„Am pătruns într-un tunel straniu ce avea forma unui vortex”
Gernon
a urmărit să-şi păstreze calmul şi s-a gândit cum ar putea să iasă din
situaţia dificilă în care se aflau. Părea ca şi cum straniul nor
lenticular, pe care îl evitaseră în apropiere de Andros, i-ar fi urmărit
şi i-ar fi prins în interiorul lui, ca şi cum ar fi fost cumva
direcţionat în mod conştient.
Zburaseră
aproximativ 16 km din momentul în care au virat spre sud, când Gernon a
observat o deschizătură sub formă de U, o spărtură în imensul cerc de
nori. S-a gândit că era probabil locul în care cele două braţe ale
formaţiunii de nori încă nu ajunseseră să se unească. La vârf, de
fiecare parte, norii se extindeau în afară, creând aparenţa unor aripi, o
formă ce se întâlneşte adesea în norii de tip cumulonimbus. Vârful se
extinde de obicei câţiva km în afară, la o altitudine de aproximativ
10.000 m. În mod normal, Gernon ar fi evitat astfel de formaţiuni, însă
situaţia lor cerea o soluţie drastică. Aşadar, el a întors avionul
Bonanza la 90 de grade şi s-a îndreptat spre acea deschizătură, singura
modalitate pe care o întrevedea pentru a scăpa de norul acela.
Pe
măsură ce zburau spre acea deschizătură, capetele celor două „aripi”
ale norului s-au împreunat, formând un tunel, iar când ei au ajuns lângă
acesta, şi-au dat seama că diametrul său scădea în mod gradat. Gernon a
accelerat la viteza maximă, dar când se aflau încă la câţiva km
depărtare de ieşire, tunelul se micşorase la doar 300 m diametru. După
încă 2 km, deschizătura se micşorase la numai aproximativ 150 m lăţime,
iar când au intrat efectiv în tunel, acesta avea doar 90 m diametru.
Totuşi, ei puteau vedea cerul senin în depărtare.
Odată
ce au intrat în tunel, Gernon a fost surprins să observe anumite linii
spiralate, stranii, conturate pe întreaga lungime a pereţilor interiori
ai tunelului. Cu câteva momente înainte, tunelul părea să aibă doar 16
km lungime, iar Gernon estimase că le-ar lua aproximativ 3 minute să
treacă prin el, însă acum tunelul se micşorase la doar 1,5 km lungime.
Gernon s-a gândit că le-ar lua aproximativ 20 de secunde să treacă prin
el.
„Am realizat că am pătruns într-un
tunel straniu ce avea forma unui vortex şi că trebuia să rămân exact în
centrul acestui tunelul, pentru că mi-era teamă ca nu cumva aripile
avionului să intre prin marginile norului, şi astfel să pierd
vizibilitatea asupra orificiului de ieşire şi a căii ce avea să ne
conducă spre cerul senin.”
Pereţii albi
şi mătăsoşi ai tunelului străluceau, fiind luminoşi datorită Soarelui de
după-amiază. Pereţii au început să se micşoreze şi mici pufi de nori
gri au început să se rotească în sensul invers acelor de ceasornic şi
totodată în jurul avionului, mişcându-se cu o frecvenţă de câteva
rotaţii pe minut. Diametrul tunelului era acum de doar 9 m, iar
vârfurile aripilor avionului au atins marginile norului, atunci când
avionul a ajuns în partea de final a tunelului. În momentul în care au
ieşit din acest pasaj, Gernon şi cei doi pasageri s-au simţit ca şi cum
ar fi fost lipsiţi de greutate, iar centurile pe care le purtau erau
singurele care îi împiedicau să leviteze, ridicându-se din scaunele lor.
„Am avut strania senzaţie de gravitaţie zero şi sentimentul că viteza avionului creştea”.
După
aproximativ 10 secunde, senzaţia de lipsă de greutate a dispărut.
Gernon a privit înapoi şi a oftat uşurat: tunelul se deformase, fiind
acum o simplă crăpătură ce se rotea uşor. Uşurat, s-a bucurat că
reuşiseră să treacă şi de acest hop. Acum se întreba, dezorientat, care
era locaţia curentă a avionului. L-a rugat pe tatăl său să verifice
aceasta. Tatăl său era expert în folosirea echipamentului de ultimă oră a
avionului, prin intermediul căruia reuşea întotdeauna foarte uşor să
găsească locaţia exactă pe hartă. Cu toate acestea, de data aceasta el a
butonat instrumentele un timp mai îndelungat decât de obicei.
„După
aceea, el mi-a spus că ceva nu era în regulă. Atunci mi-am dat seama că
toate instrumentele de navigare, electronice şi magnetice, nu mai
funţionau. Chiar şi busola magnetică se rotea uşor în sensul invers
acelor de ceasornic, ca şi cum avionul ar fi făcut o întoarcere.”
Gernon
i-a anunţat imediat pe cei din turnul de control aerian din Miami că nu
era sigur de poziţia avionului lor şi că ar dori să fie identificaţi pe
radar. Avionul era echipat cu un dispozitiv de emisie-recepţie
automată, ceva nou la vremea respectivă, care îi ajuta pe cei de la
radar să stabilească locaţia avioanelor.
„Le-am
spus că ne aflam la aproximativ 72 km sud-est de Bimini şi că zburam la
300 m, însă operatorul mi-a răspuns că nu existau avioane pe radar
între Miami, Bimini şi Andros. Atunci tata a înşfăcat microfonul şi a
ţipat: «Ce prostii tot spui acolo? Cum adică nu ne puteţi găsi pe
radar?»”
Operatorul şi-a cerut scuze, dar a spus că radarul nu arăta niciun avion în zona avută în vedere.
Operatorul şi-a cerut scuze, dar a spus că radarul nu arăta niciun avion în zona avută în vedere.
„M-am
întrebat cum era posibil aşa ceva”, îşi aminteşte Gernon. „Întotdeauna
în timpul zborurilor noastre precedente, ei nu avuseseră nicio
dificultate să ne găsească pe radar, mai ales atunci când ne apropiam de
ADIZ (The Air Defense Identification Zone), adică de perimetrul de
spaţiu aerian de deasupra solului sau apei în care este obligatorie
identificarea şi localizarea aparatelor de zbor civile, pentru
securitatea naţională.”
Tatăl lui Gernon
devenea din ce în ce mai nervos şi continua să ţipe la operator. El şi
Chuck începuseră să intre în panică. Bruce a făcut tot ce i-a stat în
putere să-i calmeze. Le-a spus că ceea ce fusese mai greu trecuse şi că
totul avea să fie în ordine, însă el însuşi se străduia din răsputeri
să-şi creadă propriile vorbe.
„Se
petrecuse ceva foarte bizar. În loc de a întâlni la celălalt capăt al
tunelului un cer senin, albastru, totul arăta, acolo unde ne aflam, ca un
fel de ceaţă albă-gri. Vizibilitatea părea să fie mai mare de trei km,
însă nu puteam vedea absolut nimic – nici urmă de ocean, nici urmă de
orizont, nici urmă de cer, doar un fel de ceaţă gri.”
Această
substanţă era mai întunecată decât ceaţa obişnuită, pe care o văzuse
adeseori în timpul zborurilor sale, însă aerul era totuşi stabil,
neexistând fulgere sau precipitaţii.
„Părea că ne aflam într-un fel de ceaţă, însă, spre deosebire de ceaţa obişnuită, acolo unde vizibilitatea este limitată la doar câteva zeci de metri, în cazul nostru puteam vedea cu mult mai departe”.
„Părea că ne aflam într-un fel de ceaţă, însă, spre deosebire de ceaţa obişnuită, acolo unde vizibilitatea este limitată la doar câteva zeci de metri, în cazul nostru puteam vedea cu mult mai departe”.
Ceea
ce era şi mai ciudat era faptul că instrumentele de la bord continuau
să nu funcţioneze. De vreme ce Gernon nu ştia ce s-ar putea petrece mai
departe, el a redus viteza avionului la 300 km/h. Busola continua să se
învârtă, era imposibil de determinat unde se afla Soarele şi Gernon era
îngrozit la gândul că în condiţiile date s-ar fi putut deplasa în orice
direcţie, inclusiv să se întoarcă din greşeală înapoi în interiorul
norului misterios.
În acel moment trecuseră 32
de minute de la începutul călătoriei lor. Prin urmare, ar fi trebuit să
se apropie de lanţul insulelor Bimini, care se extindea la 50 km sud de
insula principală. Gernon a estimat că se aflau, probabil, la 56 km
sud-est de Miami. Pe măsură ce zborul lor continua, Gernon era din ce în
ce mai încrezător că „busola lui internă” îi păstra pe direcţia bună şi
că în curând aveau să vadă lanţul insulelor Bimini, dar atmosfera
rămânea încă învăluită de această ceaţă stranie, iar el era pur şi
simplu uluit de ceea ce se petrecea.
„Am
rămas pe frecvenţa de radio Miami, dar nu am auzit niciun fel de
transmisii timp de câteva minute, ceea ce era ciudat. Apoi, dintr-o
dată, am auzit vocea operatorului, care a strigat în receptor că
depistase un avion ce zbura spre vest şi care se afla exact deasupra lui
Miami Beach.”
„A survenit cu acea ocazie o uimitoare distorsiune a perceperii energiei subtile a timpului”
Gernon a privit ceasul de la mână şi a constatat că zburau de mai puţin de 34 de minute.
„Nu era posibil să fi ajuns deasupra lui Miami Beach” îşi aminteşte el, „aşa că i-am spus operatorului că eram la aproximativ 144 km sud-vest de Miami şi încă eram în căutarea insulelor Bimini”.
„Nu era posibil să fi ajuns deasupra lui Miami Beach” îşi aminteşte el, „aşa că i-am spus operatorului că eram la aproximativ 144 km sud-vest de Miami şi încă eram în căutarea insulelor Bimini”.
Apoi,
deodată, ceaţa a început să se spargă, dar nu s-a disipat pur şi
simplu, ci s-a descompus în cordoane lungi de ceaţă care înaintau
paralel cu direcţia de zbor şi care după aceea s-au despărţit din ce în
ce mai mult, până când cerul albastru şi-a făcut apariţia în aceste
deschizături lungi ce se formaseră în perdeaua de ceaţă. Cordoanele
acestea se aflau la aproximativ doi km depărtare de avion şi se
extindeau la doi sau cinci km în faţa avionului Bonanza şi cam pe
aceeaşi distanţă în spatele acestuia. Deschizăturile dintre aceste
cordoane au devenit din ce în ce mai late, până când au dispărut.
„Nu vedeam decât cerul senin, strălucitor, după care ochii mei s-au obişnuit cu lumina zilei şi mi-am dat atunci seama că, exact sub noi, era Miami Beach”.
„Nu vedeam decât cerul senin, strălucitor, după care ochii mei s-au obişnuit cu lumina zilei şi mi-am dat atunci seama că, exact sub noi, era Miami Beach”.
Cei trei bărbaţi s-au
simţit uşuraţi, însă erau absolut uluiţi. Gernon a simţit că era
important să-şi amintească detaliile acestui zbor şi ale norilor pe care
îi văzuseră. Era un gând bizar şi străin, ca şi cum el ar fi venit de
undeva din afara lui.
„Norii fuseseră cu siguranţă ceva cu totul ieşit din comun, dar nu ştiam absolut deloc de ce forma lor sau detaliile privitoare la ei ar fi fost semnificative”.
„Norii fuseseră cu siguranţă ceva cu totul ieşit din comun, dar nu ştiam absolut deloc de ce forma lor sau detaliile privitoare la ei ar fi fost semnificative”.
După
ce au virat şi s-au îndreptat către coasta West Palm Beach, tatăl lui
Gernon le-a spus celorlalţi că instrumentele de navigaţie păreau să
funcţioneze din nou. La aterizare, Gernon s-a gândit că poate ceva era
în neregulă cu timer-ul avionului.
„Însă toate ceasurile noastre de mână arătau că era 3:48 PM, iar ceasul din interiorul avionului indica aceeaşi oră. Aceasta însemna că efectuasem acest zbor în 47 de minute, iar aceasta era imposibil”.
„Însă toate ceasurile noastre de mână arătau că era 3:48 PM, iar ceasul din interiorul avionului indica aceeaşi oră. Aceasta însemna că efectuasem acest zbor în 47 de minute, iar aceasta era imposibil”.
Gernon
făcuse acest zbor dintre Palm Beach şi Andros de cel puţin 12 ori
înainte şi nu reuşise niciodată să îl facă în mai puţin de 75 de minute,
iar aceasta pe o rută directă. Zborul lor actual fusese însă indirect
şi probabil că se întinsese pe o distanţă de aproape 400 km. În plus,
avionul lor Bonanza nu ar fi putut să acopere acea distanţă în 47 de
minute, având în vedere faptul că viteza sa de zbor maximă era de 313
km/h.
Avea să treacă încă un an înainte ca
Gernon să audă de „Triunghiul Bermudelor”, atunci când legenda navelor
şi a avioanelor care dispăreau a ajuns în conştiinţa publică. Atunci, el
şi-a dat seama că experienţa sa a fost una cu totul specială: „Am
realizat că, cel puţin pentru mine, în cazul acelui zbor a survenit cu
acea ocazie o uimitoare distorsiune a perceperii energiei subtile a
timpului”. Gernon a înţeles astfel că experienţa sa uimitoare în
felul ei se integra de fapt în cadrul unei imagini de ansamblu ce era cu
mult mai complexă şi mai uimitoare decât ar fi putut el să creadă
iniţial.
Dezvăluiri despre o imagine de ansamblu
Timp
de ani de zile, Gernon şi-a tot pus întrebări referitoare la experienţa
pe care o avuseseră cu acel nor misterios, cu tunelul, cu ceaţa şi cu
aparenta dispariţie a avionului de pe radar, cât şi în legătură cu
distorsiunea timpului. În anul 1974, el a văzut la un moment dat o
emisiune de ştiri în care era invitat dr. J. Manson Valentine, care se
afla în fruntea unui grup de cercetători ce investigau Triunghiul
Bermudelor. Valentine era directorul Muzeului de Ştiinţă din Miami şi
avea o educaţie academică impresionantă: trei doctorate de la
Unversitatea Yale în zoologie, paleontologie şi geologie. În ciuda
reuşitelor sale academice, ulterior el a urmat domenii de interes care
erau cu mult dincolo de ştiinţa oficială – probleme precum Triunghiul
Bermudelor, Atlantida şi OZN-urile. De fapt, cercetările doctorului
Valentine aveau să joace un rol important atât în cartea best-seller a
lui Charles Berlitz intitulată The Bermuda Triangle (Triunghiul Bermudelor), cât şi în volumul ce a apărut ulterior ca o urmare a acesteia.
După
ce a vizionat această emisiune, Gernon a sunat la muzeu şi a lăsat un
mesaj pentru Valentine, care l-a contactat o săptămână mai târziu. Au
stabilit împreună o întâlnire acasă la Valentine, în centrul oraşului
Miami, acesta având o casă ceva mai veche, însă bine întreţinută, care
venea parcă dintr-o altă eră a oraşului Miami şi care era pur şi simplu
încercuită de clădiri foarte înalte.
Valentine a
fost fascinat de povestirea lui Gernon referitoare la zborul său plin
de peripeţii de pe insula Andros. După ce a auzit întreaga poveste,
Valentine s-a întors către soţia sa Anna şi i-a spus: „Este uluitor!
Este singurul pilot care a trecut vreodată chiar prin inima furtunii,
de la apariţia acesteia şi până la finalul ei, şi care a reuşit să iasă
totuşi din vortex”.
Înainte de plecarea lui
Gernon, Valentine i-a spus că el (Valentine) se afla în posesia cheii
misterului Triunghiului Bermudelor. După părerea lui Valentine, această
cheie ţinea de OZN-uri. El considera că norul sub formă eliptică ce a
dat naştere furtunii respective ascundea de fapt un OZN. El a continuat
sugerând că ar exista o legătura între Triunghiul Bermudelor şi
Atlantida şi că legătura dintre acestea două erau OZN-urile. El
considera, de asemenea, că aceste vehicule ar putea fi maşini ale
timpului care se mişcau prin diferite portaluri în interiorul
Triunghiului Bermudelor, între Atlantida şi alte lumi sau dimensiuni.
Atunci când Rob MacGregor şi Bruce Gernon au scris cartea The Fog (Ceaţa),
ce a fost publicată în anul 2005, Gernon a vrut să nu pomenească
legătura dintre OZN-uri şi experienţa sa, deoarece nu dorea să fie
considerat „un trăznit care crede în OZN-uri”. El era, de
asemenea, convins că dispariţia avioanelor şi a navelor în interiorul
Triunghiului Bermudelor era asociată cu un fenomen misterios şi
necunoscut, de natură geo-meteorologică, pe care el l-a numit „ceaţa electronică”.
Ceaţa, consideră el, ar fi creată prin eliberarea de energie electromagnetică din pământ, prin apă şi prin atmosferă. Ceaţa electronică poate afecta busolele şi echipamentele electronice, putând de asemenea distorsiona timpul. Această ceaţă ar avea capacitatea de a se ataşa de avioane şi de nave, creând astfel impresia înşelătoare că respectivele nave s-ar mişca printr-o masă mare de ceaţă. Potrivit teoriei lui Gernon, o astfel de ceaţă nu este în mod tipic mai mare de 250 m în diametru.
Ceaţa, consideră el, ar fi creată prin eliberarea de energie electromagnetică din pământ, prin apă şi prin atmosferă. Ceaţa electronică poate afecta busolele şi echipamentele electronice, putând de asemenea distorsiona timpul. Această ceaţă ar avea capacitatea de a se ataşa de avioane şi de nave, creând astfel impresia înşelătoare că respectivele nave s-ar mişca printr-o masă mare de ceaţă. Potrivit teoriei lui Gernon, o astfel de ceaţă nu este în mod tipic mai mare de 250 m în diametru.
Uimitoare experienţe cu OZN-uri
Dacă
ceaţa electronică este într-adevăr legată de activitatea unor OZN-uri,
Gernon nu a vrut să intre în acest subiect. Totuşi, după experienţa sa
din Triunghiul Bermudelor, el pare să fi văzut nenumărate OZN-uri. De la
experienţa sa, Gernon a văzut OZN-uri de mai mult de 20 de ori, el
trăind chiar o întâlnire dramatică ce a avut loc în timpul unui zbor, la
doar o lună după călătoria sa plină de peripeţii de pe insula Andros.
Era
o noapte perfectă pentru a realiza un zbor – o noapte calmă şi senină.
Iubita lui nu zburase niciodată într-un avion mic noaptea şi s-a hotărât
să meargă împreună cu el. Era aproximativ 9 seara atunci când au
decolat din Palm Beach şi au zburat în direcţia sud de-a lungul coastei.
S-au ridicat la 3.000 m pentru a avea o privelişte mai bună asupra
luminilor oraşului. Când se aflau exact deasupra aeroportului din Miami,
Gernon a luat-o către est pe deasupra Atlanticului, lăsând în urmă
luminile oraşului.
„Atunci când ne aflam la doar câţiva km depărtare de coastă, întunecimea mării ne apărea întocmai ca un abis vast şi negru.”
„Atunci când ne aflam la doar câţiva km depărtare de coastă, întunecimea mării ne apărea întocmai ca un abis vast şi negru.”
Gernon
se afla în aproximativ aceeaşi zonă în care în urmă cu o lună ieşise
din „vortexul sub formă de tunel”, aşa cum îl numise Valentine, când a
observat deodată o lumină portocalie la sud-est, care era aproximativ de
mărimea unei planete. Se afla aproximativ deasupra orizontului şi părea
să se mişte încetişor. Dintr-o dată, lumina portocalie a devenit mai
mare şi a luat forma unui disc. Cei doi au privit uluiţi cum aceasta a
început să se îndrepte spre ei cu o viteză uluitoare.
„După
numai zece secunde, se afla exact în faţa noastră şi era enormă” îşi
aminteşte Gernon. „Discul părea să fie de mai mult de 90 m lăţime şi 27 m
grosime. Era de culoarea chihlimbarului strălucitor şi, pe măsură ce
continua să avanseze spre noi, mi-am dat seama că acoperea întreaga
porţiune a parbrizului nostru. Avea o aparenţă metalică, fiind cam de
trei ori mai mare decât un Boeing 747. Am fost convins că urma să ne
lovească în plin.”
Gernon a simţit cum
adrenalina începea să îi pompeze în toată fiinţa, iar iubita lui s-a
prins cu mâinile de marginea scaunului, pregătindu-se pentru un impact
ce părea inevitabil. Cu câteva secunde înainte ca aparatul respectiv să
îi lovească, Gernon a virat puternic la stânga, fiind însă convins că nu
aveau nicio şansă să evite coliziunea, pentru că se aflau atât de
aproape de obiectul respectiv. Însă, în mod inexplicabil, nava aceea
imensă nu i-a lovit totuşi.
Gernon a privit
rapid în spate, însă nu mai era nici urmă de OZN. Cum era posibil să fi
dispărut atât de repede? De ce zburase atât de direct către ei şi de ce
urcase la aceeaşi altitudine, în acelaşi loc în care el ieşise din
tunelul sub formă de vortex, cu doar o lună înainte? Gernon nu are nici
acum răspunsul la aceste întrebări.
O explicaţie
posibilă ar fi aceea că în cadrul experienţei sale s-a petrecut ceva
mai mult decât ceea ce-şi aminteşte Gernon. Este oare posibil ca el,
pasagera de lângă el şi avionul însuşi să fi fost răpiţi de nişte fiinţe
care puteau literalmente să încremenească timpul? Ceea ce lor le-a
apărut ca o singură secundă poate că era de fapt o perioadă de timp mult
mai mare, dacă răpitorii lor erau capabili să controleze avionul lor şi
să îl transporte într-o dimensiune ce era în afara timpului liniar.
Dincolo
de ce s-a petrecut, Bruce şi pasagera sa s-au întors la aeroportul
internaţional Palm Beach fără vreun alt incident, însă erau uluiţi şi
nedumeriţi în legătură cu ceea ce se petrecuse.
Câţiva
ani mai târziu, pe 31 decembrie 1974, o navă similară a apărut la
orizont în timp ce Gernon se afla în zbor într-un avion de pasageri, ca
şi cum ar fi dorit să îi reamintească de întâlnirea anterioară. Avionul
de pasageri respectiv se îndrepta în direcţia sud, de-a lungul coastei
Floridei. El şi soţia sa Lynn, împreună cu ceilalţi pasageri, au putut
vedea o navă foarte mare, de culoarea ambrei, timp de mai multe minute.
Când OZN-ul le-a apărut prima oară, avionul cobora înspre aeroportul
internaţional Palm Beach şi se afla aproximativ la 80 de km nord
deasupra oraşului Stuart.
„Ne aflam la
aproximativ 2.000 m altitudine şi la 5 km în interiorul insulei. Era
aproximativ 7:25 PM şi priveam spre est, către ocean, când un obiect sub
formă de disc a apărut la o altitudine de 900 m. Arăta ca OZN-ul cu
care aproape că intrasem în coliziune patru ani mai devreme. Avea
aceeaşi culoare şi părea să strălucească din interior, având o aparenţă
metalică. În porţiunea de sus am observat o ridicătură, ca o bonetă,
ceva similar capsulei pilotului la un avion. La început, OZN-ul s-a
mişcat mai încet decât avionul, care a trecut practic pe lângă el.”
Înainte să dispară, Gernon a făcut câteva fotografii ale acestui OZN.
Acestea înfăţişează un obiect care se află undeva în depărtare şi care
se vede oarecum neclar pe fundalul cerului întunecat, însă seamănă
într-adevăr foarte mult cu o navă de formă ovală ce are o ridicătură
vizibilă deasupra.
Seara următoare, Gernon a simţit un impuls puternic de a merge cu maşina până la plajă. El i-a spus lui Lynn „Cred că vom vedea un alt OZN”, aşa că s-au îndreptat spre Delray Beach şi au adus cu ei binocluri prevăzute cu zoom.
Vremea era calmă, cerul era lipsit de nori, iar vizibilitatea era de mai mult de 16 km. Într-adevăr, cei doi au văzut un OZN şi l-au privit pentru aproximativ 10 secunde, în timp ce acesta se mişca cu rapiditate pe cer. Chiar înainte de a dispărea către sud, a apărut la nord un altul ce era identic cu primul.
Acesta zbura de asemenea spre sud, cu o viteză uluitoare. Apoi a apărut un al treilea, care părea că urmează aceeaşi direcţie de zbor. El a fost urmat de un al patrulea şi apoi de un al cincilea obiect sub formă de disc. Uitându-se cu binoclul şi folosind funcţia de zoom, Gernon a putut vedea că acestea erau identice ca formă şi culoare cu cel pe care el îl văzuse în seara precedentă.
Ultimul dintre acestea a zburat mai aproape de mal, la aproximativ 16 km în larg, înaintând cu aceeaşi viteză foarte mare ca şi celelalte.
Vremea era calmă, cerul era lipsit de nori, iar vizibilitatea era de mai mult de 16 km. Într-adevăr, cei doi au văzut un OZN şi l-au privit pentru aproximativ 10 secunde, în timp ce acesta se mişca cu rapiditate pe cer. Chiar înainte de a dispărea către sud, a apărut la nord un altul ce era identic cu primul.
Acesta zbura de asemenea spre sud, cu o viteză uluitoare. Apoi a apărut un al treilea, care părea că urmează aceeaşi direcţie de zbor. El a fost urmat de un al patrulea şi apoi de un al cincilea obiect sub formă de disc. Uitându-se cu binoclul şi folosind funcţia de zoom, Gernon a putut vedea că acestea erau identice ca formă şi culoare cu cel pe care el îl văzuse în seara precedentă.
Ultimul dintre acestea a zburat mai aproape de mal, la aproximativ 16 km în larg, înaintând cu aceeaşi viteză foarte mare ca şi celelalte.
„Atunci
când a ajuns într-o poziţie aproape adiacentă cu noi, a făcut o manevră
remarcabilă – o schimbare a direcţiei de zbor în unghi de 90 de grade,
în mare viteză, fără să facă vreun viraj. S-a îndreptat spre vest la o
altitudine de aproximativ 600 m şi în numai câteva secunde a trecut la
mai puţin de 500 m de noi. Atunci când a ajuns în dreptul uscatului, a
emis de câteva ori o lumină strălucitoare albastră, după care a
dispărut.”
Deşi nu doreşte deloc să fie numit un „trăznit care crede în OZN-uri”,
Gernon a ajuns totuşi să creadă că OZN-urile joacă, cel mai probabil,
un anumit rol în fenomenul Triunghiului Bermudelor şi că zona respectivă
ar putea fi, într-adevăr, un portal interdimensional, aşa cum îl
descrisese în urmă cu mai mulţi ani dr. Valentine.
Articol preluat din Programul Taberei Yoghine de vacanţă Herculane 2014, publicat la Editura Shambala, tipărit la Ganesha Publishing House.
Citiţi şi:
Un avion dispărut în 1946 a aterizat în 1993 în America de Sud
Cercuri ale puterii în spatele secretului OZN
Încă un asteroid a fost distrus în Rusia de către extratereștrii benefici înainte de a lovi Pământul, de data aceasta la Murmansk
yogaesoteric
24 octombrie 2014
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu