Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 16 martie 2019

Astronomii confirmă faptul că Pământul este «bombardat» cu energie provenită din afara galaxiei noastre…

 
Planeta noastră este bombardată cu FRB-uri, explozii radio rapide pe care nimeni nu le înțelege; notează cei de la livescience.com. Aceste unde călătoresc miliarde de ani-lumină în timp și spațiu, strălucesc cu intensitatea a aproape 100 de sori, însă înainte să fie observate de telescoapele de pe Pământ explodează deasupra noastră. Ar putea aceste impulsuri să fie misterioasele rămășițe ale unor supernove masive? Pot fi ele produse de ființe extraterestre? Nimeni nu știe sigur. Astronomii cred, totuși, că ar putea fi un fenomen aproape constant pe care tehnologia noastră actuală nu este capabilă să-l surprindă pe deplin.
Am descoperit 20 de FRB-uri în ultimul an, aproape dublu față de numărul detectat în toată lumea de când au fost ele descoperite în 2007. De asemenea, am demonstrat că FRB-urile vin din cealaltă parte a universului, nu din vecinătățile noastre galactice”, a declarat Ryan Shannon, autorul principal al studiului și astronom la Univesitatea de Tehnologie Swinburne.
În noul lor studiu, Shannon și colegii săi au folosit pathfinderul Kilometric Array Pathfinder Square (ASKAP) – un grup de 36 de antene identice, conectate la un telescop radio unic și puternic pentru a monitoriza și detecta aceste FRB-uri. Fiecare antenă ASKAP urmărește cerul în câmpiile îndepărtate din Australia de Vest, înclinându-se într-un unghi ușor diferit. Potrivit cercetătorilor, matricea monitorizează o felie de cer de „o mie de ori mai mare decât suprafața totală a Lunii”.
 
Kilometric Array Pathfinder Square
După ce au înregistrat 20 de FRB-uri în ultimul an, echipa de cercetători a încercat să estimeze de la ce distanță provin aceste explozii de unde radio rapide. Cu cât lungimile de undă dintr-o pulsație sunt mai late, cu atât acele FRB-uri au călătorit mai mult prin Univers, poate chiar miliarde de ani de lumină, ceea ce arată că provin din afara galaxiei noastre. „FRB-urile pot acționa ca niște faruri cosmice. Studierea ulterioară a acestor explozii cosmice de lumină, invizibile ochiului uman, ne-ar putea ajuta foarte mult în completarea hărții noastre despre Universul cunoscut”, a ținut să puncteze co-autorul studiului, Jean-Pierre Macquart, lector senior la ICRAR.

yogaesoteric
14 martie 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu