Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

vineri, 30 noiembrie 2018

Mama Gaia: „ Respirați împreună cu mine !”


(8 nov.2018; channeler Zane Morgan)

Traducere Const. Mihăilescu


Salutări dragilor, sunt Mama Pământ sau Gaia, așa cum îmi numiți voi sufletul. Poate că este inutil să vîă mai amintesc că eu sunt conștientă precum sunteți voi, copiii mei, de tot ceea ce se întâmplă pe și în corpul meu fizic, Pământul. 
De data aceasta am intrat în legătură cu voi, prin acest canal uman, cu intenția de a vă propune o serie de meditații scurte, ușor de executa, dar care vor avea un puternic efect asupra practicanților. Am numit această serie de meditații „Cele patru elemente ale Mamei Gaia”. Ele se referă la cele patru elemente principale cunoscute și de voi, și anume: Pământul, Aerul, Apa și Focul. Anterior v-am vorbit despre elementele Pământ și Apă iar astăzi va fi vorba despre Aer.

Așadar:
* -) Făceți-vă timp pentru această meditație;
-) așezați-vă într-o poziție comodă și convenabilă.
-) relaxați-vă și gândiți-vă că prin relaxare și deconectare de problemele cotidiene, vă creșteți nivelul vibrațiilor;
-) închideți ochii și respirați adânc, efectuând respirații controlate, adică urmăriți cu ochii minții traseul aerului inspirat și expirat. Așa dar: aerul inspirat pe nas este condus în plămâni, pe care-i oxigenează și-i alimentează cu energia vieții (prana)
-) în apnee (lipsa de respirație) urmăriți cum această energie se răspândește în tot corpul;
-) acum, începeți să expirați foarte ușor, urmărind cum fluxul de aer viciat antrenează cu el toate rezidiile din corp și le expulzează în afară.
-) trăiți sentimentul de eliberare și bunăstare a întregii voastre ființe.
Efectuați acest exercițiu până când simțiți că ați intrat într-o stare de relaxare profundă.

* -) Acum, în timp ce expirați, începeți și vizualizați
o lumină roz, care curge împreună cu aerul respirat.
-) lumină roz, strălucește și vă umple plămânii după care difuzează înafara plămânilor, trece prin corp și începe să se răspândească în jurul lui ...
-) culoarea roz a ajuns acum în aura voastră. Constatați cum ea v-a cuprins corpul fizic și aura.
-) continuați procesul și vizualizați cum aura voastră roz se extinde până când se conectează cu Centrul inimii mele care are tot culoarea roz strălucitoare, și care se află în nucleul corpului meu fizic, Pământul.
Odată ce vă simțiți conectați la nucleul meu, poposiți acolo un pic și respirați profund...
Pe măsură ce vă simțiți conectați cu miezul meu, vizualizați cum această conexiune există cu adevărat și crește ca o frumoasă lumină roz care înglobează și propriul vostru corp.
Pământul de sub voi este acum complet scufundat în această lumină roz frumoasă,... simțiți asta. . Cum vă simțiți? Observați și recunoașteți sentimentele care apar în ființa voastră în această stare de comuniune cu mine.
Acum sunteți coplet conectați cu corpul meu;
-) vizualizați cum această frumoasă lumină roz se extinde în atmosfera planetei și atinge norii de deasupra capului vostru, trecând mai departe...„Însoțiți” această lumină și observați cum vă înălțați tot mai sus îndepărtându-vă de planetă.Totul este scăldat într-o culoare roz strălucitoare. Respirați adânc...
-) Observați cum paleta respiră acționând ca un plămân enorm, în această lumină roz.
-) Respirați odată cu plămânul meu și trimiteți această puternică lumină roz strălucitoare în atmosfera extinsă a planetei unde arde și transformă toată poluarea și toxinele, eliberând căile prin care fluxurile energetice divine pot pătrunde spre planetă. .. Această puternică și strălucitoare lumină roz deblochează și eliberează toate căile care leagă Pământul de Univers. Continuați acest exercițiu până când simți că aerul meu este curat și pur, cum ar trebui să fie…Observați cum păsările văzduhului zboară și se joacă nestingherite în acest aer curat și primenit. Dacă ascultați cu atenție, aceste viețuitoare vă pot transmite și anumite mesaje de încurajare și de mulțumire.

-) După ce simțiți că ați făcut acest lucru suficient timp și aerul meu este curat și împrospătat, reveniți ușor în corpul vostru fizic, aducând cu voi și acea lumină roz strălucitoare pe care
-) o trimiteți apoi, prin picioarele voastre și rădăcinile care vă leagă de mine, către inima mea aflată în nucleul planetar.

Mulțumesc copiii mei, ați făcut o treabă foarte bună!
Reveniți acum pe Pământ, la realitatea voastră și gândiți-vă că și voi contribuiți la readucerea paradisului pe Pământ.

Eu sunt Mama Pământ și vă iubesc pe toți din inima ființei mele.
Rămas bun !
Mama voastră Gaia.

Source: sananda.website


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu