Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 14 aprilie 2018

Un sculptor italian creează veritabile capodopere sculptând în… fructe, legume și săpun. Este uimitor ce a realizat!


Gustave Flaubert spunea că „talentul este o îndelungă răbdare”. Adevărul este că, deseori, într-o personalitate de artist, răbdarea se îmbină armonios cu talentul și rezultatele sunt opere ce uluiesc prin finețea și complexitatea lor.

Între artiștii de acest fel, înzestrați cu răbdare și talent, ar putea fi enumerat și Daniele Barresi, un italian care s-a remarcat pe plan mondial prin sculpturile pe care le-a efectuat folosind fructele și legumele ca materie primă. El a obținut premii și medalii la mai multe competiții internaționale de sculptură alimentară, intrând în topul celor mai talentați artiști de acest fel din lume.





Pentru a dovedi că este un artist adaptabil și în încercarea (reușită) de a-și diversifica portofoliul artistic, Barresi a căutat medii diferite pentru a-și manifesta talentul. În vreme ce diferitele sale sculpturi alimentare sunt, cu siguranță, demne de toată lauda, se poate spune că operele sale sculptate în săpun, cu migală și răbdare, sunt de-a dreptul fenomenale.




Citiţi şi:





yogaesoteric
11 aprilie 2018


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu