Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

luni, 12 aprilie 2021

Pași spre eliberare.

Lascu Eleonora (preluare)

7 aprilie 2020 

Eleonora și Cristina
 Nu toți oamenii au un suflet! Sufletul este nemuritor, etern și vine în ceea ce noi numim viață pentru o experiență, pe care nu o poate avea în nemurire, și anume MOARTEA!

Sufletului nu-i pasă de viață, de calitatea ei, de direcția ei, de cine beneficiază sau nu de energia lui, singurul lucru de care îi pasă cu adevărat este experiența morții. El se aseamănă unui copilaș naiv, neștiutor, care încă nu delimitează binele de rău și lumina de întuneric. Din acest motiv, entități care nu au și nu vor avea acces la nemurire (imortalitate), invidiind calitățile sufletului, de mii și mii de ani, se străduiesc să acapareze această energie de o vibrație specială, numită Suflet, să îl captureze, să fure toată energia din el și, mai mult decât atât, să ajungă să controleze în totalitate nemurirea sufletului.

Aceste entități, ființe sau neființe, terestre sau extraterestre, vizibile sau invizibile, trăiesc în vibrația fricii, pe care, evident, o transmit și oamenilor (atunci când îi interferează) determinându-i să le producă energii pe care ele (entitățile) le consumă, reușind astfel să supraviețuiască.

Aceasta este, în mare, explicația pentru care această planetă (specială și particulară; nt.C.M.) nu a cunoscut niciodată pacea globală. (Deoarece aceia care ghidează ființa umană din plan subtil nu îi vor binele, ei urmărind doar să determine omul să le producă energia fricii, cu care ei se hrănesc).

Marea majoritate a oamenilor au agățați de ei, prin contracte făcute înainte sau după încarnare, entități precum:  reptilieni, archoni, lux-i, gri, mantide etc, cu intenția de subjugare a Sufletului, și pentru furtul de energie umană.

Oricât de SF ar suna declarațiile de mai sus, atunci când experimentăm pe pielea noastră, aceste realități nu mai par atât de neverosimile ci, mai degrabă, începem să unim punctele, să facem legături, să mărim harta percepției, să deschidem ochii spre o înțelegere mult mai vastă și, abia din această poziție, vom putea vedea care ar fi cu adevărat soluția către ELIBERAREA noastră!

Marea majoritate dintre noi nu sunt singuri (în corpurile lor)- adică sunt interferați și implantați - și ei nici măcar nu știu asta, nu bănuiesc că Terra este o fermă, iar omenirea, o turmă manevrată, păzită și exploatată de „păstor” și civilizația lui.

Nu degeaba, în textele „sacre", presupusul „dumnezeu" este "păstorul", iar noi, oamenii - bietele dobitoace.

Dar cu ce se ocupa păstorul? Se ocupă doar să-și pască mioarele și să le păzească de lup ?? Nicidecum: el le mulge, le taie mieii, le tunde pentru a obține lâna, le valorifică pilea și blana, le mănâncă carnea și, mai tot timpul, le ține închise în țarcuri....

Când veți reuși (și aceasta depinde de fiecare dintre voi) să vedeți gratiile acestei închisori, acum invizibile, denumită Ferma Terra, atunci vă veți putea ridica din genunchi!

Soluții sunt, au fost întotdeauna! „Păstorii” fac ceea ce fac pentru că noi le-am dat acordul cândva, „aburiți” de promisiunile lor de salvare și bunăstare.

Când vă veți trezi, veți spune :

AJUNGE, de acum sunt Liber! Din acest moment mă eliberez de dogmă, de doctrine de tot felul, de religii, de tradiții imbecile, ale căror sensuri și simboluri nu le pricepeam.

De astăzi rup/distrug/revoc toate contractele, copiile lor, oglindirile lor, fragmentările lor, semnate în orice linie temporală, cu orice ființă sau neființă, și-i trimit pe aceștia din urma în Soarele Central pentru reeducare!

De asemenea, distrug/dezactivez toate implatele puse de aceștia în toate corpurile mele, rup lanțurile sclaviei și îndrăznesc, pentru prima oară, să devin liber/liberă, așa cum am fost creat(ă) de Sursa Mamă Divină și Adevărată!

Rup și desfac toate contractele de karmă personală sau de familie și conștientizez că nu sunt eu responsabil(ă) de acțiunile trecute ale părinților, bunicilor sau străbunicilor mei. Mă absolv pe mine de orice urmă de vinovăție și mă declar Ființă Liberă și Suverană!

Nimeni, în afară de Sufletul meu, nu are dreptul să beneficieze de energia mea, astfel că toți cei care încearcă acest lucru sunt avertizați că vor fi trimiși instantaneu în vacuumul galactic, pentru reeducare, de către focul nimicitor al Sufletului meu.

Din acest moment mă ridic și sunt Liber/liberă. În acest moment îi comunic Sufletului meu că așa cum experiența morții este importantă pentru El, pentru Spiritul meu este importantă experiența vieții. De aceea aleg să o trăiesc în armonie cu Mine însumi/însămi și cu legile naturale ale acestui univers!

Așa să fie!

Cristina Sorina Moraru.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu