Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

vineri, 13 martie 2020

Un indiciu.


Dacă vreți exemple de necurățare a programelor (pe care le-ați acceptat de la alții sau vi le-ți creat singuri), iată două, de actualitate: frica de moarte și atașamentul față de lumea materială. Numărați postările și știrile despre coronavirus.
În afară de aceasta, noi deja venim cu programe săpate în ADN nostru..
Acel virus, ca informație, există în softul tău, dacă ai asemenea frici sau ești atașat de lumea materială. Probabil că te vei îmbolnăvi de acest virus dacă ai permis sau permiți instalarea acelui program în ființa ta. 
Ce ar trebui să faci: prin voință și intenție, elimină, distruge acel program, hotărăște că nu are de ce să mai existe în ființa ta, refuză-l. Practic, nu te mai gândi la această posibilitate, comportă-te ca și cum totul este normal, dar respectă indicațiile privind evitarea posibilităților de a deveni tu un vector de transmitere a acestui virus artificial. Măcar pentru o perioadă, evită colectivitățile mari, aglomerația!
(nota C.M:
O glumă de pe internet: primul caz de deces din cauza.... coronavirusului s-a înregistrat în Huedin  unde un bărbat de 56 de ani a decedat când, deschizând ușa de la cămară, baxurile de provizii alimentare s-au prăvălit peste el)



Un comentariu:

  1. una sunt fricile si alta un comportament responsabil fata de tine si familie .asta presupune si niste rezerve de alimente si medicamente pe 1-2 saptamani.

    RăspundețiȘtergere