Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

vineri, 3 decembrie 2021

Sfinxul Bucegilor

 Stephen AubeUFO - OZN - Paranormal.Mistere.Conspiratii - Romania

„Centura de fotoni sau punctul energetic vital” al imperiului geto-dacic era Godeanu și vârful Gugu, Sarmizegetusa era Axis Mundi. Mulți oameni cred că Sfinxul românesc din Platoul Bucegi este Axis Mundi (centrul lumii) și au dreptate. Sarmizegetusa și Sfinxul sunt locuri separate de putere, cu aceeași importanță. În primul rând, trebuie să înțelegem termenul Axis Mundi, Photon Belt (Centura de Fotoni) și istoria sa. Aș dori să menționez, de asemenea, că în cei 15 ani de călă…
Vezi mai mult
„Centura de fotoni sau punctul energetic vital” al imperiului geto-dacic era Godeanu și vârful Gugu, Sarmizegetusa era Axis Mundi. Mulți oameni cred că Sfinxul românesc din Platoul Bucegi este Axis Mundi (centrul lumii) și au dreptate. Sarmizegetusa și Sfinxul sunt locuri separate de putere, cu aceeași importanță. În primul rând, trebuie să înțelegem termenul Axis Mundi, Photon Belt (Centura de Fotoni) și istoria sa. Aș dori să menționez, de asemenea, că în cei 15 ani de călătorie cercetând aceste fenomene ezoterice, fiecare țară ar spune același lucru. Fiecare loc sfânt din locația geografică pe care am vizitat-o a fost Axis Mundi în ochii și inimile oamenilor cu care am studiat. Axa Mundi este zona invizibilă în care magia este concentrată, devine centrul unei locații atunci când este activat; sunt multe, nu unul. Tot așa cum există Paștele catolic și Paștele ortodox, ambele tradiții susțin că Isus a murit și a fost înviat în aceeași zonă, dar în zile calendaristice diferite, sărbătorite în aprilie și mai.
Axa Mundi, de-a lungul timpului, făcea referire la centrul cosmic sau conexiunea dintre Cer și Pământ, stâlpul ceresc. Iată o poveste mitologică despre cum a fost creată Axa Mundi. Olimpicii i-au învins pe Titani; Zeus l-a condamnat pe Atlas să fie „Axis Mundi”, axa mondială care poartă greutatea cerurilor pe umeri. Zeus a trimis doi vulturi să declare centrul lumii și să-și marcheze Domeniul. Zeus ar numi acest continent „Atlantida”, insemnand „Insula Axei.” Am tinut cont de aceasta perspectivă când m-am dus să vizitez Sfinxul; rămășițele acestui cap pot fi ale Titanului Atlas, fermentat în piatră, un monument al Axis Mundi lui Zeus; peste tot în România, există structuri în munți care seamănă cu Titanii; în timpul călătoriilor mele în Peru, am fost martor la multe dintre aceste formațiuni pietrificate de Titani. De asemenea, aș merge până acolo încât aș spune că multe structuri asemănătoare Sfinxului ,situate în diferite locuri în întreaga lume au aceeași importanță.
Percepțiile mele despre Titanii și Uriașii care cutreierau Pământul acum mult timp in urma,exista,și, din nou, România mi-a dovedit că această țară este un mare cufăr plin de informații. Pentru a face un pas mai departe, am accesat multe portaluri informaționale din diferite țări; România a fost cel mai înalt pentru mine. Am descărcat atât de mult incât părea că am acces nelimitat la lumină. Acest lucru ma duce la o altă concluzie, că Biblioteca Vie Holografică se desfășoară pe o linie ley, o secvență numerică din regiunea Mării Negre a Mangaliei, peste Platoul Bucegi și pana în zona Sarmizegetusa / Godeanu. Corpul material este cheia pentru accesarea bibliotecii; cu cât este mai intact (puternic) corpul fizic și corpul emoțional, cu atât mai mult acces la informațiile se pot obține de pe Card; gândiți-vă la asta ca la un acces VIP.
Termenul de centură de fotoni (obisnuiesc sa il numesc asa pe Godeanu) este diferit de Axis Mundi; este stratul sau vălul care ne separă de realitățile interdimensionale și de Consiliile Locale care guvernează realitatea noastră și legea universală. Această centură de energie „Câmp Toric” iese din Alcyone în Pleiade / Zamolxis și apoi înconjoară o anumită locație geografică de pe pământ, iar Mundi călătorește prin el, si se asemăna cu un tub de lumină; această teorie completează povestea lui Zeus despre care am discutat anterior, el a trimis doi vulturi să declare centrul lumii și să-și marcheze Domeniul. Domeniul este vălul. Cu cât ne apropiem de centura de fotoni, particulele din voal încep să se accelereze între diferitele dimensiuni, devenind din ce în ce mai subțiri sau inexistente. Acesta este motivul pentru care experimentăm anumite defecțiuni ale realității, perturbări emoționale, fapte mari de crimă și boli care se manifestă în regiune și în corpurile noastre din aceste locații sacre.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=10160338011118606&set=a.419767693605

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu