Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

vineri, 11 decembrie 2015

Cea mai simplă metodă de prevenire a Alzheimer-ului !

Nota blogger: la cererea unor cititori, am adus articolul de mai jos și pe acest blog.                                                                                                                                                                   


Cercetătorii Lawrence Katz si Mamung Rubin au descoperit că este necesar să stimulam cealaltă emisferă cerebrala pentru a preîntâmpina topirea creierului datorată rutinei (care ne scutește de efort în executarea unor activități intelectuale). 
Din anul 2000, sus-numiții au creat Neurobionica care subliniază necesitatea efortului suplimentar impus creierului.
Sunt recomandate niște exerciții-eforturi de biciuire a celeilalte emisfere (cea dreapta  dirijează mișcările părții stângi a corpului și invers):
 - Puneți ceasul la mâna cealaltă,
 - Spălați dinții cu cealaltă mână,
 - Mergeți spre casă și de acasă spre obiectivul propus, pe alt drum,
 - Mergeți prin casă cu spatele (chinezii fac asta zilnic în cadrul exercițiilor efectuate în parcuri),
 - Priviți cu ochii strânși,
 - Priviți fotografiile ținându-le cu susul în jos sau stați cu capul aplecat,
 - Stimulați cerul gurii cu arome foarte diferite,
 - Priviți ora ceasului în oglindă,
 - Mișcați mausul calculatorului cu cealaltă mână,
 - Spălați-vă părțile intime cu cealaltă mână,
 - Mâncați ținând tacâmul în cealaltă mână,
 - Tăiați pâinea cu cealaltă mână, 
 - Faceți orice alte exerciții ,conform cu imaginația fiecăruia, care sa contravină rutinei zilnice.
Incepeți această activitate chiar acum și trimiteți acest mesaj către prieteni. 

(preluare de pe ascensiuneaspiritului.blogspot.ro)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu