Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 23 septembrie 2015

ALARMĂ !

 Pentru calculatorul tau si al meu, fa sa circule acest sfat catre prietenii tai, familie, contacte!!

 In urmatoarele zile fii atent: nu deschide nici un mesaj avand un fisier atasat numit: Actualizarea Windows live, indiferent cine este cel care ti-l trimite.
Este un virus  care arde intregul hard disc.
Acest virus va veni de la o persoana cunoscuta, pe care tu o ai in lista de adrese.
Acesta-i motivul pentru care trebuie sa trimiti acest mesaj tuturor contactelor tale.
  
Daca primesti mesajul numit: Actualizarea Windows live, chiar daca este trimis de un prieten, nu-l  deschide si opreste-ti imediat calculatorul.
Este cel mai rau virus anuntat de CNN. El a fost clasat de Microsoft drept virusul cel mai distructiv

 Acest virus a fost descoperit ieri dupa-amiaza de catre Mc Afee, iar el n-a avut posibilitatea de a face reparatia pentru acest gen de virus.
El distruge pur si simplu  Sectorul Zero al hard discului.
 
 Aminteste-ti: daca trimiti mesajul cunostintelor tale, asta  ne va avantaja pe toti.

 Primit pe net.
C.M.

Un comentariu:

  1. NAMASTE şi MULŢUMESC DE URGENŢA ACESTEI ATENŢIONĂRI,SIGUR CA MĂ GRĂBESC SĂ AVERTIZEZ PE TOŢI CEI DIN LISTA MEA DE CONTACTE,INCLUSIV ADRESELE DE PE F.BOOK ! ÎNCĂ ODATĂ MULŢUMESC DOMNULE DRAGĂ !

    RăspundețiȘtergere