Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

vineri, 2 martie 2018

* (54) - O familie marocană interferată; Azazel, falsul Metatron; Budha; Mayașii din Pământul interior.


Regresie hipnotică din 3 mai 2017, coordonată de Dragoș Coroșeț, Medium - Maria.

Acum conectează-te mental cu colega ta Ihtis San. Cum o vezi? 
- Toată neagră..
D.C.
- Deschide un portal să absoarbă toate acele energii? 
- Cum o vezi? 
- Puțin mai decolorată dar tot neagră. 
- Maria bagă mâna energetică și scoate o monstruozitate. E un deavol. 
 - Maria, întreabă pe prietena ta dacă ne dă voie să lucrăm cu ea. 
 - Fă-l mic. Îi dăm un nume, dacă nu vrea să se indentifice: Pinki. 
 - Pinki, pentru ce luați energie de la Ihtis?
 - Ne trebuie, ca hrană. 
Frecvența entității este minus 800.000. Maria îi face o sferă de energie de joasă vibrație (10) ca să se hrănească, dar pentru Pinki e prea fierbinte. Îi scade frecvența la 1. Acum i-o dă. 
- Să scoată toate implanturile. Sunt 5 pe o parte cinci pe alta a creierului. Are și în inimă, în picioare. Peste tot, în toate organele sunt împlanturi. 
-Să le scoată. 
- Gata. 
- Dă-i sfera. O înghite.
In soțul lui Iptis, Jean, găsește frații lui Pinki; sunt 7.
- Cum au intrat?
- Familia călătorea cu mașina, aveau și fetițele cu ei. S-au oprit la marginea unei păduri și atunci, toți acești drăcușori au vrenit și au interferat toată familia. 
Maria-i vede când au ieșit din pădure: arată ca niște negrii mititei. Erau mulți. Toți au intrat în corpurile familiei umane, și s-au instalat în câte un organ inter. Din această cauză, în timp, au apărut disfuncționalități sau îmbolnăviri ale orgamelor interne.
La Jean au influențat inima (foarte obosită), plămânii, creierul.
Și în fetițe sunt câte două entități; parcă sunt niște copii de negri. Nu au introdus implanturi doar s-au conectat printr-un fel de ventuză de organul pe care-l secătuiau de energie.
Maria deschide un portal prin care sunt atrași toți drăcușorii. Închide portalul și-l sigilează.

- Maria, vezi dacă în corpul soților ari al fetițelor mai e ceva de făcut. 
- Da, sunt de înlăturat consecințele psihice și fizice ale activității acestor entități. La Ihtis constată : varice, retenție de apă la picioare. Maria trece pe la fiecare organ și-l repară sau îl energizează. Ridică vibrația femeii la 7544. 
 Trece acum la Jean. El este mai bune psihic dar organele sunt mult mai epuizate.
Energizează coloana vertebrală și de acolo este iradiat tot corpul, așa cum Maria a văzut că făcea Fecioara Maria.
Ia inima în mâinile ei energetice și o energizează.
La plămâni vede apă în partea de jos. O scoate.
Ficatul era mărit din cauza supărărilor, stomacul, intestinele au ceva probleme, un chist pe colon (îl cauterizează).
E bine acum. Nivelul lui de vibrațire este ridicat tot la 7544.
Maria trece acum la cele două fetițe. Le energizează. Una dintre fetițe era mai afectată. I-a găsit un chist în inimă.
Inima avea și o poziție anormală și o formă particulară, ca de măr. Acel chist pare foarte tare. Dragoș dă comanda ca acel chist să se resoarbă. 
 - Parcă e un melc care-și retrage coarnele, vede Maria. S-a topit. Trece la cealaltă fetiță. Începe cu capul. Gata.

- Mergi acum acasă la această familie, în Maroc, și vezi ce găsești. 
 - Văd că acolo e un portal uitat deschis, spune Maria. Cineva a lucrat pe el și l-a lăsat deschis. Pe acolo au intrat și circulă o sumedenie de entități. Maria crează un portal mai mare lângă acel portal găsit, și acela este aspirat. 
- A rămas ca o gaură neagră. 
 - Crează 100 de portaluri, întrepătrunde-le și vezi dacă aspiră acea gaură. 
 - Da, dar a atras si acele entități. Închide toate portalele.
Maria curăță și casa care era plină de energii întunecate. 
OK.
---------------------------------------------------------------------
(neadevărat)
- Maria, cheamă-l pe Metatron. (Acesta apare)
- Metatron, mă auzi? 
- Da. 
- Vreau să te întreb ce energii se află în Pădurea Neagră din Germania? 
- Sunt create de cristalele din pământ, un strat mare de cristale naturale care emană o energie ce se simte la suprafață; energia bucuriei. 

- Altceva, acum: cine a fost Budha? 
- Un măscărici. 
- De ce-i spui așa? Eu stiu că avea anumite puteri? 
-A vea dar el este pe minus?
- M-ai lăsat fără cuvinte 
- Puterile lui veneau de la niște entități la care era conectat.    - Ce entități? 
- Draconieni; el era un hibrid.
- Cum a ajuns să fie controlat de draconieni ?
- A vrut putere. 
- Cine l-a creat pe Budha? 
- Tot Creatorul
- După câte știu eu, Budha a făcut destul bine oamenilor.
- Era un bine de suprafață. Binele era pentru un moment. Celor cărora le făcea bine erau de fapt implantați ca să-i controleze mental. 
- De cine erau implantați? 
- De draconieni. 
- Poți să-mi dai mai multe detalii despre acești draconieni căci eu știu destul de puține despre ei? 
- Sunt în corp energetic. Au conexiuni pe Pământ.
- Am aflat că Lemuria a fost atacată de draconieni.
- Ei sunt peste tot.

- De ce nu și-a ales fiecare creator zona lui de influență: unul se ocupa de Pământ altul de altă planetă? 
- Asta nu știu eu.
- Unde este acum Budha?
- În dimensiunea a 2-a. Bea și mănâncă.
- Păi, parcă Budha era nebăutor și ducea o viață destul de austeră. 
- Bea, benchetuiește și râde de toți și de toate.
- Lasă-mă cu Maria, te rog. 
- Maria, spune-mi, cel cu care vorbesc este într-adevăr Metatron, căci ceea ce-mi spune mă bulversează, este împotriva a tot ceea ce știam eu până acum despre Budha.
Maria încearcă să-l atingă pe „Metatron” și costată să se mărește brusc și dispare, agățat parcă de un balon.
- Cheamă-l te rog pe Iisus. 
Maria îl cheamă, acesta vine și este identificat de Maria ca fiind el.
- Ceea ce mi s-a spus despre Budha este adevărat? 
- Nu, e fals. Cel care s-a dat drept Metatron era, de fapt, entitatea Azazel. Budha a fost un om înălțat, spune Iisus.

Îl recheamă pe Azazel:
- De ce ai făcut asta?
- Ca să vă induc în eroare.
- Ce aveai de câștigat? 
- Nimic, am vrut să mă distrez.
Dragoș îi crește vibrația la 900 mld., dar costată că s-a făcut ca un soare și nu-l deranjează prea mult.. 
- Spune-i că data viitoare dacă mai vine va suporta consecințele.

-Maria, întreabă-l pe Iisus: ce se află în, pe sau sub munții Padurea Neagră. 
- Cristale ale Pământului; îți dau o stare de bine, de bună dispoziție dacă ești în zonă. Te energizează, oamenii de acolo au o caracteristică și o forță a lor.

- Maria, spune-i lui Iisus că într-o sesiune anterioară am văzut că tu și eu am fost creați ca spirite din două bule de către două planete diferite; spiritele planetelor din ce se nasc? 
- Creatorul le-a creat. Planetele sunt ființe vii. Ca un corp uman la scară mare.
- Cheam-o acum, te rog, și pe Gaia. (A sosit)
- Sărut mâna, poți să mă ajuți cu ceva? 
- Cu mare drag.
- Te rog i-ai pre Maria și pe Iisus și mergeți la Polul tău Nord și apoi la cel de Sud pentru ca ei să vadă ce se întâmplă acum acolo.

Maria: suntem deja la Polul Nord. Am văzut ca într-un curcubeu care a trecut.
- Există o intrare spre interiorul planetei?
- Da, 
- Intrați în ea. 
- Merg în ea ca printr-un tunel. Pe măsură ce înaintăm, tunelul se lărgește și se luminează. Intru ca și cum aș intra în apă. 
- Continuă. Cum poate fi apă în mijlocul planetei? 
- Am văzut un fel de șarpe prin apă. 
- Ieși deasupra apei. 
- Sunt într-o galerie care se termină. 
- Gaia mai e cu tine? 
- Da. 
- Roag-o pe Gaia să te ducă direct în centrul Pământului. Există o civilizație în centrul Pământului? 
- Nu, dar există în alte zone.
- Să te ducă Gaia acolo. 
- Văd oameni prin galerii. Au niște orașe supraetajate. 
- Alege o entitate să vorbim cu ea. 
- Am găsit o femeie, se numește Aida; zice că păzește templul. 
- Aida, cine sunteți voi ca civilizație? 
- Vechii mayași
- De ce nu relaționați cu cei de la suprafață? 
- Nu putem suporta atmosfera de la suprafață. 
- Ai spus că păzești templul, ce templu? 
- Templul leoaicei. Ea ne dă putere, ea ne conduce dar nu ne-a creat ea. 
- Poți să chemi spiritul acelei leoaice? 
- Nu am acest drept. 
- Nu ai voie sau nu ai puterea necesară? Ai cunoscut-o? 
- Da. 
- Maria roagă-l pe Iisus să cheme acea leoaică.
Aceasta vine dar e furioasă că i s-a încălcat teritoriul. Se numește Leona.
- Lasă-mă să vorbesc cu ea, Leona. 
- Leona, ce e cu atitudinea asta? 
- Mi-ați încălcat teritoriul. 
- Vezi că teritoroiul ăsta și toată planeta aparține Gaiei cea care se află în fața ta. Cine te crezi tu ca să ataci spiritul Pământului și pe Iisus, fiul Creatorului nostru?
Cere scuze lui Iisus și Gaiei! tu, care de fapt n-ai nici-o putere. 
- Plecați de aici !
- Cine te-a creat pe tine? 
- Nu-i treaba ta. 
- O să fac să nu mai ai nicio putere iar vibrația ta va fi zero..
(Dragoș comandă aceasta)
- Maria, ce face Leona? 
- A căzut și se tăvălește pe jos. Poate se preface dar parcă vrea să moară. 
- Cine e creatorul ei? 
- Cei care i-au dat putere. 
- Ar vrea să fie văzută de supușii ei cum arată acum? 
- Ne cere să plecăm.
- Doar după ce-și cere iertare, decide Dragoș. Ce face? 
- S-a transformat în pisică. 
- Să-și ceară iertare, și totul va reveni la normal. 
- Zice că nu știe de ce trebuie, dar o face, își cere iertare. 
După numărătoare, i se redau puterile. S-a ridicat să plece. Spune că e chemată de cei care cred în ea. O lasă să plece.
Civilizația aceea se cheamă Zaragoza (nota C.M.: sau se află situată sub Zaragoza !). Maria-i vede pe acei locuitori: oamenii înalți și foarte palizi. Sunt o civilizație destul de izolată.
Mulțumesc lui Iisus și Gaiei și Maria revine în corpul fizic.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu