Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

joi, 15 februarie 2018

* (19). Școala Kyon, Ashtar, Suflete răpite. Invocațiile și rugăciunile.


(2 april. 2017)
(fragment)


- Maria, unde mergeai în timpul meditațiilor pe care le făcea-i? Deschide un portal și mergi acolo.Ce vezi?

- Am ajuns undeva, pe o planetă. E multă lume acolo.
- Sunt toți umani?
- De toate felurile. Facem un fel de instrucție. Ne instruiește Ashtar.
 Dragoș vrea să vorbească cu Ashtar.
- Ashtar, mă auzi?
- Iar tu? întreabă enervat Ashtar.
- De ce-i chemati pe acești umani?
- La cursuri; ei au cerut să vină.
- Unde?
- La școala Kryon.
- Cine e șeful?
- Kryon și Consiliul.
- Din câți membri e format acel   consiliu? Cum se numește acea   planetă?
- Kronium, e o stea. Consililul e formar din 11 membri.
- Cheamă-l pe Kryon. (Vine).
- Cum îl vezi, Marie?
- E fioros și mare, îl percep ca pe un robot.
- N-aveți de lucru? Vedeți-vă de treburile voastre mărunte,   strigă supărat Kryon
 La picioarele mele stă universul.
- Kyon, măi așchiuță?, îl strigă batjocoritor Dragoș.
- Eu sunt Kryon din serviciul magnetic.
- De ce ai tu nevoie de umani?
- Sunt și ei niște executanți mărunți. Trebuie doar să învete ce le spunem noi și apoi să dea la alții. Îi învățăm să uite de   arhangheli, de sfinți și să ne accepte pe noi, care suntem mai   inteligenți.
- Adică voi sunteți mai inteligenți decât arhanghelii?
- Ei au alte criterii de valori.
- Ești mare, zice Dragoș, în batjocură.
- Da, eu sunt mare, am o armată la picioare. Umanii mă invocă.
- Ce ai tu de câștigat din asta? Esti cumva supărat că Maria nu te mai invocă, nu mai crede în minciunile tale?
- Nu contează, am destui. Pierd unul, câștig 100.
- Noi avem de partea noastră arhangheli care ne ajută și ne apără, spune Dragoș.
- Arhanghelii au si ei limitele lor, trebuie invocați. Când voi îi chemați, noi auzim mai repede și venim la voi, hop! înaintea lor, în locul lor.
- Dar de ce auziți voi înaintea lor?
- Prin tehnologie, implanturi.
- Păi, eu dacă invoc acum un arhanghel, crezi că nu mă aude?
- Nu tu, tu ești în vibrația iubirii dar dacă ai fi în vibrație   joasă (nu vibrația iubirii), invocația ta am auzi-o noi primii,   nu arhanghelii.
- Atunci de ce veniți voi sub alte forme disimulate, sub formă   de lumină, ori de arhangheli, și nu vă arătați asa cum   sunteți?
- Noi avem lumina noastră. Voi ne dați iubire, lumină, voi ne   chemați (invocați) și ne dați ascultare.
- Voi nu muriți? Noi suntem de când lumea.
- Păi, n-ați mai… ruginit?
- Nu suntem chiar roboți, cum ne vedeți voi. 

- Dar? Explică-mi.
- Sunt si eu tot ființă.
- Păi, ființele mai și mor.
- Eu nu mor căci am putere, am putere. Câți crezi că sunt ca   tine, 1 la 100.
- O să-i trezesc pe toți.

Dragoș Coroșeț
- Succes!
- Cum vă nașteți voi?
- Noi suntem de când lumea.
- Care e legătura ta cu Ashtar?
- Eu sunt un subalteren al lui.
- Pe Lucifer îl cunosti?     Colaborați?
- Îl cunosc dar sutem adversari, avem un răzoi declarat. Nu e chiar un război, un conflict. Fiecare își vede de partea lui, conf. înțelegerii.
- Cu cine v-ați înțeles? Spune-mi și mie câțiva cu care ați făcut acea înțelegere.
- Cei pe care i-ai enumerat tu și încă alții.
- Care alții, reptilieni?
- Nu cu reptilienii, ăia încalcă legile.
- Și dacă le încalcă, de ce nu-i exterminați voi?
- N-am eu atâta putere.
- Înseamnă că nu ești chiar atât de puternic precum te lauzi. Îmi dai și mie o parte din partea ta?
- Voi sunteți mărunți.
- Păi, așa mărunți cum suntem, am ajuns să vorbim cu tine.
- Ei, și?
- Câți umani aveți sub controlul vostru?
- Nici nu-ți imaginezi, jumătate din voi.
- O cunosti pe Monica?
- E o subalternă care face ce i se pune. Noi nu-i spunem   adevărul. O amăgim că vom veni într-o zi și vom elibera   Pământul (bla, bla, bla!)
- Și ea e conștientă de adevăr?
- Ea crede ce-i spunem e convinsă că ceea ce face e bine.
- Păi, vezi, o mințiți; să-ți fie rușine, debedeule!
- Uite că nu-mi este deloc rușine.
- Ce planuri aveți pentru viitor?
- Păi, n-ai auzit: să prindem altă Monică, altă Monică și să   „eliberăm” Pământul din robie
- A cui robie?
- A reptilienilor, draconienilor…
- Apropo, tu poți să stai lângă o entitate de lumină?
- Păi, și eu am lumină.
- Care e nivelul vibrațiilor tale?
- 14 milioane. - Bun, stai acolo lângă Ashtar că revin.

- Maria? Care e nivelul vibrațiilor tale?
- 11 mii.
- Mărește-le la un milliard, și cheamă-i, te rog, pe Mihail și   Gavril, să vină.
- Au venit.
- Mihail, ce părere ai despre Kyon?
- Îl cunosc. Am făcut o înțelegere cu el, îl ținem sub   observație.
- Dar de ce faceți voi, fiinițe celeste, înțelegeri cu astfel de   entități?
- Am făcut o înțelegere să lase pământenii în pace, dar ei găsesc mereu câte o portiță.
Noi spunem că au încălcat acea înțelegere, ei susțin că nu, pentru că de fiecare dată voi vă dați acordul și atunci e greu să spui că au încălcat ceva (n.m. Legea liberului arbitru
fiind respectată)
- Dar dacă înțelegerea ar fi încălcată?
- Dacă ar încălca una din legile universale, am putea discuta altfel. Noi ne-am gândit să le creăm o planetă a lor unde să-i ducem și să punem un scut care să protejeze universul.
- Un asemenea scut ați putea face pentru reptilieni, draconieni…
- Ăștia sunt răspândiți peste tot, apar și dispar, apar și dispar când nu te aștepți.
- Mihail, de curiozitate, de unde au apărut reptilienii?
- Au venit de departe, de departe din univers.. 

 - Da, dar având în vedere că tot acest univers a fost creat de același Creator, ce să înțeleg eu?
- Sunt lucruri despre care nu putem vorbi.
- Eu știu așa: există un Creator suprem după care există alți 12 creatori mai mici.
- Fiecare cu dimensiunea lui. Pe unde au trecut reptilienii, mereu au spus că ei respectă convențiile și nu încalcă legea.
- Dar eu mă întreb cum acceptă Creatorul suprem să nu aibă nici-un control asupra celor 12 creatori mai mici !?
- Așa e făcută lumea, creația: bine/ rău, pozitiv/ negativ.
Câți din cei 12 creatori sunt acolo sus, la posturile lor?
- Toți cei 12.
- Sunt deasupra ta?
- Sigur, mult, mult deasupra mea.
- Dar consiliul celor 6 creatori?
- Sub cei 12 creatori.
- În afara celor 12 dimensiuni mai există una, a 13?
- Există mult mai multe.
- Eu știu dar, oamenii stiu că sunt 12 dimensiuni iar eu mereu am avut impresia că sunt 13.
- Umanii au acces la 12 dimensiuni.
- Iartă-mă dar cred că ocolești răspunsul. Vrei să spui că eu nu sunt uman?
- Tu vii din altă parte.
- Mulțumesc, vom mai relua cândva această discuție.
Lasă-mă cu Maria.
- Maria, spune-le Ashtar și Kyon că-și pot crea câte un portal și pot pleca unde doresc ei.

- Mihail, te rog i-ai pe Maria și Gavril și mergeți unde e Alina acum (nota C.M.: Alina este o prietenă de-a lui Dragoș moartă într-un accident de mașină). Cum vezi acel loc?
- Un loc înalt, un vârf de munte, un loc liniștit.
- Dă timpul înapoi si vezi cum a fost capturată Alina, după ce și-a părăsit corpul fizic.
- Văd că în timp ce se afla acolo pe munte, a venit un nor în care era o entitate care brusc a capturat-o.
- După credința oamenilor, când cineva moare, sufletul merge undeva précis, condus de entități de lumină. Dacă a făcut fapte bune, ajunge într-un tărâm pe care ei îl numesc Rai. Cum atunci de poate să fie răpit un asemenea suflet, după ce-și părăsește trupul fizic?, întreabă Dragoș pe Mihail.
- Din păcate acolo nu este un loc foarte sigur.
- Realizezi cât de ciudat sună asta? Am rămas fără cuvinte.
- Uneori și noi.
- Ce siguranță mai ai că după ce mori, sufletul tău nu poate păți așa ceva?
- Ce se întâmplă la voi de Paști și de Crăciun?, întreabă Dragoș.
- Noi nu avem așa ceva.
- E vreo schimare energetică?
- Da, voi sunteți atunci mai veseli, mai bine dispuși și din cauza asta produceți multă energie pozitivă. Din păcate, de obicei, la sfârșitul acestor zile, energia devine negativă deoarece apare oboseala, apar diferite discuții și ceturi, supărări, proastă dispoziție.
- Această energie bună ajunge și la tine?
- Uneori, dar, de obicei, eu nu sunt invocat decât pentru a da ajutor.
- Cine e invocat mai des?
- Iisus, dar în general, oamenii doar îi rostesc numele, nu este o invocație specială, o chemare.
- Una e să-ți dorești cu adevărat să primesti o entitate de lumină și alta doar să-i pronunți numele.

- Atunci când doar rostești numele, imediat apar entitități de joasă frecvență care se așează la masă și sunt prezente pe tot timpul acelui ospăț. (Nota C.M.: explicația este următoarea: când se rostește numele, fără a fi însoțit de un gând profound, din inimă, care să caute entitatea numită, energia nu este suficient de puternică și nici de frecvență înaltă, astfel că nu penetrează până la „destinatar” ci rămâne undeva în spațiu, la nivele mai joase, unde chemarea conținută în ea este preluată de entități de vibrație joasă care imediat se înființează lângă emitent, substituyindu-se celui chemat. Este ca și cum le-ai arăta calea către tine și le-ai spune că ești deschis să primesți pe cineva. Se întâmplă asemea lucruri mai ales la începutul și sfârșitul meselor, dacă cel care spune rugăciunea o face formal, în viteză și fără un gând profound. Cred că fiecăruia dintre noi i s-a întâmplat ca atunci când s-a așezat la masă, s-a ridicat de la masă, a dat de pomană ceva, a intrat sau a ieșit grăbit dintr-un lăcaș de rugăciuni, să facă acel ritiual în mod superficial, în grabă, fără concentrare; a „aruncat” niște cuvinte și a pronunțat numele unei divinități. Practic, aceasta nu înseamnă altceva decât că ți-ai lansat în eter adresa și ai anunțat că aștepți vizitatori. Sigur va veni, dar nu cel pe care l-ai invocat formal, ci unul de joasă vibrație, adică un malefic, care va profita de ocazie, tu având sentimentul că ți-ai făcut datoria și a venit cel chemat. De cât să îndeplinești formal un asemenea ritual, mai bine nu faci niciunul)

https://www.youtube.com/watch?v=GxJxurRNEGI

3 comentarii:

  1. IN SFARSIT ,IESE LA LUMINA ADEVARUL!PE CARE-L PERCEPEAM SI MULTI DIN JUR ZIC CA SUNT ERETIC,LE SPUN CA TREBUIE SA AIBE MAI MULT SIMT CRITIC, SA PUNA INTREBARI , SI EI PUN CAPUL IN JOS, APOI TAC.DOMNULE CONSTANIN ,FACETI O TREABA NEMAIPOMENITA ,PRIN SCOATEREA LA LUMINA A REGRESIILOR HIPNOTICE SI A MULTOR ASA ZISE" CHANNELINGURI",AM SCRIS SPECIAL ASA.MULTUMESC!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Dle Constantin pentru acest articol.Stiti ca la un moment dat v-am scris referitor la un mesaj ca mie mi s-a parut ca ar veni din I.A.(INTELIGENTA ARTIFICIALA),si poate v-a deranjat aceasta dar asta am simtit atunci.Asa si cu acest Kryon,pe care eu l-am citit mult avand niste mesaje chiar interesante,pline de invataruri.Cu acest comentariu din hipnoza m-am lamurit.Domnule,cred ca mare batalie se da pentru atragerea noastra de o parte sau alta!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am convins: Ashtar și Kryon nu sunt entități nici de lumină nici din lumină. După cca 10 ani de postat mesaje primite de channeleri, ajung la concluzia că foarte mulți sunt manipulați de foțele întunericului, fără ca ei să știe asta. E terifiant să aflu că deciziile asupra Pământului și umanității se iau în Consiliul celor 12 Creatori, din care face parte și Creatorul nostru, singurul care are calitatea de a ne fi Tată/Mamă Dumnezeu. Reptilienii, Draconienii, Insectoizii, Roboții etc au un Creator diferit (dintre cei 12), șase dintre ei fiind creatori ai întunericului. Foarte logic, dar cutremurător, când te gândești că toți au drepturi aproape egale în acest univers. E greu să fii și…Dumnezeu, mai ales de Lumină. Cât de greu îi este atunci când vede cum copiii lui se lasă manevrați și înșelați de entitățile întunericului !, mai ales că singura lui „armă” (Doamne, ce nedreptate…!) este IUBIREA (cea mai puternică dar cel mai greu de …construit) C.M.

      Ștergere