Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

luni, 6 noiembrie 2017

RELAȚIA VOASTRĂ CU SURSA.


Mesaj de la Consiliul Arcturian din dimensiunea a 9-a.
(16 oct.2017; channeler Daniel Scranton)
Traducere Const. Mihăilescu.


Salutări. Suntem Consiliul Arcturian, încântați să ne conectăm din nou cu voi.
Am urmărit și am așteptat ocazia perfectă de a vă da o importantă informație; iată că acel moment a sosit.
Relația pe care o aveți cu Sursa este, de fapt, exact relația pe care o aveți cu viața.
Dacă nu vă gândiți deloc la relația voastră cu Sursa de energie (nota C.M.: David, din „Inuaki reptilianul din mine” o numește MATRICE), atunci probabil că nu vă gândiți la scopul vieții voastre. Este posibil ca mulți dintre voi să nu vă puneți întrebări cruciale asupra vieții și aceasta poate în primul rând din cauza fricii de a primi un răspuns neconvenabil sau chiar devastator. Dacă veți considera că Sursa se manifestă ca o ființă (inteligență) binevoitoare, că vă iubește necondiționat, iar înțelepciunea ei se extinde și asupra voastră, modul acesta de apreciere se va manifesta și asupra oamenilor cu care relaționați în viață, în general.
Vedeți, Sursa este într-adevăr CEEA CE ESTE iar modul în care abordați pe TOT CEEA CE ESTE va reflecta felul în care vă apropiați de ea. Dacă doriți să vă schimbați viața, puteți modifica relația voastră cu SURSA.
Acesta ar fi un moment foarte bun pentru a începe, deoarece Sursa este totul și include toată creația, deci și pe voi. Atunci când vă schimbați relația cu Sursa vă vedeți în ea ca într-o oglindă. Dacă vrei să fii diferit de ceea ce ai fost până astăzi, poți să-ți creezi o nouă versiune a ceea ce gândești să fii, procedând la reconsiderarea relației tale cu Sursa. Vrei să te vezi diferit, vrei să fii o versiune diferită a ființei tale totale, vrei să ai alt gen de experiențe?, atunci consideră că, din moment ce aparții Sursei, ai toate posibilitățile de a crea orice variantă existențială.
Dacă ai ajuns ca totul din viața ta să fie exact așa cum vrei tu, iar tu ești exact așa cum îți doreai să să fii, atunci continuă să încurajezi tipul de relație pe care îl ai cu Sursa și nu mai aduce modificări în această relație decât atunci când ai în vedere alte moduri de exprimare a ființei care ești.
Continuați să vă bucurați de călătoria voastră spre dimensiuni superioare. Cea mai bună cale de a experimenta Sursa este să simțiți energia acesteia. Dacă veți considera că Sursa este sinonimă cu iubira necondiționată, să fiți siguri că vă aflați în cea mai perfectă relație cu TOT CE EXISTĂ.
Suntem Consiliul Arcturian și ne-am bucurat de conexiunea pe care am realizat-o astăzi cu voi. 

http://danielscranton.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu