Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 28 august 2021

SCANDALOS ! Adâncirea procesului de control.

👏

The World Economic Forum is now creating a mask that tests you as you wear it on your face. For a "disease" with a survival rate of 99.97%
Do you realize the potential for discrimination against people?
That's about our future.
Because most of us are sheep.
Except for people in Eastern Europe where the vaccination rate is the lowest in Europe.👏

 https://t.me/veritasadevarulnecenzurat/1429

Traducere:

Forumul Economic Mondial creează acum o mască care te testează în timp ce o porți pe față; pentru o "boală " cu rata de supraviețuire de 99,97 % (!!!)
Vă dați seama ce potențial de discriminare a oamenilor are această măsură?
Cam ăsta ne este viitorul.
Pentru că majoritatea dintre noi sunt oi.
Cu excepția oamenilor dim Europa de Est, unde rata de vaccinare este cea mai mică din Europa. BRAVO LOR

👉

https://t.me/veritasadevarulnecenzurat

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu