Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 28 februarie 2018

* (4) - Regresie hipnotică pentru Mariana.


din 7 mart .2017; condusă de Dragoș Coroșeț și efectuată prin mediumul Raluca.

La începutul sesiunii, Raluca simte o presiune care vine de undeva din spațiu și care îi crează un puternic disconfort. Căutând sursa și găsește o entitate de culoare portocaliu care acționează asupra Ralucăi de mai mulți ani. Are formă de caracatiță. Spune că se numeste Ral. Pentru o bună protecție și percepție, Raluca își ridică frecvența de vibrație la 20 de mii de mld.
D.P.C.
Dragoș: ce cauți în corpul Marianei?
Entitatea: îmi place ceea ce-mi oferă, anumre liniște și informație. Sunt cu ea de 5 ani.
- De unde vii?
- De pe planeta Ihram.
- Ce populație are planeta asta?
- Cinci miliarde
- Și toți sunteți colorați așa? 
 - Nu, depinde pe ce nivel al planetei trăim.
- Trăiți în mediu acvatic sau pe uscat? 
 - Și, și. Planeta noastră are și sol și mediu acvatic.
- Cu ce vă hrăniți? 
 - Cu energiile cuprinse în informații. 
 - Ce probleme i-ai creat Marianei? 
 - La glanda tiroidă, dureri de stomac, emoții, amorțirea mâinii drepte. 
 - Mai ești conectat cu cineva din familie? 
 - Cu soțul ei. 
 - Cum vă înmulțiți voi?
- Ca și voi, prin sex.
- Mariana vrea să te desprinzi total de ea și s-o părăsești.
- M-am conectat cu ea doar prin unde, nu cu implanturi.
Raluca vede că într-adevăr nu există implanturi iar energia o absoarbe din Mariana prin unde, la nivelul capului. 
 - Să desființeze orice legătură cu Mariana și cu soțul ei, cere Dragoș.
- Da, a scos tot și a desființat conexiunile, confirmă Raluca.
Îi deschide un portal și-l lasă să plece.Închide și sigilează portalul. 
 - Cum o vezi pe Mariana? 
 - Are corpul energetic epuizat.Vibrația e 500; i-o ridică la ridică-l la 7544 (vibrația iubirii). 
 - Mai văd de la genunchi în jos ca o greutate la mișcare. 
 - Cine a pus-o? 
- E o energie. Vine din viața anterioară. 
- Mergi la acea viață și vezi cauza.
- De fapt sunt două energii: doi copii, speriați. Au fost copiii ei în acea viață. 
- Atunci, cum au ajuns în viața actuală? 
- Mergi la momentul morții ei în viața anterioară. La ce vârstă a murit? 
- La 54 de ani. 
- Copiii ei au murit mai înaintea ei, în acea viață. A fost un accident de mașină. 
- Observă acel accident.
- Când s-a produs impactul, copiii au căzut de pe banchetă la picioarele ei. Ei au murit dar ea a supraviețuit. Sufletele lor dezorientate s-au refugiat în corpul mamei.
- Cum vezi spiritul ei în viața aceea? 
- Era disperată din cauza morții copiilor. N-a reușit să-i găsească în spirit. Ea se numea Maria. Dragoș, vorbeste cu spiritul Mariei. 
- Maria, ce faci? 
- Sunt tristă, nu știu unde-mi sunt copiii. 
- Cheamă-i acum! Spiritele celor doi copii, Eduard și Alexandru apar imediat. 
- Unde au fost până acum? 
- Ei spun că mereu au fost lângă mine, afirmă Maria, dar eu nu i-am auzit, nu i-am văzut și nu i-am simțit. N-au plecat de loc de lângă mine.
Raluca le ridică vibrația la toți trei, la valoarea de 7544 (o avuseseră zero).

Acum, Raluca merge cu ei la Consiliul de reâncarnare. Acolo se prezintă și Emilia și Alexandru, părinții spirituali ai Mariei.
- Emilia? 
- Da.
- Ce condiții a acceptat Mariana pentru viața ei actuală? 
- Una singură principală: să nu poată avea copii. 
- Si ea a acceptat?
- Da. 
- Ce altă conditie a fost ? 
- Dacă rămâne însărcinată să nască foarte greu. 
- Emilia, tu ai fost încarnată pe Pământ? 
- Nu. 
- Ca ființă neîncarnată, cum te hrănești tu? 
- Eu asimilez energia din astral. Așa mă încarc. Mă conectez la sursa universală prein gând 
- Raluca, cum o vezi pe Mariana, mai are cele două energii la picioare? 
- Nu. 
- De ce nu se înțelegea cu mama ei, când trăia? De ce o certa pe mama ei tot timpul? 
- Raluca, spunei Marianei s-o cheme pe mama ei. (Spiritul mamei Marianei se prezintă.) 
- Ce vibrație are? 
- Minus 10.000. 
- Sigur este ea? 
- Da, ea este. 
- Întreab-o de ce nu-și iubea fata, pe Mariana. 
- Pentru că nu semăna cu ea ci su soțul ei (care era o ființă din lumină). 
- De unde vine acum? 
- Din fundul pământului, un loc unde sufletele sunt foarte rele, mama Marianei fiind printre cei mai puțin răi. 
- Nu-i pare rău de ce i-a făcut Marianei? 
- Nu regretă nimic. Îi place acolo. 
- Atunci, las-o să plece de unde a venit. 
- Raluca, vezi acum cine i-a produs Marianei blocaje financiare. 
- Două cunoștințe. Două femei; una îi este rudă. 
- Ce i-au făcut? 
- Una dintre ele a luat bani de la Mariana, fără să-i ceară; o bacnotă pe care a descântat-o să nu aibă parte de bani, iar cealaltă femeie, îi cerea Marianei bani în prima zi din lună sau lunea, în prima zi din săptămână, ca să-i ia sporul.
Raluca mai vede că soțul Marianei era vizitat de entități malefice dar el are vibrația 15.000. În afara entității Ishim, mai are implanturi la ceafă și la un picior. 
- Cheamă entitatea care i le-a pus.
- E un gri, arată aproape ca un om, păr lung. Se numește Acrel și are șase degete la mână? 
- De ce ai șase degete? 
- Așa avem noi. 
- Cu se numește planeta de unde vii? 
- AREST e planeta de unde vine. 
- Ce specie sunteți? 
- ARIENI. 
- De ce ai pus implanturi în Vasile? 
- Mi-a plăcut, am fost atras de el. 
- De ce nu l-ai întrebat? 
- De ce să-l întreb? Am făcut ce am vrut. 
- Ce obții cu acele implanturi? 
- Cu energia de la el construiesc o navă spațială pentru uz personal și un mic laborator pentru experimente. 
- Cum ai ajuns pe Pământ? 
- M-am teleportat. 
- Păi, atunci, nava la ce-ți mai trebuie? 
- Ca să merg e pe altă planetă și pentru agrement. Prin implanturi obțin energia. Nava mea e aproape gata. 
- Scoate implanturile căci Vasile nu te mai vrea. Raluca, vezi ce face! 
- Nu face nimic. Zice că nu vrea . 
- Spune-i că atunci, la numărătoarea mea 1,2,3 nava lui va dispărea. (Nava dispare) 
- E foarte supărat. 
- Acum să scoată implanturile, dacă vrea nava înapoi. 
- Le scoate, dar spune că în doi ani face o altă navă. Deși afirmă că a terminat, Raluca constată că nu le-a scos pe toate. - Acrel, ai încercat să mă fraierești. 
- Da. 
- De ce ai mai lăsat implanturi. 
- Ca să mai scot energie. 
- Ce efecte au avut acele implanturi asupra lui Vasile? 
- I-am produs, amețeli, lipsă de încredere, somn agitat. Le scoate pe toate. 
- Spunei că-i dau nava înapoi terminată. 
- Îi place? 
- N-o mai vrea. Nu are încredere în tine. 
- Să-și deschidă un portal și să plece. 
După curățare, Vasile arată bine. 
- Raluca, mergi în timp și vezi ce entitate aveau în beciul casei. 
- Da e o entitate foarte urâtă. Un fel de maimuță păroasă, gheare, colți mari; e fioroasă. Are vibrația minus 50.000 de miliarde. Spune că se numește INTAGRAM 
- Ce faci acolo, în pivnița aia? 
- E ca acasă. 
- De unde vii? 
- Vin din apropierea lui Lucifer. 
- Nu vrei tu să pleci în altă parte? 
- Nu plec, aici mă simt bine, e liniște. 
 Când însă Dragoș își mărește vibrația și vine aproape, Itagram e de acord să plece. 
- Deschide-ți un portal și pleacă. 
- Plec dar poate revin. 
- Raluca, să facem niște sfere de vibrație f. înaltă. Ia câte o sferă și pune-o în fiecare colț al pivniței. Spune-i că le va găsi acolo tot timpul. 
 Acum a plecat. 

 - Raluca, mergi și vezi cauzele bolilor lui Vasile, din copilărie. Vede probleme cu inima. 
 - Cui se datorează aceste boli din copilărie? 
 - Nu văd decât cauze umane. 
 - Între Maria,Vasile și Andrei, fiul lor există o legătură dintr-o viață anterioară? 
 - Da, e o legătură. Mama fiului ei au fost frate și soră iar Vasile a fost copilul lui Andrei, in timp ce mama lui a fost sora lui. 
În această viață au misiunea de a se reconcilia deoarece în viața anterioară nu se înțelegeau; acum trebuie să fie uniți, scopul lor comun fiind atingerea unui nivel spiritual superior.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu