Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 6 aprilie 2016

Un călugăr de la muntele Athos răspunde la întrebări care macină omenirea! Te vor pune pe gânduri!

Călugărul Simeon de la muntele Athos răspunde la unele întrebări existenţiale ale omului.
– Cine este cel mai bun profesor?
– Suferinţa.
– Iar cel mai rău profesor?
– Plăcerea.
– Care este abilitatea cea mai rară?
– Capacitatea de a dărui.
– Cea mai bună abilitate?
– Capacitatea de a ierta.
– Care este cea mai dificilă abilitate?
– Abilitatea de a tăcea.
– Care este cea mai importantă abilitate?
– Abilitatea de a cere.
– Care este cea mai necesară abilitate?
– Capacitatea de a asculta.
– Care este cea mai periculoasă luptă?
– Cea fanatică.
– Care este obiceiul cel mai neplăcut?
– Cheful de ceartă.
– Care este obiceiul cel mai nociv?
– Vorba multă.
– Care persoană este cea mai puternică?
– Oricine este capabil să înțeleagă Adevărul.
– Care persoană este cea mai slabă?
– Oricine se simte mai puternic.
– Care este persoana cea mai inteligentă?
– Cea care îşi urmează inima.
– Ce afecţiune este cea mai periculoasă?
– Ataşamentul de trup.
– Cine este cel mai sărac?
– Cine iubeşte cel mai mult banii.
– Cine este mai aproape de Dumnezeu?
– Cel milostiv.
– Cine este cel mai slab?
– Cel care îi învinge pe alţii.
– Cine este cel mai puternic?
– Cel care învinge egoul său.
– Cum să te lupţi cu problemele?
– Cu bucurie.
– Iar cu suferinţa?
– Cu răbdare.
– Care este semnul unui suflet sănătos?
– Credinţa.
– Care este semnul unui suflet bolnav?
– Disperarea.
– Care sunt semnele acţiunilor greşite?
– Iritarea.
– Care sunt semnele faptelor bune?
– Pacea sufletească.

yogaesoteric
5 aprilie 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu