Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 10 octombrie 2020

Federația Luminii: Cunoașteți că Lumina a câștigat

Posted on 10/19/2020 by EraOfLight
Traducerea Const. Mihăilescu

Blossom: Salutări! Blossom la datorie! (glumesc: nu e o datorie).
Toc
mai am avut o dimineață foarte frustrantă, încercând să realizez un videoclip cu White Cloud (nota C.M.: Norul Alb - cred că în realitate este vorba de o stație spațială a Federației Luminii)... așa că m-am gândit să vă contactez, poate aveți ceva de spus și astăzi.

Fed. Luminii: Iubită Blossom, dorim ca lumina cea mai pură să vă lumineze planeta, permițând celor care vă privesc să vadă cum voi, cei care vă îndepliniți misiunea, ajutați Mama Pământ să-și ridice vibrațiile și să înainteze spre dimensiuni superioare.

Da, suntem conștienți de multe lucruri care, pentru voi, se dovedesc dificil de realizat. Cu toate acestea, știm că sunteți înconjurați de cele mai favorabile auspicii și că în interiorul fiecăruia dintre voi au loc transformări benefice. Așa cum v-a comunicat Norul Alb, în această dimineață, pe Pământ, deja se cunoaște că LUMINA a câștigat confruntarea cu întunericul.

Bl.: Încerc din greu să mă agăț de asta. Cred că este adevărat, pentru că, dacă n-aș crede, atunci, cine știe ce ni s-ar fi putut întâmpla în această perioadă atât de agitată și stresantă !? 
Se pare totuși că suntem încă înconjurați de foarte multă negativitate. Ne privește pe toți, căci toți trecem prin asta... Știu că există UN PLAN DIVIN. Cu toate acestea, în acest moment, tot ce putem face este să avem credință, căci puține dovezi palpabile există. Se face multă speculație dar, concret, nu prea avem la ce ne referi.
F.L.: Acestă situație se va schimba în curând, Blossom. Nu va trece prea mult timp (după calendarul vostru) până când dovezi contrare celor care sunt difuzate de mass-media voastră vor fi aduse la lumină.

Dezvăluirea celor mai profunde secrete întunecate trebuie să se producă cu atâta claritate încât nimeni să nu le mai poată contesta sau ignora.
Atunci ... se va crea mai întâi confuzie, bulversare, dar, apoi, se va face lumină și toată lumea va înțelege și-și... va aminti, căci despre asta este vorba, până la urmă. ADEVĂRUL TĂU, adevărul celorlalți va corespunde cu ADEVĂREUL UNIVERSAL. Atunci veți cunoaște cine sunteți, cu ce scop ați fost creați, de ce ați vrenit în această viață precum și care sunt comantamentele prezentului.
Corpul vostru, ființa voastră va reacționa și va înțelege câtă putere are și că este, în sfârșit, momentul să și-o revendice și să și-o recupereze. Va fi așa deoarece cunoașterea înseamnă putere.
Bl.: Ați menționat anterior că nu vor exista vaccinări obligatorii etc., deoarece planurile celor întunecați nu se vor realiza căci Intervenția Divină va opri acest lucru. Mai susțineți și acum aceasta? Este o certitudine?

F.L.: Da. Îți declarăm asta cu tot curajul, Blossom; și totuși, oare de ce ne mai întrebi?....

Bl.: Simt că vrei să mai adaugi ceva, cum ar fi „micuțo” sau „iubito, ceva de genul ăsta...., dar nu găsești termenul pe care îl dorești. În context, să-ți amintesc că Norul Alb numește unele suflete „micuțe”. Mă rog, să trecem peste asta. Am pus întrebarea pentru că păreați foarte siguri atunci... ..

F.L.: Pentru că este un Plan Divin care se derulează și care ...nu prevede ca sufletelor de pe Pământ să li se impună ceva împotriva voinței lor, în legătură cu orice.

Bl.: Cu toate acestea, deja „controlul” se cam impune și majoritatea se conformează....!? Să ne așteptăm la un blocaj și mai mare, în care se va practica un și mai puternic și „sinistru” control?

F.L.: Să pecizăm că „sinistru” apare când ceva „dă impresia de ceva dăunător”. Și acesta se va întâmpla... pentru că este necesar să descoperiți tot adevărul legat de ceea ce urmează.. Cu toate acestea, următorul pas nu vă va putea duce în tenebrele pe care mulți le presupun. Căci vor avea loc „multe crăpături în pereți”, prin care Lumina va putea trece, pentru a dezvălui tot ceea ce se întâmplă de fapt, și ce s-a petrecut în culise, în trecut.
Este posibil ca blocajul care va apărea în faza a doua (care nu este departe acum) ... să fie o sabie cu două tăișuri?
Este posibil să fie aplicată, pentru o vreme, „strategia de siguranță” a haosului, care ar produce multă emoție din partea sufletelor care ar putea scăpa de sub control
?

Bl.: Știu că nu poți „vărsa toată fasolea”, totuși, vrei să spui că acest lucru s-ar putea întâmpla din cauza a ceea ce urmează să ne fie dezvăluit?

F.L.: Da. În cele din urmă, pe măsură ce blocarea progresează, vor apărea clarificări tot mai multe.

Bl.: Totul va începe sub masca „virusului” ... așa cum ați spus mai înainte?

F.L.: Da. Și totuși, voi trebuie să știți că este într-adevăr o disimulare. În cele din urmă, pe măsură ce Adevărul iese la iveală ... tot mai mulți vor ajunge la înțelegerea motivelor și necesității din spatele acestuia.
Vezi, Blossom ... de data aceasta, când pășiți chiar în ACUM, trebuie să schimbați totul pentru totdeauna.
O explozie de emoții din toate părțile trebuie să izbucnească la suprafață și
fiecare suflet trebuie să pătrundă în interiorul său pentru a se conecta cu Adevărul lui.

Bl.: Există deja o astfel de divizare ... este programat să devenim și mai mai confuzi?

F.L.: Într-o anumită măsură ... pentru o vreme. Totuși, pe măsură ce vi se „arătă” din ce în ce mai mult, tot mai mulți vor accepta Adevărul și, prin urmare, tot mai mulți se vor „trezi” prin ei înșiși iar Lumina va deveni din ce în ce mai strălucitoare.
Luați-vă perioade (intervale) de meditație pentru a vă umple de PACE.
PACE în propria ființă ...
PACE în interiorul și în afara planetei voastre ...
PACE în jurul planetei voastre ...
LĂSAȚI PACEA SĂ PREVALEZE...!
Vă puteți imagina o lume în care nu există lupte ... nici război ... nici lăcomie ... nici animozitate ... nici ură !?
DOAR PACE ... ÎNTRE TOATE NAȚIUNILE; O LUME A PĂCII ȘI CONCORDIEI, O LUME A IUBIRII...
Bl.: Totuși,  sunt mulți care... știu asta / simt asta ... , dar se întreabă dacă aceste schimbări vor apărea în timpul vieții lor, mai ales că unii au împlinit sau trecut de vârsta de 80 de ani...

F.L.: Da, vor fi martorii marilor schimbări. Însă, după cum am spus, această schimbare nu poate avea loc peste noapte. Totuși, transferul de energie de la timpurile întunecate la cele mai luminoase va fi cu siguranță evident iar cei al căror program este să „plece”, vor pleca în PACE ... ȘTIIND că și-au jucat rolul și că totul merge conform planului.

Bl.: Este bine de știut. Mulțumesc!

F.L.: Permiteți-vă să cunoașteți că realizarea acestui Plan Divin este iminentă și inevitabilă, și asta ar trebui să vă umple Ființa de SPERENȚĂ și de ÎNCREDERE.
Permiteți-vă să cunoașteți că acest Plan Divin este motivul pentru care ați venit acum, în această viață și că v-ați oferit voluntar să aveți această experiență.

Bl.: Ei bine, cred că da, căci acolo unde există voință se dechide o cale. Știu că LUMINA este cu siguranță câștigătorul și rezultatul nu mai pute fi schimbat !?

F.L.: Da.

Bl: Ce-mi poate da certitudinea?

F.L.: Pentru că este un Plan Divin, Blossom..
ÎNTOTDEAUNA IUBIREA este forța care învinge.
Cu siguranță, jocul acesta este încheiat. IUBIREA
/ LUMINA ... nu poate fi învinsă.

Bl.: Sigur, și pe această Planetă.

F.L.: Totuși, să nu uităm că „Totul este un joc”?

Bl.: Da, și mulți care încă nu înțeleg asta, se înfurie când se face această afirmație, deoarece se simt ca niște pioni, pe care CINEVA îi mută când vrea și unde vrea.

F.L.: Asta pentru că nu înțeleg JOCUL. Pentru că nu sunteți în măsură să vedeți ceea ce este, în timp ce trăiți în corp de carne.

Bl.: Da, înțeleg, am mai discutat despre asta.

F.G.: Blossom. Blossom. Blossom.

Bl.: Da, da, da.

F.L.: Tu, el, fiecare... SUNTI Războinici ai LUMINII ... CEI MAI PUTERNICI dintre PUTERNICI.

Și, cu respect, nu uita că Cerul” îi hrănește pe cei mai slabi și tot „CERUL” i-a trimis pe cei mai puternici pentru a încheia Jocul.

Bl.: Deci, după ce ne vom fi mutat cu totul într-o poziție mai înaltă și mai pașnică, ... nu vom mai fi în joc?

F.G.: Va începe un altul, de un fel foarte diferit.
Blossom ... TOTUL este un joc ...Ne deplasăm în funcție de interpretarea jocului ..
.

Bl: Îmi cereți să caut și să merg pe ceea ce mi se prezintă; ... în acest caz:

-) o activitate în care să trag din greu sau să mă distrez; 

-) să aleg o experiență completă în care jocul să se încheie, 

-) sau să fiu dornic să fac ceva nou sau provocator.

F.G.: VIAȚA ESTE INFINITĂ, Blossom.
Iubirea este nesfârșită ... pentru a experimenta. Viața și Iubirea fac jocurile și decid. Ființele vor experimenta TOT ce poate fi experimentat ... pentru a se regăsi și a fi ele însele; vor continua să joace Jocuri PENTRU TOT CEEA CE SE POATE ȘI NU SE POATE IMAGINA.
Gândește-te la asta!

Bl.: Sinceră să fiu, ... aș prefera să n-o fac!

F.G.: CÂND CUNOȘTI COMPLEXITATEA IUBIRII ... NICIODATĂ NU-ȚI VEI DORI CA JOCUL SĂ SE TERMINE.
PENTRU IUBIRE, ȚELUL VA FI ÎNTOTDEAUNA PERFECȚIUNEA SINELUI ... PE MĂSURĂ CE SINELE SE EXPANDEAZĂ SPRE EXTERIOR.

Bl.: Nu aș fi putut să exprim mai corect ceea ce gândeam! Te iubim ... Ne agățăm cu dinții și cu unghiile de ceea ce experimentăm. În curând ... foarte curând ... vom cunoaște următorul pas pe care îl vom face pe calea devenirii noastre. ... nu-i așa?

F.G. : Fără întrebări.

Bl.: Oh! Mă tem că ... pe măsură ce programul se derulează, ne vom pune din ce în ce mai multe întrebări, și mai complexe....!

Cu recunoștință! În serviciul Iubirii, EU SUNT.

https://eraoflight.com/2020/10/19/the-federation-of-light-9/

-----------------------------------------------------------------------------------------

Apendice:

Constantin Smarandache25 octombrie 2020, 18:23

D-le Mihailescu, fb de doi bani nu pemite sa postez de pe blogul dvs. Stiti ceva si eu nu ? Eu nu am blocat nimic, eu pot posta pe fb normal, insa de pe blogul/blogurile dvs. nu mai se permite, de ce oare ?

Răspuns: C.M. 26 octombrie 2020, 06:46                                            
Din păcate, am constatat că slujbașii obedienți ai Ocultei au lansat o campanie de boicotare a acestui blog.
Concret:
1. mi-au anulat abuziv dreptul de a publica pe blog reclame comerciale iar la reclamația pe care am făcut-o la Adsense nu mi se răspunde. Numărul mare de vizitatori și cititori ai acestui blog demonstrează interes și îndeplinește principala condiție pentru a mi se accepta publicarea de reclame comerciale. Însă, se pare, conținutul acestor articole îi deranjează cel mai mult pe întunecați.  

2. După logare, pe blog apare (postat de către ei) următorul avertisment:  Avertisment privind conținut sensibil: Blogul acesta poate include conținut sensibil (nota C.M.: adică neconvenabil întunecaților). În general, Google nu examinează (sic!; n.m.) și nu sprijină conținutul acestui blog sau al altora. Pentru mai multe informații despre politicile noastre de conținut, consultați Regulile comunității Blogger. 
Înțeleg dar doresc să continui  <> Nu doresc să continui ”
3.Cititorii articolelor nu mai pot prelua nici un articol postat pe acest blog.

4. Dacă doresc să trimit pe Fescebook un articol de pe acest blog, sunt refuzat și mi se comunică: „ Mesajul tău nu a fost trimis pentru că ar conține elemente pe care alți utilizatori de pe Facebook le-au raportat ca fiind abuzive”
 
5. Raportarea incorectă a numărului de cititori și vizitatori ai articolelor „neconforme” (”cu conținut sensibil”, cum afirmă ei) în sensul diminuării, ca și cum acel articol nu ar fi prezentat interes (de ex., la ora când scriu aceste rânduri, articolul de mai sus ar fi fost, chipurile, vizitat/citit doar de 82 de persoane, când, de fapt, numărul acestora - prin comparație și din experiența mea - a fost de cca 10 mai mare. 
 
Presupun că mai sunt (sau vor urma) și alte restricții abuziv aplicate, pe care, deocamdată, nu le-am descoperit. Așa lucrează întunecații și slugile lor.
Este încă o dovadă că ei există și că acționează cu înverșunare împotriva tuturor celor care doresc să „trezească” omenirea și să prezinte adevărul.

 C.M.


2 comentarii:

  1. D-le Mihailescu,fb de doi bani nu pemite sa postez de pe blogul dvs.Stiti,ceva si eu nu ? Eu nu am blocat nimic,eu pot posta pe fb normal,insa de pe blogul/blogurile dvs.nu mai se permite,de ce oare ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din păcate, am constatat că slujbașii obedienți ai Ocultei îmi boicotează acest blog. Concret:
      1. mi-au anulat abuziv dreptul de a publica pe blog reclame comerciale iar la reclamația pe care am făcut-o la Adsense nu mi se răspunde. Numărul mare de vizitatori și cititori ai acestui blog demonstrează interes și îndeplinește principala condiție pentru a mi se accepta publicarea de reclame comerciale. Însă, se pare, conținutul acestor articole îi deranjează cel mai mult pe întunecați.
      2. După logarea pe blog este postat următorul avertisment: „ Avertisment privind conținut sensibil
      Blogul poate include conținut sensibil. În general, Google nu examinează și nu sprijină conținutul acestui blog sau al altora. Pentru mai multe informații despre politicile noastre de conținut, consultați Regulile comunității Blogger”.
      3.Cititorii articolelor de pe acest blog nu mai pot prelua nici un articol postat.

      Presupun că mai sunt încă restricțiiabuziv aplicate pe care, deocamdată, nu le-am desacoperit.
      Așa lucrează întunecații și slugile lor. Este încă o dovadă că ei există și că acționează cu înverșunare împotriva tuturor celor care doresc să „trezească” omenirea și să prezinte adevărul. C.M.

      Ștergere