Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

vineri, 25 aprilie 2014

O mențiune de la Maestrul Kuthumi.


22 april. 2014         


Soarele strălucește mereu .
În jurul Pământului, soarele este mereu strălucitor ,
Dar nu toate locurile Pămâtului sunt permanent luminate de soare. Cu toate acestea, există o lumină care pătrunde peste tot. Este lumină spiritului, care se numește Surya.. Această lumină cauzală are ca sursă Tot Ceea Ce Este. Ea este acolo zi și noapte și pentru Pământ .... da .
Dincolo de Surya mai există o altă sursă numită lumina supra-cauzală care se uita la fața de lumină a soarelui.

De aici își trăgeau învățătura preoții Școlii Misterelor. Ei dețineau o cheie a cunoașterii universale. Cunoașterea lor profundă era conectată la câmpul energetic al cauzalității.

Soarele vostru luminează non stop părțile Pământului în rotație, chiar dacă în unele zone, niciodată nu pătrunde lumina sa.
Lumina supra-cauzală creează un transfer de realitate a modelelor în mintea umană pentru a o pregăti să primească noile coduri trimise prin lumină. Curgerea acestei supra-lumini se întețește și voi deveniți din ce în ce mai capabili să o asimilați. Receptivitatea voastră este într-o continuă creștere pentru ca fiecare uman să fie pegătit să o primească. Ființa umană este din ce în ce mai aptă să primească și să codifice această supra-lumină.

În călătoria voastră, primiți din ce în ce mai multe chei care vă ajută să dezlegați enigmele și, astfel eliberați de umbrele ignoranței, să deveniți deținătorii libertății depline.
Sper că veți avea rezultate tot mai bune și progres în drumul devenirii voastre.

Cu dragoste și în cunoștiința faptului că orice lucru de care aveți nevoie îl veți găsi chiar în voi. Iubire!
Sunt Kuthumi.

SURSA:  ascendedmasters.info

(C.M.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu