Liderii europeni, inclusiv cancelarul german Angela Merkel, președintele francez François Hollande, premierul italian Matteo Renzi, premierul din Liechtenstein, Adrian Hasler, și cancelarul austriac Christian Kern au participat în data de 1 iunie 2016 la inaugurarea celui mai lung tunel din lume (tunelul feroviar Gotthart), care parcurge o distanță de 57 km sub Alpii Elvețieni. Prima călătorie a trenurilor prin tunel și ceremonia de inaugurare au marcat încheierea a 17 ani de lucrări, cu un cost de 12 miliarde franci elvețieni (11 miliarde de euro).
Pentru a sărbători inaugurarea acestui tunel a fost realizată o ceremonie elaborată ce a cuprins un spectacol straniu, pus în scenă de regizorul german Volker Hesse, în care un bărbat îmbrăcat ca un țap a prezidat un ritual bizar.
Publicația creștină TruNews a fost prima care a atras atenția asupra acestui spectacolul ciudat, care a costat nici mai mult, nici mai puțin decât 8,8 milioane de franci elvețieni (8 milioane de euro). Spectacolul extravagant, ce s-a desfășurat parțial în interior, pentru demnitari, și parțial afară, a inclus apariția și adorarea diavolului de către personaje sumar îmbrăcate, care s-au prosternat în repetate rânduri în fața lui.
Personajul satanic cu cap de țap apare în scenă scoțând urlete oripilante, în timp ce în sistemul audio se aud țipete. Acesta simulează apoi acte sexuale cu mai mulți dansatori, bărbați și femei, dintre care mulți au un aspect bizar.
Publicul deja a început să fie obișnuit de către „elita” ocultă a așa-zișilor „iluminați” cu astfel de ceremonii cu tentă satanică încă din anul 2012, cu ocazia deschiderii și a închiderii Jocurilor Olimpice de la Londra. Dorind o dată în plus să își etaleze cu grandomanie puterea, satanicii conspiratori au pus în scenă, fără niciun scrupul, un adevărat ritual de adorare a lui Baphomet – una dintre entitățile satanice la care ei se închină, reprezentată sub forma unui țap.
Ceremonia începe cu un grup de muncitori îmbrăcați în salopete portocalii care merg încet, fiind acompaniați de un ritm cazon (Fig. 1).
Fig. 1 - Scenă în care sunt trimiși muncitorii la muncă în tunel.
Brusc, apare apoi un tren care duce un grup de tineri îmbrăcați în lenjerie intimă albă (Fig. 2 și 3).
Fig. 2 - Îmbrăcați în alb, bărbații și femeile din acest grup dezordonat reprezintă masele de oameni ignoranți și naivi care se deplasează prin tunel.
Fig. 3 - La un moment dat, ceremonia capătă o evidentă tentă sexuală, când unele persoane ce sunt îmbrăcate în alb încep să se atingă într-un mod lasciv între ele.
După ce prezintă muncitorii ca pe niște soldați obedienți, ceremonia înfățișează populația ca pe un grup de persoane lascive, care pot fi foarte ușor influențate. După ce acest tren iese, apare apoi un înger decăzut, luciferic, ce are o stranie figură de copil demonic (Fig. 4). Începând cu acest moment, evenimentul ia turnura unei ceremonii satanice în toată regula (Fig. 5, 6, 7, 8).
Fig. 4 - Această scenă are intenția, chipurile, de a le aduce un omagiu muncitorilor care au murit în timpul construcției tunelului. Ce caută însă, în acest caz, un astfel de personaj luciferic, ce bântuie într-un mod înfricoșător pe deasupra lor?
Fig. 5 - Un bărbat îmbrăcat ca un țap (simbolul diavolului) devine oficiantul ceremoniei, iar toți ceilalți îi aduc un bizar omagiu (ce este, astfel, satanic!).
Ce legătură poate să aibă omul-țap (Fig. 5) cu construcția unui tunel?
Mass-media aservită așa-zișilor „iluminați“, în intenția de a găsi ceva artistic în toate acestea, declară sus și tare că țapul este o reprezentare simbolică a caprelor ce se întâlnesc în Munții Alpi... Să zicem... Doar că acest personaj straniu se află într-o poziție de putere și are adoratori, care se închină toți la el.
Fig. 6 - Bărbații poartă, în cadrul ciudatei ceremonii, niște cranii încornorate, ca și cum acestea ar fi obiecte religioase de o mare valoare.
Fig. 7 - Femeile, îmbrăcate în alb, au mici coarne pe cap, ca și cum ar zice: „Îl acceptăm pe omul-țap ca fiind zeul nostru“.
Fig. 8 - În acest timp, omul-țap aleargă de jur-împrejur, devenind din ce în ce mai energic și mai agitat, ca într-o stare de posesiune satanică.
Partea a doua a ceremoniei are loc afară și urmează cursul narațiunii inițiale. Muncitorii ce arată ca niște zombi apar primii, fiind urmați de personajele în lenjerie intimă (Fig. 9, 10), iar ipostazele diferitelor personaje devin tot mai stranii (Fig. 12-17).
Fig. 9 - Muncitorii își scot la un moment dat salopetele și se așază în formație militară.
Fig. 10 - Tineri îmbrăcați în lenjerie intimă umblă aiurea, cu niște priviri confuze. Acesta este modul în care văd „elitele“ satanice masele de oameni, pe care vor să le manipuleze cu ușurință.
Fig. 11 - Trei muncitori atârnă în aer, parcă spânzurați, ca și cum ar fi morți.
Fig. 12 - Grupul de muncitori este susținut în mod straniu de trei fantome înfiorătoare.
Fig. 13 - Fantomele plutesc apoi în fața unui gigantic Ochi Luciferic (simbol foarte des folosit de către oculta francmasonică satanistă și care, după cum știm, figurează și pe bancnota de 1 dolar, reprezentând controlul și dominația asupra întregii Lumi).
Fig. 14 - Omul-țap își face intrarea, fiind precedat de persoane acoperite cu voaluri albe, ca niște mirese inconștiente alături de mirele lor, diavolul.
Fig. 15 - În timp ce omul-țap aleargă pe scenă răcnind ca un posedat, ecranul imens postează imagini ale omului-țap, ce are o privire extrem de ciudată. Trei gândaci atârnă în fața lui. Sugestia este că Satana îi vede pe acei trei muncitori morți ca pe niște insecte insignifiante.
Se cunoaște faptul că „elita” așa-zișilor „iluminați” folosește din plin simbolurile pentru a-și etala intențiile și puterea, evenimentul de la 1 iunie demonstrând o data în plus aceasta. Prin ceremonia de deschidere a celui mai lung tunel din lume, satanicii conspiratori au dorit, se pare, să spună lumii că nimic nu mai stă în calea dominării lor globale. Mai mult, prin desfășurarea în public a unei ceremonii satanice ce a costat 8 milioane de euro, ei afirmă, fără cuvinte: „Acesta este crezul nostru, vi-l prezentăm și vi-l impunem, iar voi, care nici măcar nu aveți habar despre ce este vorba, nu veți avea ce face decât să vă supuneți”.
Nu mai este de mirare faptul că oamenii politici aflați la acest eveniment, care, mulți dintre ei, participă deja la ritualuri satanice în cadrul multiplelor lor întâlniri masonice misterioase (vezi ritualurile satanice ale politicienilor americani de la Bohemian Grove), s-au ridicat în picioare și au ovaționat această abjectă ceremonie de invocare a puterilor infernului, care numai artă nu poate fi numită.
Pe lângă scopurile amintite, prin acest gen de manifestări „artistice” „elita” francmasonică ce guvernează actualmente lumea caută să obișnuiască masele de oameni naivi și ignoranți cu prezența și manifestările oribile ale forțelor infernale pe care membrii acestei clici le slujesc în schimbul bogăției lor.
Fig. 16 - În timp ce persoanele îmbrăcate în alb se află la picioarele omului-țap, pe ecran se află un cerc plin de ochi care parcă observă și supraveghează cu severitate totul, confirmând, o dată în plus, că avem de-a face de fapt cu o ceremonie satanică ce a fost prezentată publicului drept spectacol de inaugurare.
Fig. 17 - O femeie îl acoperă pe omul-țap cu un voal alb ca și cum l-ar proclama stăpân al acestei lumi.
Ceea ce nu s-a evidențiat însă destul de clar în acest pseudo-spectacol penibil și merită amintit mereu este faptul că Binele și Adevărul dumnezeiesc triumfă întotdeauna, oricât de multă putere și îndrăzneală ar acumula la un moment dat forțele infernale.
Citiți și:
Activităţile oculte ale elitei Bohemian Grove filmate cu camera ascunsă
Ritual satanic la deschiderea campionatului american de Super Bowl
Illuminati: Contractul Masonic Luciferian – Sacrificii, ritualuri satanice
yogaesoteric
23 noiembrie 2016
Elocvent si,extrem de adevarat.Pacat ca sunt prea putini oameni cunoscatori si constienti de ce se intampla!Cei mai multi habar n-au pe ce lume traiesc.Din pacate...
RăspundețiȘtergere