în realitate.
-) Vor apărea noi boli, transmise prin atmosferă, cărora terapiile actuale nu le vor putea face față.
-) Activitățile de la NASA vor fi reduse sau, poate, se va renunța complet la ele.
-) Un război galactic de cucerire ne pândește ...
-) Pământul ... și Omul ... vor fi premiul mult-râvnit de breligeranți.
Cam despre asta este vorba în povestea mea.
De fapt, nu este povestea mea ci este a bunicului meu și, mai ales, povestea lui Bek'Ti.

GENEZA
O inimaginabilă explozie s-a produs la începuturi și ea a zguduit „nimicul” universurilor încă neformate.
În acea explozie, „ESENȚA” primordială a „punctului” a fost aruncată violent spre exterior.
Ca un ocean primordial, val după val, energiile s-au prăbușit în groapa neagră a Vidului cosmic (void). Haosul creat a fost deversat în Nimicul Cosmic..
Pe măsură ce apele primare curgeau spre exterior, râuri de „esență” întunecată se învârteau, formând vârtejuri uriașe. „Esența” începea să se condenseze formând nori de gaz din ce în ce mai compacți.
Supraîncălzită de forțele de compresie din miezul vârtejului, energia puternic compresată a făcut să apară scânteile care au aprins norii volatili.
Explozii simultane, de puteri diferite au format imense sfere de foc, din care s-au născut supernovele de stele roșii strălucitoare și piticele de un albastru aprins.
Ca și insulele din ape, au apărut galaxii care au început să aibă mișcări din ce în ce mai stabile în căutarea echilibrului cosmic. 
Eoni după eoni, procesul a continuat, în voidul (vidul) universal născându-se ... din când în când câte o galaxie.
Cu timpul, una dintre aceste galaxii va fi cunoscută sub denumirea de „ERIDANUS”. (sau Eridanos)

Ceea ce prezint în continuare este istoria unei mici părți din ERIDANUS din care s-a născut o planetă minusculă numită Pământ (EARTH).
(va urma)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu