Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

joi, 18 august 2011

UN DIALOG ÎNTRE Arhan.MIHAIL ŞI STEVE BECKOW (3)


(3 August 2011: channeler: Linda Dillon)
(ultima parte)

AAM: Acum, pentru că a venit vorba, fiecare fiinţă are nevoie să-şi asculte inima, nu să se teamă de judecata cuiva. Dar, dacă doresc să se îndrepte către noi pentru clarificări, să ceară asistenţă, o pot face, mai ales în această perioadă tumultoasă.

Noi suntem gata să vă ajutăm. Uneori, şi cu deosebire acum, unii ar fi bine dacă ar renunţa la unele plăceri a căror practică nu este în folosul lor. Trebuie să se întrebe dacă ceea ce fac şi doresc este în folosul iubirii de sine şi al iubirii aproapelui. Prin ceea ce fac, onorează CEEA CE SUNT EI CU ADEVĂRAT? Se pare că aici este cheia problemei. Am dreptate? 
S : Da. Mulţumesc. Pare a fi destul de clar, pentru cine vrea să audă. Revin o întrebare pe care doream s-o pun. Am spus cititorilor articolelor mele că am bănuiala că majoritatea seminţelor stelare s-au înălţat deja căci, ce rost ar fi avut ca ele să ceară să fie acum pe Pământ dacă nu cu scopul de a utiliza prilejul de a se înălţa în această perioadă favorabilă? Am dreptate? 
AAM: Da, dar ele au venit pe Pământ acum când este mai greu şi ajutorul lor mai necesar.
S: Înţeleg. Şi-au terminat treaba şi deja s-au înălţat, în marea lor majoritate?  
AAM: Nu contează unde sunt ei acum, important este că vor continua să vă ajute. Periplul lor a făcut ca vălul dintre dimensiuni să se subţieze tot mai mult, şi calea de comunicare dinte lumi să fie din ce în ce mai posibilă şi mai uşor de străbătut. Aşa că, puteţi conta pe prezenţa şi ajutorul lor ori de câte ori este nevoie. 
S: Okay. Şi ce de ce sau de cine depinde momentul în care vălul se va da la o parte?
AAM: Este o combinaţie de condiţii în care 90% contează factorul individual. 
S.: Ce să înţeleg prin acest termen- individual?  
 AAM: Decizia, hotărârea fiecărui individ.(Râde), că s-a săturat de vechi şi vrea ceva nou.
S: Bine. Atunci, eu m-am săturat! (Râde).
AAM.: Ceea ce mai ai tu la ochi este la fel de subţire precum tifonul.
S: Ei, da, mai merge. Mulţumesc!(Râde).
AAM: Nu e cazul să te subestimezi. Ceea ce tu numeşti bănuieli reprezintă viziune, prietene.
S.: Asta este bine de ştiut. Cu certitudine, ceea ce simt este mai mult decât ceea ce spun.
Linda
AAM: Certitudinea îţi vine dintr-un loc al înţelegerii şi cunoaşterii. Următorul pas, prietene, va fi acceptarea.
S.: Minunat! Apreciez foarte mult ceea ce mi-aţi comunicat în această întâlnire. Pentru mine va fi de mare utilitate dar şi pentru toţi aceia care aveau nevoie de răspunsuri la întrebările care-i frământau.
AAM: Simţiţi inima şi iubirea mea în inimile voastre. Eu sunt cu voi întotdeauna. Fiţi binecuvântaţi!
S: Multumesc.
AAM: Rămâneţi cu bine! 
S.: Mulţumesc, Doamne!
                                            S F Â R Ş I T
SURSA: http://lightworkers.org
(C.M.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu