Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

vineri, 24 septembrie 2021

Lumea s-a săturat de minciună

Accesează:  https://t.me/veritasadevarulnecenzurat/1746

 


 Președintele CROAȚIEI : "DESTUL CU VACCINAREA! "

„MĂ ÎNTREB DACĂ CEI DE LA POSTURILE TV PRECUM CNN AU LUAT-O RAZNA ”

Președintele croat, ZORAN MILANOVIĆ , găsește cuvinte clare într-o declarație privind compararea ratei de vaccinare în media UE:

«SUNTEM SUFICIENT DE VACCINAȚI ȘI TOATĂ LUMEA ȘTIE ASTA . NU VOM DEPĂȘI RATA DE VACCINARE DE 50%. SA CONSTRUIASCĂ UE UN GARD ÎN JURUL NOSTRU . "


-----------------------------------------------------------------------------------------------------
🇬🇧🇬🇧President of CROATIA : "ENOUGH WITH VACCINATION!"

"I WONDER IF THOSE ON TV STATIONS LIKE CNN HAVE GONE CRAZY"

Croatian President ZORAN MILANOVIĆ finds clear words in a statement comparing the vaccination rate to the EU average:

«WE ARE ENOUGH VACCINATED AND EVERYONE KNOWS THIS. WE WILL NOT EXCEED THE VACCINATION RATE OF 50%. TO BUILD THE EU A GUARD AROUND US
(Englisch subtitle)

🇷🇴https://t.me/veritasadevarulnecenzurat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu