Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

joi, 8 octombrie 2020

Scurt mesaj către umanitatea de la suprafață

 Tuesday, October 6, 2020

În perioada 19 sept. - 4 oct. a fost intervalul de vârf al manifestării întunericului pe Pământ (pentru cuvilizația de la suprafață). Au existat atacuri absolut brutale asupra multor lucrători cheie ai Luminii și Ligthwarriors care, uneori, au avut consecințe și la nivel fizic. De asemenea, în această perioadă a izbucnit războiul între Azerbaidjan și Armenia:

https://www.welovemassmeditation.com/2020/10/meditation-for-peace-in-nagorno-at-615-pm-utc-every-day.html

Situațiile apărute, unele dintre ele în mod brutal, tind să se amelioreze, însă, la nivel global, se preconizează un nou vârf (o escaladare) a beligeranței atât pe Pământ cât și în jurul lui. 

Pe 9 oct. 2020, există un potențial de producerea a unor acte de confruntare și violență între anumite grupuri populaționale de la suprafață și Cabală.  



Ca urmare, Forțele Luminii cer tuturor celor care se simt înclinați să acționeze să participe la  meditația Floarea Vieții pe 9 oct.ora 13:09 UTC, momentul conjuncturii Marte-Pluto

https://www.welovemassmeditation.com/2020/09/flower-of-life-meditation-on-october-9th-at-109-pm-utc.html

Time

Time zone

City

Friday October 9 (vineri)

03:09 am

HST

Honolulu

06:09 am

PDT

Los Angeles

07:09 am

MDT

Denver

08:09 am

CDT

Chicago

09:09 am

EDT

New York

10:09 am

BRT

Rio de Janeiro

01:09 pm

UTC

Reykjavik

02:09 pm

BST

London

03:09 pm

CEST

Paris

03:09 pm

EET

Cairo

04:09 pm

MSK

Moscow

06:39 pm

IST

New Delhi

08:09 pm

ICT

Bangkok

09:09 pm

CST

Taipei

10:09 pm

JST

Tokyo 

Saturday October 10 (sâmbătă)

12:09 am

AEDT

Sydney

02:09 am

NZDT

Auckland


vineri, 9 oct.2020, ora 16:09 (de vară) a României.

Forțele întunecate par a fi avut unele reușite în derularea planurilor lor de blocare și lansare a celui de al doilea val al pandemiei; prin urmare, Forțele Luminii cer tuturor celor care doresc, să participe la meditația zilnică la 21:30 UTC pentru a contracara aceste blocări.

https://www.welovemassmeditation.com/2020/09/meditation-to-counteract-engineer-second-wave-lockdowns-daily-at-930-pm-utc.html

Time

Time zone

City

11:30 am

HST

Honolulu

02:30 pm

PDT

Los Angeles

03:30 pm

MDT

Denver

04:30 pm

CDT

Chicago

05:30 pm

EDT

New York

06:30 pm

BRT

Rio de Janeiro

09:30 pm

UTC

Reykjavik

10:30 pm

BST

London

11:30 pm

CEST

Paris

11:30 pm

EET

Cairo

next day (ziua următoare)

12:30 am

MSK

Moscow

03:00 am

IST

New Delhi

04:30 am

ICT

Bangkok

05:30 am

CST

Taipei

06:30 am

JST

Tokyo

08:30 am

AEDT

Sydney

10:30 am

NZDT

Auckland


Pentru România: ora (de vară) 12:30

O actualizare completă a situației va fi postată pe acest blog după 9 octombrie a.c., când se așteaptă ca situația să se îmbunătățească și când unele informații importante vor putea fi date publicității..

Victoria Luminii!

https://2012portal.blogspot.com/

4 comentarii:

  1. 🔴🔴 BLACKOUT GLOBAL 12 OCTOMBRIE
    🎯 #̷̧̢̼̤͈̼̫̋̾Q̸̼͔͕̗͚̟̉̄̄͝a̷̞̗̺̐̔̚ṇ̶̨̢̦͚͚̜͇̯̉̓̑̉̏͋̕͝ö̴̡̟̥͔̟̞̯̠ṇ̵̫̭͔̈́̓͆̄̈́̋̈́̓͘͠13
    De la grupul de rezistență german am primit această declarație:

    Pe 12 octombrie 2020, vrem să facem o întrerupere la nivel mondial timp de 21 de minute în același timp, pentru a ne arăta forța.
    Să ne arătăm puterea! În același timp, toți oprim electricitatea și oprim telefoanele, telefoanele mobile, rețelele sociale (Facebook, WhatsApp etc.).
    Acesta este protestul nostru împotriva reglementărilor, restricțiilor legilor fundamentale, care sunt legate de virusul C *.

    Oamenii din întreaga lume care doresc să pună capăt cerinței de mască, distanțarea socială, constrângerea copiilor sau vaccinarea obligatorie, o pot folosi pentru a-și demonstra rezistența.

    Trebuie să oprim toți consumatorii de energie electrică, telefoane mobile, internet și alte echipamente electronice.

    O vom face pe 12 octombrie 2020, vom opri toate dispozitivele timp de 21 de minute între orele 4:00 și 4:21 după-amiaza și vom întrerupe energia.

    Nu este necesar să ieșiți în stradă, este suficient să opriți cu ce ne controlează ei.
    Aceasta este o expresie a forței noastre, a solidarității și a curajului nostru moral față de măsurile legate de virusul C *.

    Să ne arătăm cu toții puterea.

    Oprește timpul și folosește cele 21 de minute pentru tine, familia ta, pentru relaxare sau pentru propriile gânduri.

    Iluminează întunericul.

    Specie → uman
    Locul nașterii → teren
    Orientare politică → libertate
    Religie → dragoste

    În întreaga lume pentru întrerupere
    „Iluminează întunericul”

    Hashtag: #blackoutforthelight
    Orele stabilite:

    NEW YORK 10:00 a.m.
    LOS ANGELS 7:00 a.m.
    CHICAGO 9:00 a.m.
    MONTREAL 10.00 a. M.
    VANCOUVER 7:00 a.m.
    SYDNEY 12 a.m.
    AUCKLAND 2 a.m.
    TOKYO 23:00
    SEUL 11 p.m.
    BANGKOK 21:00
    BEIJING 10:00 p.m.
    SINGAPORE 10:00 p.m.
    HONG KONG 10.00 p.m.
    JAKARTA 21.00 h.
    LONDRA 15:00
    BERLIN 16:00
    PARIS 16:00
    PRAGA 16:00
    STOCKHOLM 16:00
    MOSKVA 17:00
    MADRID 16:00
    România: 17:00
    Sursa: Fan Club Bhakdi (Prof. Dr. Sucharit Bhakdi, Microbiolog și Epidemiolog)

    RăspundețiȘtergere
  2. NinchXD7 octombrie 2020 la 8:37 AM

    Acum o săptămână sau poate săptămâna și jumătate în urmă, am putut simți o mare parte din flota Confederației Galactice. A fost un moment foarte senin și concentrat pentru mine. Câteva clipe mai târziu, conexiunea a fost întreruptă de două nave întunecate, posibil trei. Înțeleg că acestea au fost nave spațiale draconiene. Erau „atașați” de mine de raze cu aspect ciudat, nu aveau culoare neagră, dar totuși era ciudat să le vezi sau mai degrabă să le simți. Am putut simți acele nave atașate de câmpul meu energetic cu acele raze. Am pierdut orice legătură cu flota spațială pozitivă. Am încercat să mă reconectez, dar fără succes.

    A fost în acel moment, când mi-am dat seama conștient că și eu sunt ostatic. Adică știu că întreaga umanitate a fost luată ostatică și că suntem cu toții ostatici aici, la suprafață, dar a fost în acel moment, simțind acele nave negative și razele lor, când am fost lovit de o mare realizare, că sunt ostatic . Sunt ostatic. Sunt ostatic, în ciuda tuturor lucrărilor mele ușoare pe care le-am făcut, în ciuda faptului că am fost o stea, chiar dacă am fost trezit într-o oarecare măsură, în ciuda faptului că am meditat în fiecare zi pentru îmbunătățirea situației noastre planetare.

    Am început să mă întreb dacă opresc avansarea Forțelor Luminii, pentru că nu vreau să mor înainte de a-mi finaliza misiunea și am și dorința personală de a vedea evenimentul desfășurându-se pe suprafața planetei, în timp ce încă fiind întrupat în corpul meu actual 3D. Am început să mă întreb dacă sunt unul dintre mulți din cauza căruia Forțele Luminii nu pot străpunge pur și simplu apărarea forțelor întunecate. Îi rețin? Sunt un obstacol pentru forțele ușoare în eforturile lor de a străpunge blocada planetară?

    O voce abia ascultabilă și binevoitoare a apărut prin interferența de departe, mult dincolo de acele nave draconice. Aproape că nu a fost o voce, mai degrabă o scurtă impresie energetică, pe care am interpretat-o ​​ca: „Nu vă mai faceți griji în privința asta, nu vă învinuiți”.

    Portalul lui Cobra - comentariu

    RăspundețiȘtergere
  3. VIRUSUL NU EXISTĂ !

    Dovada:

    https://www.facebook.com/900342776806557/posts/1767713350069491/?sfnsn=wa

    https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=3496794623674474&id=100000319135626&sfnsn=mo&d=n&vh=e

    RăspundețiȘtergere