Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

luni, 3 mai 2021

DIN NOU DESPRE SOLITON.

Cristina Sorina Moraru; 26 martie 2019  ·

ATENTIE ! STIU CA ESTE O POSTARE LUNGA DAR AM RUGAMINTEA SA O CITITI CU ATENTIE

Am afirmat deseori ca noi suntem dotați cu „Innernet”, o conexiune solidă a noastră cu Conștiința Universala, prin Sinele nostru divin și că propria Conștiință este cel mai bun motor de căutare.

În momentul când tu ai ajuns la starea de a-i pune propriei minți întrebări, asa cum am explicat în postarea precedenta, Sinele tău se va transforma în google ?și va cauta pentru tine.

De aici încolo depinde de gradul de încredere și conexiune a ființei tale la informația Universala .

Răspunsul la ceea ce întrebi va veni fie fulgerător, direct fie printr-un mesaj de orice fel, o coincidenta repetata, un articol , o discuție în urma căreia vei capătă răspuns la întrebarea pe care tu ai pus-o minții tale.

Atenție, nu ea ție, ci tu, ca suflet conștient de tine însuți..

Așa că, întâlnind diverse lucruri, situații în investigațiile mele, în drumurile mele, să spunem, îmi puneam o întrebare. Uneori, vezi dar nu ai timp să pui întrebări în stare de hipnoză pentru că altul este scopul tău acolo și te concentrezi asupra altor aspecte.

În urma unei discuții cu Flora, am aflat un nume care mă frământa . Apoi, am investigat în felul în care am știut eu mai bine "extinzând soluția" peste nebuloasele care mă frământau ???

Acum, simt o imensă bucurie ca sa o împărtășesc cu voi.

Iată ce a ieșit:

Noțiunea de SOLITON. Ce este SOLITONUL?

[nota C.M.: solitonul a fost descris pentru prima dată în 1834 de John Scott Russell (1808–1882), vezi wikipedia]

ESTE O UNDĂ STRUCTURALĂ STABILĂ, PREZENTĂ ÎN SISTEMELE NELINIARE.

ACESTE UNDE SE COMPORTĂ CA FIINȚE RAȚIONALE !!!

OAMENII DE ȘTIINȚĂ AU FĂCUT UN EXPERIMENT CU ACESTE UNDE.

EXPERIMENTULUI, DERULAT TIMP DE 40 DE ANI, A CONSTAT ÎN URMARIREA SUCCESIUNII ACESTOR UNDE ÎN ADN.

MERGÂND PRIN LANȚUL ADN, UNDA CITEȘTE ÎN ÎNTREGIME INFORMAȚIILE, (comparați cu un om care citește o carte de sute de ori mai repede și mai precis). DOAR, noi înșine SUNTEM VIBRAȚIE, NU?

S-A PUS AUTOMAT ÎNTREBAREA: DE CE ACESTE PARTICULE, SOLITONII, SE COMPORTĂ ASTFEL ȘI CINE ÎI COMANDĂ?

OAMENII DE ȘTIINȚĂ RUȘI AU ÎNCERCAT SĂ ACȚIONEZE ASUPRA SOLITONILOR CU VORBE UMANE ÎNREGISTRATE PE UN SUPORT INFORMAȚINAL.

CEEA CE AU OBȚINUT A DEPĂȘIT TOATE AȘTEPTĂRILE > SUB IMPACTUL CUVINTELOR, SOLITONII... ÎNVIAU, prindeau viață, se animau.

EXPERIMENTUL A CONTINUAT, observându-se ce se întâmplă dacă aceste unde (solitonii) acționează asupra unor boabe de grâu, în prealabil „omorâte” prin acțiunea unor radiații puternice care distrug lanțurile ADN.

SUB ACȚIUNEA SOLITONILOR, boabele de grâu „moarte” au „reînviat”, ADN-ul acestora fiind recuperat.

Se pare că sub acțiunea CUVINTELE UMANE, SOLITONII CAPĂTĂ O FORȚĂ DĂTĂTOARE DE VIAȚĂ, CAPABILĂ SĂ reînvie CELULA MOARTĂ .

OAMENII DE ȘTIINȚĂ AU DEZVOLTAT UN PROGRAM SPECIAL ÎN CARE VORBELE UMANE, TRANSFORMATE ÎN OSCILAȚII, ȘI SUPRAPUSE APOI ASUPRA SOLITONILOR, ACȚIONAU ASUPRA ADN plantelor „omorâte” de radiațiile puternice la care în prealabil fuseseră supuse (nota C.M.: cu alte cuvinte, se creează o undă de radiație rezultată din modularea undelor soliton cu undele cuvintelor umane - acțiune cunoscută sub numele de heterodinare)

EFECTUL este de accelerare a creșterii și îmbunătățire calitativă, în funcție de conținutul și semnificația cuvintelor care au modulat unda soliton.

Acest tip de undă SOLITON, astfel modulată, are proprietatea de a îmbunătăți ritmul cardiac, reglează tensiunea arterială și acționează favorabil asupra stării fizice generale a corpului uman expus experimentului.

LA EXPERIMENTE AU PARTICIPAT 60-100000 de oameni din India și SUA, Procedeul a fost cam următorul:

-) grupului de oameni din experiment li s-a cerut să emită gânduri pozitive, creative, de iubire și să le dirijeze imaginar către un anume subiect, într-un punct anume de pe Pământ și într-un anumit interval de timp.

Locația aleasă a fost Bagdadul, capitala Irakului, unde se desfășurau lupte și unde se produceau aproape permanent acte de criminalitate și vandalism.

În zilele în care s-a desfășurat experimentul, s-a constatat o scădere drastică a intensității și frecvenței acestor manifestări nedorite.

Cu aparate speciale, în zona experimentului, s-a măsurat câmpul benefic al energiilor pozitive, constatându-se că acesta a crescut brusc și destul de mult.

Este aproape o certitudine că metoda dă rezultate, dovedindu-se marea influență și utilitate a undelor SOLITON modulate. (nota C.M.: din păcate, există și reversul medaliei, în sensul că undele soliton pot deveni distructive dacă sunt modulare cu frecvențele rezultate din transformarea în fluxuri a unor sentimente precum: ura, dorință de cucerire, sadism, cupiditate, suicid, dorința de a ucide, a fura, a minți, a înșela etc)

SPER SINCER CA ATI CITIT cele de mai sus.

DUPĂ MINE ARE O IMPORTANTA VITALA .

Cristina Moraru.

https://www.facebook.com/photo?fbid=2360820710873771&set=a.1416333321989186

Un comentariu:

  1. Merci. Dar nu precizati ca grupul mare de oameni ce s-au concentrat spre Bagdad, au modulat gindurile lor prin Solitron. Deci cu sau fara, rezultatele sint aceleasi... NU ?

    Pe de alta parte, alte experiente similare au fost facute FARA Solitron, si-au dat rezultate bune.

    RăspundețiȘtergere