Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

vineri, 2 noiembrie 2018

Conversație cu Federația Luminii (I)


(21 oct.2018; channeling Blossom Goodchild
Traducere Const. Mihăilescu .
(prima parte)


Blossom: Bună, băieți! Sunteți gata să faceți asta? De unde să încep ?!
F.L.: Să te ajutăm. Te referi la un mesaj pe care l-am transmis în urmă cu opt ani, în legătură cu niște containere mari aflate la bordul navelor noastre care conțin ....Energie.
Bl.: Da. Toate mulțumirile unui anumit domn care a întrebat despre ele, urmare a canalizării voastre recente, referitoare la un strat de Lumină Ray în jurul soarelui.
F.L.: Corect. Într-adevăr, așa cum probabil ai presupus, am "accesat" gândurile acestui domn care se întreba, cum să-și amintească și apoi, cum să caute prin multele sute de mesaje, pentru a găsi acest mesaj special pe care vrem să-l "reactivăm".
Deci, mulțumim cu recunoștință acestui domn pentru perseverența și slujirea lui.
Bl.: În acest moment, voi însera conversația din februarie 2010 ... , unde se află și mesajul la care vă referiți, căci e necesar ca acesta să fie citit înainte de a continua. Este corect?
F.L.: Foarte corect. Mulțumiri.
Bl.: AICI ESTE:
---------------------------------------------------

Bl: Bună seara vouă! Putem avea conversația acum? Pentru mine, ar fi momentul potrivit..
F.L.: Bine am venit la sora noastră.

Bl.: E un mod neobișnuit de a vă adresa.

F.L.: Da dar este potrivit pentru noi. Suntem bucuroși că au trecut deja câteva zile de când te-ai făcut bine. Blocajele au fost îndepărtate la un nivel care te va lăsa uimită de gradul în care putem acum lucra unul cu celălalt. De unde ai vrea să începi?

Bl: Oh! Um ... Cred că prefer să decideți voi. Spuneți că puteți citi gândurile noastre, așa că aleg să vă probați abilitățile.

F.L.: Așa să fie. Acceptăm cu înțelegere. Luați în considerare că foarte mulți dintre voi ați ajuns în profunzimea ființei voastre într-un loc unde vă slujiți mult mai bine pe voi înșivă. Luați, de asemenea, în considerare că nu peste mult timp lumea voastră nu va mai fi ca acum.

Vă întrebați ce schimbări urmează să apară? Dorim să insuflăm în inimile voastre ideea că v-ați pregătit această schimbare suficient de mult și că Ființa voastră s-a adaptat deja la nivelul necesar, iar acum este gata să înceapă.. Există o atitudine în Înalta Ierarhie care propagă un sentiment de înălțare, în și între diferitele niveluri ale "comunității noastre".

La bordul multora dintre navele noastre spațiale există zone unde sosesc cei așteptați, la fel ca tine ...

Totul este scos din unitățile sale de stocare, verificat chiar dublat verificat, pentru a ne asigura că nimic nu poate fi utilizat greșit sau interpretat greșit.

Bl.: Puteți să explicați exact ce se întâmplă, ce se găsește în acele unități de stocare?... Îmi imaginez că este ceva mult mai important decât hainele de iarnă!

F.L: În interiorul unor „baxuri” paletizate, formate din containere de mare capacitate, există anumiți conservanți care permit unor tipuri de comori energetice, aduse din planurile cu vibrații mai ridicate, să fie perfect conservate în forma și la calitatea inițială. Ceea ce numim noi "conservanți" ne permite să menținem energiile de diferite vibrații în forma lor originală. Este o operațiune delicată care face ca aceste valori să se păstreze la nivelul primar..

Bl: Am sentimentul că nu vorbesc cu energia care se află pe navă chiar acum ...

F.L.: Este adevărat. Noi venim dintr-un nivel de înțelegere aflat mai presus de cei care au misiunea foarte importantă de a vă da Lumina Lumii Noi.

Bl .: Deci, spui că ... cei de pe navă au de fapt sarcina de a ne trimite (furniza) Lumină?

F.L: Da, este corect. Să ne explicăm ceva mai mult, pentru ca mintea voastră să poată accepta ceea ce exprimăm în cuvinte în această seară.
De-a lungul vremii s-a știut și recunoscut de mulți dintre voi că există nave spațiale extrem de mobile pe cerul vostru. Nu este nimic nou. Și totuși, numai acum, în acest moment, putem dezvălui Înaltul Adevăr; și asta ca urmare a faptului că nivelul vibrațiilor pe planeta voastră a crescut mult și suficient.

Planul măreț prevede ca toți și toate de pe Pământ să se afle la nivelul și locul lor, acolo unde trebuie să fie, pentru a se îndeplini condiția de unire în Divinitate.
Sunt acum mulți pe pământul vostru care s-au trezit la propria lor Divinitate, cea care a generat această mare schimbare care se produce chiar în acest moment; și procesul va continua.

Este foarte interesant să știți că suntem pe punctul de a vă dezvălui secretele ce au trebuit păstrate pe planeta voastră. ... pur și simplu pentru că lumea voastră nu era pregătită să le primească.
Această Lumină despre care vorbim, .... această GRAȚIE DIVINĂ .... (d
in nou, ne lovim cu insuficiența cuvintelor !) ... a călătorit și a fost protejată și ținută în siguranță de-a lungul timpului de către "păzitorii luminii", până la un moment în care va putea fi „livrată”.

Bl: Pot să simt acest impact în inima mea, în acest moment ... și totuși, se pare că sunt probleme în a exprima ceea ce vrei să spui.

F.L: Vom persevera să explicăm mai bine, căci aici este vorba doar de sincronizarea voastră la noua vibrație, o vibrație care să ne pună în rezonanță.

Această Lumină ... această comoară ... este destinată doar lumii voastre și vine de acolo de unde nu există substanță (nota C.M.: adică dintr-un plan nematerial).

Deci: este o energie purificatoare care, atunci când va fi eliberată în atmosfera voastră, va începe un proces de fotosinteză necunoscut în natura planetei voastre. Ca urmare, vor apărea schimbări vizibile, care nu vor putea fi evitate, în întregul sistem planetar al Pământului.

Bl.: Pot să vă întreb în ce mod se va manifesta ?

F.L: Într-un mod care îți va activa simțurile, le va pune în mișcare. Și nu va fi vorba doar de simțurile pe care îndeobște le cunoșteați.

Atunci, va deveni evident că ceea ce știați despre lumea voastră era mult prea puțin. Lumea Nouă va începe să se clădească și să se manifeste chiar sub ochii voștri. ”Stropi” ai Noii Realități vor începe să apară în programele tv. Astfel de noi fenomene vor fi prezentate pe ecranele tv. și vor provoca un interes din ce în ce mai mare în lumea voastră. Va fi de un mare interes pe tot globul.

Bl.: Stropituri ???

F.L.: Am prevăzut că vei fi nedumerită de alegerea de către noi a unor cuvinte.

Bl.: Și comentariul vostru fiind?

F.L.: Și noi vom fi foarte ușor "stropiți" cu particulele acestei energii de Lumină. Important va fi că această Lumină Divină își va face lucrarea pe Pământ.

Este posibil ca la început, aceste fluxuri luminoase să fie în cantități mai mici, pentru a nu provoca haos și pentru a nu vă „scoate din minți” datorită puterii lor imense. Asimilarea trebuie să aibă loc treptat. Și corpurile voastre fizice vor șimți o diferență cu această nouă energie. În principal, va fi o senzație de ușurare, de eliberare și de încredere.

Bl.: Minunat ... scalările mele vor avea dovada ... Nu mă pot gândi la nimic mai magic!

F.L.: Va începe cu un FEEDING (asimilare, hrănire) din interior care va transmite Lumina în întreaga Ființă. Senzația va fi de plutire în aer.

Bl.: O informație grozavă. În ceea ce mă privește, pe măsură ce îmi dați aceste informații, parcă și simt atingerea acestei luminozități. Pot doar să spun că mă simt minunat !

F.L: Să spunem apoi că este înțelept să nu uitați planeta. Nu trebuie ca cineva dintre voi să creadă că lucrurile pământești rămân în urmă ... deși vom spune că nu este încă momentul potrivit pentru ca acest lucru să se întâmple. Trebuie menținut echilibrul. Acesta este unul dintre motivele pentru care mulți dintre voi, ființele luminoase, sunt aici: să aducă și să ancoreze această nouă energie a Luminii pe care noi am păstrat-o cu mare grijă.

Bl.: Acum am percepția că mi se vorbește de pe navă !?

F.L.: Cam uluitor pentru tine, nu-i așa?

Bl.: Ei bine, da! Un minut am fost cu voi, pe urmă nu mi-a mai fost clar... Prin urmare, te rog, cu cel mai profund respect, ... cine ești exact tu, cel care-mi vorbești?

F.L.: Și noi îți răspundem ... suntem cei care aduc pacea. Nu suntem din lumea voastră. Nu avem formă, suntem energie. Noi, cei care comunicăm cu voi în acest moment, suntem doar Ființe de Lumină. Prin urmare, putem fi activați sau opriți, după cum vedem.
V-am vorbit înainte cu privire la supraveghetorii supraveghetorilor.
Suntem o întruchipare a Luminii care este fericită să lucreze cu acest
plan minunat și să se asigure că totul este viabil. Suntem cei care luăm decizii cu privire la orice schimbări rapide care ar putea fi puse în aplicare.

Și da ... vă citim gândurile ... suntem cei care au luat cea mai drastică decizie de a întrerupe acțiunea care a fost promisă la data de 14 octombrie. Această hotărâre, după cum știți, nu a plecat de la cei care au o putere mai mică de decizie. A venit de la Cel Mai Înalt Consiliu și putem spune că am făcut bine ceea ce am făcut. Dacă am fi continuat așa cum era planificat, rezultatul ar fi fost nesatisfăcător, chiar mizerabil pentru un număr mare dintre cei care locuiesc pe planeta ta. Când va fi momentul potrivit, vom oferi mai multe informații în această chestiune deoarece considerăm că este important să se înțeleagă ce s-a întâmplat și ce trebuia să se întâmple pe 14 oct. 2018.

Vă rugăm să aveți răbdare. Atunci când vom alege să prezentăm realitatea, va fi momentul cel mai potrivit ca voi să înțelegeți foarte bine cu ce ne-am confruntat. Acum ar fi, probabil, prea devreme.

Bl.: Poți vorbi puțin despre această Lumină? Nu m-am gândit niciodată că o nouă vibrație, o nouă energie ar putea fi transportată cu o navă (nota C.M.: ca o marfă). Mi-am imaginat mereu că ar fi un fel de flux luminos venit de undeva de sus !

F.L.: Cum vă putem ajuta să înțelegeți ceea ce este de fapt?

Bl.: Perseverând în a ne explica, presupun !

F.L: Și totuși, subliniem încă o dată că nu toate lucrurile din Lumină pot fi explicate într-un mod pe care să-l puteți vizualiza și înțelege, la nivelul actual de conștiință, pe care-l dețineți.

Bl.: Continuați să încercați ...

(va continua)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu