Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

vineri, 5 ianuarie 2018

* EXTRAORDINAR ! HIPNOZĂ REGRESIVĂ

4 comentarii:

  1. NU, ASA CEVA ,STIM DEJA.ENTITATI,NUMELE LOR,NU AJUTA CU NIMIC...DE CAND LUMEA E: SE CHIAMA DEOCHI ,POPULAR..MAI NOU ,POSESII SI CE..NEINTERESANT...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie mi se pare că este pentru prima dată când aflăm cât de controlați suntem, cât de neștiutori suntem și în ce mod suntem manipulați.Încercați să vă programați la o hipnoză regresivă și vă veți cutremura de ceea ce veți afla. Atunci nu veți mai bagateliza această revelație și posibilitate de-a dreptul extraordinară.

      Ștergere
  2. manipulari facaturi ca si biblia si aselenizarile!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îmi pare rău să v-o spun: sunteți un ignorant! Când din ce în ce mai multe ființe umane s-au trezit și merg către Lumină, se pare că dv. încă mai dormiți. Aveți nevoie de un „duș spiritual”.

      Ștergere