Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

marți, 30 aprilie 2019

MEDITAȚIE propusă de Dumnezeu


(reluare - extras)


Acum liniștiți-vă mintea, executați câteva respirații profunde și începeți.
Vizualizați-Mă pe Mine ca aflându-Mă în picioare, în fața voastră. Eu întind mâna spre voi și vă ofer cheia de aur cu care să deschideți acea ușă spre alte tărâmuri. Cu cheia aceasta veți debloca partea super-dimensională a voastră, parte care a fost uitată de mult timp, adică de atunci de când v-ați încarnat pentru prima oară pe Pământ în dimensiunea 3D.
Acum trebuie să te hotărăști în și cu totalitatea ta de ființă creată de Mine: întinzi mână să primești această cheie din mâna Mea, creatorul tău pentru a deveni a ta pentru totdeauna?
Eu îi cunosc pe toți cei care citesc acest mesaj; cunosc nivelul real de pregătire al fiecăruia dintre voi și cât de mare vă este dorința de a vă schimba viața. Știu cu exactitate câți dintre voi acceptați cheia și câți ezitați sau vă este teamă s-o primiți.
Știu exact câți dintre voi ați acceptat cu adevărat cheia pe care v-o ofer.
De asemenea, știu că unii au acceptat-o, dar ulterior vor uita de existența ei și se vor întoarce la vechile lor moduri de a trăi în cea de a treia dimensiune.
Unii dintre voi nu sunt pregătiți să primească cheia, și asta este perfect. Nu înseamnă că nu vor fi niciodată gata. Pur și simplu înseamnă că astăzi nu sunt pregățiți și că au făcut alte alegeri.
Faptul că ai citit acest mesaj îmi spune Mie că în curând vei fi pregătit.
Deși sunteți toți la fel, niciunul nu este identic cu celălalt.
Timpul este înainte și fiecare își va alege momentul când va fi cu adevărat gata.

Există un singur motiv pentru care cineva va uita cheia primită sau de ce nu este încă pregătit să o accepte. Acest motiv este FRICA, teama de schimbare, teama de necunoscut, teama de a-ți pierde stabilitatea, echilibrul și securitatea de care te bucuri în prezent. Te temi că drumul mai puțin bătătorit pe care te voi conduce va fi total diferit de destinația spre care ai dorit mereu să te îndrepți, că nu vei ajunge acolo unde sufletul și inima ta doresc.
Frica este o iluzie puternică în dimensiunea 3D, din care cauză satisfacția deplină nu va persista.
Fiecare dintre voi are două opțiuni, din care va alege una:
1) Frica de a alege și care te face să-ți dorești să uiți repede și să revii la ceea ce îți este foarte cunoscut.
2) Să alegi schimbarea cu încredere și cu zâmbetul pe buze, în pofida a ceea ce ți-ar putea spune frica.
Celor care aleg cea de a doua variantă le spun că au ales exact ce trebuia. Ascultați sau simțiți aplauzele pe care întreaga companie a Raiului vi le adresează acum vouă, acestora.
Dorința voastră foarte mare nu numai de a primi cheia, dar și de a „risca” totul pe această carte este un indiciu puternic că sunteți gata să vă folosiți de potențialul cel mai înalt pe care-l puteți accesa în acest moment, în viața curentă. Și, țineți minte, potențialul vostru cel mai înalt este infinit. El reprezintă nu numai ceea ce vă puteți imagina în prezent ci mult mai mult decât atât.
Iubiților, voi toți sunteți DUMNEZEU căci ce altceva ați putea fi, din moment ce sunteți creați din ființa Mea?
Voi, fiecare dintre voi, este expresia Mea fizică.
EU SUNT TOT CE SUNT. 
SUNT NELIMITAT. 
EU SUNT DUMNEZEU.
Și ceea ce sunt EU, sunteți și voi, de asemenea.

Procesul trecând prin fazele:
Amintire ->
           Cunoaștere ->
                           Înțelegere ->
                                           Devenire ->
                                                      Împuternicire.

ale celui mai mare adevăr spiritual este cheia prin care vă deblocați puterile dumnezeiești ale Creației și ale Manifestării.
Informația pe care tocmai v-am dat-o mai sus este cel mai mare secret al măestriei și iluminării spirituale pe care toți Maestrii voștri / Maeștrii voștri Cei Ascensionați l-au descoperit și stăpânit în trecut.
Această cunoaștere spirituală "înalt clasificată" a fost predată doar celor puțini selectați, celor foarte devotați și dedicați "inițierii", sau studenților Școlii Misterelor din întreaga lume.

Acum, vă rog să fiți sinceri cu voi, dragilor, și răspundeți-vă cu cea mai mare obiectivitate: „Unde mă aflu eu, în procesul de mai sus?” Sunteți în faza "amintirii", a "cunoașterii", a "înțelegerii", a "devenirii" sau faza "întruchipării"?
În marea voastră majoritate (99,99%) dintre voi, care citiți acest mesaj, vă veți regăsi probabil în primele patru faze. Asta pentru că cei mai mulți dintre voi, cei care citiți aceste rânduri, vă aflați încă în procesul de sincronizare și aliniere la Sinele Superior.
Cei care aparțineți grupului minoritar, de 0,01%, citiți acest mesaj nu pentru că trebuia să aflați, ci pentru că doreați să primiți o reconfirmare a ceea ce știați deja.
Aceasta este certificarea faptului că vă aflați indubitabil în rândul celor foarte puțini, deocamdată. Voi vă cunoșteați amplasamentul din interiorul vostru.
Pe de altă parte, este reconfortant și liniștitor să primiți o reconfirmare din afara ființei voastre individualizate.

Cu cei care aparțin grupului majoritar de mai sus și care au acceptat cheia, vom continua exercițiul de vizualizare început, astfel:
Reveniți la momentul în care eram mai devreme, adică al celui în care Eu v-am oferit cheia iar voi ați acceptat-o.
Acum că știți Adevărul superior despre ceea ce este acest simbol al cheii, vă rug să vă concentrați total pe această frumoasă cheie de aur în posesia căreia abia ați intrat.
Amintiți-vă și imaginați-vă cele trei declarații-cheie: 
 1. Eu sunt tot ceea ce sunt. 
 2. Eu sunt nelimitat. 
 3. Eu sunt Dumnezeu
 „Vedeți” cum cele trei expresii-declarație plutesc în aerul din jurul vostru / în jurul acestei chei de aur. Apoi, intrenționați sau dați pur și simplu comanda mentală pentru aceste trei declarații să intre în cheie și să fie complet integrate în ea. Imaginați-vă cheia care strălucește acum cu lumină albă aurie intensă. Cele trei declarații puternice s-au încorporat în cheie și reprezintă, de acum încolo, OMNIPOTENȚA MEA. 
Ultimul pas este cel mai important: Imaginați-vă această frumoasă cheie de aur strălucind în totalitatea ei și devenind UNA cu mâna în care o țineți. Cheia va deveni una cu voi, va fi încorporată în ființa voastră, va face parte din corpul vostru fizic și corpul vostru energetic.
Odată ce procesul de integrare este complet, stați liniștit pentru un minut sau două.
Simțiți efectele super-puternice pe care acest exercițiu de vizualizare le are asupra celor 3 sisteme: corpul fizic, mental și emoțional.
Totul s-a schimbat literalmente în voi, de la interior spre exterior.
Această cheie de aur frumoasă a fuzionat acum cu toate celulele corpurilor tale, chiar până la ADN-ul tău.
Procesul inițiat de cheie își va face treaba, activând secvența de Dumnezeu ascunsă în ADN-ul vostru.
Ce trebuie să faceți, în continuare, pentru a vă asigura că după ce le-ați activat, puterile voastre divine nu vor mai reveni la starea de repaus, de adormire, anterioară?
Răspunsul este simplu, iubiții Mei, și constă în exercițiul zilnic.
Faceți vizualizarea puternică de mai sus cel puțin o dată pe zi. După o oarecare practică, procesul ar trebui să dureze doar un minut sau două în fiecare zi.
De asemenea, este important ca de-a lungul zilei să repetați verbal și să gândiți toate cele trei declarații, neomițând și nici inversând ordinea cuvintelor ori a propozițiilor. Faceți asta, ori de câte ori vă permiteți o foarte scurtă pauză în activitate.
Dimineața, când vă treziți și seara, înainte de culcare, sunt cele mai importante și puternice două momente ale zilei, pentru a face aceste afirmații care se vor scufunda profund în subconștientul vostru.
Continuați să faceți aceste vizualizări și afirmații timp de cel puțin 21 de zile și veți vedea efectele miraculoase pe care le au asupra întregii voastre ființe și vieți.

(din articolul Mesajul lui Dumnezeu Tatăl, de pe acest blog)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu